Nieuwsbrief

Top vacatures

Commercial Legal Counsel bij Salesforce via DPA Legal

Wat je gaat doen

Als Commercial Legal Counsel word je onderdeel van het EMEA Commercial Legal Team van Salesforce. Je wordt tegelijkertijd de eerste jurist in de Nederlandse Salesforce vestiging aan de Zuidas in Amsterdam. Salesforce is gevestigd in The Edge, wat is uitgeroepen tot het meest groene en intelligente gebouw van de wereld. Vanuit dit prachtige pand partner je met Sales and Professional Services departments in de Benelux om meerjarige commerciële transacties juridisch te structureren. Je fungeert als sleutelfiguur voor verscheidene afdelingen, zoals pricing, revenue recognition, ethics en compliance. Als Commercial Legal Counsel bij Salesforce sta je midden in de business en is het je verantwoordelijkheid om vanuit legal oogpunt continu bij te dragen aan de groei en innovatie van de organisatie in de breedste zin van het woord. Het is een uitdagende, internationale functie waarbij je veel direct contact hebt met Salesforce klanten in de Benelux. Je rapporteert direct aan de Senior Corporate Counsel Benelux and Emerging Territories in Zwitserland.

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan hierbij o.a. uit:

  • Het opstellen, beoordelen en uitonderhandelen van grote B2B IT-contracten (o.a. master subscription agreements en professional services agreements) voor de afname van innovatieve software producten met een grote waaier van eindklanten;
  • Het uitonderhandelen van partner agreements in samenwerking met de Alliances Counsel die werkzaam is vanuit het hoofdkantoor in San Francisco;
  • In nauwe samenwerking met interne stakeholders, zoals revenue recognition, pricing, sales operations en product operations, waarborgen dat de salesforce contracten compliant zijn met de interne corporate policies;
  • Het ontwikkelen en aanbieden van trainingen voor de business over relevante juridische onderwerpen, zoals contracting processes en data privacy;
  • Het bieden van proactief en op de business gefocust advies met betrekking tot bestaande contracten en eventuele geschillen;
  • Actief bijdragen aan kennisdeling binnen het EMEA Commercial Legal Team.

 

Jouw Profiel

Je werkt graag in een internationale, innovatieve en fast paced environment. Je bent analytisch, oplossings- en klantgericht; een échte dealmaker en je hebt/bent bovendien:

  • Een afgeronde universitaire opleiding Nederlands of Belgisch Recht;
  • Tussen de 6 en 8 jaar relevante werkervaring bij een vooraanstaand advocatenkantoor en/of als in house counsel bij een international bedrijf;
  • Gedegen ervaring met IT-contracten en data privacy;
  • Uitstekende drafting skills;
  • Ervaring met intellectual property law en US revenue recognition is een pré;
  • Vloeiend in Nederlands en Engels in woord en geschrift;
  • Vloeiend in Frans is een pré.

 

Wat je van ons kunt verwachten

Als Commercial Legal Counsel bij Salesforce werk je voor het snelst groeiend bedrijf in de top 10 enterprise software companies, Je werkt nauw samen met een team van professionele en ambitieuze collega’s over de hele wereld en je krijgt bovendien een competitief salarispakket en uitgebreide opleidings- en onwikkelingsmogelijkheden.

Je werkomgeving

Salesforce is het snelst groeiend top 10 enterprise software company en ’s werelds meest innovatieve software bedrijf, zoals uitgeroepen door Forbes. Daar bovenop is Salesforce al 6 jaar op een rij genomeerd als one of the Fortune’s 100 Best Companies to work for. Deze groei, innovatie en Aloha geest, wordt gedreven door de gepassioneerde Salesforce medewerkers die het succes van hun klanten als ultieme doel hebben. Daar bovenop geven Salesforce medewerkers terug aan de gemeenschap via het 1/1/1 model, waarbij 1% van de salesforce’s medewerkers’ tijd, 1% van de inkomsten en 1% van de salesforce producten worden ingezet voor gemeenschappen over de hele wereld.

Spelverdeler vergunningverlening groene wetten

Wat ga je doen

Op 1 januari 2017 zijn een aantal taken op gebied van groene vergunningverlening van het Rijk gedecentraliseerd naar de provincie. De belangrijkste taken zijn: gebiedsbescherming, houtopstanden en soortenbescherming. Met name op het terrein van soortenbescherming neemt de hoeveelheid werk toe.

Voor de groene wetten zijn we op zoek naar een spelverdeler. Binnen het team zorg je onder andere voor het verdelen van werk, monitoring van termijnen van afhandeling, verzorgen van diverse rapportages en het meedenken met complexe aanvragen. Ook het inhuren van tijdelijke collegas en budgetbewaking horen bij je taken. In deze rol heb je veel interne contacten met andere teams en eenheden; in het bijzonder de teams handhaving en juridische zaken en de beleidscollegas. De rol van spelverdeler betekent dat je samen met collegas oplossingen zoekt voor planningsproblemen zonder dat er sprake is van hiërarchische verhoudingen. Voor collegas en teamleider ben je sparringpartner en voor partners zoals gemeenten en omgevingsdiensten ben je inhoudelijk 1e aanspreekpunt.

Het team Vergunningverlening is met circa 25 medewerkers verantwoordelijk voor het afhandelen van vergunningaanvragen, ontheffingen, meldingen en goedkeuringen op grond van een breed scala aan wet- en regelgeving. Onze prioriteit ligt bij het goed en snel vergunnen van activiteiten en goede dienstverlening aan de aanvragers. De werkzaamheden binnen het team worden voor een deel uitgevoerd in samenwerking met de partners waaronderOmgevingsdiensten. We zoeken een collega voor 32-36 uur per week.

Wat breng jij mee?

We zoeken een collega met:

  • Een relevante afgeronde opleiding (HBO/WO);
  • Kennis van groene wetgeving, in het bijzonder de Wet Natuurbescherming;
  • Ervaring met wat werken in een bestuurlijke omgeving verlangd;
  • Vermogen om afstand van de materie kunnen nemen en meedenken en faciliteren van bestuurlijk gevoelige aanvragen;
  • Het vermogen om uitdagingen in de uitvoering te vertalen naar beleidsmatige opgaven;
  • Het talent en het overtuigingsvermogen om binnen het team en daarbuiten op een gelijkwaardig niveau samen te werken, werk te verdelen en monitoren;
  • Goede ICT vaardigheid;
  • Goed ontwikkelde sociale vaardigheden en dienstverlenende houding;
  • Affiniteit met handhaving is een pré.
Daarnaast gelden voor deze functie de volgende competenties en zijn we nieuwsgierig naar jouw talenten:

  • Coöperatief gedrag;
  • Doelgericht handelen;
  • Klantgerichtheid;
  • Omgevingsbewustzijn;
  • Oordeelsvorming;
  • Overtuigingskracht.
Wat bieden wij jou? 
Jij krijgt voor deze functie – afhankelijk van je ervaring – een salaris van minimaal 3.287,60 en maximaal 4.696,60 (schaal 11) bij een 36 urige werkweek (de vacature is voor 32 tot 36 uur). Daarnaast krijg je een Individueel Keuze Budget van circa 22% van je jaarsalaris waar onder andere je vakantiegeld, eindejaarsuitkering en bovenwettelijk verlof is ondergebracht. Je bepaalt zelf binnen grenzen wanneer en waarvoor je het budget inzet.

De provincie Overijssel staat voor een uitdagende en inspirerende werkomgeving. Wij zijn een moderne werkgever met betrokken, ondernemende en vakkundige medewerkers. Werken op basis van je talenten vinden wij belangrijk, daarom wordt je takenpakket daar zo veel mogelijk op afgestemd. Je krijgt bij ons veel ruimte om jezelf verder te ontwikkelen door middel van cursussen en opleidingen. Samen met je collegas werk je binnen een informele werksfeer waar je ook kunt flexwerken. Bekijk onze werkomgeving op www.werkenbijoverijssel.nl.

Jouw plek binnen onze organisatie Uitgeklapt

Je gaat aan de slag bij de eenheid Publieke Dienstverlening, een van de acht eenheden binnen de provincie Overijssel. Samen met je collegas bied je professionele diensten voor de uitvoering van de provinciale kerntaken.

Jouw eenheid Publieke Dienstverlening verricht de wettelijke taken vergunningverlening, toezicht en handhaving. Jullie ondersteunen het provinciale beleid met beleidsonderzoeken, analyses en (GIS-) dataverwerking. Daarnaast zorgen jullie voor passende subsidie-instrumenten en subsidieverlening. De aan- en verkoop/tijdelijke verhuur en verpachting van gronden en vastgoed is ook jullie verantwoordelijkheid. Met dit takenpakket is jouw eenheid een vliegwiel en verbinder als het gaat om het stimuleren van klantgerichte dienstverlening. De eenheid bestaat uit de teams Leiding, Beleidsinformatie (Advies en Uitvoerend), Handhaving, Vergunningverlening, Subsidieverlening en Grondzaken. Je gaat samenwerken met zowel 168 vaste collegas, als collegas die op tijdelijke basis vanuit hun expertise bijdragen.

Meer informatie over de provincie Overijssel vind je op www.overijssel.nl.

Business Manager

Wat je gaat doen

Als Business Manager ben je verantwoordelijk voor de commerciële marktbewerking en het binden en verbinden van professionals aan opdrachtgevers. Het huidige team bestaat uit 100 professionals en zij worden ingezet voor verschillende projecten en interimopdrachten. Zelfstandig onderhoud je de contacten met bestaande relaties en werk je aan het opbouwen van relaties met nieuwe opdrachtgevers.Je acteert als gesprekspartner om de klantwensen en -uitdaging scherp te krijgen en blijft op de hoogte van ontwikkelingen in de markt ter vergroting van de Business Unit. In deze rol word je outputgericht aangestuurd en je krijgt daardoor veel ruimte om ondernemerschap en initiatieven uit te dragen. In deze rol rapporteer je direct aan de Business Unit Manager. Je bent onderdeel van een team van 10 business managers en recruiters.Tot je taken en verantwoordelijkheden horen onder andere:• Verantwoordelijk voor de commerciële marktbewerking;• Onderhouden van contacten met bestaande opdrachtgevers en verder uitbouwen van relaties;• Verbinden van kandidaten bij opdrachtgevers;• Klantwensen en –uitdagingen helder krijgen;• Actief inspelen op marktontwikkelingen gericht op verdere groei van de Business Unit.

Jouw Profiel

Voor deze rol is het belangrijk om als volwaardig gesprekspartner te kunnen fungeren op vakinhoudelijk niveau op het gebied van Compliance & Risk. Ervaring met dit vakgebied en/of binnen de financiele sector en verzekeraars is een grote pré, geen vereiste. Een sterke persoonlijkheid en een afgeronde HBO/WO opleiding verwachten we wel van je.Bij voorkeur ben je woonachtig in regio Noord Holland en bekend met de regio.• Afgeronde bachelor- of masteropleiding (juridische achtergrond is een pré);• Tenminste 3 jaar relevante commerciële werkervaring of ervaring met detachering/toegepaste consultancy;• Affiniteit met de Compliance and Risk sector;• Je bent gedreven, proactief, hands-on en stressbestendig;• Communicatief sterk met een positieve en overtuigende instelling.

Wat je van ons kunt verwachten

• Competitieve primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;• Aantrekkelijke bonusregeling;• Lease-auto, telefoon en laptop;• 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om 5 dagen bij te kopen of te verkopen;• Een jaarlijks opleidingsbudget, te besteden aan relevante opleidingen bij gerenommeerde instituten;• Interne competentiegerichte trainingen binnen de DPA Academy;• Dynamische rol met volop ontwikkelingsmogelijkheden en ruimte voor ondernemersgeest;• Zelfstandige functie met veel ruimte voor eigen initiatief binnen een ambitieuze en succesvolle organisatie.

Je werkomgeving

DPA Compliance & Riskis een business unit van DPA Group N.V. DPA Compliance & Risk is koploperen specialist in de arbeidsmarkt voor Compliance professionals. Wij bemiddelenCompliance professionals op tijdelijke posities binnen financiële instellingen,bedrijven en non-profit instellingen door heel Nederland.Wij brengen goed in kaart waar opdrachtgevers en professionals behoefte aanhebben. Door onze specifieke focus kennen wij de markt en volgen wij deontwikkelingen op de voet. Op deze manier bemiddelen wij op elk niveau dejuiste Compliance professional (van junior tot senior) en ontzorgen opdrachtgeversmiddels detachering en interim. Daarin streven wij naar een duurzame relatiemet onze opdrachtgevers en professionals.

Business Manager

Wat je gaat doen

Als Business Manager ben je verantwoordelijk voor de commerciële marktbewerking en het binden en verbinden van professionals aan opdrachtgevers. Het huidige team bestaat uit 100 professionals en zij worden ingezet voor verschillende projecten en interimopdrachten. Zelfstandig onderhoud je de contacten met bestaande relaties en werk je aan het opbouwen van relaties met nieuwe opdrachtgevers.

Je acteert als gesprekspartner om de klantwensen en -uitdaging scherp te krijgen en blijft op de hoogte van ontwikkelingen in de markt ter vergroting van de Business Unit. In deze rol word je outputgericht aangestuurd en je krijgt daardoor veel ruimte om ondernemerschap en initiatieven uit te dragen. In deze rol rapporteer je direct aan de Business Unit Manager. Je bent onderdeel van een team van 10 business managers en recruiters.

Tot je taken en verantwoordelijkheden horen onder andere:

• Verantwoordelijk voor de commerciële marktbewerking;

• Onderhouden van contacten met bestaande opdrachtgevers en verder uitbouwen van relaties;

• Verbinden van kandidaten bij opdrachtgevers;

• Klantwensen en –uitdagingen helder krijgen;

• Actief inspelen op marktontwikkelingen gericht op verdere groei van de Business Unit.

Jouw Profiel

Voor deze rol is het belangrijk om als volwaardig gesprekspartner te kunnen fungeren op vakinhoudelijk niveau op het gebied van Compliance & Risk. Ervaring met dit vakgebied en/of binnen de financiele sector en verzekeraars is een grote pré, geen vereiste. Een sterke persoonlijkheid en een afgeronde HBO/WO opleiding verwachten we wel van je.Bij voorkeur ben je woonachtig in regio Noord Holland en bekend met de regio.

• Afgeronde bachelor- of masteropleiding (juridische achtergrond is een pré);

• Tenminste 3 jaar relevante commerciële werkervaring of ervaring met detachering/toegepaste consultancy;

• Affiniteit met de Compliance and Risk sector;

• Je bent gedreven, proactief, hands-on en stressbestendig;

• Communicatief sterk met een positieve en overtuigende instelling.

Wat je van ons kunt verwachten

• Competitieve primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;

• Aantrekkelijke bonusregeling;

• Lease-auto, telefoon en laptop;

• 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om 5 dagen bij te kopen of te verkopen;

• Een jaarlijks opleidingsbudget, te besteden aan relevante opleidingen bij gerenommeerde instituten;

• Interne competentiegerichte trainingen binnen de DPA Academy;

• Dynamische rol met volop ontwikkelingsmogelijkheden en ruimte voor ondernemersgeest;

• Zelfstandige functie met veel ruimte voor eigen initiatief binnen een ambitieuze en succesvolle organisatie.

Je werkomgeving

DPA Compliance & Riskis een business unit van DPA Group N.V. DPA Compliance & Risk is koploperen specialist in de arbeidsmarkt voor Compliance professionals. Wij bemiddelenCompliance professionals op tijdelijke posities binnen financiële instellingen,bedrijven en non-profit instellingen door heel Nederland.

Wij brengen goed in kaart waar opdrachtgevers en professionals behoefte aanhebben. Door onze specifieke focus kennen wij de markt en volgen wij deontwikkelingen op de voet. Op deze manier bemiddelen wij op elk niveau dejuiste Compliance professional (van junior tot senior) en ontzorgen opdrachtgeversmiddels detachering en interim. Daarin streven wij naar een duurzame relatiemet onze opdrachtgevers en professionals.

Senior Legal Counsel Financial Markets

Wat je gaat doen

Voor een vooraanstaande speler binnen de financiële dienstverlening is DPA Legal op zoek naar een Senior Legal Counsel Financial Markets. Binnen deze rol ben je samen met je professionele en ambitieuze collega’s verantwoordelijk voor het geven van juridisch advies op het gebied van het effectenrecht in de breedste zin van het woord. Binnen je dagelijkse werkzaamheden houd je je bezig met advisering op het gebied van asset management, in het bijzonder met betrekking tot otc-derivaten, EMIR, kapitaalmarkttransacties en structured finance. Je wordt onderdeel van het Team Effectenrecht binnen de afdeling Juridische Zaken. Binnen deze rol fungeer je als een spin in het web en werk je intensief samen met andere afdelingen, zoals finance, risk en product management.

Jouw Profiel

Je bent een enthousiaste jurist met overtuigingskracht. Daarnaast ben je nieuwsgierig, heb je de wil om voortdurend te blijven leren en geef je heldere en vernieuwende adviezen. Bovendien heb jij:

  • Een afgeronde WO opleiding Nederlands recht;
  • Tussen de 5 en 10 jaar relevante werkervaring binnen de advocatuur en/of bij een financiële instelling;
  • Gedegen ervaring met otc-derivaten, structured finance en andere complexe transacties tussen financiële partijen;
  • Aantoonbare kennis van het effectenrecht en financiële toezichtwetgeving, waaronder EMIR;
  • Een afgeronde Grotius specialisatie opleiding Effectenrecht en/of Financiering & Zekerheden is een pré;
  • Vloeiende beheersing van het Nederlands en Engels in woord en geschrift;

Wat je van ons kunt verwachten

Als Senior Legal Counsel Financial Markets bij onze opdrachtgever krijg je de kans om met veel eigen verantwoordelijkheid binnen een dynamische werkomgeving aan de slag te gaan. Je krijgt de mogelijkheid om met professionele collega’s samen te werken binnen een organisatie met een informele werkcultuur. Bovendien krijg je:

  • Een marktconform salaris;
  • Een 13e maand;
  • Een goede work/life balance;
  • Uitgebreide opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Je werkomgeving

Onze opdrachtgever is een vooraanstaande speler binnen de financiële dienstverlening in Amsterdam. Binnen de organisatie ligt een sterke focus op vernieuwing, groei en innovatie.

De afdeling Juridische Zaken van onze opdrachtgever bestaat in totaal uit ca. 40 juristen, hiervan maken 10 juristen onderdeel uit van het Effectenrecht team.

Senior Legal Counsel Regulatory bij APG Asset Management via DPA Legal

Wat je gaat doen

Als Senior Legal Counsel Regulatory word je onderdeel van het Regulatory team dat op haar beurt weer deel uit maakt van het ambitieuze legal team van APG Asset Management aan de Zuidas in Amsterdam. Binnen je dagelijkse werkzaamheden zul je je samen met je collega’s bezighouden met de impact van toezichtregelgeving op APG Asset Management als organisatie. Je helpt APG Asset Management op tijd voorbereid te zijn op de toezichtregelgeving die voor een groot deel vanuit Europa komt. Hierbij kun je denken aan regelgeving als MiFID II, EMIR, MAR, SFTR, AIFMD en de Benchmark Regulation. Je ondersteunt de verschillende bedrijfsonderdelen van APG Asset Management door relevante ontwikkelingen in de toezichtregelgeving te signaleren, waar nodig te beïnvloeden en daarover te adviseren binnen APG Asset Management. Samen met je collega’s ben je dan ook nauw betrokken bij belangrijke lobbytrajecten en consultaties in binnen- en buitenland. Als Senior Legal Counsel Regulatory ben je een belangrijke schakel binnen de organisatie. Je werkt dan ook nauw samen met andere afdelingen zoals Compliance, schakelt op directieniveau en hobt bovendien veelvuldig contact met externe partijen zoals de AFM. Je rapporteert direct aan de Head of Regulatory Strategy.

Jouw Profiel

Je bent een ambitieuze jurist met een sterk analytisch vermogen. Je bent collegiaal, op samenwerking gericht en hebt bovendien:

  • Een afgeronde universitaire opleiding Nederlands Recht;
  • Tussen de 4 en 8 jaar relevante werkervaring bij een toezichthouder, een advocatenkantoor of een financiële instelling;
  • Aantoonbare kennis van en interesse in financiële regelgeving
  • Affiniteit met fondsen en investment management in de breedste zin van het woord;
  • Een afgeronde Grotius specialisatieopleiding Effectenrecht is een pré;
  • Vloeiend in Nederlands en Engels in woord en geschrift.

Wat je van ons kunt verwachten

Als Senior Legal Counsel Regulatory krijg je de kans om het juridische vak op hoog niveau uit te oefenen en samen te werken met ambitieuze, professionele collega’s. APG mag zichzelf reeds sinds 2008 Top Employer noemenen je krijgt dan ook:

  • Een uitstekend salaris;
  • Een dertiende maand;
  • Een goed pensioen; en
  • Uitgebreide opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Je werkomgeving

APG verzorgt bestuursadvisering, asset management, pensioenadministratie, -communicatie en werkgeverdiensten voor pensioenfondsen in de collectieve pensioenmarkt. APG regelt, namens zijn opdrachtgevers, het pensioen voor circa 4,5 miljoen mensen. De organisatie opereert wereldwijd met kantoren in Heerlen, Amsterdam, Brussel, New York en Hong Kong.

Het vermogensbeheer van APG wordt verzorgd door APG Asset Management. Met circa 451 miljard euro pensioenvermogen is APG Asset Management één van de grootste fiduciaire beheerders van pensioenvermogen ter wereld. Bij de asset management organisatie werken ongeveer 700 hoog gekwalificeerde medewerkers aan een stabiel investeringsbeleid gericht op de lange termijn. Doel: een goed en betaalbaar pensioen voor huidige en toekomstige generaties.

Consultant Werving & Selectie – Compliance

Wat je gaat doen

Als Consultant Werving en Selectie ben je verantwoordelijk voor het gehele proces rondom de aanname van kandidaten, van het inzetten van passende arbeidsmarktcommunicatie & wervingsbronnen, heet eerste contact tot aan het tekenen van het contract. Je houdt je bezig met het opbouwen, onderhouden en uitbreiden van je netwerk van professionals op het gebied van Compliance. Je weet de beste kandidaten te selecteren en enthousiast te maken voor een nieuwe uitdaging binnen de DPA Business unit.

Je werkt nauw samen met de Business Manager en kunt snel schakelen als werkzaamheden zich ad hoc aandienen. Als de Business Manager een aanvraag bij je neerlegt weet je direct je netwerk aan te spreken en de juiste match te maken. Zo schakel je tussen sollicitaties, aanvragen en gesprekken. Het is dan ook van belang dat je nauwkeurig werkt en het overzicht weet te bewaren.

  • Dagelijks bijhouden van actief werkzoekende op de beschikbare portals;
  • Opzetten van wervingsacties voor specifieke vacatures;
  • Enthousiasmeren van latent werkzoekende voor vacatures;
  • Ontwikkelingen op de arbeidsmarkt signaleren en hier op inspelen;
  • Voeren van sollicitatiegesprekken met kandidaten;
  • Begeleiden van kandidaten gedurende de selectieperiode.

Jouw Profiel

Idealiter heb je al ervaring met arbeidsbemiddeling én op het vakgebied van Compliance. We vinden het echter veel belangrijker dat je gemakkelijk contact maakt met mensen en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, doorzettingsvermogen en een gezonde dosis humor. Daarnaast vul je voor een groot deel je eigen agenda, dus zelfstandigheid en een ondernemende instelling komen ook goed van pas.

In het kort:

  • Een afgeronde HBO/WO opleiding;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een leuke, enthousiaste persoonlijkheid;
  • Je bent sociaal, energiek en maakt makkelijk contact;
  • Affiniteit met arbeidsbemiddeling en/of Compliance is een grote pré;
  • Je hebt 2-5 jaar werkervaring in de arbeidsbemiddeling;
  • Samenwerking is ontzettend belangrijk, je schakelt makkelijk met de consultants en kan commercieel met hen meedenken;
  • Humor en gezelligheid is jou niet vreemd!

Wat je van ons kunt verwachten

We vragen veel, maar we stellen er ook veel tegenover. Naast een goed salaris en een uitstekende bonusstructuur bieden wij je een fantastische baan in een enthousiast en gedreven team met een informele werksfeer. DPA biedt je geen baan, maar een loopbaan! En verder:

  • De kans om het vak verder uit te diepen en je verder te ontwikkelen;
  • Passende reiskostenvergoeding;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantiedagen met optie om 5 extra dagen te kopen;
  • Veel vrijheid, ruimte voor eigen initiatief en ondernemerschap;
  • Individuele opleiding- en trainingsmogelijkheden via de DPA Academy;
  • Alle ruimte om je werk zelf in te richten. Recruitment is mensenwerk en dat kan alleen als je; werkt vanuit je eigen visie!

Je werkomgeving

DPA Compliance is een business unit van DPA Group N.V. DPA Compliance is koploper en specialist in de arbeidsmarkt voor Compliance professionals. Wij bemiddelen Compliance professionals op tijdelijke posities binnen financiële instellingen, bedrijven en non-profit instellingen door heel Nederland.

Wij brengen goed in kaart waar opdrachtgevers en professionals behoefte aan hebben. Door onze specifieke focus kennen wij de markt eCompliance professional (van junior tot senior) en ontzorgen u door onze drie diensten in te zetten: detachering, interim, consultancy. Daarin streven wij naar een duurzame relatie met onze opdrachtgevers en professionals.

Junior Recruiter – Compliance

Wat je gaat doen

Als Recruiter nemen we jou mee in de wereld van recruitment en leren we je alle facetten van het vak. Van Boolean search tot recruitment marketing en het schrijven van vacatureteksten tot het voeren van sollicitatiegesprekken. Je begint met het verkennen van de arbeidsmarkt en het opbouwen van je netwerk. In de huidige arbeidsmarkt heb je een dosis creativiteit en doorzettingsvermogen hard nodig. Je leert passende kanalen en tools in te zetten om de juiste kandidaten te bereiken. Denk hierbij aan: LinkedIn, Facebook, netwerkgroepen, DPA-database en Boolean search. Je bouwt in samenwerking met je team aan georganiseerde talenten pools. Je kunt snel handelen wanneer er zich werkzaamheden en projecten (ad hoc) aandienen. Het is van belang dat je nauwkeurig werkt en het overzicht tijdens alle werkzaamheden weet te bewaren.

  • Je weet voor DPA Compliance de juiste arbeidsmarktcommunicatie toe te passen;
  • Het ontwikkelen van aansprekende en creatieve vacatureteksten om deze vervolgens online te plaatsen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het actief searchen en benaderen van kandidaten;
  • Telefonisch grondig interviewen van kandidaten om zo een eerste screening te doen en ze in te plannen voor een eerste gesprek;
  • Je verwerkt de binnenkomende cv’s in het personeelssysteem en je past meteen een screening toe;
  • Je bouwt in samenwerking met je team talentpools op;
  • Werken binnen een sympathiek, commercieel gedreven organisatie, waar veel ruimte is voor humor en gezellige borrels.

Jouw Profiel

Je bent commercieel gedreven en hebt een proactieve houding. Wij vinden het daarnaast belangrijk dat je sociaal en communicatief vaardig bent, energiek, beschikt over doorzettingsvermogen en je hebt een gezonde dosis humor.

Je vult in overleg met je team jouw agenda. Hiervoor breng je zelfstandigheid en een proactieve houding mee.

  • Een afgeronde HBO/WO-opleiding;
  • Je hebt affiniteit met compliance/de financiële sector;
  • Een commerciële drive en flinke dosis energie;
  • Sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Je bent creatief, proactief en zelfstandig.

Wat je van ons kunt verwachten

Naast een goed salaris en bieden wij jou een fantastische baan in een enthousiast en gedreven team, met een informele werksfeer. DPA bied je geen baan, maar een loopbaan! En verder:

  • De kans om het vak van recruiter te leren kennen en je hierin te ontwikkelen;
  • Intensieve begeleiding en coaching door ervaren collega recruiters en consultants;
  • Veel vrijheid, ruimte voor eigen initiatief en creativiteit;
  • Ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen een sympathiek, informeel en dynamisch bedrijf;
  • Aandacht voor persoonlijke en professionele ontwikkeling via de DPA Academy en individuele trainingsmogelijkheden. Zie ook: https://www.dpa.nl/dpa-academy.

Je werkomgeving

DPA richt zich op advies, duurzame en flexibele inzetbaarheid van specialistische professionals en het ontwikkelen van kennis en kunde. Zo helpen we professionals en organisaties om hun prestaties te verbeteren. Hiertoe steunen we naast ruim 1.700 eigen professionals op een landelijk netwerk van hooggekwalificeerde zelfstandigen.

DPA is als onderneming in 1992 opgericht, is beursgenoteerd aan de Euronext en heeft naast autonome groei, door meerdere overnames (o.a. ConQuaestor, Fagro en PeopleGroup) een gestage groei doorgemaakt.

Naast werving en detachering van professionals verzorgen we in toenemende mate toegepaste consultancy en projecten. Onze focus ligt op de vakgebieden Finance, Engineering &

Consultancy, IT, Legal, Public, Supply Chain, Marketing en Services. Via gespecialiseerde businessunits blijven we dicht bij de professionals en opdrachtgevers en weten we talenten te verbinden aan de juiste organisaties en uit te dagen. Organisaties en professionals de best mogelijke ondersteuning bieden om hun ambities te realiseren. Dat is wat DPA als specialisten specialist doet.

Vergunningverlener APV (Zuid-Nederland)

Wat je gaat doen

Als Vergunningverlener APV houd je je bezig met:



  • Begeleiden van (complexe) vergunningaanvragen APV, Evenementen en Bijzondere Wetten

  • Opstellen verordening op grond van APV, Evenementenbeleid en Bijzondere Wetten

  • Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers, burgers en voor diverse ondernemingen

  • Onderhouden van relevante contacten op het werkterrein
Je komt in dienst van YER en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. YER Public is sinds 2015 actief in het ruimtelijk domein. Door onze gestructureerde en persoonlijke aanpak zijn we uitgegroeid tot partner van meer dan 150 gemeentes in heel Nederland. Door een ruim aanbod aan opdrachten en onze landelijke dekking hebben we altijd een uitdaging die aansluit op jouw ambities. Jouw ambitie is onze uitdaging! Ben jij de Vergunningverlener APV die het verschil gaat maken bij onze opdrachtgevers? YER Public biedt je de kans jouw kennis en ervaring uit te breiden binnen de Ruimtelijke Ordening en het Omgevingsrecht bij verschillende gemeenten in Zuid-Nederland. Wij zijn de sparringpartner op niveau die jouw carrière de juiste impuls kan geven!

  • Je beschikt over een HBO/WO-opleiding Rechten

  • Je beschikt over 3-5 jaar werkervaring als Vergunningverlener APV

  • Je beschikt over kennis van integraal veiligheidsbeleid

  • Je beschikt over goede communicatieve en adviserende vaardigheden

  • Je bent politiek sensitief en doortastend ingesteld

Interim Privacy Counsel

Wat je gaat doen

Als Interim Privacy Counsel (IPC) in dienst bij DPA Privacy bescherm jij de reputatie van onze opdrachtgevers. Jij levert een belangrijke bijdrage aan het vormgeven en bewaken van het privacybeleid bij gerenommeerde organisaties. Je helpt hen om privacyrisico’s concreet en beheersbaar te maken. Je voert privacy impact assessments uit en adviseert over privacy compliance. Verder help je om de processen en systemen zo aan te passen dat de organisatie voldoet aan de wet- en regelgeving. Je bent sparring partner over privacyvraagstukken en helpt om de benodigde maatregelen te treffen om het privacybewustzijn in de organisatie te vergroten.

Jouw Profiel

Je bent een resultaatgerichte, ondernemende persoonlijkheid met een goed ontwikkeld analytisch denkvermogen, en met:

  • Een afgeronde wo-opleiding, bij voorkeur juridisch, bedrijfseconomisch, ICT of organisatiekunde;
  • Drie tot vijf jaar (relevante) werkervaring op het gebied van privacy en gegevensbescherming;
  • Actuele kennis van de Wbp, de meldplicht datalekken en de naderende privacywetgeving en bij voorkeur ook kennis van informatiebeveiliging;
  • Je bent communicatief vaardig in de Nederlandse en Engelse taal, en weet complexe zaken helder uit te leggen.

Wat je van ons kunt verwachten

In deze zelfstandige functie krijg je veel verantwoordelijkheid en ben je verzekerd van een steile leercurve op het snijvlak van legal, compliance, risk en ICT. DPA Privacy biedt:

  • Afwisselende opdrachten die aansluiten bij je ontwikkeling;
  • Een professioneel en enthousiast team waar je altijd op kunt steunen;
  • Een goed salaris en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een ruim opleidingsbudget en persoonlijke begeleiding.

Je werkomgeving

DPA Privacy richt zich volledig op privacy. We bieden onze opdrachtgevers een totaaloplossing voor het verantwoord omgaan met persoonsgegevens: de juridische, technische en procesmatige aspecten tot en met het privacybewustzijn. Voor de tijdelijke invulling van opdrachten en projecten bemiddelen we Interim Privacy Counsels die bij ons in dienst zijn, maar ook zelfstandige Privacy Counsels. Specialisten die continu meedraaien in de voorhoede van de ontwikkelingen. En die samen met vakgenoten het verschil kunnen maken bij bedrijven en instellingen die aantoonbaar ‘in control’ willen zijn.