Het profiel van Bedrijfsjurist
De Info Support International Group bestaat onder meer uit de bedrijven Info Support Nederland, Info Support België, R&R WFM, ISRES en Adifo. Daarbinnen ben jij sparringpartner voor de directie en de eindverantwoordelijke managers over juridische strategische vraagstukken. Vroegtijdig word je betrokken en je doet actief mee in het realiseren van bestaande en nieuwe IT-business. Jouw bijdrage ligt op het realiseren van de juridische condities, zodat wij de klant kunnen helpen zijn business te verbeteren. Daarbinnen draag je zorg voor juiste, up-to-date, modelcontracten en andere juridische documenten. Je voert regie op juridische aspecten binnen de organisatie en adviseert; waar noodzakelijk bindend of escalerend. Je schakelt andere juridische externe experts in en je voert in dat kader de regie richting de organisatie. Je draagt zorg voor kennisdeling over en doorvoering van wettelijke veranderingen.
Herken jij jezelf in het onderstaande profiel?
Je hebt een WO-diploma Nederlands Recht en ervaring met zakelijk contractrecht en het werken in een projectmatige, dynamische omgeving.
Je hebt affiniteit met de gebieden IT- en Privacyrecht. Je ervaring heb je onder andere opgedaan in een advocatenpraktijk of als legal counsel.
Je bent in staat je snel wegwijs te maken in diverse dossiers en je omgeving te doorgronden.
Je kunt je vastbijten in complexe ontwikkelingen en bent creatief in je analyse en aanpak.
Je weet bruggen te slaan en beschikt over goede contactuele eigenschappen.
Je hebt een scherpe analytische geest en een vlotte pen.
Je bent consciëntieus en werkt planmatig, hebt gevoel voor verhoudingen, bent daadkrachtig, pro-actief en hebt een hands-on mentaliteit.
Je bent een echte vakman/vrouw!
Spreekt het volgende je aan?
Een fulltime functie
Een rijke leeromgeving met veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
Vertrouwen in jou als professional en de ruimte om optimaal te presteren.
Werken in een innovatieve en dynamische wereld met slimme, ambitieuze en sociale collega’s.
Een stabiel en financieel gezond bedrijf, met aandacht voor jou en je partner en/of gezin.
Meer informatie en solliciteren
Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Marco Braakman, directie, via 06-22391100 of Herman Gerdsen, Manager HR, 06-53210459.
Heb jij de drive om met je brede juridische kennis en commercieel inzicht het verschil te maken voor de Info Support International Group? Stuur jouw sollicitatie voor maandag 16 juli a.s. naar Herman Gerdsen via herman@infosupport.com.
Over de functie
Als Junior Jurist Arbeidsrecht ben je direct verantwoordelijk voor je eigen cliëntenbestand en krijg je een gedegen opleiding. Je adviseert, correspondeert, procedeert en bepaalt in overleg met jouw cliënten de noodzakelijke stappen om een zaak succesvol af te ronden. Je werkt binnen de vaksectie Arbeid. Je behandelt arbeidsgeschillen, waarbij het accent ligt op ontslagrecht. Inhoudelijke ontbindingen, loonvorderingen en zaken over concurrentiebedingen worden ook aan je professionele deskundigheid toevertrouwd. Je behandelt zowel zaken voor werkgevers als voor werknemers.
Over de afdeling / bedrijfscultuur
ARAG Roermond is op 1 februari 2003 opgericht als nevenvestiging van het hoofdkantoor in Leusden en telt circa 65 medewerkers. Er zijn 2 teams in Roermond waar de volgende rechtsgebieden behandeld worden: Algemeen verbintenissenrecht, ambtenarenrecht, arbeidsrecht, bestuursrecht, letselschade en sociaal zekerheidsrecht. Een cultuur van je en jij. Elkaar groeten in de gang. Een cultuur waarbij iedereen even tijd voor elkaar vrijmaakt. En waar kennis en successen gedeeld worden. Professioneel richting de klant, informeel richting je collega’s.
Wat vragen wij
Je bent een professional met een afgeronde opleiding Nederlands Recht. Je bent analytisch sterk, maar hebt ook gevoel voor praktische oplossingen. Je herkent je in de competenties klantgericht, initiatiefrijk, flexibel en open. Maar ook in impact, respect en betrokkenheid. Je bent leergierig en bereid om aan de permanente opleiding rechtshulp deel te nemen.
Wat bieden wij
• Een marktconform salaris gebaseerd op een 38-urige werkweek
• Variabele werktijden en de mogelijkheid tot inruilen van vrije tijd en salaris
• Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 8% vakantiegeld, een vaste 13e maand en een goede pensioenregeling
• Ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en het volgen van opleidingen
• ARAG Vitaliteitsprogramma (waaronder ons sportprogramma)
Interesse?
Ben jij de professional die wij zoeken? Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatie. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze recruiter Danny Rumpel via 06 30 46 07 01.
Over ARAG
ARAG is een onafhankelijke rechtsbijstandverzekeraar en juridisch dienstverlener. Wij maken het recht toegankelijk en betaalbaar voor iedereen. Onze ambitie is om de beste juridische dienstverlener van Nederland zijn. Klanttevredenheid en kwaliteit van dienstverlening zijn hierbij de uitgangspunten.
ARAG Nederland maakt onderdeel uit van de ARAG Groep, een van oorsprong Duits familiebedrijf met vestigingen in 15 Europese landen, de Verenigde Staten en Canada. Met zo’n 700 professionals in Nederland werken wij in een collegiale omgeving en informele werksfeer vanuit de locaties in Amsterdam, Rotterdam, Leusden en Roermond. Meer weten? Klik dan op onze bedrijfspagina [linken met: https://www.arag.nl/over-arag/
Over de functie
Als rechtshulpverlener binnen de Unit Vastgoed heb je te maken met een veelomvattend rechtsgebied. Je draait een rechtspraktijk met een grote verscheidenheid aan zaken binnen het Bestuursrecht. In jouw functie adviseer jij ondernemers en particulieren bij (toekomstige) geschillen over planschades, bouwvergunningen, milieuvergunningen, bestemmingsplannen en allerlei andere geschillen op het gebied van Ruimtelijke Ordening en Milieurecht. Als ervaren jurist ben je verantwoordelijk voor zaken met een zwaarder belang. Je adviseert, correspondeert, procedeert en bepaalt in overleg met jouw cliënten de noodzakelijke stappen om een zaak succesvol af te ronden. In deze functie leg je je volledig toe op dossierbehandeling. Het is belangrijk dat je goed kunt communiceren op verschillende niveaus, dat je beschikt over een pragmatische instelling en je kunt goed omgaan met de verschillende emoties waar je mee te maken krijgt.
Over de afdeling / bedrijfscultuur
Een cultuur van je en jij. Elkaar groeten in de gang. Een cultuur waarbij iedereen even tijd voor elkaar vrijmaakt. En waar kennis en successen gedeeld worden. Professioneel richting de klant, informeel richting je collega’s. De sfeer op de Unit Vastgoed is professioneel, modern, dynamisch en laagdrempelig.
Wat vragen wij
Voor deze functie zoeken wij een jurist die toe is aan een nieuwe uitdaging. Je hebt minimaal 3- 5 jaar relevante werkervaring, die je bij voorkeur hebt opgedaan bij een juridische dienstverlener of bij een advocatenkantoor danwel een overheidsinstantie. Ervaren advocaten die toe zijn aan een nieuwe stap worden ook uitgenodigd om te reageren.
Je bent klantgericht, analytisch sterk, maar altijd met gevoel voor een praktische oplossing. Uiteraard heb je je studie Nederlands Recht voltooid, beschik je over goede communicatieve vaardigheden en ben je bereid deel te nemen aan de permanente opleiding Rechtshulp.
Wat bieden wij
• Een marktconform salaris gebaseerd op een 38-urige werkweek
• Variabele werktijden en de mogelijkheid tot inruilen van vrije tijd en salaris
• Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 8% vakantiegeld, een vaste 13e maand en een goede pensioenregeling
• Ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en het volgen van opleidingen
• ARAG Vitaliteitsprogramma (waaronder ons sportprogramma)
Interesse?
Ben jij de professional die wij zoeken? Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatie. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Saida el Hamdioui (Teamleider Unit Vastgoed) op 06 57311064 (bellen of Whatsapp) of met Danny Rumpel (Recruiter) op 06 30 46 07 01/d.rumpel@arag.nl
Over ARAG
ARAG is een onafhankelijke rechtsbijstandverzekeraar en juridisch dienstverlener. Wij maken het recht toegankelijk en betaalbaar voor iedereen. Onze ambitie is om de beste juridische dienstverlener van Nederland zijn. Klanttevredenheid en kwaliteit van dienstverlening zijn hierbij de uitgangspunten.
ARAG Nederland maakt onderdeel uit van de ARAG Groep, een van oorsprong Duits familiebedrijf met vestigingen in 15 Europese landen, de Verenigde Staten en Canada. Met zo’n 700 professionals in Nederland werken wij in een collegiale omgeving en informele werksfeer vanuit de locaties in Amsterdam, Rotterdam, Leusden en Roermond. Meer weten? Kijk dan op onze bedrijfspagina.
Functiebeschrijving
Voor onze afdeling Rechtshulp zoeken wij een collega die zaken gaat behandelen op het gebied van het vervoerrecht. De zaken hebben met name betrekking op vervoer van goederen over de weg (nationaal en internationaal) en de binnenvaart, waaronder vervoer- en expeditieovereenkomsten, opslag en transport, bevrachting, ladingschades, aansprakelijkheid en verzekering, grensoverschrijdende handelstransacties, documentenkoop. Verder worden er zaken behandeld op het gebied van het luchtvervoer en (internationale) verhuiszaken en post-koerierszaken. Behandeling van zaken op het gebied van algemeen verbintenissenrecht kan ook voorkomen. Je onderzoekt de zaken op juridische haalbaarheid, adviseert en komt voor de klant door corresponderen, schikken en/of procederen tot het gewenste resultaat.
Over de functie
Je hebt een voltooide studie Nederlands Recht. Het keuzevak vervoerrecht en/of zeerecht en kennis van moderne talen is een pré. Je hebt je tenminste een aantal jaren inhoudelijk bezig gehouden met het vervoerrecht, bij voorkeur in de rechtshulpverlening. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, creativiteit en het vermogen om zelfstandig en in teamverband te werken. Als professional in je vak ben je service- en resultaatgericht. Het nemen van initiatief is voor jou vanzelfsprekend. Je kunt je werk goed plannen en organiseren.
Wat bieden we
• Een marktconform salaris gebaseerd op een 38-urige werkweek
• Variable werktijden en (eventueel) extra opbouw van roostervrije uren behoren tot de mogelijkheden
• Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder 8% vakantiegeld en een vaste 13e maand en een prima pensioenregeling
• Ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en daarnaast het volgen van opleidingen
• ARAG Vitaliteitsprogramma (waaronder ons sportprogramma)
• Een uitstekende reiskostenregeling
Onze verdere arbeidsvoorwaarden en werknemersvoordelen kun je vinden op https://www.arag.nl/werken-bij/arbeidsvoorwaarden/
Interesse?
Ben jij de professional die wij zoeken en heb je belangstelling voor deze uitdagende baan? Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatie.
Voor online solliciteren: http://www.arag.nl/over-arag/werken-bij-arag/vacatures
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Jolien Klomp (HR Adviseur) via telefoonnummer 033 – 434 2381 Of Danny Rumpel (Recruiter) 033 – 434 2110.
Over ARAG
ARAG is een onafhankelijke rechtsbijstandverzekeraar en juridisch dienstverlener die haar klanten een breed pakket aan verzekeringen en aanvullende diensten aanbiedt. Het verhaal is uniek: het recht toegankelijk en betaalbaar willen maken voor iedereen. De ambitie is helder: de beste juridische dienstverlener van Nederland zijn. Klanttevredenheid en kwaliteit van dienstverlening zijn hierbij de uitgangspunten. ARAG Nederland maakt onderdeel uit van de ARAG Groep, een wereldwijde speler en van oorsprong Duits familiebedrijf met vestigingen in 15 Europese landen, de Verenigde Staten en Canada. Sinds 2011 is ARAG official sponsor van de KNVB scheidsrechters om samen met de KNVB Fair Play binnen het Nederlands voetbal te stimuleren.
Werken bij ARAG betekent opereren in een collegiale en inspirerende omgeving met een open en informele werksfeer. Zo’n 700 professionals doen dit dagelijks met veel enthousiasme en plezier vanuit de ARAG locaties in Amsterdam, Rotterdam, Leusden en Roermond.
Bedrijfsprofiel
ARAG is een grote internationale rechtsbijstandverzekeraar welke maatschappelijk betrokken is en de focus heeft liggen op klanttevredenheid.
Bedrijfscultuur
Een cultuur van je en jij. Elkaar groeten in de gang. Een cultuur waarbij iedereen even tijd voor elkaar vrijmaakt. En waar kennis en successen gedeeld worden. Professioneel richting de klant, informeel richting je collega’s.
Je ondersteunt de Data Protection Officer (DPO) om binnen de organisatie toezicht te houden op de toepassing en naleving van wet- en regelgeving inzake gegevensverwerking en bescherming.
Verantwoordelijkheden
Je hebt uitstekende kennis van of ervaring met privacy wet- en regelgeving, beschikt over een proactieve en zelfstandige werkhouding en daarnaast:
Een marktconform salaris. Tevens biedt Brocacef jou naast een concurrerend pakket aan arbeidsvoorwaarden een werkomgeving met ruimte voor talent en persoonlijke groei.
Brocacef Groep NV is een groep van ondernemingen werkzaam op het gebied van de gezondheidszorg. Klanten zijn apothekers, apotheekhoudend huisartsen, zieken- en verpleeghuizen, dierenartsen, leveranciers, zorgverzekeraars en consumenten. Dagelijks zetten 5100 medewerkers zich in om persoonlijke, bereikbare en betaalbare zorg aan iedereen te kunnen bieden. Brocacef Groep NV maakt deel uit van Phoenix group, een belangrijke Europese speler op het gebied van farmaceutische zorg.
Je ondersteunt de Data Protection Officer (DPO) om binnen de organisatie toezicht te houden op de toepassing en naleving van wet- en regelgeving inzake gegevensverwerking en bescherming.
Verantwoordelijkheden
Je hebt uitstekende kennis van of ervaring met privacy wet- en regelgeving, beschikt over een proactieve en zelfstandige werkhouding en daarnaast:
Een marktconform salaris. Tevens biedt Brocacef jou naast een concurrerend pakket aan arbeidsvoorwaarden een werkomgeving met ruimte voor talent en persoonlijke groei.
Brocacef Groep NV is een groep van ondernemingen werkzaam op het gebied van de gezondheidszorg. Klanten zijn apothekers, apotheekhoudend huisartsen, zieken- en verpleeghuizen, dierenartsen, leveranciers, zorgverzekeraars en consumenten. Dagelijks zetten 5100 medewerkers zich in om persoonlijke, bereikbare en betaalbare zorg aan iedereen te kunnen bieden. Brocacef Groep NV maakt deel uit van Phoenix group, een belangrijke Europese speler op het gebied van farmaceutische zorg.
DPA Legal biedt jou de unieke kans om brede kennis en ervaring op te doen bij verschillende opdrachtgevers uit de top van de financiële dienstverlening zodat jij en jouw kwaliteiten het best tot hun recht komen. Als Interim Junior Jurist Banking en Finance treed je in vaste dienst bij DPA Legal en ga je op tijdelijke basis aan de slag bij onze toonaangevende opdrachtgevers en werk je aan diverse opdrachten. De ene keer ben je bezig met uitdagende financiele vraagstukken en de andere keer ben je bezig met de herbeoordeling en -waardering van bancaire dossiers. Gedurende deze tijdelijke opdrachten ga je financieel rechtelijke praktijkervaring opdoen en krijg je tegelijkertijd de mogelijkheid om in verschillende keukens van toonaangevende banken en verzekeraars een kijkje te nemen en de sfeer van uiteenlopende bedrijfsculturen te proeven. Onze DPA consultants geven je persoonlijke begeleiding en gaan in overleg met jou op zoek naar passende opdrachten die aansluiten bij jouw ambities.
Herken jij jezelf in het volgende? Dan maken wij graag eens nader kennis onder het genot van een goede kop koffie!Afgeronde opleiding WO-Rechten (Master in Financieel Recht) met minimaal HAVO als vooropleiding;Tussen de 1 en 3 jaar stage/werkervaring binnen de advocatuur en/of bedrijfsleven op het gebied van (Internationaal) Contractenrecht, Ondernemingsrecht, M&A, en/of Banking & Finance;Naast je studie heb je je bezig gehouden met relevante nevenactiviteiten;Een praktische instelling, klantgericht en communicatief vaardig;Een grote mate van enthousiasme, flexibiliteit en aanpassingsvermogen;Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels;Beschikbaar voor 40 uur per week.
De functie van Junior Interim Jurist Banking en Finance is dé kans om bij verschillende bedrijven binnen te kijken en inhouse ervaring op te doen. Daarnaast krijg jij:Afwisselende opdrachten;Een professioneel en enthousiast team;Marktconform salaris;Interessante bonusregeling;Een leaseauto behoort tot de mogelijkheden;Een individueel opleidingsbudget.
Onze focus ligt op jouw persoonlijke ontwikkeling waarbij wij jou uitdagen om het beste uit jezelf en jouw carrière te halen. Door onze jarenlange ervaring als bemiddelaar tussen junior juristen en de top van de financiële dienstverlening, hebben wij een ijzersterk netwerk en bewezen trackrecord opgebouwd waar je jouw voordeel uit kunt halen.
Als Paralegal wordt je opgenomen in onze Talentpool Juridisch Ondersteunend Personeel en kun je worden benaderd voor functies bij diverse organisaties. Als paralegal ben je werkzaam op de juridische afdeling van een organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van uiteenlopende juridische werkzaamheden, welke o.a. kunnen bestaan uit het volgende:Het digitaliseren en inrichten van contractmanagement management systemen;Het up to date houden van contracten;Het voorbereiden van dossiers;Ondersteuning bieden bij in- en externe juridische vraagstukken;Het beheren en verhangen van verschillende entiteiten (Corporate Houskeeping);Het verzorgen van alle bijbehorende administratieve werkzaamheden;
Als Paralegal voldoe je aan het volgende profiel:Tenminste een afgeronde juridische HBO-opleiding;Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie binnen de commerciële advocatuur of het bedrijfsleven;Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk;Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en doelgericht;Je bent verantwoordelijk, communicatief sterk en pro-actief ingesteld;Ervaring met Corporate Housekeeping is een grote pré.
Naast enorm veel kennis, persoonlijke aandacht en uitdagende opdrachten bij toonaangevende bedrijven krijg je van ons ook:Een marktconform salaris;Een aantrekkelijke bonusregeling op basis van declarabele uren;Een leaseauto, reiskostenvergoeding of een NS Business Card;Een pensioenregeling;25 vakantiedagen.
Zodra jij bij, of via, ons komt werken, maak je deel uit van een krachtig, landelijk netwerk van 1.600 deskundige professionals. Zij zetten stuk voor stuk hun expertise in bij 500 bedrijven en non-profitorganisaties, het notariaat, de advocatuur en de overheid.DPA Group is beursgenoteerd aan de Euronext Amsterdam en richt zich op de gebieden Banking & Insurance, Engineering & Consultancy, Finance & Control, International, IT, Legal, Marketing, Public en Supply chain & Procurement.DPA Legal werft Paralegals voor de private sector (Multinationals, banken, verzekeraars, pensioenfondsen, de advocatuur, het notariaat en startups) en de overheid. Wij kennen de markt en de behoefte van de opdrachtgever als geen ander en matchen deze met jouw wensen en ambitie als juridisch professional. Zo zorgen wij voor geluk. Voor zowel opdrachtgever, als medewerker.
DPA Legal biedt jou de unieke kans om brede kennis en ervaring op te doen bij verschillende opdrachtgevers uit de top van de financiële dienstverlening zodat jij en jouw kwaliteiten het best tot hun recht komen. Als Interim Junior Jurist Banking en Finance treed je in vaste dienst bij DPA Legal en ga je op tijdelijke basis aan de slag bij onze toonaangevende opdrachtgevers en werk je aan diverse opdrachten. De ene keer ben je bezig met uitdagende financiele vraagstukken en de andere keer ben je bezig met de herbeoordeling en -waardering van bancaire dossiers. Gedurende deze tijdelijke opdrachten ga je financieel rechtelijke praktijkervaring opdoen en krijg je tegelijkertijd de mogelijkheid om in verschillende keukens van toonaangevende banken en verzekeraars een kijkje te nemen en de sfeer van uiteenlopende bedrijfsculturen te proeven. Onze DPA consultants geven je persoonlijke begeleiding en gaan in overleg met jou op zoek naar passende opdrachten die aansluiten bij jouw ambities.
Herken jij jezelf in het volgende? Dan maken wij graag eens nader kennis onder het genot van een goede kop koffie!Afgeronde opleiding WO-Rechten (Master in Financieel Recht) met minimaal HAVO als vooropleiding;Tussen de 1 en 3 jaar stage/werkervaring binnen de advocatuur en/of bedrijfsleven op het gebied van (Internationaal) Contractenrecht, Ondernemingsrecht, M&A, en/of Banking & Finance;Naast je studie heb je je bezig gehouden met relevante nevenactiviteiten;Een praktische instelling, klantgericht en communicatief vaardig;Een grote mate van enthousiasme, flexibiliteit en aanpassingsvermogen;Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels;Beschikbaar voor 40 uur per week.
De functie van Junior Interim Jurist Banking en Finance is dé kans om bij verschillende bedrijven binnen te kijken en inhouse ervaring op te doen. Daarnaast krijg jij:Afwisselende opdrachten;Een professioneel en enthousiast team;Marktconform salaris;Interessante bonusregeling;Een leaseauto behoort tot de mogelijkheden;Een individueel opleidingsbudget.
Onze focus ligt op jouw persoonlijke ontwikkeling waarbij wij jou uitdagen om het beste uit jezelf en jouw carrière te halen. Door onze jarenlange ervaring als bemiddelaar tussen junior juristen en de top van de financiële dienstverlening, hebben wij een ijzersterk netwerk en bewezen trackrecord opgebouwd waar je jouw voordeel uit kunt halen.
Als Paralegal wordt je opgenomen in onze Talentpool Juridisch Ondersteunend Personeel en kun je worden benaderd voor functies bij diverse organisaties. Als paralegal ben je werkzaam op de juridische afdeling van een organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van uiteenlopende juridische werkzaamheden, welke o.a. kunnen bestaan uit het volgende:Het digitaliseren en inrichten van contractmanagement management systemen;Het up to date houden van contracten;Het voorbereiden van dossiers;Ondersteuning bieden bij in- en externe juridische vraagstukken;Het beheren en verhangen van verschillende entiteiten (Corporate Houskeeping);Het verzorgen van alle bijbehorende administratieve werkzaamheden;
Als Paralegal voldoe je aan het volgende profiel:Tenminste een afgeronde juridische HBO-opleiding;Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie binnen de commerciële advocatuur of het bedrijfsleven;Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk;Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en doelgericht;Je bent verantwoordelijk, communicatief sterk en pro-actief ingesteld;Ervaring met Corporate Housekeeping is een grote pré.
Naast enorm veel kennis, persoonlijke aandacht en uitdagende opdrachten bij toonaangevende bedrijven krijg je van ons ook:Een marktconform salaris;Een aantrekkelijke bonusregeling op basis van declarabele uren;Een leaseauto, reiskostenvergoeding of een NS Business Card;Een pensioenregeling;25 vakantiedagen.
Zodra jij bij, of via, ons komt werken, maak je deel uit van een krachtig, landelijk netwerk van 1.600 deskundige professionals. Zij zetten stuk voor stuk hun expertise in bij 500 bedrijven en non-profitorganisaties, het notariaat, de advocatuur en de overheid.DPA Group is beursgenoteerd aan de Euronext Amsterdam en richt zich op de gebieden Banking & Insurance, Engineering & Consultancy, Finance & Control, International, IT, Legal, Marketing, Public en Supply chain & Procurement.DPA Legal werft Paralegals voor de private sector (Multinationals, banken, verzekeraars, pensioenfondsen, de advocatuur, het notariaat en startups) en de overheid. Wij kennen de markt en de behoefte van de opdrachtgever als geen ander en matchen deze met jouw wensen en ambitie als juridisch professional. Zo zorgen wij voor geluk. Voor zowel opdrachtgever, als medewerker.