Nieuwsbrief

Top vacatures

Vastgoedjurist 36 uur – Hilversum

Vastgoedjurist (36 uur)

Contract type: Contract


Wil jij werken bij een woningcorporatie die prachtige nieuwbouwprojecten ontwikkelt? Wil jij een belangrijke rol vervullen in het proces van vastgoedontwikkeling? Wil jij jouw ervaring en kennis inzetten voor een interessante maatschappelijke opgave?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat doet Juridische Zaken?

Juridische Zaken bestaat uit vier bedrijfsjuristen die gezamenlijk de organisatieonderdelen van de Alliantie ondersteunen. Als bedrijfsjurist adviseer je de directie, het management en medewerkers over (juridische) vraagstukken. Je denkt proactief mee; aan ‘de voorkant’ van een vraagstuk, adviseert in geschillen en ad hoc juridische kwesties. Iedere bedrijfsjurist heeft een specifiek account en verschillende expertises. Juridische Zaken adviseert op het gebied van: huurrecht, goederenrecht (VVE/koop/erfpacht), governance & toezicht, IT & privacy, compliance, bouwrecht, bestuursrecht, ondernemingsrecht en contractenrecht. Juridische Zaken valt onder de verantwoordelijkheid van de bestuurssecretaris. 

Wat ga jij doen?

•  Jouw belangrijkste account (circa 3 dagen) is de Alliantie Ontwikkeling B.V. De Alliantie Ontwikkeling B.V. ontwikkelt nieuwbouw- en renovatieprojecten voor stichting de Alliantie.
•  Jij bent betrokken bij het opstellen van contracten voor vastgoedontwikkeling, vanaf de aankoop van de grond tot en met de oplevering van woningen.
•  Jij adviseert bij het opstellen van samenwerkingsovereenkomsten, koopovereenkomsten, aannemingsovereenkomsten en bijvoorbeeld in (oplever)geschillen en aansprakelijkheidsstellingen.
•  Jij werkt actief mee aan het opstellen en evalueren van modelcontracten voor de vastgoedontwikkeling.
•  Jij bent binnen de Alliantie Ontwikkeling B.V. mede verantwoordelijk voor governance vraagstukken.
•  Jij bent daarnaast 1,5 dag flexibel inzetbaar voor de Alliantie. Jij vindt het in dat kader een uitdaging over verschillende onderwerpen mee te denken en te adviseren, bijvoorbeeld op het gebied van duurzaamheid.
•  Jij houdt de ontwikkelingen bij op jouw vakgebied en hebt regelmatig overleg met de andere bedrijfsjuristen.

Over de functie zegt collega bedrijfsjurist Karlijn: “Ik ben betrokken bij veel verschillende juridische vraagstukken, ik ontmoet daardoor veel verschillende collega’s en stakeholders en ik heb veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Dat maakt elke werkdag anders!”

Wat neem jij mee?

•  Een afgeronde WO-opleiding Nederlands recht.
•  Ruime kennis en ervaring in het privaatrechtelijk bouwrecht, algemeen verbintenissenrecht, goederenrecht en het aansprakelijkheidsrecht.
•  Kennis van de Woningwet, het bestuursrecht en/of energierecht is een pré.
•  Oplossingsgerichte, proactieve en flexibele instelling.
•  Zelfstandigheid, ervaring en besluitvaardigheid.
•  Sterk ontwikkelde communicatieve- en adviesvaardigheden.

Wat krijg jij?

Naast een veelzijdige, interessante en afwisselende functie binnen een ambitieuze organisatie en een enthousiast team, bieden wij jou:
een jaarcontract met aansluitend een vast dienstverband bij voldoende functioneren;
•  een goed salaris, waarbij de functie is ingedeeld in CATS-schaal K conform de CAO Woondiensten;
•  uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden; b.v. een laptop en telefoon van de zaak;
•  een flexplek in ons moderne kantoorpand op steenworp afstand van het station Hilversum C.S.;
•  veel ruimte voor initiatief, opleiding en persoonlijke ontwikkeling;
•  een informele sfeer in een dynamische organisatie;
•  een goede balans tussen werk en privé.

Ben jij de vastgoedjurist die het verschil maakt?

Laat van je horen en overtuig ons! Solliciteren kan via de ‘Solliciteer’ button.
Contactpersoon voor deze vacature is Kim te Brake, bestuurssecretaris (0646381652).

De procedure

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Accountmanager Afbouw & Insolventie

Accountmanager Afbouw & Insolventie – (180001Q6)

Locatie: Nederland-Utrecht-Utrecht
Functiegebied: Risk
Organisatie: CRO Financial Restructuring & Recovery
Aanstelling: Fulltime – Vast
Functieniveau: Professional
Werkervaring: 3 – 10 jaar werkervaring
Plaatsingsdatum: 9 okt 2018

Omschrijving:

Stel je eens voor…
Stel je eens voor dat jij zorg draagt voor een goede afwikkeling van de klant- en/ of financieringsrelatie waarbij de bank het besluit heeft genomen om de relatie te beëindigen. Jij kan het verschil maken door als Accountmanager Afbouw en Insolventie Binnenland die expert is in de juridische, bedrijfseconomische en fiscale aspecten van bedrijfsfinancieringen.

Impact creëren

  • Je begeleid zakelijke klanten waarbij de bank het besluit heeft genomen om de klant- en/ of financieringsrelatie te beëindigen. Het gaat hierbij om zakelijke relaties met een obligo van EUR 3 mln tot EUR 25 mln;
  • Je raakt bij de klant betrokken op het moment dat de continuïteit van de bedrijfsvoering geen gegeven meer is en analyseert samen met de Intensief Begeleider hoe de belangen van alle betrokkenen zo goed mogelijk gediend kunnen worden;
  • Mocht discontinuïteit een feit worden dan analyseer je de situatie van de klant en stelt zelfstandig maar in samenspraak met de klant een plan van aanpak op om tot de beëindiging van de klant- en/ of financieringsrelatie te komen;
  • Je bent daarbij verantwoordelijk voor de gehele afhandeling van het dossier, inclusief de afwikkeling van de restschuld. Het minimaliseren van het verliesrisico staat daarbij voorop, met inachtneming van de zorgplicht en het klantbelang. Een respectvolle en empathische klantbehandeling is je op het lijf geschreven.Een voortvarende aanpak is een kenmerk van je handelen;
  • In deze functie heb je veelvuldig contact met de stakeholders, waaronder klanten, borgen en derden aansprakelijken curatoren, advocaten en adviseurs. Dit vraagt inlevingsvermogen en flexibiliteit in stijl en dossieraanpak. Door je gedegen kennis van het insolventierecht en je ervaring in de omgang met deze partijen, is dit voor jou dagelijkse praktijk. Binnen je eigen bevoegdheid ben je in staat besluiten te nemen en uit te voeren;

Daarnaast geef je collega’s van de afdeling (on)gevraagd advies over potentiële probleemsituaties en over hoe je in een vroeg stadium mogelijke deze problemen kunt herkennen en oplossen. Je bent een teamplayer die het maximale uit zichzelf, maar ook uit anderen wil halen. 

Met elkaar
Samenwerken is de manier waarop we werken. Ons team Afbouw & Insolventie Binnenland binnen FR&R bundelt de krachten om binnen Rabobank Groep wereldwijd voor Bijzonder Beheer van de zakelijke financieringsrelaties. FR&R bundelt de krachten om binnen Rabobank Groep wereldwijd voor Bijzonder Beheer van de zakelijke financieringsrelaties. Ons team concentreert zich daarbij op het afscheid nemen van klanten met hun basis in Nederland. FR&R wordt verplicht ingeschakeld als het obligo van de klant bepaalde grenzen overstijgt, dan wel indien in het dossier wordt besloten de klant- en/of financieringsrelatie te beëindigen (een zogeheten “afbouwbesluit”).

Met jou erbij als Accountmanager Afbouw en Insolventie staat de teller van het team op 22 diverse collega’s.

Met jouw talenten
Dat klantgerichtheid, onafhankelijk en onderbouwd oordelen, inspireren en beïnvloeden en communicatiekracht onmisbaar zijn voor deze functie Accountmanager Afbouw en Insolventie is logisch. Daarbovenop is het belangrijk dat je alles op onderstaande checklist herkent:

  • Je hebt je universitaire opleiding Rechten afgerond en minimaal drie jaar relevante werkervaring, bij voorkeur bijzonder beheer ervaring in het afbouw- en insolventie domein;
  • Juridische, bedrijfseconomische en fiscale aspecten van bedrijfsfinancieringen hebben voor jou geen geheimen;
  • Opleiding Insolventierecht op academisch niveau (Insolad of CPO Insolventierecht voor het Bankwezen;
  • Tevens ben je bekend met de WSNP en andere relevante wet- en regelgeving;
  • Je bent communicatief sterk en laat je niet uit het veld slaan.

Bij de Rabobank
Dat de Rabobank een financiële dienstverlener is voor meer dan 8,5 miljoen klanten in 40 landen, wist je vast al. Weet je ook dat we met elkaar werken aan een betere wereld? Dit doen we op 101 manieren, zoals:
”we proberen ook in de afbouwfase de klant in de lead te laten bij het vorm geven van het afbouwtraject en blijven met de klant in voortdurend open gesprek. Ook wanneer we de afwikkeling van zijn privébetrokkenheid bespreken.”

Wil jij dit ook?
De beste versie van jezelf worden? Wij helpen je er graag bij door jouw ontwikkeling centraal te stellen en te investeren in een omgeving waarin je blijft leren. We geven je de ruimte om te innoveren en ondernemen. Zo bieden we je volop groeikansen en helpen je verwachtingen te overtreffen en het goede buitengewoon goed te doen, zodat je kan groeien als professional. Daarbovenop kan je bij ons (o.b.v. een 36-urige werkweek) ook rekenen op:

  • een brutomaandsalaris dat past bij jouw opleiding en ervaring;
  • een dertiende maand en vakantiegeld;
  • een Employee Benefit Budget (10% van je maandinkomen). Hoe jij dit budget inzet, is aan jou. Denk bijvoorbeeld aan het kopen van extra vakantiedagen, een extra storting in je pensioen of zelfs het maandelijks laten uitbetalen van dit budget;
  • een persoonlijk budget, dat je kunt besteden aan activiteiten gericht op jouw ontwikkeling en loopbaan;
  • flexibiliteit in werktijden en locatieonafhankelijk werken;
  • 100% vergoeding van woon- werkverkeer als je met ov reist! Toch met auto of motor? Kies dan voor een woon- werkverkeervergoeding;
  • een pensioenregeling waar je zelf maar 5% aan bijdraagt.

Laten we kennismaken 
Ben jij hem/haar? Onze nieuwe collega die de Rabobank wil versterken als Accountmanager Afbouw en Insolventie? En zo het verschil wil maken voor jezelf, onze klanten én de maatschappij? We ontvangen graag jouw sollicitatie op deze vacature in Utrecht.

Handig om te weten:

  • Reageer via de ‘Solliciteer’ button.
  • Als je vragen hebt over de inhoud van de vacature, kan je die stellen aan Arnold Spetgens , Teamleider AI Binnenland, via + 31 6 53 69 39 40.
  • Marielle Jenneskens, recruiter, beantwoordt met plezier vragen over de sollicitatieprocedure via marielle.jenneskens@rabobank.nl.
  • Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure. We toetsen op basis van de screening procedures die binnen de Rabobank gelden of nieuwe medewerkers voldoende betrouwbaar zijn om werkzaamheden bij de Rabobank te verrichten.
  • Jouw privacy is belangrijk voor ons. Mocht je hier meer over willen weten, klik dan deze link.
  • Iedereen is anders, en juist de verschillen in mensen helpen ons om een nog betere bank te zijn. Daarom zijn we zijn benieuwd naar wie jíj bent!

2 Juristen Huurrecht / Vastgoedrecht

2 Juristen Huurrecht / Vastgoedrecht
32-36 uur | Den Haag

Ons hoger doel is ‘een eigen thuis bereikbaar maken met onze bewoners’. Dit doen wij in samenwerking met bewoners, maatschappelijke partners en gemotiveerde medewerkers. Ben jij positief betrokken bij collega’s en heb jij interesse voor onze doelgroep? Denk jij in oplossingen en wil jij het steeds beter doen? Maak jij af waaraan je begint? Dan is deze baan bij Staedion absoluut iets voor jou!

Wat ga jij doen als Jurist Huurrecht / Vastgoedrecht bij Staedion?
Je maakt deel uit van het team Juridische Zaken dat bestaat uit twee juristen en een bedrijfsjurist. Juridische zaken is onderdeel van de Concernstaf, waaronder ook HR, Communicatie en Strategie vallen. Je valt onder de directeur Concernstaf.

De jurist faciliteert en adviseert op het gebied van huur- en vastgoedrecht (woon- en bedrijfsruimte, algemeen overeenkomstenrecht, vastgoedrecht, bouwrecht en bestuursrecht) en werkt direct samen met een collega jurist en bedrijfsjurist. Jij bent de sparringpartner en vraagbaak voor de business over juridische vraagstukken. De jurist is verantwoordelijk voor:

  • het zelfstandig behandelen van juridische kwesties en het voeren van procedures;
  • het proactief delen van juridische kennis en tijdig signaleren van problemen;
  • een bijdrage aan het juridisch strategisch beleid;
  • rapportage aan de directeur Concernstaf;
  • centrale regie m.b.t. juridische dossiers;
  • het zo efficiënt mogelijk oplossen van eventuele gevolgen.

Wat is het ideale profiel voor een Jurist Huurrecht / Vastgoedrecht bij Staedion?
Onze ideale kandidaat heeft de opleiding Nederlands recht afgerond en heeft circa 7 jaar werkervaring met huurrecht, bij voorkeur in het bedrijfsleven, de woningcorporatiesector of de advocatuur. Verder is onze kandidaat:

  • vaktechnisch goed onderlegd (huur- en vastgoedrecht);
  • integer en weet professionele adviesvaardigheden op meerdere niveaus in te zetten zodat advies ook wordt geaccepteerd;
  • een teamspeler, flexibel en neemt duidelijk verantwoordelijkheid;
  • betrokken en denkt in oplossingen.

 

Wat biedt Staedion?

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.
  • Een salaris van minimaal € 3.836,- en max. € 5.185,-  bruto per maand o.b.v. 36 uur per week. De functie is ingedeeld in schaal K volgens het handboek functie-indeling Woondiensten.
  • 218,6 vakantie-uren per jaar bij een fulltime dienstverband.
  • Pensioenregeling.
  • Een opleidingsbudget om je te ontwikkelen, en je vakkennis op peil te houden, te verdiepen of te verbreden.
  • Flexibele werktijden.

Werkomgeving
Je werkt in hartje Den Haag: op ons hoofdkantoor direct tegenover het Centraal Station. Goed bereikbaar dus, en dicht bij de binnenstad. Ideaal voor een lekkere lunch, of een borrel na werktijd met collega’s. Onze huurders komen elke dag bij Staedion over de vloer. Zo zie je dagelijks voor wie je je werk uiteindelijk doet.

Over Staedion
Een op de zeven woningen in Den Haag is van Staedion. Als woningcorporatie verhuren wij ruim 36.000 woningen en 6.300 overige objecten zoals winkels, bedrijfsruimten en parkeerplaatsen.

Ons hoger doel is dat wij ‘een eigen thuis bereikbaar maken met onze bewoners’, met als gewaagd doel dat ‘In 2020 voelen al onze bewoners zich thuis’. Meer informatie over Staedion, bekijk onze website: https://www.staedion.nl/over-staedion/onze-organisatie

Informatie en sollicitatie
Enthousiast geworden? Wil je meer weten? Je kunt bellen met Steven Lagendijk, jurist. Hij is bereikbaar via telefoonnummer 06 53 55 73 57. Je kunt ook direct solliciteren. Via de sollicitatiebutton kun je jouw motivatiebrief en cv uploaden. Reageren kan tot en met 13 november 2018.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Trefwoorden: Huurrecht, Jurist, Juridisch, Legal, Vastgoedrecht, Vacature Den Haag

Senior expert Arbeidszaken

Senior expert Arbeidszaken

Opleidingsniveau: WO
Functie groep: Human Resources
Uren per week: 36 uur
Reactietermijn: 02-11-2018

De afdeling
De purpose van LVNL “samen luchtvaart mogelijk maken” vormt de basis van de ambitie van LVNL: “de beste luchtverkeersleidingsorganisatie ter wereld zijn als het gaat om veiligheid, mensen en leverbetrouwbaarheid”. LVNL verbindt zich de komende jaren, 2018-2024, aan de volgende strategische doelen: het ontwikkelen van de organisatie, het versterken van de rol in de keten en het continu verbeteren van de prestatie binnen de randvoorwaarden van veiligheid, efficiency en milieu. Om onze purpose en visie te bereiken, werken wij volgens de kernwaarden Samen, Open, Resultaatgericht en Verantwoordelijkheid. De afdeling Human Resources heeft hierin een belangrijke taak. Met ongeveer 20 HR professionals zorgen we samen voor de in-, door- en uitstroom van ruim 900 bevlogen medewerkers die 24/7 op de locaties Schiphol, Rotterdam, Maastricht, Groningen (Eelde) werken. Van werving tot introductie, welzijn en gezondheid tot arbeidsvoorwaarden, digitalisering van HR processen tot leiderschapsontwikkeling: we zijn volop met elkaar in ontwikkeling! Wij zijn op dit moment op zoek naar een Senior Expert Arbeidszaken die ons team komt versterken en het bestuur en het management ondersteunt om de purpose en visie te bereiken.

De baan
Ben jij iemand die uitdagingen niet uit de weg gaat en veranderingen omarmt? Speel jij als Senior Expert Arbeidszaken en adviseur graag een rol in het ontwikkelen van een modern arbeidsvoorwaardenbeleid voor onze medewerkers? Dan zijn wij op zoek naar jou! De kern van de functie is het ontwikkelen van arbeidsvoorwaardenbeleid, het onderhouden van de CAO LVNL en het waarderen van functies. 

Dit uit zich in het:

  • vormgeven en inrichten van een modern arbeidsvoorwaardenbeleid dat bijdraagt aan een goed functionerende en professionele organisatie die toekomstgericht is;
  • vanuit je specifieke deskundigheid deelnemen aan projecten die belangrijk zijn voor de strategie van de organisatie;
  • zijn van een stevige gesprekspartner in diverse (externe) overleggen, o.a. met vakorganisaties;
  • actualiseren van het functiehuis LVNL en functiewaardering;
  • leiden van of deelnemen aan projecten op gebied van personeels- en organisatieontwikkeling, zoals implementatie Wet normalisering rechtspositie ambtenaren (Wnra) en centraliseren van regiomedewerkers naar Schiphol.

Wie ben jij?
Je bent een krachtige, ervaren senior professional en expert op het gebied van arbeidsvoorwaarden, CAO’s en functiewaardering. Netwerken is je tweede natuur, je onderhoudt actief een netwerk van in- en externe (vak)collega’s. Je bent resultaatgericht en hebt ruime ervaring als leider van projecten. 

Voor dit takenpakket denken wij aan iemand met ruim ontwikkelde adviesvaardigheden en project skills, die resultaatgericht, communicatief vaardig en oplossingsgericht is. Maar ook met competenties als organisatiesensitiviteit, initiatief nemen en volhardend zijn ben je voor ons van toegevoegde waarde. Als persoon weet je anderen positief te inspireren en je werkt het liefst nauw samen met jouw collega HR experts. Vanuit een sterke wil weet je samen de beste organisatieresultaten neer te zetten; met jouw sensitief vermogen weet je informele invloedlijnen binnen en buiten de organisatie makkelijk te doorgronden en op een positieve manier te beïnvloeden; met jouw communicatieve vaardigheden inspireer en motiveer je anderen mee te gaan in jouw ideeën. 

De ideale kandidaat heeft een wo-opleiding (Rechten, Bedrijfskunde) of een hbo-opleiding Personeel en Arbeid met minimaal 10 jaar ervaring in een breed HR veld, waarvan 5 jaar in arbeidsvoorwaarden. Je bent gewend te werken in een veranderende en lerende organisatie. Je kunt snel schakelen en komt makkelijk tot de kern van de zaak. Goede kennis van functiewaardering en -systemen heb je opgedaan gedurende jouw loopbaan, evenals ervaring met arbeidsrecht.

Interesse & extra informatie
Wat maakt ons een goede werkgever? 
Een goed salaris, een eindejaarsuitkering, bijdrage in de ziektekosten, keuze uit opleidingen,  doorgroeimogelijkheden en een open werkcultuur: dit is wat je zeker van ons mag verwachten, maar dit is niet het enige.

Wij bieden je een baan die er echt toe doet. Door je aan te sluiten bij Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) draag jij actief een steentje bij aan de groei van onze organisatie, de Nederlandse vliegvelden én de Nederlandse economie. Dat maakt werken bij ons uniek! 

Het gaat om een functie voor 32 tot 36 uur per week. 

Heb je nog vragen over de inhoud van de functie? Bel dan met Stan Truijens, HR adviseur (020) 406 21 53 of Olivia Winkelman, teamleader HR Expertise a.i. (020) 406 28 60.

Schrijf je anders in vóór 2 november 2018 via de ‘Solliciteer’ button op onze website en laat een duidelijke motivatie en jouw cv achter.

Het succes van Luchtverkeersleiding Nederland is mede afhankelijk van de inzet en deskundigheid van haar medewerkers. We willen een afspiegeling zijn van de maatschappij en zijn op zoek naar mensen met een diversiteit aan achtergronden en ervaringen om gezamenlijk een krachtig team te kunnen vormen. We streven nadrukkelijk naar een betere m/v-verhouding binnen een inclusieve organisatie. LVNL biedt medewerkers een uitdagende en innovatieve werkomgeving waar zij een goede balans kunnen vinden tussen werk en persoonlijk leven.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Teammanager Algemeen Juridische Zaken

Een hoge mate van betrokkenheid en bevlogenheid van medewerkers is essentieel voor een goede klantbediening. Dit gaat verder dan alleen maar het goed faciliteren van medewerkers. Het gaat ook over het gesprek durven aangaan met je medewerkers. Wat kunnen ze zelf doen om betrokken en bevlogen te zijn en te houden van hun vak? Hoe komen ze op voor hun klanten? Je maakt afspraken met je medewerkers over de kwaliteit van hun juridische kennis en werkzaamheden, het leren van klantsignalen en coacht ze op ontwikkeling, houding en gedrag.

Het team dat je aanstuurt is een vrij jong team, dat in ontwikkeling is en veel voor elkaar over heeft. Samen met en van elkaar leren is voor de teamleden belangrijk. Voor de teamontwikkeling is het belangrijk om een juiste balans te vinden tussen het sturen op resultaten/KPI’s en het sturen op het ‘hoe’. Er wordt sinds kort gewerkt met weekstarts waar hulpvragen en de individuele KPI’s worden besproken. Ook worden werkafspraken gemaakt om elkaar verder te brengen. Hierbij staan eigenaarschap, pro-activiteit, focus op de klant en collega’s hoog in het vaandel.

Tot slot: Je maakt deel uit van een team van 6 andere teammanagers verspreid over de locaties Leeuwarden, Apeldoorn, Tilburg en Leiden. Je hebt met hen wekelijks overleg ten aanzien van operationele zaken en maandelijks een overleg over meer strategische doelstellingen. Het is belangrijk dat je de drive hebt om actief samen te werken met je directe collega’s en zo te gaan voor het best mogelijke resultaat. De nodige humor en een stuk relativeringsvermogen mogen hierbij niet ontbreken. Tevens werk je mee aan afdeling overschrijdende projecten.

JOUW AFDELING

Algemeen Juridische Zaken
Als teammanager van de afdeling Algemeen Juridische Zaken geef je leiding aan één van de 7 teams die zich bezig houden met de behandeling van rechtshulpvragen van Stichting Achmea Rechtsbijstand (SAR). Je team bestaat uit ongeveer 15-20 FTE (voornamelijk WO niveau) juristen variërend van junior tot senior niveau. 

Stichting Achmea Rechtsbijstand is de onafhankelijke rechtshulpverlener/uitvoerder van de rechtsbijstandverzekeringen van Centraal Beheer Achmea, Interpolis, FBTO en Avero Achmea. Vanuit vooruitstrevende en deskundige juridische dienstverlening ontzorgen wij klanten en maken wij rechtshulp voor klanten van Achmea toegankelijk. Onze juridische hulp varieert van het geven van advies en informatie tot het verzorgen van correspondentie en  het voeren van bemiddelingsgesprekken. Indien nodig verdedigen wij de belangen van de klant voor de rechter.Stichting Achmea Rechtsbijstand is de onafhankelijke rechtshulpverlener/uitvoerder van de rechtsbijstandverzekeringen van Centraal Beheer Achmea, Interpolis, FBTO en Avero Achmea. Vanuit vooruitstrevende en deskundige juridische dienstverlening ontzorgen wij klanten en maken wij rechtshulp voor klanten van Achmea toegankelijk. Onze juridische hulp varieert van het geven van advies en informatie tot het verzorgen van correspondentie en  het voeren van bemiddelingsgesprekken. Indien nodig verdedigen wij de belangen van de klant voor de rechter.

JOUW ACHTERGROND

Wat jou uniek maakt als Teammanager Algemeen Juridische Zaken
Je bent een echte leider, mensgericht en een goede coach. Daarmee maak je het verschil voor de organisatie, medewerker en klant. Je bent authentiek, betrokken en toont eigenaarschap. Samenwerking in een procesgerichte, dynamische omgeving, sturen op resultaten en een op efficiency gerichte werkwijze spreken je bovengemiddeld aan.

Daarnaast beschik je over:

  • WO werk- en denkniveau (WO rechten of Bedrijfskunde is een pre);
  • Minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring aan ervaren juristen in een juridische omgeving;
  • Aantoonbare ervaring met het coachen van juristen.

DIT IS ACHMEA

Wat wij bieden
Als maatschappelijk betrokken organisatie hebben we naast aandacht voor onze klanten, ook aandacht voor jou. Aandacht voor jouw ontwikkeling, vitaliteit en werk-privé balans. We geven je de vrijheid waar en wanneer te werken, op kantoor of vanuit huis. Een omgeving waarin jij jezelf kan zijn en kan groeien. Waarin ruimte  is voor diversiteit, waarin iedereen zich thuis voelt, gebaseerd op integriteit en respect. Samen zijn wij de toekomst een stap voor.

Wij bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris tussen € 3754,- tot € 5224,- (bruto maandsalaris o.b.v. 36 uur per week). Afhankelijk van de kennis en werkervaring die je meebrengt, word je ingeschaald.
  • Een functie voor 36 uur per week met standplaats Leiden.
  • Mogelijkheden om tijd- en plaats onafhankelijk te werken. Zo kunnen we onze klant optimaal van dienst zijn, ons werk efficiënt doen en creëren we een goede balans tussen werk en thuis
  • 144 wettelijke verlofuren op basis van een 36-urige werkweek
  • Een keuzebudget voor je bovenwettelijke verlof (62 uur o.b.v. 36 uur per week), vakantietoeslag (8 %) en eindejaarsuitkering (8,33%). Jij kiest wanneer en hoe je je keuzebudget laat uitbetalen. Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om extra verlofuren te kopen of om je vakantietoeslag in september uit te laten betalen.

Interesse?
Solliciteer via de ‘Solliciteer‘ button.

Achmea maakt voor de invulling van deze vacature geen gebruik van een Werving & Selectiebureau of andere Intermediair.

Compliance Officer

Compliance Officer

Job Description

Make more of your expert knowledge of financial services regulatory compliance in this highly visible role with SAMCo our dynamic, global in-house asset management company.

Where you fit in

You’ll join Shell Asset Management Company B.V. (SAMCo), the in-house asset manager for Shell’s pension funds and insurance companies, operating under a Dutch AIFM licence including MiFIDII services. It’s a dynamic, global environment with clients in seven different countries and more than 160 professionals. SAMCo is licensed as a fund manager and provides portfolio services. Continuous change in the financial markets and in financial regulations make this a professionally challenging place to work – regulations and Compliance are at the very top of our agenda.

SAMCo invests in fixed income, equities, and alternative investments categories (such as private equity funds and other investment funds) for clients, all over the world. On behalf of its clients, SAMCo also deals in various kinds of swaps and derivatives, repos, securities lending etc. Specific parts of the activities are also outsourced to external managers.

As part of our Legal & Compliance department, you’ll work alongside five legal counsels and an Assistant Compliance Officer to provide timely, cost-effective, high quality legal and compliance advice on the investments made on behalf of SAMCo’s clients; the investment management agreements with SAMCo’s clients and third-party managers; and the regulatory environment SAMCo and its clients are operating in.

What’s the role?

This is a visible and vital role in SAMCo, with great opportunities to work independently and plenty of exposure. We’ll entrust you with full responsibility for SAMCo’s Compliance & Regulatory framework. You’ll provide respected advice and support on anything from SAMCo’s status as a financial regulated entity, on its pension fund and insurance clients and on the investments made on their behalf.

Our decision-makers will rely on you to present Compliance & Regulatory risks clearly and to translate legislation into policy, both at an organisational and personal level. The bonds you build will be crucial – whether that’s coaching your Assistant, delivering training to the wider business, cultivating effective links with members of the Shell Ethics and Compliance Office community or liaising with regulatory bodies.

Country of Work Location
Netherlands

City, State (if applicable)
Rijswijk

Work Location 
Rijswijk – Churchilllaan

Company Description

Shell Asset Management Company B.V. (SAMCo) is the dedicated in-house asset manager for the Royal Dutch Shell plc group, sponsored pension funds and insurance companies and currently manages around USD 85 billion of assets for its clients.
SAMCo is supervised by the Authority for the Financial Markets and the Dutch Central Bank.
The company is internationally oriented with clients in 10 different countries and approximately 160 employees. SAMCo’s objective is to provide high quality and cost effective investment advice and asset management services to its clients.

On behalf of its clients, SAMCo invests in fixed income, equities, and alternative investment categories such as private equity funds, real estate funds and other investment funds, all over the world.
Continuous change in financial markets and regulation as well as the diversity of SAMCo’s clients and the products they invest in, make it a professionally challenging environment to work in. By joining SAMCo you will benefit from a high quality professional work environment that will help to propel your career.

Requirements

What we need from you

You’re either a graduate with relevant legal and compliance qualifications (e.g. NCI certified) or, over time, you’ve acquired equivalent professional experience.

We’re keen to hear from men and women with deep understanding of current Dutch and international regulatory developments and expert knowledge of financial services legislation in relation to asset management and pension funds. Experience with the main financial laws and regulations (Dutch Financial Supervision Act (Wft), MiFID II, EMIR, MAD/MAR, AIFMD) is a must.

Beyond that, your CV should include as many of the following as possible:

• Experience in risk management and implementing compliance culture, systems and controls.
• A proven ability to clearly explain and present regulatory compliance risks to senior management.
• Resilience and strength of character; you’ll need to be confident challenging and influencing senior leaders.
• Excellent written and verbal communication skills in Dutch and English.
• Success in cultivating positive working partnerships with clients and stakeholders.

Our values 

Shell is a company with shared values. Honesty, integrity, and respect aren’t simply a strapline: they are a part of everything we do. What’s more, Shell is an equal opportunities company, and we place the highest possible value on the diversity of our people and our inclusive approach.

Join us and you’ll belong to a world where you can feel pride in your achievements and propel your career with global opportunities

Women’s perspective

We care deeply about fostering a truly diverse workplace. We believe in doing everything we can to make Shell as flexible, appealing and supportive a place for women to work as possible. And we’ve retained our title as a top employer for women in the Times again in 2017.

We help with things like our formal (and informal) flexible working. Like our global and transparent pay policies backed by a leadership team fully supportive of our diversity ambitions. And we’ll help foster your career through our Women’s Career Development programme and our extensive Women’s Network.

People with an impairment

At Shell, we’re all about top talent. End of story. We want to encourage those of you who may face an impairment to regard Shell as a place where you’ll be fully supported to grow and develop your career. It’s as simple as that.

If you’d like to apply, just let us know about your circumstances. We can support you throughout the process. From application, to interview, to your first day of a rewarding career with us.

No. of Positions 1

Interested?
Please apply by using the ‘Apply’ button. 

Disclaimer

Please note: We occasionally amend or withdraw Shell jobs and reserve the right to do so at any time, including prior to the advertised closing date.

Before applying, you are advised to read our data protection policy. This policy describes the processing that may be associated with your personal data and informs you that your personal data may be transferred to Royal Dutch/Shell Group companies around the world.

The Shell Group and its approved recruitment consultants will never ask you for a fee to process or consider your application for a career with Shell. Anyone who demands such a fee is not an authorised Shell representative and you are strongly advised to refuse any such demand.

Shell is an Equal Opportunity Employer.

Job Expires
23-Aug-2018

Legal Counsel

Where you fit in
You’ll join Shell Asset Management Company B.V. (SAMCo), the in-house asset manager for Shell’s pension funds and insurance companies, operating under a Dutch AIFM licence including MiFIDII services. SAMCo is licensed as a fund manager and provides portfolio services. Continuous change in the financial markets and in financial regulations make this a professionally challenging place to work – regulations and Compliance are at the very top of our agenda. 

As part of our Legal & Compliance department, you’ll work alongside four other legal counsels and our Compliance Officers. Together we provide timely, cost-effective, high quality legal and compliance advice on the investments made on behalf of SAMCo’s clients; the investment management agreements with SAMCo’s clients and third-party managers; and the regulatory environment SAMCo and its clients are operating in. 

What’s the role?
This is a visible and vital role in SAMCo, with great opportunities to work independently and plenty of exposure. You’ll be a respected presence, trusted by our senior decision-makers to provide professional, timely, cost-effective and practical legal advice and support to the business. 

Your remit covers advising on legal issues that apply to SAMCo, its pension fund and insurance clients and to the investments made for those clients. Your responsibilities include:  

  • Reviewing and negotiating: investment agreements; legal documentation for our Treasury & Trading department (such as broker agreements, trading infrastructure agreements, OTC-derivatives contracts, securities lending); operational agreements that apply to SAMCo as a standalone operating company (IT contracts, account opening documentation, confidentiality agreements, contractor hiring).
  • Drafting and negotiating legal documentation for existing and new investment pools, and investment management agreements (e.g. with SAMCo’s clients or external managers.)
  • Reviewing, managing and joining class actions and other investor recovery actions and litigation on behalf of SAMCo’s clients.
  • Participating in project teams to pro-actively provide legal advice and support to the business by analysing and implementing financial laws and regulations
  • Providing legal support on the restructuring of investment structures.
  • Representing SAMCo with third-parties and service providers.
  • Instructing and managing external counsel.

Country of Work Location
Netherlands

City, State (if applicable)
Rijswijk

Work Location
Rijswijk – Churchilllaan

Company Description
Shell Asset Management Company B.V. (SAMCo) is the dedicated in-house asset manager for the Royal Dutch Shell plc group, sponsored pension funds and insurance companies and currently manages around USD 85 billion of assets for its clients. 
SAMCo is supervised by the Authority for the Financial Markets and the Dutch Central Bank.
The company is internationally oriented with clients in 10 different countries and approximately 160 employees. SAMCo’s objective is to provide high quality and cost effective investment advice and asset management services to its clients. 

On behalf of its clients, SAMCo invests in fixed income, equities, and alternative investment categories such as private equity funds, real estate funds and other investment funds, all over the world.
Continuous change in financial markets and regulation as well as the diversity of SAMCo’s clients and the products they invest in, make it a professionally challenging environment to work in. By joining SAMCo you will benefit from a high quality professional work environment that will help to propel your career.

Requirements
What we need from you  
You’ll need either a Dutch law degree or a professional legal qualification coupled with a strong academic background. You’ve shown you can provide sound legal advice to a business in a complex financial regulation and compliance-driven environment and that you have the all-round communication skills (in Dutch and English) to work as part of a diverse, global team with both internal and external stakeholders. 

Personally, you’re an accomplished networker, a proven problem-solver and confident decision maker with proven drafting skills. On top of that, we’re looking for the following skills and knowledge – or a willingness to acquire them:

  • Strong knowledge of the legal and regulatory framework (e.g. Dutch Financial Supervision Act (Wft); MAD, AIFMD, MiFID II, EMIR, GDPR) applicable to SAMCo as an AIFM licensed entity and providing MiFID regulated services.
  • An understanding of pensions laws (e.g. Dutch pension law, ERISA, EPPA, KAGB) is an advantage.
  • Strong understanding of financial markets and trading, including infrastructure and settlement cycles and related legal risks for the kind of products traded by SAMCo.
  • Knowledge of fund investments, OTC and ETD derivatives, equity and fixed income products.
  • Experience with asset management services.
  • An active interest in related ethics and compliance areas.
  • Strong stakeholder management and networking skills

Our values 
Shell is a company with shared values. Honesty, integrity, and respect aren’t simply a strapline: they are a part of everything we do. What’s more, Shell is an equal opportunities company, and we place the highest possible value on the diversity of our people and our inclusive approach.
 
Join us and you’ll belong to a world where you can feel pride in your achievements and propel your career with global opportunities
 
Women’s perspective 
We care deeply about fostering a truly diverse workplace. We believe in doing everything we can to make Shell as flexible, appealing and supportive a place for women to work as possible. And we’ve retained our title as a top employer for women in the Times again in 2017.
 
We help with things like our formal (and informal) flexible working. Like our global and transparent pay policies backed by a leadership team fully supportive of our diversity ambitions. And we’ll help foster your career through our Women’s Career Development programme and our extensive Women’s Network.
 
People with an impairment
At Shell, we’re all about top talent. End of story. We want to encourage those of you who may face an impairment to regard Shell as a place where you’ll be fully supported to grow and develop your career. It’s as simple as that.
 
If you’d like to apply, just let us know about your circumstances. We can support you throughout the process. From application, to interview, to your first day of a rewarding career with us.

Interested?
Apply via the ‘Apply‘ button.

Agency calls are not appreciated.

Senior Legal Counsel Renewable Energy

Als je betrokken wilt zijn bij de business en op juridisch vlak impact wilt hebben op het realiseren van wind- en solar projecten voor innogy Renewables in Nederland, dan werken we graag samen met jou aan ons gezamenlijke succes. Help us shape the energy transition. Heb jij het in je om ons team nóg sterker te maken? Stap 1: jouw sollicitatie op deze vacature. 

Jij maakt het mogelijk 
Inspirerend, samenwerkingsgericht en met het nodige eigenaarschap pak jij als senior bedrijfsjurist, met als aandachtsgebied de onshore en offshore wind en solar projecten van innogy Renewables in Nederland, je rol als het gaat om: 

  • Het opstellen, beoordelen en onderhandelen van juridische documentatie met betrekking tot de juridische structurering, constructie en implementatie van renewable energy projects (waaronder balance of plant agreements, turbine supply agreements, service and maintenance agreements en grondovereenkomsten met landeigenaren)
  • Pro-actieve advisering over nieuwe regelgeving
    Geschillen met derden
  • Juridisch project management waar van toepassing vanwege
  • complexiteit of mogelijke reputatierisico’s.

Hier gebeurt het 
Bij innogy! Een energiebedrijf dat elke dag werkt aan een duurzame toekomst. Uit hernieuwbare bronnen, zoals zon en wind wekken we energie op. Nieuwe energie dus! En omdat iedereen daar beter van wordt, kan het ons niet snel genoeg gaan. Zo houden we ons bezig met de ontwikkeling van innovaties om slimmer om te gaan met energie, zoals op het gebied van elektrisch rijden en het opwekken van je eigen energie. Door deze ontwikkelingen laagdrempelig aan te bieden aan onze tweeënhalf miljoen klanten willen we het leven van onze klanten makkelijker maken én bijdragen aan een duurzame wereld. 

Je versterkt het team Legal, Compliance & Data Protection in Nederland. Als team bundelen jullie je krachten om de activiteiten van innogy Renewables juridisch te begeleiden en de business pro-actief te adviseren over alle juridische aspecten die samenhangen met de wind en solar projecten van innogy Renewables in Nederland. De standplaats van innogy Renewables is Zwolle, maar je zult ook regelmatig bij andere teamleden in Den Bosch zijn of voor projecten op pad gaan in het binnen- en buitenland. Benieuwd wat dit team kenmerkt? De onderlinge omgang is ongedwongen, plezierig en resultaatgericht. Je komt te werken met gedreven en betrokken collega’s die vanuit juridisch perspectief impact maken op de business! 

Jij hebt het 
Er zit iets in jou, wat anderen beweegt. Je enthousiasme is aanstekelijk als jij vertelt over je ideeën. Je neemt eigenaarschap, zoekt de samenwerking met collega’s en je laat je door ze inspireren. Je weet dat tussen droom en daad wetten en praktische bezwaren staan. Maar als jij eenmaal iets in je hoofd hebt, ga je ervoor en onderzoek je onbewandelde paden om doelen te bereiken. 

Wat je verder nog in huis hebt: 

  • Een afgeronde opleiding Nederlands recht
  • Minstens 8 jaar relevante werkervaring als advocaat of bedrijfsjurist in een internationale omgeving. Naast
  • Nederlands beheers je dan ook de Engelse taal
  • Goede kennis van het contractenrecht, bouwrecht, bestuursrecht en/of vennootschapsrecht
  • Ervaring in het opstellen en onderhandelen van complexe (internationale) overeenkomsten, bij voorkeur met betrekking tot onshore en/of offshore wind en zon activiteiten
  • Ervaring in het opzetten en juridisch structureren van joint ventures

Daarnaast zijn we op zoek naar de volgende competenties en capaciteiten. Je beschikt over het vermogen om oplossings- en resultaatgericht te werken. Om het maximale potentieel uit jezelf en het team te halen werken we graag samen met een collega die van nature een pro-actieve, positieve en flexibele instelling heeft. Jouw organisatie sensitieve talent helpt je om op de juiste momenten met de juiste mensen dingen gedaan te krijgen binnen een complexe internationale interne en externe organisatie. 

Voor jou, van innogy 
Wat je precies kunt verwachten (o.b.v. 40 uur per week): 

  • Een baan bij een succesvol en leidend Europees energiebedrijf dat altijd in beweging is. Stilstaan is geen optie! Durf jij op deze rijdende sneltrein te springen?
  • Een brutomaandsalaris, precies afgestemd op jouw niveau
    30 vakantiedagen
  • Een interessante bonus opportunity
  • Een andere manier van werken! Dankzij @nders werken kun je namelijk tijd- en plaats onafhankelijk werken, zo heb je zowel thuis als op kantoor alle faciliteiten om je werk goed te kunnen doen 
  • Een inspirerende kantooromgeving in Zwolle (standplaats van de functie) en Den Bosch
  • En last but not least: een breed scala aan ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden. Want innogy staat niet stil, maar jij ook niet!

Ben jij hem/haar? De senior bedrijfsjurist die samen met ons de energiewereld op z’n kop zet? Stel je aan ons voor en reageer nú. Zie je de vacature niet meer op www.careersatinnogy.nl, jammer: solliciteren is niet meer mogelijk. Interimmer of bureau? Als we jullie nodig hebben weten wij jullie wel te vinden. Solliciteren kan online via de ‘Solliciteer’ button. 

Ons doel is om deze vacature per 1 oktober 2018 in te vullen!

Commercial Lawyer

Here at Zoomin we’re passionate about enriching and broadening our Gen Z’s lives through inspiring, emotionally compelling and empowering content. We’ve been doing this since 2001 and grew to a company of over 200 people, with over 35 nationalities and offices in Europe, Latin America and Asia.

We’re growing fast and changed to a new management a couple of months ago and are fully part of Swedish stock listed and leading international digital entertainment group: Modern Times Group

Together with our 3’000+ video journalist around the world, we’re producing 400+ premium videos a month, in 18 languages, distributed over more than 2’000 publishing websites resulting in over 3 billion views a month. This is also why we work with all the major advertisers and media agencies around the world.

Are you becoming our new:

Commercial Lawyer

As the Commercial Lawyer you will have the unique opportunity to be leading the contract negotiations with publishers, OTT, media and telecom companies. You will be an integral member of our Legal team and will assume responsibility for specific project areas. This will involve the provision of legal and solutions-driven support for all aspects our business.

What we like you to do and be responsible for:

  • Drafting & negotiation commercial contracs – in particular, media right agreements
  • Providing legal advice, guidance and solution-based recommendations to our Sales and Account Management Departments
  • Monitoring legal developments in key markets
  • Developing, building and maintaining strong relationships with current and future media partners
  • Providing broad-ranging commercially – focused legal advice to internal clients
  • Working closely with Sales and Marketing teams in respect of sales and rights delivery

In this role, you will also be afforded the opportunity to gain exposure in other commercial agreements, like branded content and advertising deals.

What you need to bring to the table:

  • University level degree (3-5 years of relevant job experience)
  • Extensive track record of dealing with high value and global media agreements
  • Able to work under pressure and with tight deadlines
  • Good understanding of IP and competition law issues
  • Excellent negotiation and relationship management skills
  • A good understanding of intellectual property issues
  • The abililty to work both autonomously and as a part of a team

Experience of drafting and negotiating premium Media and Online rights agreements in English (whether in an in-house or private practice or commercial environment) is essential for this role. You must also have a professional qualification entitling you to practice law.

Previous experience in (Commercial) Media Marketing, Online, TV, media and/or sponsorship activities is a strong preference.

Did we catch your attention?

Then become part of our family and use this unique opportunity to develop a truly international career and send your CV and covering letter to Angelina van Groezen at jobs@zoomin.tv

Legal Counsel (36-40 hrs/wk)

Legal Counsel Europe (36-40 hrs/wk)

Legal Team, Merus N.V.

Do you have a passion for cutting-edge biotech?

The team:
The Legal Team is an international team led by the General Counsel residing in the US. You will be working in the Utrecht office, directly reporting to the Head of Legal Europe. Together with your colleagues in the US you are responsible for legal matters regarding Merus’ activities worldwide, and this role will handle the broad array of legal issues related to research, development, manufacturing, and clinical development, working within the legal team to review and negotiate contracts; and collaborating with each functional unit of the company to meet the company’s legal and business goals, including responsibility for advising on general corporate matters and compliance activities. To strengthen our team we are looking for a Legal Counsel to be based in our Netherlands office.

The role:

As Legal Counsel your main tasks and responsibilities are the following:

  • Independently reviewing, amending, drafting and negotiation various types of contracts
  • Working with our teams on industry specific contracts such as Master Services Agreements, Clinical Trial Agreements, Supply Agreements, Material Transfer Agreements, Confidentiality Agreements, Consulting Agreements
  • Partnering with different business units to identify legal issues, provide legal options, opinions and strategic counsel to assist company in meeting its business and legal objectives
  • Contributing to the Legal Team in the implementation of the company’s overall legal strategy and policies
    Manage outside counsel within your territory
  • Research and advise on local legal consequences of international initiatives within the company
  • Keeping informed of new laws, regulations, and industry trends affecting the organization, and assisting with development of policies and training as neededSupporting finance and accounting team with compliance issues
  • Safeguarding overall governance and compliance within the company
  • Maintaining the contract database and contract compliance
  • Providing training to the company on legal topics
  • Advising on matters of Privacy Law including the GDPR, and serving as the company’s data privacy officer

Your profile:
We are looking for a Legal Counsel Europe with the following knowledge and expertise:

  • A master degree in Dutch Law, with a focus on commercial and/or corporate law
  • At least 6 years of work experience, gained both in private practice and in-house
  • Experience in negotiation of agreements with international implications
  • Outstanding legal English and drafting skills
  • Strong interpersonal and presentation skills, along with the ability to communicate effectively with others at all levels of the organization
  • Strong problem-solving ability, and negotiating skills concerning both legal and financial/commercial issues
  • Ability to establish and maintain strong relationships within the organization’s legal department and across all business units
  • A self-starter with the ability to work independently with little supervision
  • A deep understanding of the company’s business perspectives and goals involved in negotiation and administering diverse and complex transactions
  • Ability to write clearly and prepare professional communications related to administrative processes, risk assessments and investigation findings
  • Experience in the Life Sciences sector is a plus, not a requirement

Our offer:
We offer a competitive salary and flexible working hours. Our talented international team works in an inspiring area of Utrecht (Utrecht Science Park). We also offer an excellent pension scheme, company bonus, and 30 days’ annual holiday based on a full-time position. We care about team spirit and organize several company events each year.

Merus:
Working at Merus provides you with opportunities to grow and develop a career that offers both individual and company success. You will have the chance to make an impact within the oncology field by helping to the Company progress its clinical-stage bispecific antibody candidates (Biclonics®) in the potential treatment of cancer. Merus’ headquarters are located in the Netherlands, but we also have offices in the US and collaborations around the world. As of 2016 we are listed on the NASDAQ Stock Market and to date have three therapeutic candidate in clinical development. For more information, please visit www.merus.nl.

When hiring new employees, we look for people who will fit in well with the collaborative, rigorous, and entrepreneurial spirit of our company – a spirit that drives us in seeking to develop advanced therapies that address unmet needs in cancer treatment.

Interested?
For more information about the application procedure, please contact Merus Recruitment via telephone number

+31(0)30 – 253 8800 or by email at vacancies@merus.nl.

Please send in your application via the ‘Apply’ button by August 17 at the latest.