Contractmanager
Delft, 32-38 uur
QuTech
Binnen QuTech werken onderzoekers van TNO en van de TU Delft faculteiten EWI (Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica) en TNW (Technische Natuur Wetenschappen) in een internationale, inspirerende en vernieuwende werkomgeving met veel ruimte voor ambitie, ondernemerschap en innovatie. QuTech is georganiseerd in zogeheten Roadmaps: Fault-Tolerant Quantum Computing, Topological Quantum Computing, Quantum Internet and Computing, Shared Development en de QuTech Academy. Binnen deze missiegedreven Roadmaps wordt nauw samengewerkt met internationale partners, zowel in academia als in het bedrijfsleven. Zo zijn er langjarige onderzoeksprogramma’s met Intel en met Microsoft. De verwachting is dat de organisatie de komende 5 jaar verder gaat groeien van ruim 200 naar +/-340 fte. QuTech staat onder leiding van een driekoppige directie, te weten een directeur Research, een directeur Business Development en een directeur Operations.
Legal Services TU Delft
Je wordt vanuit de directie Legal Services van de TUD naar QuTech gedetacheerd. Deze directie speelt een belangrijke rol in het borgen van de juridische accountability van de TU Delft. Zo leveren zij strategisch advies en operationele ondersteuning op juridisch gebied aan het College van Bestuur, de faculteit en de Universiteitsdienst. Naast het team Contractmanagement bestaat de directie uit Legal Affairs, Intellectueel Eigendom/Octrooien, Projectmanagement en Integrale Veiligheid.
Functieomschrijving
QuTech is het missiegedreven onderzoeksinstituut van TNO en TU Delft gericht op het ontwikkelen van quantumtechnologie, zoals inherent veilige quantum-netwerkverbindingen en quantumcomputers. Bij QuTech werken internationaal toonaangevende wetenschappers en ingenieurs samen met internationale bedrijven, partneruniversiteiten en overheden aan de nieuwe generatie ICT-technologie. In deze jonge organisatie werken mensen uit verschillende organisatieculturen, vanuit verschillende disciplines en werelddelen, samen aan een gemeenschappelijk doel. Hoe bijzonder is het om daar een rol in te spelen. QuTech zoekt een gedreven en ervaren contractmanager, aanspreekpunt voor alle contractuele zaken
Dit ga je doen
Als contractmanager bij QuTech ben jij het aanspreekpunt voor alle contractuele zaken bij QuTech. De diversiteit aan contracten – van intentieverklaringen tot langlopende samenwerkingscontracten met internationale partijen – is een uitdaging voor jou. Het mag duidelijk zijn: jij bent de contractspecialist waar wetenschappers op vertrouwen.
Wetenschappelijk onderzoek kost geld. Veel geld. Onze wetenschappers zijn afhankelijk van subsidies van bijvoorbeeld het rijk en de EU, en financiering van onderzoekspartners en het bedrijfsleven. De complexe contracten die jij hiervoor opstelt, zitten juridisch stevig in elkaar en voldoen aan alle (subsidie)voorwaarden. Hiervoor overleg je intern (in teamverband) met programmamanagers, projectbureaumedewerkers, finance-specialisten, (IP)juristen en valorisatiemedewerkers en schakel en onderhandel jij extern met de geldverstrekkers, en partners bij bedrijven en andere universiteiten.
Je werkzaamheden zijn divers en betreffen met name:Het voorbereiden, beoordelen en opstellen van verschillende typen contracten, inclusief internationale contractvormen.
Het adviseren van programmamanagers en het directieteam en met het interne team voeren van onderhandelingen met externe partijen.
Advisering inzake intellectueel eigendom, in afstemming met IP juristen van het Valorisatiecentrum van de universiteit.
Adviseren over overige bedrijfsjuridische aangelegenheden.
Contractbeheer, waaronder een transparante en zorgvuldige registratie en digitale archivering.
Dit ben jij
Je bent in staat om als stand-alone contractmanager te opereren, maar verliest daarbij niet uit het oog dat je goed samenwerkt met de contractmanagers en (IP) juristen van onze samenwerkingspartner TNO.
Dit bieden wij
Interesse?
Wil je nog meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Mildred Nepveu-Kalberg, coördinator contractmanagement, via M.L.E.Nepveu-Kalberg@tudelft.nl of 015 – 2786451 of met Marion Ooms, Manager Operations QuTech via 015 – 278 74 76 of M.Ooms@tudelft.nl.
Of kijk voor meer informatie over de organisatie op www.tudelft.nl/over-tu-delft/werken-bij-tu-delft.
Mail je motivatie en cv uiterlijk 30 januari 2020 aan Mr. Mildred Nepveu-Kalberg via po.ud@tudelft.nl. Je kunt ook solliciteren via het online sollicitatieformulier. Vermeld hierbij het vacaturenummer AT/UD/LS/2020-03.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Adviseur juridische zaken (32 uur)
Ervaren huurrechtjurist, Amstelveen
De juridische afdeling van Woonzorg Nederland bestaat op dit moment uit een klein, enthousiast en professioneel team van twee senior juristen. Ter uitbreiding van het team zoekt de afdeling een allround jurist civielrecht met een specialisme binnen het huurrecht.
Je bent verantwoordelijk voor uiteenlopende onderwerpen waarbij juridische aspecten met een hoog afbreukrisico een dominante rol spelen. Hierbij werk je nauw samen met de – landelijk werkzame – clustermanagers en bewonersconsulenten. Je werkt mee aan de kennisontwikkeling binnen de organisatie op het gebied van huurrecht.
Tot je dagelijkse werkzaamheden behoort het beoordelen van vastgoedcontracten, met name huurcontracten en het beantwoorden van alle huurrechtelijke vraagstukken over diverse onderwerpen. Denk hierbij aan vraagstukken met betrekking tot overlast, woonfraude, dringende werkzaamheden versus renovatie, de gebrekenregeling, tijdelijke huurcontracten, Scheiden Wonen en Zorg, maar ook vraagstukken gericht op de Woningwet en de Wet Overleg Verhuurder-Huurders.
Verder stel je – vanuit je vakgebied huurrecht – normdocumenten en richtlijnen op. Ook procedeer je zelfstandig bij de Huurcommissie en ga je jezelf in de nabije toekomst specialiseren in de contractvorming met intramurale zorgverleners. Alle voorkomende juridische geschillen op het gebied van contractenrecht en huurrecht behandel je zelfstandig en indien nodig in nauwe samenwerking met advocaten.
Wie zijn wij?
Onze missie is helder, mensen zo lang mogelijk zelfstandig laten wonen door het bieden van comfortabele woonruimte, een hoogwaardig aanbod van diensten en uitstekende service aan kwetsbare ouderen en mensen met een beperking die beschut willen wonen. Met ruim 29.000 huurwoningen en 15.000 kamers in verzorgings- en verpleeghuizen heeft Woonzorg Nederland een voortrekkersrol in het verbeteren van de woonbeleving van 55-plussers.
Wij maken graag kennis met innovatieve denkers en klantgerichte doeners. We bieden betekenisvol en uitdagend werk binnen een ambitieuze, open en mensgerichte maatschappelijke onderneming.
Ons aanbod
We bieden je veel vrijheid, zelfstandigheid en ruimte om je rol zelf in te vullen. Een uitdagend en afwisselend takenpakket binnen een moderne, open maatschappelijke onderneming met gezonde ambities. Er is ruimte voor persoonlijke groei, onder andere door aantrekkelijke opleidingsmogelijkheden. Een interessante uitdaging waarbij we jouw enthousiasme goed kunnen gebruiken. Wij bieden een salaris in overeenstemming met de zwaarte van de functie. Voor deze functie geldt een salaris in schaal K van de cao Woondiensten (minimaal € 3.836,- en maximaal € 5.185,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur).
Je profiel
Je hebt een hands-on mentaliteit en zonder de theorie uit het oog te verliezen is je werkwijze pragmatisch. Hierbij ben je analytisch en besluitvaardig waarbij je over grenzen van de functie heen weet te kijken. Verder plaats je de dagelijkse werkzaamheden in een breder (maatschappelijk en tijds-) kader en je vindt het dan ook leuk om collega’s te ondersteunen in het contact met huurders.
Je beschikt over goede mondelinge communicatieve, sociale– en onderhandelingsvaardigheden en spreekt collega’s aan indien nodig. Je bent bereid en hebt de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen binnen het vastgoedrecht. Verder kan je je werkzaamheden zowel zelfstandig als in teamverband verrichten. Je beschikt over een afgeronde universitaire opleiding Nederlands Recht, aangevuld met specialistische opleidingen/cursussen op het gebied van huurrecht.
Daarnaast heb je minimaal vijf jaar relevante en aantoonbare (proces)ervaring als bedrijfsjurist of binnen de advocatuur, in het bijzonder op het gebied van het huurrecht. Kennis en ervaring op het gebied van intramurale zorg, regelgeving omtrent Toegelaten Instellingen en verdere affiniteit met het vastgoedrecht is een pre.
Interesse?
Reageer dan vóór 16 september 2019 via het online sollicitatieformulier op onze website en upload je sollicitatiebrief en cv.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jeannette Klaarenbeek, senior adviseur juridische zaken, via 020-6662666. Of kijk voor meer informatie op www.werkenbijwoonzorg.nl/over_woonzorg/onze_missie.
De eerste selectieronde is gepland op 23 september 2019. De tweede selectieronde vindt plaats op 24 september en het arbeidsvoorwaardengesprek is op 27 september gepland. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.
De vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten voorrang.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Contractmanager
38 uur, Delft
Een wezenlijke bijdrage leveren aan een duurzame samenleving door middel van hoogstaand onderzoek en onderwijs. Dat is TU Delft! Het onderzoek van de wetenschappers kan leiden tot baanbrekende innovaties en nieuwe fundamentele inzichten. Hoe bijzonder is het om daar een rol in te spelen. Als contractmanager ben jij verantwoordelijk voor alle contractuele zaken die bij onderzoek komen kijken. Langlopende contracten waar vaak internationale partijen en grote bedragen mee zijn gemoeid? Geen punt voor jou: jij zorgt dat alles contractueel goed geregeld is.
Dit ga je doen
Als contractmanager bij de faculteit Werktuigbouwkunde, Maritieme Techniek & Technische Materiaalwetenschappen (3mE) ben jij samen met een collega-contractmanager en hoofd contractbureau verantwoordelijk voor alle contractuele zaken die bij onderzoek komen kijken. De diversiteit aan contracten – van intentieverklaringen tot langlopende samenwerkingscontracten met internationale partijen – is een uitdaging voor jou. Het mag duidelijk zijn: jij bent de contract specialist waar wetenschappers op vertrouwen.
Wetenschappelijk onderzoek kost geld. Veel geld. Onze wetenschappers zijn afhankelijk van subsidies van bijvoorbeeld het rijk en de EU, en financieringen van onderzoekspartners en jij bent hun informatiebron over subsidievoorwaarden. De complexe contracten die jij hiervoor opstelt, zitten juridisch stevig in elkaar en voldoen aan alle (subsidie)voorwaarden. Hiervoor overleg je intern (in teamverband) met projectenbureaus, finance-specialisten, collega-contractmanagers, juristen en valorisatiemedewerkers en schakel en onderhandel jij extern met de geldverstrekkers, partners en andere universiteiten.
Van enkele partners en een paar ton, tot tientallen internationale partijen en miljoenen euro’s. Jij onderhoudt meerdere contracten tegelijkertijd en controleert projectbegrotingen. Een heel gepuzzel soms. Gelukkig weet jij slim structuur aan te brengen. Jij bent voor de wetenschappers van de faculteit 3mE een belangrijke adviseur die hen ondersteunt bij de onderhandelingen, en het juridisch beperken van risico’s. Hierover houd je nauw contact met de onderzoeksleiders. Zijn de contracten rond? Dan zorg jij voor een transparante en zorgvuldige registratie en digitale archivering.
Dit ben jij
Dit bieden wij
De functie heeft een omvang van 38 uur (1,0 FTE) per week. Het gaat om een tijdelijk dienstverband voor de duur van 1 of 2 jaar, met bij goed functioneren uitzicht op een vast dienstverband. Het salaris is gebaseerd op schaal 10 of 11 uit de cao Nederlandse Universiteiten met een minimum van € 2.709,- en een maximum van € 4.978, – bruto per maand bij een fulltime aanstelling. Je wordt ingeschaald op basis van kennis en ervaring. Je bouwt pensioen op via het pensioenfonds ABP.
Naast uiteraard het vakantiegeld in mei, ontvang je in december een eindejaarsuitkering ter hoogte van 8,3%. Ook kun je jaarlijks een deel van je arbeidsvoorwaardenpakket zelf samenstellen met behulp van het Individueel Keuzepakket Arbeidsvoorwaarden, waaronder het kopen en verkopen van verlofuren.
Een goede balans tussen werk en privé is belangrijk. Daarom kun je afspraken maken over flexibele werktijden, thuiswerken, heb je veel vakantiedagen en wordt ouderschapsverlof gedeeltelijk doorbetaald.
We vinden het belangrijk dat jij je zo goed mogelijk kunt ontwikkelen en dat je fit je werkzaamheden kunt uitvoeren. Dit ondersteunen we op verschillende manieren, onder andere met een uitgebreid aanbod aan cursussen, loopbaancoaches of sporten met korting.
Afdeling
Universiteitsdienst – Legal Services.
Hier ga je werken
Wist je dat de TU Delft heel hoog scoort als het gaat om medewerkerstevredenheid? Er hangt bij ons dan ook een positieve vibe. De medewerkers van de faculteit 3mE verrichten grensverleggend en baanbrekend onderzoek dat tot uitdagende toepassingen en nieuwe fundamentele inzichten leidt op de terreinen werktuigbouwkunde, maritieme techniek en materiaalwetenschappen.
Je wordt vanuit de directie Legal Services naar de faulteit 3mE gedetacheerd. Wij spelen een belangrijke rol in het borgen van de juridische accountability van de TU Delft. Zo leveren wij strategisch advies en operationele ondersteuning op juridisch gebied aan het College van Bestuur, de faculteit en de Universiteitsdienst. Naast het team Contractmanagement bestaat de directie uit Legal Affairs, Intellectueel Eigendom/Octrooien, Projectmanagement en Integrale Veiligheid.
Interesse?
Mail je motivatie en cv uiterlijk 22 april 2019 naar mr. drs. Saskia Voortman, directeur Legal Services, via po.ud@tudelft.nl. Vermeld hierbij het vacaturenummer AT/UD/LS/2019. Of solliciteer via het online sollicitatieformulier.
Wil je eerst meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Saskia Voortman via 015 – 278 43 31 of s.voortman@tudelft.nl. Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Ruth Vidal via 015 – 278 12 23 of po.ud@tudelft.nl.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
DIT GA JE DOEN
Je bent juridisch (business) consultant en daarmee gesprekspartner aan tafel. Bij organisaties van formaat adviseer jij op topniveau over strategie, beleidsontwikkeling en de implementatie van wet- en regelgeving. Dit doe je vanuit jouw juridische expertise bij opdrachtgevers in profit, public en healthcare, variërend van gemeenten en de Rijksoverheid tot zorginstellingen, banken en multinationals. Daarnaast draag jij projecten van grote omvang. Als projectleider coach je onze junior consultants en coördineer je onze oplossingen bij de opdrachtgever. Ook is er ruimte om binnen jouw netwerk nieuwe business te ontwikkelen.
ARBEIDSVOORWAARDEN
Jouw niveau is hoog, maar wij leggen de lat graag nog hoger. Je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen op zowel je kennis als (leidinggevende) vaardigheden. Denk aan een rol als docent, de ruimte om een netwerk te creëren en het podium om jezelf als expert te positioneren. Hoe je die ontwikkeling combineert met jouw rol bij de opdrachtgever is aan jezelf. Je vult werktijden flexibel in en met overuren creëer je ruimte voor een extra (opleidings-)budget, bovenop je prima salaris. Een leaseauto en extra’s als een onkostenvergoeding, premievrij pensioen en collectiviteitskorting zijn part of the job.
Bij EIFFEL streven we naar topprestaties. Altijd. Topsporters en topcoaches vormen voor ons een dagelijkse inspiratiebron. Wij leren continu van hun mentaliteit en het zit inmiddels in ons DNA. Gaan tot het uiterste, kansen zien in de laatste millimeter en de laatste cijfers achter de komma. Daarom spreken wij ook over ‘fit for the job’. Mentale en fysieke fitheid draagt bij aan onze performance, daar zijn wij 100% van overtuigd. Wij bieden verschillende mogelijkheden om mentaal en fysiek fit te blijven. En dat gaat verder dan onze gym op de bovenste verdieping en dagelijks verse lunches. Zo organiseren we elke maand een sportevent, zoals kickboksen en beachvolleybal en hebben we een eigen bedrijfshockeyteam. Maar organiseren we ook trainingen om je mentaal fit te voelen, zoals time management en omgaan met conflicten. Zo is er voor ieder wat wils.
GOED OM TE WETEN
Jij hebt je sporen verdiend in de wereld van legal en kunt dus kansen creëren. Voor jezelf, voor jouw opdrachtgevers en voor EIFFEL. Je werkt en denkt op WO-niveau en ontdekt graag hoe innovaties het juridische werkveld slimmer kunnen maken. Daarin durf je ons uit te dagen.
Contractmanager – TU Delft faculteit Bouwkunde
38 uur, Delft
Hier ga je werken
Wist je dat de TU Delft heel hoog scoort als het gaat om medewerkerstevredenheid? Er hangt bij ons dan ook een positieve vibe. Op de faculteit Bouwkunde gonst het van de innovatie en wordt door wetenschappers en studenten gewerkt aan de toekomst van de gebouwde omgeving. De faculteit is een van de grootste opleidingen van de TU Delft en een van de meest gerenommeerde architectuurfaculteiten in Europa. Een gedegen ontwerpersopleiding en onderzoek in het domein van de gebouwde omgeving vormen van oudsher de opgave waar de faculteit voor staat.
Je wordt vanuit de directie Legal Services naar de faculteit BK gedetacheerd. Wij spelen een belangrijke rol in het borgen van de juridische accountability van de TU Delft. Zo leveren wij strategisch advies en operationele ondersteuning op juridisch gebied aan het College van Bestuur, de faculteit en de Universiteitsdienst. Naast het team Contractmanagement bestaat de directie uit Legal Affairs, Intellectueel Eigendom/Octrooien, Projectmanagement en Integrale Veiligheid.
Functieomschrijving
Een wezenlijke bijdrage leveren aan een duurzame samenleving door middel van hoogstaand onderzoek en onderwijs. Dat is TU Delft! Het onderzoek van de wetenschappers kan leiden tot baanbrekende innovaties en nieuwe fundamentele inzichten. Hoe bijzonder is het om daar een rol in te spelen. Als contractmanager ben jij verantwoordelijk voor alle contractuele zaken die bij onderzoek komen kijken. Langlopende contracten waar vaak internationale partijen en grote bedragen mee zijn gemoeid? Geen punt voor jou: jij zorgt dat alles contractueel goed geregeld is.
Dit ga je doen
Als contractmanager bij de faculteit Bouwkunde (BK) ben jij verantwoordelijk voor alle contractuele zaken die bij onderzoek komen kijken. De diversiteit aan contracten – van intentieverklaringen tot langlopende samenwerkingscontracten met internationale partijen – is een uitdaging voor jou. Het mag duidelijk zijn: jij bent de contract specialist waar wetenschappers op vertrouwen.
Wetenschappelijk onderzoek kost geld. Veel geld. Onze wetenschappers zijn afhankelijk van subsidies van bijvoorbeeld het rijk en de EU, en financieringen van onderzoek partners. De complexe contracten die jij hiervoor opstelt, zitten juridisch stevig in elkaar en voldoen aan alle (subsidie)voorwaarden. Hiervoor overleg je intern (in teamverband) met projectenbureaus, finance-specialisten, collega contractmanagers, juristen en valorisatiemedewerkers en schakel en onderhandel jij extern met de geldverstrekkers, partners en andere universiteiten.
Van enkele partners en een paar ton, tot tientallen internationale partijen en miljoenen euro’s. Jij onderhoudt meerdere contracten tegelijkertijd. Een heel gepuzzel soms. Gelukkig weet jij slim structuur aan te brengen. Jij bent voor de wetenschappers van de faculteit BK een belangrijke adviseur die hen ondersteunt bij de onderhandelingen, en het juridisch beperken van risico’s. Hierover houd je nauw contact met de onderzoeksleiders. Zijn de contracten rond? Dan zorg jij voor een transparante en zorgvuldige registratie en digitale archivering. Vervolgens lever je managementinformatie aan.
Functie-eisen
Dit ben jij:
Arbeidsvoorwaarden
Dit bieden wij:
De functie heeft een omvang van 38 uur (1,0 FTE) per week. Het gaat om een tijdelijk dienstverband voor de duur van 1 of 2 jaar, met bij goed functioneren uitzicht op een vast dienstverband. Het salaris is gebaseerd op schaal 10 of 11 uit de cao Nederlandse Universiteiten met een minimum van € 2.640,- en een maximum van € 4.852,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling. Je wordt ingeschaald op basis van kennis en ervaring. Je bouwt pensioen op via het pensioenfonds ABP.
Naast uiteraard het vakantiegeld in mei, ontvang je in december een eindejaarsuitkering ter hoogte van 8,3%. Ook kun je jaarlijks een deel van je arbeidsvoorwaardenpakket zelf samenstellen met behulp van het Individueel Keuzepakket Arbeidsvoorwaarden, waaronder het kopen en verkopen van verlofuren.
Informeren en solliciteren
Interesse?
Mail je motivatie en cv uiterlijk 15 oktober 2018 naar mr. drs. Saskia Voortman, directeur Legal Services, via po.ud@delft.nl of solliciteer direct via de sollicitatiebutton. Vermeld hierbij het vacaturenummer AT/UD/LS/2018-08.
Wil je eerst meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Saskia Voortman via 015 – 278 43 31 of s.voortman@tudelft.nl. Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Ruth Vidal via 015 – 278 12 23 of po.ud@tudelft.nl. Voor overige informatie kan je ook kijken op www.tudelft.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.