Hoogleraar Bestuursrecht (Administrative Law)
Online studeren overal in Nederland en Vlaanderen
De Open Universiteit (OU) is de deeltijduniversiteit van Nederland.
Studenten volgen er online activerend onderwijs en binnen de
verschillende wetenschapsgebieden wordt disciplinair onderzoek
verricht. Studenten kunnen universitaire bachelor- en masteropleidingen
in zeven vakgebieden doorlopen. Kenmerken van het onderwijs zijn
openheid, flexibiliteit en kwaliteit. Er is veel aandacht voor
verbetering van het studiesucces van studenten. Aan de OU studeren
ruim 15.000 studenten en werken 531 medewerkers (fte). De OU
heeft vijftien vestigingen inNederland, en zes in België. De
hoofdvestiging bevindt zich in Heerlen. De nieuwste technologieën
en onderwijskundige inzichten worden toegepast, zowel in de bachelor-
en masteropleidingen en cursussen, als in projecten en programma’s
met partners. Nationaal en internationaal speelt de OU een belangrijke
rol in de innovatie van het hoger onderwijs. Het onderwijs is
verweven met het onderzoek en zo wordt gegarandeerd dat de actuele
stand van de wetenschap wordt verwerkt. De OU investeert niet
alleen in onderzoek in de vakgebieden van de opleidingen, maar
ook in profielonderzoek op het gebied van onderwijskunde en onderwijstechnologie.
Tevreden studenten
In de Nationale Studenten Enquête (NSE), de Keuzegids Universiteiten
(vergelijking waardering van studenten en experts voor bacheloropleidingen
van de veertien universiteiten) en de Keuzegids Masters scoort
de OU al jaren op rij een top 2 positie in de lijst van de veertien
Nederlandse universiteiten. Bovendien staan alle opleidingen
hoog in de ranglijsten van de universiteiten voor de betreffende
studierichtingen. Alle beoordelingen staan op de website.
Faculteit CenR
De faculteit Cultuur- en rechtswetenschappen (CenR) houdt zich
bezig met wetenschappelijk onderwijs en onderzoek op het gebied
van geesteswetenschappen en rechtsgeleerdheid. In deze twee wetenschapsgebieden
biedt zij bachelor- en masteropleidingen aan.
Het cluster Rechtswetenschappen verzorgt binnen de faculteit
een academische bachelor- en masteropleiding Rechtsgeleerdheid,
het schakelprogramma Schakelzone recht en een hbo-opleiding Rechten.
De faculteit kent vier hoofdgebieden: het privaatrecht, het staats-
en bestuursrecht, het strafrecht en het internationaal &
Europees recht. De faculteit streeft naar integratie van inhoudelijke
en onderwijskundige vernieuwing van het onderwijsaanbod, waarbij
een sterk accent wordt gelegd op digitale hulpmiddelen en een
elektronische leeromgeving. Daarnaast bouwt de faculteit aan
de verwevenheid van onderwijs en onderzoek binnen het onderzoeksprogramma
‘Recht in een geïndividualiseerde netwerksamenleving’.
Binnen de faculteit Cultuur- en rechtswetenschappen is momenteel
de functie vacant van:
HOOGLERAAR BESTUURSRECHT (ADMINISTRATIVE LAW)
(0,4 fte) tijdelijk voor de duur van 5 jaar, met uitzicht op
een dienstverband voor onbepaalde tijd.
Detachering behoort tot de mogelijkheden.
Vacaturenummer
FAC/CenR/17016
Als hoogleraar bent u eindverantwoordelijk voor het onderwijs
en onderzoek op het gebied van het Bestuursrecht. Het bestuursrecht
betreft één van de belangrijkste gebieden van het nationale recht.
Het spreekt echter vanzelf dat dit rechtsgebied, waarvan de kern
wordt gevormd door de rechtsverhouding tussen overheid en burger
op vele terreinen, zich niet meer laat bestuderen zonder daarbij
ook de Europese dimensie te betrekken. U heeft kennis van het
Nederlandse en Europese bestuursrecht met het accent op het algemeen
bestuursrecht. Belangstelling voor een van de deelterreinen van
het bestuursrecht, zoals het Omgevingsrecht, strekt tot aanbeveling.
U draagt – tezamen met de hoogleraar Constitutioneel recht –
zorg voor de verdere ontwikkeling en realisering van de inhoudelijke
en didactische leerlijn van het onderwijs van de vakgroep Staats-
en bestuursrecht. U heeft belangstelling voor innovatie, in het
bijzonder voor zover het online afstandsonderwijs betreft, zoals
door de OU aangeboden.
Eén van de uitgangspunten van de leerlijn binnen het staats-
en bestuursrechtelijk onderwijs is de spanning tussen de grondslagen,
de regels en de waarden van de democratische rechtsstaat en de
ontwikkelingen die deze onder druk zetten. Daarbij valt te denken
aan de fragmentatie van het bestuursrecht en de decentralisatie
van tal van belangrijke overheidstaken. U verzorgt zelf ook onderwijstaken.
Het onderzoek van de vakgroep is ondergebracht in het facultaire
onderzoeksprogramma ‘Recht in een geïndividualiseerde netwerksamenleving’.
Een van de uitgangspunten van het programma – de ontwikkeling
van een netwerksamenleving – roept fundamentele vragen op over
de inrichting van de samenleving en over de aard en functie van
de publieke machtsuitoefening. Deze vragen raken aan de grondslagen
van het staats- en bestuursrecht. U wordt geacht door middel
van publicaties in nationale en internationale wetenschappelijke
fora bij te dragen aan dit facultaire onderzoeksprogramma. Tevens
heeft u een initiërende en inspirerende rol in het opstarten
c.q. begeleiden van (nieuw) (promotie)onderzoek. In deze rol
bent u bereid mede vorm te geven aan OU-brede multi- en interdisciplinaire
onderzoeksinitiatieven.
De faculteit werkt voor het onderwijs en onderzoek samen met
buitenlandse partners (FernUni, Hagen, Duitsland en de UNED,
Madrid, Spanje) in het strategisch partnerschap EDELNet. De leerstoelhouder
zal betrokken worden bij de ontwikkeling en uitvoering van het
opleidings- en trainingsprogramma voor PhD kandidaten dat binnen
EDELNet in ontwikkeling is.
U behartigt bestuurlijke taken binnen de vakgroep en u zult
op termijn belast kunnen worden met facultaire en universitaire
bestuurstaken. Tevens draagt u zorg voor de samenwerking met
nationale en internationale verwante onderwijs- en onderzoeksgroepen,
het strategic partnership EDELNet en andere maatschappelijke
organisaties die voor de Open Universiteit van belang zijn.
Eisen
U beschikt over uitstekende academische kwalificaties, blijkend
uit een proefschrift en andere nationale en internationale publicaties
van hoog niveau op het gebied van het (staats- en) bestuursrecht.
U heeft relevante kennis van en belangstelling voor fundamentele
vraagstukken op het gebied van het bestuursrecht in nationaal
en Europees perspectief, met het accent op het algemeen bestuursrecht
en met ruimte voor enig specialisme en/of ervaring in (nationale
of internationale) openbaar bestuur of rechtspraktijk.
U heeft een inspirerende onderwijsvisie, uitstekende didactische
kwaliteiten en ruime ervaring met het geven van academisch onderwijs
in het bestuursrecht. Ook heeft u ervaring met of aantoonbare
belangstelling voor de inzet van ICT en multimedia in het onderwijs.
U heeft het vermogen om beginnende onderzoekers te inspireren
en te begeleiden en u heeft ervaring met het leiden van wetenschappelijk
onderzoek. Ervaring met voltooide promotieonderzoeken strekt
tot aanbeveling. U participeert in relevante (inter-)nationale
netwerken en u bent in staat om extern middelen te werven voor
onderzoek en/of onderwijs en om in relevante netwerken kennisuitwisseling
te bevorderen.
U bent resultaatgericht, innovatief en beschikt over goede communicatieve
eigenschappen, waaronder een goede beheersing van het Engels
(indicatie: minimaal B1 in CEFR). U beschikt over bestuurlijke
en organisatorische vaardigheden en u heeft uitstekende leidinggevende
capaciteiten. Tevens bent u bereid tot het verrichten van bestuurlijke
taken binnen de faculteit en/of universiteit. U bent in het bezit
van de Basis Kwalificatie Onderwijs
(BKO) of bereid deze binnen korte tijd te behalen.
Salaris
Het salaris wordt afhankelijk van uw ervaring en kwalificaties
vastgesteld overeenkomstig salarisschaal H2 van Bijlage A van
de CAO Nederlandse Universiteiten en bedraagt maximaal € 7.659,-
bruto per maand bij een volledig dienstverband.
Standplaats
Heerlen / Utrecht
Inlichtingen
Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen
met prof. mr. I.F. (Ige) Dekker, voorzitter van de voordrachtscommissie,
tel.: 045-5762307, e-mail:
ige.dekker@ou.nl of met prof. dr. C.M. Zoethout, hoogleraar
Constitutioneel recht en voorzitter van de vakgroep Staats- en
bestuursrecht, e-mail:
carla.zoethout@ou.nl.
Een exemplaar van het structuurrapport kunt u opvragen via het
secretariaat van de faculteit Cultuur- en rechtswetenschappen,
e-mail:
Secretariaat.CenR@ou.nl.
Meer informatie over de Open Universiteit kunt u vinden op onze
website:
www.ou.nl.
De Open Universiteit biedt goede secundaire en flexibele arbeidsvoorwaarden
op het gebied van onder meer opleiding en mobiliteit, werken
in deeltijd en betaald ouderschapsverlof.
Procedure
U kunt uw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van curriculum
vitae en onder vermelding van het vacaturenummer op brief en
envelop, sturen naar Open Universiteit, GSO/AenO/Personeels-,
salaris-, en financiële administratie, Postbus 2960, 6401 DL
Heerlen. U kunt ook per e-mail solliciteren:
solliciteren@ou.nl.
De inzendtermijn sluit op: 28 mei 2017
Hoogleraar Straf- en Strafprocesrecht (Criminal Law And Procedure)
Online studeren overal in Nederland en Vlaanderen
De Open Universiteit (OU) is de deeltijduniversiteit van Nederland.
Studenten volgen er online activerend onderwijs en binnen de
verschillende wetenschapsgebieden wordt disciplinair onderzoek
verricht. Studenten kunnen universitaire bachelor- en masteropleidingen
in zeven vakgebieden doorlopen. Kenmerken van het onderwijs zijn
openheid, flexibiliteit en kwaliteit. Er is veel aandacht voor
verbetering van het studiesucces van studenten.
Aan de OU studeren ruim 15.000 studenten en werken 531 medewerkers
(fte). De OU heeft vijftien vestigingen in Nederland, en zes
in België. De hoofdvestiging bevindt zich in Heerlen. De nieuwste
technologieën en onderwijskundige inzichten worden toegepast,
zowel in de bachelor- en masteropleidingen en cursussen, als
in projecten en programma’s met partners. Nationaal en internationaal
speelt de OU een belangrijke rol in de innovatie van het hoger
onderwijs. Het onderwijs is verweven met het onderzoek en zo
wordt gegarandeerd dat de actuele stand van de wetenschap wordt
verwerkt. De OU investeert niet alleen in onderzoek in de vakgebieden
van de opleidingen, maar ook in profielonderzoek op het gebied
van onderwijskunde en onderwijstechnologie.
Tevreden studenten
In de Nationale Studenten Enquête (NSE), de Keuzegids Universiteiten
(vergelijking waardering van studenten en experts voor bacheloropleidingen
van de veertien universiteiten) en de Keuzegids Masters scoort
de OU al jaren op rij een top 2 positie in de lijst van de veertien
Nederlandse universiteiten. Bovendien staan alle opleidingen
hoog in de ranglijsten van de universiteiten voor de betreffende
studierichtingen. Alle beoordelingen staan op de website.
Faculteit CenR
De faculteit Cultuur- en rechtswetenschappen (CenR) houdt zich
bezig met wetenschappelijk onderwijs en onderzoek op het gebied
van geesteswetenschappen en rechtsgeleerdheid. In deze twee wetenschapsgebieden
biedt zij bachelor- en masteropleidingen aan.
Het cluster Rechtswetenschappen verzorgt binnen de faculteit
een academische bachelor- en masteropleiding Rechtsgeleerdheid,
het schakelprogramma Schakelzone recht en een hbo-opleiding Rechten.
De faculteit kent vier hoofdgebieden: het privaatrecht, het staats-
en bestuursrecht, het strafrecht en het internationaal &
Europees recht. De faculteit streeft naar integratie van inhoudelijke
en onderwijskundige vernieuwing van het onderwijsaanbod, waarbij
een sterk accent wordt gelegd op digitale hulpmiddelen en een
elektronische leeromgeving. Daarnaast bouwt de faculteit aan
de verwevenheid van onderwijs en onderzoek binnen het onderzoeksprogramma
‘Recht in een geïndividualiseerde netwerksamenleving’.
Binnen de faculteit Cultuur- en rechtswetenschappen is momenteel
de functie vacant van:
HOOGLERAAR STRAF- EN STRAFPROCESRECHT (CRIMINAL LAW AND PROCEDURE)
(0,8 – 1,0 fte) tijdelijk voor de duur van 5 jaar, met uitzicht
op een dienstverband voor onbepaalde tijd.
Detachering behoort tot de mogelijkheden.
Vacaturenummer
FAC/CenR/17017
Als hoogleraar bent u eindverantwoordelijk voor het onderwijs
en onderzoek op het gebied van het straf- en strafprocesrecht.
U draagt, samen met de andere hoogleraren in de vakgroep, zorg
voor de verdere ontwikkeling en realisering van de inhoudelijke
en didactische leerlijn van het onderwijs van de vakgroep SIER
(Strafrecht, Internationaal en Europees recht). Eén van de aandachtspunten
is de wisselwerking tussen regulering en handhaving, zowel vanuit
het perspectief van effectuering als vanuit het perspectief van
de waarden van de rechtsstaat in een gedeelde rechtsorde. Naast
de ontwikkeling van het onderwijs, wordt van u een positieve
houding verwacht ten aanzien van het universitaire afstandsonderwijs
en de constante innovatie daarvan. U verzorgt ook zelf onderwijstaken.
Het onderzoek van de vakgroep is in beginsel ondergebracht in
het facultaire onderzoeksprogramma ‘Recht in een geïndividualiseerde
netwerksamenleving’. Een van de uitgangspunten van het programma
(de ontwikkeling van de natiestaat tot een netwerksamenleving)
roept fundamentele vragen op over de architectuur en inrichting
van de samenleving en over de aard en functie van de publieke
machtsuitoefening. Vragen van Uniebemoeienis en technologische
veranderingen raken aan de grondslagen van het straf- en strafprocesrecht.
Terrorisme, internetcriminaliteit en grensoverschrijdende georganiseerde
criminaliteit werpen nieuwe vragen op over de omgang met veiligheid
en risico’s. Binnen de vakgroep is er aandacht voor cybercrime.
U geeft, tezamen met de andere hoogleraren in de vakgroep, leiding
aan de verdere ontwikkeling van een gemeenschappelijke onderzoeksfocus
van de vakgroep. Uw eigen onderzoek en het onderzoek van de leden
van de vakgroep leiden tot publicaties in nationale en internationale
academische media. Tevens heeft u een initiërende en inspirerende
rol in het opstarten c.q. begeleiden van (nieuw) (promotie)onderzoek.
In deze rol bent u bereid mede vorm te geven aan OU-brede multi-
en interdisciplinaire onderzoeksinitiatieven.
De faculteit werkt voor het onderwijs en onderzoek samen met
buitenlandse partners (FernUni, Hagen, Duitsland en de UNED,
Madrid, Spanje) in het strategisch partnerschap EDELNet. De leerstoelhouder
zal betrokken worden bij de ontwikkeling en uitvoering van het
opleidings- en trainingsprogramma voor PhD kandidaten dat binnen
EDELNet in ontwikkeling is.
Als hoogleraar behartigt u verschillende bestuurlijke taken
binnen de vakgroep, mogelijk op termijn als voorzitter van de
vakgroep SIER. Geleidelijk aan zult u ook belast worden met facultaire
en universitaire bestuurstaken. Tevens draagt u zorg voor samenwerking
met nationale en internationale verwante onderwijs- en onderzoeksgroepen,
het strategic partnership EDELNet en andere maatschappelijke
organisaties die voor de Open Universiteit van belang zijn.
Eisen
U beschikt over uitstekende academische kwalificaties, blijkend
uit een proefschrift en andere publicaties van hoog niveau op
het gebied van het straf- en strafprocesrecht. U hebt een brede
kennis van het commune strafrecht en strafprocesrecht en specialistische
kennis op één of meer deelgebieden van dit rechtsgebied, tevens
hebt u relevante ervaring in de praktijk.
U heeft een inspirerende onderwijsvisie en ruime ervaring met
het geven van academisch onderwijs in het strafen strafprocesrecht.
Ook heeft u ervaring met of aantoonbare belangstelling voor de
inzet van ICT en multimedia in het onderwijs.
U heeft het vermogen om beginnende onderzoekers te inspireren
en te begeleiden en ervaring met het leiden van wetenschappelijk
onderzoek. Ervaring met voltooide promotieonderzoeken strekt
tot aanbeveling. U participeert in relevante (inter)nationale
netwerken en u bent in staat om extern middelen te werven voor
onderzoek en/of
onderwijs en om in relevante netwerken kennisuitwisseling te
bevorderen.
U bent resultaatgericht, innovatief en beschikt over goede communicatieve
eigenschappen, waaronder een goede beheersing van het Engels
(indicatie: minimaal B1 in CEFR). U beschikt over bestuurlijke
en organisatorische vaardigheden en u heeft uitstekende leidinggevende
capaciteiten. U bent in staat goed samen te werken met andere
leden van de faculteit. Tevens bent u bereid tot het verrichten
van bestuurlijke taken binnen de faculteit en/of universiteit.
U bent in het bezit van de Basis Kwalificatie Onderwijs (BKO)
of bereid deze binnen korte tijd te behalen.
Salaris
Het salaris wordt afhankelijk van uw ervaring en kwalificaties
vastgesteld overeenkomstig salarisschaal H2 van Bijlage A van
de CAO Nederlandse Universiteiten en bedraagt maximaal € 7.659,-
bruto per maand bij een volledig dienstverband.
Standplaats
Heerlen / Utrecht
Inlichtingen
Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen
met prof. dr. Rein de Wilde, decaan van de faculteit Cultuur-
en rechtswetenschappen, e-mail:
rein.dewilde@ou.nl of prof. dr. Jan Willem Sap, voorzitter
vakgroep Strafrecht, Internationaal en Europees recht, e-mail:
janwillem.sap@ou.nl.
Een exemplaar van het structuurrapport kunt u opvragen via het
secretariaat van de faculteit Cultuur- en rechtswetenschappen,
e-mail:
Secretariaat.CenR@ou.nl.
Meer informatie over de Open Universiteit kunt u vinden op onze
website:
www.ou.nl.
De Open Universiteit biedt goede secundaire en flexibele arbeidsvoorwaarden
op het gebied van onder meer opleiding en mobiliteit, werken
in deeltijd en betaald ouderschapsverlof.
Procedure
U kunt uw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van curriculum
vitae en onder vermelding van het vacaturenummer op brief en
envelop, sturen naar Open Universiteit, GSO/AenO/Personeels-,
salaris-, en financiële administratie, Postbus 2960, 6401
DL Heerlen. U kunt ook per e-mail solliciteren:
solliciteren@ou.nl.
De inzendtermijn sluit op: 28 mei 2017
Universitair Docent Privaatrecht (1.0 fte)
Vacaturenummer 2545
De werkzaamheden
- Zelfstandig verrichten van onderzoek op het gebied van het vermogensrecht
en/of burgerlijk procesrecht en het publiceren van de resultaten
binnen het onderzoeksprogramma Coherent Privaatrecht (
www.coherentprivaatrecht.nl);
- Verzorgen van hoor- en werkcolleges in verschillende vakken
binnen de diverse onderwijsprogramma’s (zoals
www.mastercivielrecht.nlen
www.leidencivillaw.nl), alsmede het coördineren van die
vakken;
- Begeleiden van scripties (bachelor en master);
- Het in goede samenwerking met collega’s bijdragen aan de verdere
ontwikkeling van het onderwijs en onze afdeling;
- Bijdragen aan verrichten bestuurswerkzaamheden binnen de afdeling
en faculteit.
Uw profiel
- Wij zoeken een getalenteerde onderzoeker en een begeesterende
docent;
- U bent gepromoveerd of u heeft goedkeuring om te promoveren;
- U heeft aantoonbare belangstelling voor het brede vakgebied
vermogensrecht;
- U heeft ervaring met het doceren en coördineren van vermogensrechtelijke
en/of burgerlijkprocesrechtelijke vakken, en liefst ook met het
doceren aan internationale groepen in het Engels;
- U beschikt over goede didactische kwaliteiten;
- U beschikt ook over het certificaat “basiskwalificatie onderwijs”
(BKO) of u bent bereid om deze kwalificatie binnen twee jaar
te behalen;
- Natuurlijk bent u in staat om onafhankelijk en zelfstandig wetenschappelijk
onderzoek te verrichten en te coördineren, maar u bent ook een
creatieve en proactieve samenwerker;
- Uw ambitie is om vernieuwend en grondig onderzoek te verrichten
in het vermogensrecht en om te publiceren ten behoeve van zowel
het Nederlandse wetenschappelijke debat als het internationale
debat;
- U beheerst dus niet alleen de Nederlandse maar ook de Engelse
taal in woord en geschrift.
Omschrijving faculteit
De Faculteit der Rechtsgeleerdheid is met ruim 5.000 studenten
en 450 medewerkers een van de grootste faculteiten van Nederland,
die zich in alle verscheidenheid toch kenmerkt door kleinschaligheid.
De faculteit richt zich op veelzijdig onderwijs en onderzoek
van hoog niveau, nationaal én internationaal. Stimuleren van
talent staat hoog in het vaandel van de faculteit die is ondergebracht
in het prachtig gerestaureerde Kamerlingh Onnes Gebouw. Werken
voor de Faculteit der Rechtsgeleerdheid betekent werken in een
inspirerende wetenschappelijke omgeving. Zie voor meer informatie
www.universiteitleiden.nl/rechtsgeleerdheid. Informatie
over het Instituut voor Privaatrecht en de afdeling Civiel recht
kunt u vinden op
http://www.law.leidenuniv.nl/org/privaatrecht/.
Nadere informatie over de onderzoekskwalificatie en onderzoeksprogramma’s
via
http://www.law.leidenuniv.nl/onderzoek/.
Wij bieden
Aanstelling vindt plaats conform de cao Nederlandse Universiteiten,
in eerste instantie voor de duur van een jaar. Een verlenging
behoort tot de mogelijkheden, afhankelijk van behoefte, gebleken
geschiktheid en beschikbare middelen. Het salaris bedraagt, afhankelijk
van opleiding en werkervaring, minimaal € 3.427,- en maximaal
€ 5.330,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling (salarisschaal
11 of 12).
Daarnaast kent de Universiteit Leiden goede arbeidsvoorwaarden.
Zo is er sprake van een eindejaarsuitkering (8,3%), vakantietoeslag
(8%), uitstekende opleidingsfaciliteiten, betaald ouderschapsverlof,
sabbatical leave en de mogelijkheid om via een keuzemodel arbeidsvoorwaarden
op maat te kiezen. Alle informatie hierover kunt u nalezen op:
http://www.werkenbij.leidenuniv.nl/.
De Universiteit Leiden hecht veel waarde aan de kwaliteit van
haar onderwijs en stelt als eis aan het wetenschappelijk personeel
met een onderwijstaak, dat hij/zij in het bezit is van het Basis
Kwalificatie Onderwijs certificaat (BKO) of bereid is dit binnen
twee jaar te behalen.
Diversiteit
De Universiteit Leiden hecht groot belang aan diversiteit en
verwelkomt daarom graag sollicitaties van mensen die nu in haar
instelling ondervertegenwoordigd zijn.
Informatie
Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kunt u
contact opnemen met prof. mr. Jac. Hijma, afdelingsvoorzitter
Civiel recht, e-mail
j.hijma@law.leidenuniv.nl, telefoon 071 527 7400.
Voor meer informatie over de procedure kunt u contact opnemen
met mevr. drs. J.E. Wessel MA, management-assistente, telefoon
071 527 1326, e-mail
j.e.wessel@law.leidenuniv.nl.
Solliciteren
U kunt online solliciteren via de button ‘Solliciteren’. Sollicitaties
voorzien van het vacaturenummer en vergezeld van een motivatiebrief
en cv kunnen
tot en met 10 april 2017worden gericht aan prof. mr. Jac.
Hijma. In week 16 en week 18 zullen de sollicitatiegesprekken
plaatsvinden. U wordt vriendelijk verzocht beschikbaar te zijn
in deze periode.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op
prijs gesteld.
PhD-Fellow Privaatrecht (1.0 fte)
Vacaturenummer 2544
Werkzaamheden
Het gaat om een functie (38 uur per week) voor zes jaar. Ongeveer
een derde deel van de werktijd is gereserveerd voor het geven
van onderwijs. De resterende tijd is gereserveerd voor onderzoek,
dat aan het eind van de aanstellingsperiode moet uitmonden in
een dissertatie op het gebied van het vermogensrecht of burgerlijk
procesrecht. Het (nader te bepalen) dissertatieonderwerp valt
binnen het onderzoeksprogramma
Coherent Privaatrecht. Het onderzoek wordt uitgevoerd onder
begeleiding van een of meer van de hoogleraren van de Afdeling
Civiel recht. Deelname aan de promovendi-opleiding maakt deel
uit van de functie, net als het behalen van een certificaat “basiskwalificatie
onderwijs” (
BKO).
Profiel
- Wij zoeken een getalenteerde onderzoeker en een enthousiaste
docent;
- U wilt graag een dissertatie schrijven op een vermogensrechtelijk
of procesrechtelijk thema dat past binnen het onderzoeksprogramma
Coherent Privaatrecht;
- U heeft aantoonbare belangstelling voor dat brede vakgebied;
- U beschikt over een universitaire opleiding rechtsgeleerdheid,
met de nadruk op privaatrecht;
- U heeft een goede onderzoekersmentaliteit en een vlotte pen;
- Uw ambitie is om vernieuwend en grondig onderzoek te verrichten
in het vermogensrecht en om te publiceren ten behoeve van zowel
het Nederlandse wetenschappelijke debat als het internationale
debat;
- U beheerst dus niet alleen de Nederlandse maar ook de Engelse
taal in woord en geschrift;
- U wilt graag ervaring opdoen in het doceren en coördineren van
vermogensrechtelijke vakken, en liefst ook met het doceren aan
internationale groepen in het Engels;
- U beschikt over de vaardigheid om snel te organiseren, om doelgericht
samen te werken en om kritisch en zelfstandig uw oordeel te vormen.
Omschrijving faculteit
De Faculteit der Rechtsgeleerdheid is met ruim 5.000 studenten
en 450 medewerkers een van de grootste faculteiten van Nederland,
die zich in alle verscheidenheid toch kenmerkt door kleinschaligheid.
De faculteit richt zich op veelzijdig onderwijs en onderzoek
van hoog niveau, nationaal én internationaal. Stimuleren van
talent staat hoog in het vaandel van de faculteit die is ondergebracht
in het prachtig gerestaureerde Kamerlingh Onnes Gebouw. Werken
voor de Faculteit der Rechtsgeleerdheid betekent werken in een
inspirerende wetenschappelijke omgeving.
Wij bieden
- Aanstelling voor 38 uur in de functie van Promovendus/Docent;
- Aanstelling vindt plaats conform de cao Nederlandse Universiteiten
voor de duur van zes jaar, met een tussentijdse evaluatie aan
het einde van het tweede jaar en opnieuw aan het einde van het
vierde jaar, waarin gekeken wordt naar de promovendi-opleiding,
naar de haalbaarheid van het proefschrift, en naar de progressie
in didactische kwaliteiten;
- Het salaris bedraagt in beginsel € 2.552,- bruto per maand (schaal
10, salarisnummer 0) en wordt jaarlijks verhoogd tot maximaal
€ 3.193,- in het zesde jaar;
- Daarnaast kent de Universiteit Leiden goede arbeidsvoorwaarden.
Zo is er sprake van een eindejaarsuitkering (8,3%), vakantietoeslag
(8%), uitstekende opleidingsfaciliteiten, betaald ouderschapsverlof,
sabbatical leave en de mogelijkheid om via een keuzemodel arbeidsvoorwaarden
op maat te kiezen. Alle informatie hierover kunt u nalezen op:
http://www.werkenbij.leidenuniv.nl;
- De Universiteit Leiden hecht veel waarde aan de kwaliteit van
haar onderwijs en stelt als eis aan het wetenschappelijk personeel
met een onderwijstaak, dat hij/zij in het bezit is van het Basis
Kwalificatie Onderwijs certificaat (BKO) of bereid is dit binnen
twee jaar te behalen.
Diversiteit
De Universiteit Leiden hecht groot belang aan diversiteit en
verwelkomt daarom graag sollicitaties van mensen die nu in haar
instelling ondervertegenwoordigd zijn.
Informatie
Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kunt u
contact opnemen met prof. mr. Jac. Hijma, afdelingsvoorzitter,
e-mail
j.hijma@law.leidenuniv.nl, telefoon 071 527 7400 (secretariaat).
Voor meer informatie over de procedure kunt u contact opnemen
met mevr. drs. J.E. Wessel MA, management-assistente, telefoon
071 527 1326; e-mail:
j.e.wessel@law.leidenuniv.nl.
Solliciteren
U kunt online solliciteren via de button ‘Solliciteren’. Kandidaten
wordt verzocht bij hun sollicitatiebrief een onderwerp voor te
stellen, inclusief een korte indicatie van de probleemstelling,
vraagstelling en / of wijze van aanpak. (max. 2 A4). Een dergelijk
onderwerp dient te passen binnen het onderzoeksprogramma Coherent
Privaatrecht en zal in het kader van de procedure goedgekeurd
moeten worden door de selectiecommissie en door de Graduate School
of Legal Studies.
Sollicitaties (sollicitatiebrief, cv en onderwerp) voorzien
van het vacaturenummer kunnen
tot en met 16 april 2017worden gericht aan prof. mr. Jac.
Hijma.
In week 16 en week 18 zullen de sollicitatiegesprekken plaatsvinden.
U wordt vriendelijk verzocht beschikbaar te zijn in deze periode.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op
prijs gesteld.
Docent Sociaal recht
Docent Sociaal recht (1,0 fte)
Faculteit der Rechtsgeleerdheid
Maximum salaris: € 4.028,- bruto/maand
Vacaturenummer: 22.01.17
Reageer uiterlijk op: 02-04-2017
Werkzaamheden
Als docent verzorgt u onderwijs in het Sociaal recht (vooral
in de Masterfase). Daarbij geeft u werkgroepen en levert u een
bijdrage aan het ontwikkelen van onderwijsmateriaal en het afnemen
van tentamens. Verder behoren het begeleiden van scripties en
essays tot uw takenpakket. Naast onderwijstaken (80%) verricht
u eigen onderzoek (20%). Een kandidaat die de onderzoekstijd
wil benutten voor het verrichten van promotieonderzoek geniet
de voorkeur.
Werkomgeving
De vaksectie Sociaal recht van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid
maakt onderdeel uit van de Radboud Universiteit. Het wetenschappelijk
onderwijs van de rechtenfaculteit is gericht op het opleiden
van allround juristen. Kenmerkend van het wetenschappelijk onderzoek
dat wordt verricht is dat het onderzoek veelal plaatsvindt in
samenwerking met de juridische beroepspraktijk. Dat gebeurt bijvoorbeeld
via het Onderzoekcentrum Onderneming & Recht (OO&R) waarbinnen
ook de vaksectie Sociaal Recht participeert. Het onderzoek van
de vaksectie Sociaal recht richt zich in het bijzonder op de
dynamiek die ontstaat daar waar het arbeidsrecht andere rechtsgebieden
raakt. Naast het ondernemingsrecht, maakt de verhouding van het
arbeidsrecht tot het Europese recht en het IPR een belangrijk
onderdeel van het wetenschappelijk onderzoek uit. Daarnaast verzorgt
de vaksectie Sociaal recht in de bachelorfase het vak sociaal
recht en in de masterfase de vakken arbeidsrecht, onderneming
& arbeid, sociale zekerheidsrecht, pensioenrecht en European
Employment Law. De vaksectie bestaat uit tien medewerkers.
Wij verwachten
- een afgeronde juridische master Burgerlijk recht dan wel Ondernemingsrecht
met goede resultaten;
- aantoonbare affiniteit met of belangstelling voor sociaaleconomische
vraagstukken;
- enthousiasme voor een wetenschappelijke carrière;
- doorzettingsvermogen en uitstekende onderzoeksvaardigheden;
- goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden, zowel in het
Nederlands als in het Engels.
Wij bieden
- aanstelling: 1,0 fte;
- maximum salaris per maand € 4.028,- bruto op basis van een 38
urige werkweek (salarisschaal 10);
- het salaris is exclusief 8% vakantietoeslag en 8.3% eindejaarsuitkering;
- de hoogte van het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring.
De indeling in het genoemde maximumsalaris wordt bereikt bij
12 relevante werkervaringsjaren;
- contractduur van 6 jaar is mogelijk indien op het moment van
het aangaan van de arbeidsovereenkomst met succesvolle afloop
een voorstel voor promotieonderzoek bij de wetenschapscommissie
is ingediend;
- het UFO-functieprofiel Docent, niveau 4 is op deze functie van
toepassing.
Benieuwd naar onze aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden?
www.ru.nl/arbeidsvoorwaarden
Meer weten?
Meer over: de vaksectie Sociaal recht
www.ru.nl/rechten/sociaalrecht
Meer over de inhoud van de vacature:
Mw. mr. F. Laagland
E-mail: f.laagland@jur.ru.nl
Interesse?
Solliciteer (ter attentie van prof. mr. L. G. Verburg) uitsluitend
via de button
‘Solliciteer’. De sollicitatie dient de volgende bijlage(n)
(uitsluitend deze) te bevatten:
- motivatiebrief
- cv
- niet-opgeschoonde cijferlijst
Onderdeel van de werving en selectieprocedure is de digitale
‘Phd Personality Questionnaire’ (PPQ). De sollicitatiegesprekken
vinden naar verwachting plaats in de derde week van april 2017.
Ingang aanstelling in juli of augustus (uiterlijk september)
2017.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op
prijs gesteld.
Trefwoorden: Vacature, Fulltime, Nijmegen, Docent, Sociaal recht.
Beleidsjurist HR
Beleidsjurist HR
Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar een collega-jurist met een brede HR belangstelling
en flexibele houding. Als beleidsjurist HR monitor en maak je
beleid en regelgeving op het terrein van arbeidsvoorwaarden,
beloning en andere HR gebieden. Je bent direct betrokken bij
de implementatie van het beleid en de vertaling daarvan in concrete
procedures. Je volgt de voor HR relevante, wettelijke en
maatschappelijke ontwikkelingen en adviseert hier proactief over.
Naast de beleidsmatige taken adviseer je over en behandel je
arbeidsjuridische en arbeidsvoorwaardelijke casuïstiek. Je start
in eerste instantie vooral met de behandeling van casuïstiek
en geleidelijk aan ga je meer beleidswerkzaamheden doen. Uiteindelijk
zal de verhouding beleid/casuïstiek ongeveer 50/50 zijn. Secretarisschappen
(medezeggenschap, benoemingsadviescommissies) kunnen ook een
onderdeel van je functie uitmaken.
Profiel
-
Academisch werk- en denkniveau
- Gedegen kennis van
arbeidsrecht, arbeidsvoorwaarden, beloningsbeleid en
sociaal zekerheidsrecht
-
Recente werkervaringin een soortgelijke functie
- Brede HR interesse
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, resultaatgericht en
hands-on.
- Een goed gevoel voor bestuurlijke verhoudingen
- Denkend vanuit kansen en mogelijkheden
- Teamspeler en flexibel
Organisatie
HR, team Arbeidszaken en Organisatieontwerp io
Team Arbeidszaken en Organisatieontwerp io is één van de zeven
teams binnen HR. In dit team is onder meer expertise op gebied
van HR recht, arbeidsvoorwaarden, arbeidsverhoudingen en medezeggenschap,
functies, formatie en organisatie opgenomen. Het team bestaat
uit tien personen, waaronder vier juristen met wie je nauw zult
samenwerken.
Werken bij het Radboudumc
Het Radboudumc wil voorop lopen in de ontwikkeling van innovatieve,
duurzame en betaalbare gezondheidszorg. Onze missie is: ‘to have
a significant impact on healthcare’. Die missie verwezenlijken
we met persoonsgerichte zorg, aantoonbaar onderscheidende kwaliteit,
doelmatigheid en duurzame netwerken. Al onze inspanningen zijn
er steeds op gericht om tot verbetering en vernieuwing te komen.
De patiënt en zijn kwaliteit van leven vormen hierbij ons uitgangspunt.
Patiëntenzorg, onderzoek en onderwijs gaan bij dit alles hand
in hand.
Om onze missie te kunnen realiseren, zoeken wij collega’s die
deze uitdaging met ons aan willen gaan. Collega’s die goed zijn
in hun vakgebied en het beste uit zichzelf halen door grenzen
te verleggen en ‘net dat stukje meer’ te bieden. Collega’s die
handelen vanuit onze kernwaarden: betrokken zijn, excelleren
en samenwerken. In het Radboudumc krijg je het vertrouwen en
neem je de verantwoordelijkheid om samen de verandering waar
te maken. Voor de beste zorg voor de patiënt en de toekomst van
de gezondheidszorg.
Opmerkingen en contactinformatie
Arbeidsvoorwaarden
- Het betreft een contract voor onbepaalde tijd
- Het aangeboden dienstverband betreft een aanstelling voor 32
– 36 uur per week
- De
arbeidsvoorwaarden
zijn conform Cao umc. Afhankelijk van kennis en ervaring vindt
inschaling plaats in schaal 11/12: max. € 76849 bruto per jaar
bij volledig dienstverband (incl. vakantiegeld en eindejaarsuitkering)
Voor meer informatie kun je contact opnemen met mr. Dineke Leeuwma,
manager team Arbeidszaken en Organisatieontwerp, (024) 818 73
31 of via
Dineke.Leeuwma@radboudumc.nl
. (Gebruik dit mailadres alleen voor informatie. Voor solliciteren
gebruik het online sollicitatieformulier.)
Graag solliciteren
vóór
17 november via het
online sollicitatieformulier
.
Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures stellen wij niet
op prijs.

Bestuurslid (m/v)
Stichting Primair Onderwijs Condor
te Beek Ubbergen (bij Nijmegen)
zoekt een
bestuurslid (m/v)
SPO Condor heeft een toezichthoudend bestuur. De stichting werkt
volgens het Carver model.
De taken van de leden van het toezichthoudend bestuur zijn:
- het vaststellen van het strategisch beleidsplan;
- het controleren of het handelen van het management conform het
strategisch beleidsplan en andere beleidsplannen geschiedt en
binnen de financiële gestelde kaders wordt gerealiseerd;
- het gevraagd en ongevraagd adviseren van het management;
- het benoemen en ontslaan van de algemeen directeur.
Wij zoeken een bestuurslid dat:
- aantoonbare juridische ervaring heeft met voorkeur onderwijs
gerelateerd;
- kan functioneren in een teamverband;
- in staat en bereid is het management te ondersteunen bij de
uitoefening van de functie;
- in staat is zijn rol als toezichthouder te onderscheiden van
de rol van het management;
- in staat is de dialoog met het management te voeren;
- in staat is de leidende principes binnen de stichting te bewaken
en de organisatie te bevragen op de realisatie daarvan;
- kennis van of ervaring heeft met organisatie-, ontwikkelings-
en organisatieveranderingsprocessen;
- inzicht heeft en kan denken en handelen vanuit het principe
van een lerende organisatie;
- een abstract niveau heeft om strategisch beleid te ontwikkelen,
te formuleren en te monitoren.
Wij bieden:
- een ambitieuze stichting met 1900 leerlingen en 10 scholen.
- een professioneel bestuur
- een stichting Condor met de missie: “Leren leren doen we samen”
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer
F. Geurts, algemeen directeur S.P.O. Condor.
Telefoon:024 37 37 909
Mobiel: 06 46 09 46 39
Sollicitaties kunt u tot uiterlijk 14 november 2016 zenden aan:
S.P.O. Condor
T.a.v. Sollicitatiecommissie bestuurslid
Postbus 89
6573 ZH Beek- Ubbergen
Mail :
info@spocondor.nl
Website :
www.spocondor.nl
Bestuurslid (m/v)
Stichting Primair Onderwijs Condor
te Beek Ubbergen (bij Nijmegen)
zoekt een
bestuurslid (m/v)
SPO Condor heeft een toezichthoudend bestuur. De stichting werkt
volgens het Carver model.
De taken van de leden van het toezichthoudend bestuur zijn:
- het vaststellen van het strategisch beleidsplan;
- het controleren of het handelen van het management conform het
strategisch beleidsplan en andere beleidsplannen geschiedt en
binnen de financiële gestelde kaders wordt gerealiseerd;
- het gevraagd en ongevraagd adviseren van het management;
- het benoemen en ontslaan van de algemeen directeur.
Wij zoeken een bestuurslid dat:
- aantoonbare juridische ervaring heeft met voorkeur onderwijs
gerelateerd;
- kan functioneren in een teamverband;
- in staat en bereid is het management te ondersteunen bij de
uitoefening van de functie;
- in staat is zijn rol als toezichthouder te onderscheiden van
de rol van het management;
- in staat is de dialoog met het management te voeren;
- in staat is de leidende principes binnen de stichting te bewaken
en de organisatie te bevragen op de realisatie daarvan;
- kennis van of ervaring heeft met organisatie-, ontwikkelings-
en organisatieveranderingsprocessen;
- inzicht heeft en kan denken en handelen vanuit het principe
van een lerende organisatie;
- een abstract niveau heeft om strategisch beleid te ontwikkelen,
te formuleren en te monitoren.
Wij bieden:
- een ambitieuze stichting met 1900 leerlingen en 10 scholen.
- een professioneel bestuur
- een stichting Condor met de missie: “Leren leren doen we samen”
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer
F. Geurts, algemeen directeur S.P.O. Condor.
Telefoon:024 37 37 909
Mobiel: 06 46 09 46 39
Sollicitaties kunt u tot uiterlijk 14 november 2016 zenden aan:
S.P.O. Condor
T.a.v. Sollicitatiecommissie bestuurslid
Postbus 89
6573 ZH Beek- Ubbergen
Mail :
info@spocondor.nl
Website :
www.spocondor.nl
Juridisch Medewerker / Specialist Sociale Zekerheid
Ben je toe aan een tweede of derde stap in je carrière als Juridisch
Medewerker / Specialist Sociale Zekerheid? Dan heeft de Algemene
Onderwijsbond wellicht de juiste uitdaging voor jou.
De Algemene Onderwijsbond is met circa 84.000 leden de grootste
bond in alle onderwijssectoren van basisschool tot en met hbo.
De bond is aangesloten bij de FNV en heeft een dubbele doelstelling:
belangenbehartiging van het onderwijspersoneel en van het onderwijs.
Op de afdeling Algemeen Juridische Dienstverlening op het hoofdkantoor
van de AOb aan het Jaarbeursplein in Utrecht is een vacature
voor een
Juridisch Medewerker / Specialist Sociale Zekerheid
1,0 fte, bepaalde tijd
De afdeling
De afdeling Algemeen Juridische Dienstverlening behartigt de
individuele en collectieve belangen van leden of groepen van
leden op rechtspositioneel en/of arbeidsvoorwaardelijk terrein
door advisering, voorlichting en rechtsbijstand. Op de afdeling
werken in totaal zo’n 30 juristen, juridisch medewerkers en advocaten.
Daarbij is er een secretariaat met 7 personen.
De functie
De nieuwe collega richt zich -als specialist sociale zekerheid-
voornamelijk op rekendossiers. Dit betreft dossiers waarin berekeningen
moeten worden gemaakt aangaande uitkeringen (WW, WIA, ZW), salarissen,
pensioenen, belasting, jaartaak etc. Het onderwijs kent daarnaast
verschillende aanvullende uitkeringen. Je bent onder andere in
staat voor onderwijspersoneel de financiële gevolgen in kaart
te brengen en na te gaan of werkgevers en uitkeringsinstanties
de juiste berekeningen hebben gemaakt. Dat doe je voor je eigen
dossiers en voor dossiers van collega’s. Naast je specialistische
werk behandel je ook reguliere dossiers. Als iedere juridisch
medewerker behartig je zelfstandig de rechtspositionele belangen
van leden o.a. door het geven van advies en voorlichting, het
beantwoorden van brieven over arbeidsrecht en uitkeringen alsmede
het zelfstandig voeren van bezwaarprocedures en het voorbereiden
van beroepsprocedures.
Wij vragen
Voor deze functie is het noodzakelijk dat je ervaring hebt met
het zelf behandelen van zaken, dat je kennis hebt van het arbeidsrecht
en een relevante opleiding hebt op minimaal HBO niveau. Verder
is kennis van en ervaring met sociale zekerheid absoluut noodzakelijk
om de gevraagde berekeningen te kunnen maken en toelichten. Je
cijfermatig inzicht en analytisch vermogen zijn goed ontwikkeld,
net als je mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
Je bent een goede rekenaar en maakt efficiënt gebruik van o.a.
Excel. Je blijft effectief presteren onder druk en je bent een
collega met wie men graag samenwerkt.
Wij bieden (bij volledig dienstverband)
Het betreft een jaarcontract, met de mogelijkheid dat dit wordt
omgezet in een dienstverband voor onbepaalde tijd. Het salaris
bedraagt minimaal € 2.998,– en maximaal € 4.158,– bruto per
maand (salarisklasse VII). Per juli en per oktober 2016 worden
de salarissen met 0,75% verhoogd. Daarbij komt nog 8,33 % vakantietoeslag
en 8,33 % eindejaarsuitkering. De AOb heeft goede en flexibele
arbeidsvoorwaarden zoals onder meer 196 vakantie-uren en een
levensfasebudget. De pensioenregeling is ondergebracht bij Pensioenfonds
Zorg & Welzijn; de werkgever betaalt 75% van de premie.
De startdatum is in overleg en liefst per zo spoedig mogelijk.
Informatie
Indien je nadere informatie wenst over de inhoud van de functie
kun je contact opnemen met Marcel Crum (hoofd AJD), telefoon
030 – 2989242.
Informatie over de sollicitatieprocedure en arbeidsvoorwaarden
is verkrijgbaar bij Ineke Kingma, personeelsadviseur, telefoon
030 – 2989115.
Sollicitatie
Laat je sollicitatiebrief -met daarin je motivatie- en cv, vóór
20 mei 2016 achter via onze
sollicitatiepagina
. ter attentie van Ineke Kingma.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op
prijs gesteld.

Opleidingscoördinator CPO, afdeling Toetsing
Opleidingscoördinator CPO, afdeling Toetsing (0,8 – 1,0 fte)
CPO
Vacaturenummer: 36.02.16
Reageer uiterlijk op: 13-04-2016
Werkzaamheden
Als opleidingscoördinator ondersteunt u, onder leiding van de
opleidingsmanager, de opzet en organisatie van de afdeling Toetsing
van de landelijke Beroepsopleiding Advocaten, één van de opleidingen
die door het CPO worden verzorgd. U bent medeverantwoordelijk
voor de toetsontwikkeling in alle facetten. U onderhoudt contacten
met juridische professionals, onderwijskundigen, toetsdeskundigen
en advocaat-stagiaires. Het bijwonen van externe bijeenkomsten,
het coördineren en begeleiden van grootschalige digitale toetsafnames
en het behandelen van klachten behoren eveneens tot uw functie.
Werkomgeving
Het CPO verzorgt als onderdeel van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid
een breed aanbod aan postacademisch onderwijs voor praktijkjuristen
waarbij de inzet van topdocenten uitgangspunt is. De werkzaamheden
van het CPO zijn het ontwikkelen en organiseren van PAO-cursussen,
de uitvoering van de Beroepsopleiding Advocaten, het organiseren
van symposia en het aanbieden van maatwerkcursussen. Verder verzorgt
het CPO voor diverse beroepsverenigingen en stichtingen het (onderwijs-)management.
Zo organiseert het CPO bijvoorbeeld specialisatieopleidingen
in opdracht van de Grotius Academie, beroepsopleidingen voor
de Stichting Beroepsopleiding Notariaat, Gemeentejuristen, Octrooigemachtigden
en Bedrijfsjuristen, en de Law Firm School. Het CPO richt zich
op voortdurende innovatie waarbij te denken valt aan blended
learning en andere mogelijkheden van digitalisering, internationalisering
en het actualiseren van het didactisch model. Het CPO heeft 80
medewerkers.
Wij verwachten
-
u heeft een opleidingskundige/onderwijskundige opleiding afgerond
op minimaal hbo-niveau en een aantal jaren relevante werkervaring;
-
u heeft kennis van en ervaring met digitale (onderwijs-/toets)systemen;
-
u kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken, bent klantgericht
en stressbestendig;
-
uw mondelinge en schriftelijke vaardigheden zijn uitstekend.
Wij bieden
-
aanstelling: 0,8 – 1,0 fte;
-
het salaris is exclusief 8% vakantietoeslag en 8.3% eindejaarsuitkering;
-
contractduur: in eerste instantie wordt u een arbeidsovereenkomst
van 1 jaar aangeboden;
-
de hoogte van het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring.
De indeling in het maximumsalaris €3.222 (schaal 8) wordt bereikt
bij 10 relevante werkervaringjaren;
-
ingangsdatum: zo spoedig mogelijk.
Benieuwd naar onze
aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden?
Meer weten?
Meer over:
Centrum voor Postacademisch Juridisch Onderwijs
Meer over de inhoud van de vacature:
Mw. mr. C.W. Bakkerus-Sachtleven, manager afdelingen Toetsing
en Bezwaar BA
Telefoon: 088 0595700
Interesse?
Solliciteer (ter attentie van mevrouw mr. C.W. Bakkerus-Sachtleven)
uitsluitend via de
‘Solliciteer’button. Uw sollicitatie dient de volgende bijlagen
(uitsluitend deze) te bevatten:
motivatiebrief
cv
Deze vacature heeft eerder dit jaar opengestaan. Kandidaten
die toen gereageerd hebben en zijn afgewezen, worden verzocht
om niet opnieuw te reageren.
Voor meer informatie over uw sollicitatie: 024 3611173.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op
prijs gesteld.
Trefwoorden: Vacature, Fulltime, Nijmegen, Opleidingscoördinator,
Opleidingskundige.