Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)
Functieomschrijving
De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland werkt aan een duurzame, economisch sterke samenleving. Als enthousiaste, bevlogen en betrokken jurist werk je vanuit Den Haag en Assen mee aan een soepele en optimale dienstverlening. Je richt je onder meer op vraagstukken waarin verschillende belangen en politiek vaak een belangrijke rol spelen.
Je geeft juridisch advies en behandelt zelfstandig (complexe) bezwaarschriften die ondernemers, kennisinstellingen of particulieren indienen tegen beslissingen op het gebied van diverse wet- en regelgeving. Daarvoor organiseer en leid je hoorzittingen, voer je overleg met intern en extern betrokkenen en stel je beschikkingen op. Je werkt vooral in het team Agro en Innovatie dat zich richt op besluiten die in het kader van de Meststoffenwet, de Wet dieren, het gemeenschappelijk landbouwbeleid en diverse innovatieregeling worden genomen.
Daarnaast ben je de sparringpartner voor managers en adviseurs, en ondersteun je de ministeries – onze opdrachtgevers – bij het opstellen van regelgeving. Het gaat dan om vraagstukken op het gebied van onder meer bestuurs- en Europees recht. Want door goede advisering aan de voorkant kunnen we als Rijksdienst voor Ondernemend Nederland procedures zoveel mogelijk voorkomen.
Je werkt samen met juristen uit verschillende teams en met adviseurs van de ketenpartners, waaronder Uitvoeringsbeleid. Daarbij zorg je voor een breed draagvlak en adviseer je over de juridische aspecten van het uitvoeringsbeleid met toepassing van de vijf dimensies (politiek, bestuurlijk, technisch, juridisch en maatschappelijk). Je bent zelf verantwoordelijk voor de planning, organisatie en realisatie van je werkzaamheden. Afhankelijk van de opdracht werk je regelmatig vanuit een andere vestiging volgens de principes van de matrixorganisatie.
Functie-eisen
Arbeidsvoorwaarden
Salarisniveau: schaal 11
Maandsalaris: Min €3.256 – Max. €5.003 (bruto)
Dienstverband: Arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd
Minimaal aantal uren per week: 32
Maximaal aantal uren per week: 36
Overige arbeidsvoorwaarden
Naast het salaris ontvang je een individueel keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je brutojaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaalvriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je ov-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.
Bijzonderheden
Na de sluitingsdatum is de vacaturetekst online niet meer zichtbaar. Wil je de tekst daarna nog eens lezen? Dan raden we je aan deze te downloaden, na verzending van je sollicitatie.
Digitaal solliciteren
Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) nodigt je uit op hun site te solliciteren. Via onderstaande knop verlaat je deze site ga je direct naar het sollicitatieformulier. Het Rijk hecht waarde aan een diverse en inclusieve organisatie. Werken in divers samengestelde teams maakt ons effectiever, innovatiever en het werk leuker. Eenieder wordt daarom uitgenodigd te solliciteren.
Unigarant is het verzekeringsbedrijf van de ANWB. Een eigentijdse verzekeraar met innovatieve schadeverzekeringen en tevreden klanten. Misschien ken je ons van de ANWB Veilig Rijden Autoverzekering of de ANWB Blijven Fietsen verzekering met track & trace-zender tegen diefstal. We willen graag dat consumenten in geval van schade weer snel hun gevoel van zorgeloosheid terug kunnen krijgen. Unigarant is een 100% dochter van de ANWB.
Unigarant heeft voor haar locatie in Hoogeveen een vacature voor een:
(Junior) Bedrijfsjurist
met affiniteit voor procederen (1,0 fte)
Wat ga je doen als Bedrijfsjurist?
In deze veelzijdige functie bied je juridisch advies aan staf- en bedrijfsonderdelen van Unigarant. Je draagt zorg voor het bijhouden van, adviseren over en implementeren van gewijzigde en/of nieuwe wet- en regelgeving / jurisprudentie. Je behandelt schadedossiers, je onderhoudt contacten met onder meer onze collega’s bij de ANWB, externe adviseurs en advocaten. Je participeert ook in projecten en in voorkomende gevallen procedeer je bij de civiele rechter of de stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.
Wat breng je daarvoor mee?
Wat biedt Unigarant Verzekeringen jou?
‘Vriendelijk’, ‘open’ en ‘transparant’ zijn niet alleen kenmerkend voor ons pas verbouwde kantoor maar ook zeker voor onze bedrijfscultuur. Naast een prima salaris en passende arbeidsvoorwaarden krijg je bij ons volop de ruimte jezelf te ontwikkelen.
Meer informatie
Meer informatie over de inhoud van de functie vraag je aan: Guido Evertz, Manager Bedrijfsjuridische Zaken, telefoon (0528) 299 205. Meer weten over de procedure? Bel dan met: Arnold Hiltjes, adviseur P&O, telefoon (0528) 299 951.
Solliciteren op de functie van Bedrijfsjurist
Herken je jezelf? Laat dan je sollicitatie met motivatie, CV en cijferlijst achter op onze sollicitatiepagina.
De reactieperiode loopt tot 14 december. Een assessment is onderdeel van de selectieprocedure.
De vacature wordt gelijktijdig intern als extern uitgezet. Interne kandidaten krijgen in de procedure voorrang en hebben bij geschiktheid de voorkeur boven externe kandidaten.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: Juridisch Adviseur, Bedrijfsjurist, Arbeidsrecht, Contractenrecht, Verzekeringsrecht, vacature Hoogeveen
The European Patent Office (EPO) is the second-largest intergovernmental
organisation in Europe, employing almost 7 000 staff from over
30 countries. The EPO strives to support innovation and promote
a knowledge-based society in Europe. Its mission is to secure
the highest quality standards in patenting.
The persons appointed will be legally qualified members of the
boards of appeal of the EPO, which under the European Patent
Convention have final-instance jurisdiction with respect to European
patents.
A member of the boards of appeal performs duties of a judicial
nature fully independently, not bound by any instructions and
in compliance only with the provisions of the European Patent
Convention (Article 23(3) EPC).
Main duties
Ideal candidate profile
Qualification, experience and skills
Other competencies
Minimum qualifications
What we offer
To find out more about the boards of appeal:
www.epo.org/law-practice/case-law-appeals.html
Salary and benefits
The EPO offers competitive salaries, an excellent social package
and varied work in a modern international environment. The net
monthly salary[*] for this vacancy starts at EUR 12 888. The
EPO also operates contributory medical-insurance and pension
schemes. In addition, depending on their personal circumstances,
EPO staff may be entitled to relocation benefits and various
allowances.
Procedure and time frame
The successful candidate will be appointed by the Administrative
Council of the European Patent Organisation for a period of five
years, and may be reappointed. Selection will be made on the
basis of qualifications and an interview.
Candidates may state if they have a preference for a particular
board.
Internal candidates are asked to supplement their application,
including motivation statement and curriculum vitae, with appraisal
reports covering the last four years, as well as to agree to
their superior being contacted if they are invited for an interview.
It is intended to hold the interviews on 27 April and 15 May
2018.
The EPO is an equal opportunities employer and supports workforce
diversity as a signatory to the Diversity Charter (Charta der
Vielfalt) since 2010. All applications for vacant positions will
be welcomed and considered on the professional merits of the
applicant against the role profile for the position regardless
of nationality, ethnic origin, gender, sexual orientation, marital
status, disability, parental responsibilities, age, religion
or belief.
*
after deduction of EPO internal tax and before deduction of
staff contributions to the social-security and pension schemes.
Bedrijfsjurist NV Nederlandse Gasunie
Als bedrijfsjurist bij Gasunie werk je in een uitdagende omgeving,
zeker tijdens de energietransitie en de transitie van onze organisatie.
Ter versterking van onze juridische afdeling zoeken we daarom
een ervaren bedrijfsjurist. Iemand die niet alleen een competente
jurist is, maar ook bekend is met een politieke en complexe werkomgeving.
Waar ga je werken?
Groningen
Wat ga je doen als bedrijfsjurist?
Over Gasunie
Gasunie is een Europees gasinfrastructuurbedrijf: wij transporteren
jaarlijks circa 125 miljard m3 aardgas door ons netwerk in Nederland
en Noord-Duitsland. Daarnaast hebben we belangen in gasopslag
en in infrastructuur voor vloeibaar aardgas (LNG) en spelen we
in toenemende mate een rol in de energietransitie.
Wat vragen we?
Om als bedrijfsjurist bij Gasunie te kunnen werken:
Wat bieden we je?
Gasunie biedt jou een interessante functie met verantwoordelijkheid
in een energieke en inspirerende werkomgeving. De transitie van
ons bedrijf zorgt voor uitdagende vraagstukken op jouw expertisegebied.
Daarnaast een gebalanceerd pakket met arbeidsvoorwaarden dat
o.a. bestaat uit:
Wil je solliciteren naar de vacature van Bedrijfsjurist?
Stuur dan
voor 6 maartje cv en motivatie via het
online
sollicitatieformulier
op de website van Gasunie. Rond 8 maart laten we je weten of
je bent uitgenodigd voor de sollicitatiegesprekken op donderdagochtend
15 maart in Groningen. Na maximaal 3 werkdagen krijg je terugkoppeling
op dit sollicitatiegesprek.
Wil je eerst meer weten over de vacature? Bel dan met je toekomstige
manager Sandra Melman, tel. 06-31037316. Of kijk op
www.gasunie.nl
voor meer informatie over Gasunie.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs
gesteld.
Bedrijfsjurist NV Nederlandse Gasunie
Als bedrijfsjurist bij Gasunie werk je in een uitdagende omgeving,
zeker tijdens de energietransitie en de transitie van onze organisatie.
Ter versterking van onze juridische afdeling zoeken we daarom
een ervaren bedrijfsjurist. Iemand die niet alleen een competente
jurist is, maar ook bekend is met een politieke en complexe werkomgeving.
Waar ga je werken?
Groningen
Wat ga je doen als bedrijfsjurist?
Over Gasunie
Gasunie is een Europees gasinfrastructuurbedrijf: wij transporteren
jaarlijks circa 125 miljard m3 aardgas door ons netwerk in Nederland
en Noord-Duitsland. Daarnaast hebben we belangen in gasopslag
en in infrastructuur voor vloeibaar aardgas (LNG) en spelen we
in toenemende mate een rol in de energietransitie.
Wat vragen we?
Om als bedrijfsjurist bij Gasunie te kunnen werken:
Wat bieden we je?
Gasunie biedt jou een interessante functie met verantwoordelijkheid
in een energieke en inspirerende werkomgeving. De transitie van
ons bedrijf zorgt voor uitdagende vraagstukken op jouw expertisegebied.
Daarnaast een gebalanceerd pakket met arbeidsvoorwaarden dat
o.a. bestaat uit:
Wil je solliciteren naar de vacature van Bedrijfsjurist?
Stuur dan
voor 6 maartje cv en motivatie via het
online
sollicitatieformulier
op de website van Gasunie. Rond 8 maart laten we je weten of
je bent uitgenodigd voor de sollicitatiegesprekken op donderdagochtend
15 maart in Groningen. Na maximaal 3 werkdagen krijg je terugkoppeling
op dit sollicitatiegesprek.
Wil je eerst meer weten over de vacature? Bel dan met je toekomstige
manager Sandra Melman, tel. 06-31037316. Of kijk op
www.gasunie.nl
voor meer informatie over Gasunie.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs
gesteld.
Coevorden is een ambitieuze, middelgrote gemeente met aandacht
voor vernieuwing. Er zit veel energie in de medewerkers en de
organisatie. De gemeente Coevorden kent naast de stad Coevorden
achtentwintig kernen en dat betekent iets voor de dynamiek en
diversiteit waarin jij je werk doet. We werken steeds meer samen
met onze dorpen en wijken en proberen zo goed mogelijk aan te
sluiten bij wat zij nodig hebben.
Wie bij ons werkt kan rekenen op steun van collega’s, een leidinggevende
die faciliteert, flexibele werktijden en een goed salaris. Je
werkomgeving met zo’n 280 collega’s is groot genoeg voor professionaliteit
en klein genoeg om op elk terrein collega’s te kennen en samen
te werken. De korte lijnen, ook naar het college van B&W
zorgen ervoor dat je slagvaardig kunt zijn. Regelmatig zijn we
op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich
herkennen in onze kernwaarden: omgevingsbewust, open en aanspreekbaar,
klantgericht en doelgericht.
Word jij hier enthousiast van? Misschien word jij dan onze nieuwe
collega. Binnen de afdeling Leefomgeving zijn wij voor het team
Omgevingsontwikkeling op zoek naar een:
Juridisch kwaliteitsmedewerker Handhaving
36 uur per week, voor de periode van één jaar met de mogelijkheid
tot een vast dienstverband
Als team staan we open voor initiatieven uit de samenleving
en ondersteunen deze vanuit een klantgerichte houding. We proberen
overtredingen van regels zoveel mogelijk te voorkomen door het
vooraf geven van toegesneden informatie. Indien toch overtredingen
van de regelgeving plaatsvinden, dan treden we daar, op basis
van ons handhavingsbeleid, tegen op.
Wat moet je doen
Je bent verantwoordelijk voor het bestuurlijk handhavingstraject
Wabo, Wro, Woningwet, APV en andere bijzondere wetten en het
afhandelen van (juridische) klachten. Het opzetten en begeleiden
van handhavingsprocedures tegen diverse overtredingen hoort bij
je taak, evenals het opsporen en in procedure nemen van illegale
bouwpraktijken. Je voert handhavingsbesluiten zoals dwangsommen,
vooraankondigingen en lastgevingen uit en je verleent juridische
ondersteuning aan directe collega’s en bent de gemeentelijk contactpersoon
milieuhandhaving voor de RUD. Je vertegenwoordigt de gemeente
bij bezwaar en (hoger)beroepschriften, je levert een bijdrage
aan handhavingsprocessen en stelt het integraal handhavingsprogramma
en -beleid op. Als speciaal project behoort de coördinatie van
toezicht en handhaving van permanente bewoning en illegale bouwactiviteiten
op recreatieparken tot jouw takenpakket.
Wie zoeken we
Wat bieden we
Wij bieden je een veelzijdige functie in een informele, open
en collegiale werksfeer in een moderne werkomgeving. Afhankelijk
van kennis en ervaring bieden wij je een salaris tussen € 2.591,-
tot maximaal € 4.225,- bij een volledig dienstverband. De gemeente
Coevorden heeft uitstekende arbeidsvoorwaarden en secundaire
regelingen zoals betaald ouderschapsverlof, een ruim aantal verlofuren
en ruime faciliteiten op het gebied van opleiding en ontwikkeling.
Daarnaast werken we met flexibele werktijden en een Individueel
Keuze Budget (16,8% op jaarbasis) dat flexibel kan worden ingezet.
Daarnaast zijn er mogelijkheden om deel te nemen aan nevenactiviteiten
zoals OR-lidmaatschap, oploskoffiesessies, coaching, loopbaanactiviteiten,
activiteiten van de personeelsvereniging en een bijdrage aan
diverse (tijdelijke) vakwerkgroepen.
De afdeling Leefomgeving
De afdeling Leefomgeving is één van de drie afdelingen binnen
de gemeentelijke organisatie. De afdeling is verantwoordelijk
voor de leefomgeving en bestaat uit 5 teams: Vastgoed en Infrastructuur,
Omgevingsontwikkeling, Economie en Leefbaarheid, Openbare Ruimte
Zuid en Openbare Ruimte Noord.
Het team Omgevingsontwikkeling
In het team Omgevingsontwikkeling werken we met meer dan 20
mensen aan producten voor de ruimtelijke omgeving. Het team Omgevingsontwikkeling
is een bundeling van de ruimtelijke taken (geënt op de Omgevingswet)
van beleid tot uitvoering, van vergunningverlening tot toezicht
en handhaving.
Boeit het je om met ons te verbinden?
En ben je nieuwsgierig naar ons en de mogelijkheden die het
jou en ons kan bieden? Laat dan van je horen! Voor meer informatie
kun je contact opnemen met de teamleider Annet Boon, telefoonnummer
(0524) 598 204 of de P&O-adviseur Janneke Berends op telefoonnummer
(0524) 598 364. Kijk op
www.coevorden.nl
voor meer informatie over onze gemeente.
Je kunt reageren op deze vacature
tot en met woensdag 21 februari 2018. Wij ontvangen
je motivatiebrief en je cv graag via het
online sollicitatieformulier
op de site van Vooruit in Drenthe.
Selectieprocedure
Deze vacature wordt tegelijkertijd intern en extern opengesteld.
Als uit de interne reacties geen passende kandidaat kan worden
geselecteerd worden externe sollicitaties in het proces betrokken.
Een assessment kan deel uitmaken van de procedure.
Acquisitie stellen wij niet op prijs!
Onze omgeving, jouw functie
Heb jij het in je om een van de boegbeelden van BügelHajema
Adviseurs te worden? Als enthousiaste adviseur sta jij klaar
om een breed scala aan opdrachtgevers te helpen. Het geven van
juridisch advies en het begeleiden van juridische processen is
wat jij het liefst doet. Je werkt aan ruimtelijke plannen en
je zet je in voor een goede procesbegeleiding en vakkundige vertegenwoordiging
van de opdrachtgever in procedures.
Concreet zijn jouw taken:
De ideale Jurist Omgevingsrecht; zo ben jij
Een van onze vestigingen is jouw standplaats, maar door jouw
flexibiliteit kan jij tevens regelmatig worden ingezet in onze
andere vestigingen. Je bent ambitieus en wil je graag verder
ontwikkelen, ook samen met je collega’s. Passie voor de fysieke
leefomgeving is hierbij jouw drijfveer. Je bent een beetje eigenwijs
en zoekt de verbindende oplossingen. Jouw communicatieve vaardigheden
zorgen ervoor dat je opdrachtgevers aan je weet te binden.
Verder:
Dit bieden wij jou
BügelHajema Adviseurs behoort tot de grootste onafhankelijke
adviesbureaus op het gebied van de fysieke leefomgeving en het
omgevingsrecht van Nederland. De betrokkenheid van werknemers
vinden wij erg belangrijk. BügelHajema is een democratische werkgemeenschap
waarbij onze medewerkers samen het algemeen bestuur vormen. Wij
beslissen met elkaar over de ontwikkelingen binnen ons bedrijf.
Het resultaat: een platte organisatie met betrokken en enthousiaste
collega’s, die met elkaar scherp en klantgericht kunnen opereren
in de markt.
Wat kun je verder van ons verwachten?
Solliciteer en adviseer
Ben jij de gewenste versterking die zich herkent in bovenstaand
profiel? Dan ontvangen wij graag jouw cv en motivatie t.a.v.
Marlien de Jong (HR-manager) via de
‘Solliciteer’button of via postadres: Vaart NZ 50, 9401
GN te Assen.
Wil je meer informatie over de vacature? Bel dan met Hilde Vegelin
(Concernmanager), tel: 0592 – 31 62 06.
Over BügelHajema Adviseurs
BügelHajema Adviseurs is een allround adviesbureau met circa
70 medewerkers op het gebied van de fysieke leefomgeving en het
omgevingsrecht. Wij werken vanuit onze vestigingen in Assen,
Leeuwarden en Amersfoort. Wij maken ruimtelijke visies, ontwerpen,
bestemmingsplannen en specialistische adviezen voor zowel overheden
als particuliere opdrachtgevers. Wij voorzien de opdrachtgever
op innovatieve manier van gedegen advies en treden graag op als
verbinder tussen de verschillende partijen. Zie ook onze website:
www.bugelhajema.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs
gesteld.
Trefwoorden: Vacature, part-time, full-time, Drenthe, Friesland,
Utrecht, Assen, Leeuwarden, Amersfoort, adviesbureau, fysieke
leefomgeving, omgevingsrecht, juridisch adviseur, bestuursrecht
In de functie van Juridisch Adviseur vervul jij een divers takenpakket. In grote lijnen ziet jouw functie er als volgt uit:
Als Juridisch Adviseur ga je aan de slag op de afdeling Bestuurs- en managementondersteuning (BMO). Binnen het taakveld juridische zaken werk je met twee collega’s aan juridische en bestuurlijke dossiers.
Univéheeft voor haar locatie in
Asseneen vacature voor een
Allround Rechtshulpverlener Civiel en Bestuur
Wie zijn wij?
Wij zijn stichting Univé Rechtshulp (UR). We verlenen rechtshulp
aan rechtsbijstand verzekerden van Univé Verzekeringen. Met meer
dan 200 medewerkers staan we onze klanten met raad en daad bij
als zij juridisch problemen of geschillen hebben. We vinden het
belangrijk dat onze medewerkers de taal van de klant spreken,
slagvaardig en oplossingsgericht te werk gaan en deskundig zijn
op hun vakgebied.
Univé Rechtshulp zoekt nieuwe collega’s. Er is een vacature
beschikbaar voor een algemeen civiele jurist. Binnen de afdeling
Consument en Wonen worden zaken behandeld op het gebied van consumentenkoop,
burenrecht, bouwrecht, onderwijsrecht, huurrecht, VvE, erfrecht,
verzekeringsrecht, aansprakelijkheden en onrechtmatige daad.
Er is eveneens een vacature beschikbaar voor een bestuursrecht
jurist. Binnen de afdeling Bestuur worden zaken behandeld op
het gebied van de algemene wet bestuursrecht, ruimtelijke ordening,
handhaving, planschade en milieu.
Wat ga je doen als Rechtshulpverlener Civiel en Bestuur?
Als rechtshulpverlener verleen je op een klantvriendelijke wijze
rechtshulp aan verzekerden. Je behandelt zelfstandig uiteenlopende
juridische dossiers en voert zelfstandig juridische procedures.
Je hebt een actieve bijdrage aan de opbouw en bewaking van de
kennis binnen je team. Naast contacten met je collega’s en klanten
heb je regelmatig te maken met andere belangenbehartigers.
Wie ben jij?
Je hebt een opleiding WO Recht en je hebt bij voorkeur 3-5 jaar
relevante werkervaring. Je bent een stevige persoonlijkheid met
gevoel voor zakelijke distantie, maar ook met een gezonde dosis
persoonlijke betrokkenheid. Je bent een teamspeler met sterke
samenwerkingsvaardigheden/sociale vaardigheden. Je bent enthousiast,
kritisch, je communiceert helder en direct, neemt initiatief,
durft besluiten te nemen en vragen te stellen. Je beschikt over
een scherp analytisch vermogen, je bent onderhandelingsvaardig
en vasthoudend. Je bent een proactief persoon die in staat is
de dossiers effectief en efficiënt te managen.
Univé biedt
Werken bij Univé Rechtshulp betekent leuk en uitdagend werk
in een informele sfeer. Binnen Univé Rechtshulp wordt het ontwikkelen
van onze medewerkers door middel van opleidingen zeer gestimuleerd.
Daarnaast kennen wij goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
w.o. dertiende maand, korting op verzekeringen, variabele werktijden
en een goede studieregeling.
Overige informatie
Wil je meer weten over de vacatures, bel dan met Jennifer Nicolaas
teammanager: 06 – 436 97 590; met Niels de Boer senior van het
team Consumenten & Wonen: 0592-382 725 of met Mirjam Tilstra
senior van het team Bestuur: 0592-382564.
Solliciteren op de functie van Rechtshulpverlener Civiel en
Bestuur
Word jij onze nieuwe collega? Laat dan je CV en motivatie uiterlijk
zondag 5 februari 2017 achter via onze
sollicitatiepagina
.
De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 15, 16 en 17
februari 2017.
Screening maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs
gesteld.
Trefwoorden: Rechtshulp, Rechten, Juridisch, Juridische, Civiel,
Bestuur, Verzekeringen, Financieel, Finance, WO
Wie zijn wij ?
Wij zijn stichting Univé Rechtshulp (UR). We verlenen rechtshulp
aan rechtsbijstandverzekerden van Univé Verzekeringen. Met meer
dan 200 medewerkers staan we onze klanten met raad en daad bij
als zij juridisch problemen of geschillen hebben. Dat doen we
op verschillende rechtsgebieden. Daarnaast geven we telefonisch
juridische adviezen. We werken voor particuliere klanten, maar
ook voor het midden- en kleinbedrijf en voor agrarisch ondernemers.
We vinden het belangrijk dat onze medewerkers de taal van de
klant spreken, slagvaardig en oplossingsgericht te werk gaan
en natuurlijk deskundig zijn op hun vakgebied. Hiervoor bieden
onze medewerkers ruime opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden
Het MKB-team is op zoek naar een enthousiaste
Rechtshulpverlener
met meerdere jaren werkervaring op het gebied van C&W met
als specialisatie aanneming van werk/bouwrecht.
Wat ga je doen als Rechtshulpverlener?
Als rechtshulpverlener verleen je op een klantvriendelijke wijze
rechtshulp aan verzekerden. Je behandelt zelfstandig dossiers.
Je hebt een actieve bijdrage aan de opbouw en bewaking van de
kennis binnen je team. Je bent medeverantwoordelijk voor het
halen van de teamresultaten en legt hierover verantwoording af
binnen het team. Naast contacten met je collega’s en klanten
heb je regelmatig te maken met andere belangenbehartigers. Voor
de vacature bij het MKB team is affiniteit met MKB een vereiste.
Je begrijpt de MKB-er en de agrariër en weet wat zij nodig hebben.
Wie ben jij?
Jij hebt een opleiding WO Recht en een aantal jaren ervaring
in de juridische dienstverlening. Je bent een stevige persoonlijkheid
met gevoel voor zakelijke distantie, maar ook met een gezonde
dosis persoonlijke betrokkenheid. Je bent een teamspeler met
sterke samenwerkingsvaardigheden/sociale vaardigheden. Je bent
enthousiast, kritisch, je communiceert helder en direct, neemt
initiatief, durft besluiten te nemen en vragen te stellen. Je
beschikt over een scherp analytisch vermogen. Verder ben je onderhandelingsvaardig,
vasthoudend en weet je bij het nemen van beslissingen een juiste
balans te vinden tussen klantbelang en organisatiebelang. Je
bent een proactief persoon die in staat is de dossiers effectief
en efficiënt te managen.
Wat bieden wij ?
Werken bij UR betekent leuk en uitdagend werk in een informele
sfeer. Binnen UR wordt het ontwikkelen van onze medewerkers door
middel van opleidingen zeer gestimuleerd. Daarnaast kennen wij
goede secundaire arbeidsvoorwaarden w.o. dertiende maand, korting
op verzekeringen, variabele werktijden en een goede studieregeling.
Overige informatie
Wil je meer weten over de vacatures, bel dan met Meint Wichers
(06 – 517 47 127) of met Bertie Timmermans (telefoon 0592 – 74
21 33).
Solliciteren
Word jij onze nieuwe collega? Laat dan uiterlijk zondag 22 januari
2017 je cv met motivatie achter op onze
sollicitatiepagina
.
De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 25, 26 en 27
januari.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs
gesteld!