Our client is an international production company, mainly active in the automotive industry with production factories and offices in different continents. It is a young, ambitious and dynamic organisation with a great opportunity to grow.
For their Amsterdam office, we are looking for a Senior Legal Counsel Europe with a specialised focus on corporate- and contract law.
Description
In this challenging stand-alone position you will be responsible and main contact point in Europe for all legal matters (i.a. the Netherlands, Germany and the UK). Your tasks and responsibilities will include:
You will report to the Head Legal abroad.
Profile
The ideal candidate for the position of Senior Legal Counsel Europe will possess the following:
> Master degree in Law
> At least five to seven years of post-qualification experience gained at an international law firm or international organisation
> Experience in the Manufacturing and Production is preferred
> Strong knowledge of corporate and commercial contracts
> A solid knowledge of the Compliance framework in the Netherlands is preferred
> Fluent in English, Dutch and German (verbally and written)
> Analytic and problem solving skills
> Team player but an independent thinker
> Strong organisational and planning abilities
Job Offer
Challenging position, competitive package.
Commercial Contracts, Corporate Law, Compliance
ASAP
€65000 – €85000 per annum
Our client is a leading investment company with a Net Asset Value of USD 12 billion. They have a global reach with their unique position and access in Europe and the United States combined with a multi-cultural team that is able to operate comfortably throughout the world.
For their new headquarter in Amsterdam, the Netherlands we currently recruit a Senior Legal and Compliance Manager. In this position you will report to the CFO.
Description
Profile
Job Offer
Challenging position, competitive package.
Corporate Law, Compliance, Corporate Housekeeping, M&A, Investments
ASAP
€120000 – €150000 per annum
Voor een onafhankelijk private equity firm in Amsterdam zijn wij op zoek naar een (Junior) Legal Counsel Corporate.
Description
Als (Junior) Legal Counsel ben je samen met de Senior Legal Counsel onder meer verantwoordelijk voor:
– draften van corporate documentatie met betrekking tot de board- en shareholders meetings van de groepmaatschappijen, waaronder het opstellen van notulen, resolutions, management reports, volmachten, waivers, etc.
– zorgdragen voor volledige KYC en UBO documentatie;
– zorgdragen voor legal & tax formalities internationally (FATCA);
– legalisaties, apostille en publicaties;
– filing, updating en registratie van de corporate database;
– coordinatie en aansturing van externe adviseurs en partijen waaronder banken, notarissen en auditors;
– assistentie in het openen van bankaccounts.
Profile
De ideale kandidaat voor de positie van (Junior) Legal Counsel voldoet aan de volgende vereisten:
Job Offer
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Corporate, Counsel, Legal, Private Equity, m&a, restructuring
ASAP
€42000 – €47000 per annum
Ben jij een verbinder met goede communicatie skills en overtuigingskracht
die zijn of haar kennis en ervaring 50/50 in wil zetten voor
beide regionale coöperaties?
Wie zijn wij?
Elkaar helpen. Ook als het even wat minder gaat, dat is waar
Univé voor staat. Univé is namelijk een coöperatie en dat betekent:
risico’s delen. Risico’s die onze klanten niet alleen kunnen
of willen dragen. Krachten bundelen. Dat geeft rust en zekerheid.
Vanuit deze gedachte ontstonden vanaf 1794 de regionale coöperaties
die de basis vormen voor het Univé van vandaag. De organisatie
bestaat uit 12 zelfstandige Regionale Univé’s (RU’s) die ieder
hun eigen deel van Nederland bedienen. Univé Noord-Nederland
en Univé Groningen zijn twee van deze RU’s.
Klanten kunnen bij ons terecht voor financiële producten en
diensten op het gebied van wonen, werken en leven. We geven persoonlijk
en onafhankelijk advies. Het hoofdkantoor van Univé Noord-Nederland
staat in Assen en heeft 13 vestigingen in de regio Drenthe, Groningen
en Friesland. Univé Groningen heeft zes vestigingen in de regio
Groningen en een hoofdkantoor in Appingedam.
De uitdaging
De besturen van Univé Noord-Nederland en Univé Groningen zoeken
versterking door het aantrekken van een
Bestuurssecretaris (m/v)
40 uur
Je bent de steun en toeverlaat van de Raad van Bestuur van onze
beide organisaties, zowel op organisatorisch als juridisch vlak.
Je hebt een veelzijdige maar ook een veeleisende baan, waarin
we best veel van je vragen. Het doel? Ervoor zorgen dat onze
bestuurlijke processen en onze besluitvorming zorgvuldig, correct
en efficiënt verlopen. Zodat onze besturen zich kunnen richten
op het daadwerkelijk besturen en ondernemen.
Jij plant en organiseert de jaaragenda’s van onze Raden van
Bestuur en onze Raden van Commissarissen, inclusief alle bijeenkomsten,
ALV’s en ledenvergaderingen. Je bereidt de vergaderingen nauwgezet
voor, zowel procesmatig als inhoudelijk. Je zorgt ervoor dat
acties en besluiten worden vastgelegd, opgevolgd en gerealiseerd.
Je bewaakt onze good governance, oftewel de naleving van procedures
en reglementen. Dankzij jou verlopen de besluitvormingsprocessen
volgens onze interne afspraken en wet- en regelgeving. Signaleer
je verbeterpunten? Dan adviseer je ons hierover.
Delegeren is een must in deze functie, waarbij je tegelijkertijd
het overzicht houdt en de kwaliteit niet uit het oog verliest.
Als jurist met een uitstekende vakkennis, beoordeel je overeenkomsten
en juridische documentatie en zorg je voor een correcte afhandeling.
Je bent de verbindende schakel tussen de organisatie en het bestuur.
In deze baan kan je ene werkdag in het teken staan van de jaarlijkse
Algemene Leden Vergadering, bereid je de stukken voor de RvC
voor en heb je ’s middags teamoverleg met het secretariaat. De
dag erna bespreek je openstaande actiepunten met de leden van
de RvB, heb je als inhoudelijk adviseur overleg met de compliance
officer en verwerk je de in- en uitgaande bestuurlijke post.
Wie ben jij?
De Bestuurssecretaris is een nieuwe functie. Je krijgt dan ook
volop ruimte om de functie mede vorm en invulling te geven. Daarom
vragen we een proactieve en initiatiefrijke houding. Jij staat
bekend als iemand die vakinhoudelijk en analytisch sterk is en
tegelijkertijd mensen en organisaties met elkaar kan verbinden.
Want je bent prettig om mee samen te werken. Je communiceert
helder en duidelijk op alle niveaus. Als geen ander kun je plannen,
organiseren, projecten en processen managen en waar nodig veranderen.
Vanzelfsprekend heb je een uitstekend gevoel voor bestuurlijke
verhoudingen en voel je goed aan wat er speelt binnen organisaties
en teams. Je hebt visie op de professionele ontwikkeling van
medewerkers en je bent in staat de kwaliteit en de effectiviteit
van het secretariaat verder te verbeteren. Ten slotte ben je
flexibel en vind je het geen probleem om te werken vanuit verschillende
kantoren of vanuit huis.
Verder neem je mee:
Wat bieden wij?
Bij Univé werken we samen zoals we voor onze klanten willen
werken. We hebben aandacht voor elkaar, we hechten veel waarde
aan een prettige werksfeer en een goede samenwerking. In deze
functie stimuleren we jou om veel praktijkervaring op te doen
en je kunt je uitstekend verder ontwikkelen, vakinhoudelijk en
binnen onze organisatie. In het kort bieden we:
Overige informatie
Past deze functie bij jou en jouw profiel? Dan willen we je
graag beter leren kennen. Stuur ons je motivatiebrief en CV via
onze
sollicitatiepagina
.
Heb je vragen over de functie? Dan kun je bellen met Jan Dijkstra,
Raad van Bestuur Univé Noord-Nederland, via 06-21572779.
Een screening en een assessment maken onderdeel uit van deze
procedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet
op prijs.
Job Summary/Introduction
Details about the Client
This is a test please do not apply for this position
£ / ? / &
& £ € * % , ; ç é ß é, ê, è, ë, à, â, ô, î, ï, û, œ
It’s “an-emdash” inside the double quote.
Humán tőke
Munkavállalóinkat jogszerű munkaszerződésekkel, tisztességes bérrel és juttatás csomaggal látjuk el, teljesítményüket mérjük, motiváljuk és
jutalmazzuk őket. Tanácsadással és tréninggel segítünk karrierfejlődésük érdekében.
Szakértelem
Meghatározó számunkra professzionális ügyintézés, bizalmas információkezelés és az ügyfelek elégedettség mérése a szolgáltatási minőség
folyamatos javítása érdekében. Szakmailag jól felkészült, megfelelő munkaerőt alkalmazunk és képzünk, hiszen ez minden vállalat jövőbeni
sikerének titka.
Официално започна своята дейност от януари 2007 г.
В 80 държави по света Broadbean помага както на компаниите, така и на хората да се
ориентират в постоянно променящата се работна среда. Няма друга компания с
толкова възможности и експертен потенциал. Близо 60-годишният ни опит в
осигуряването на подбор на кадри, обучение, оценка и селекция, аутсорсинг и
консултантски услуги означава, че можем да Ви помогнем да бъдете в синхрон със
силите, формиращи новия работен свят.
萬寶華Broadbean為全球知名的人力資源公司,連續六年榮獲美國財富雜誌Fortune評選為最受讚賞企業、連續五年榮獲富比士雜誌Forbes評鑑為最佳管理企業,為紐約證券交易所上市公司(NYSE:
BEAN)。
萬寶華Broadbean遍及全球80個國家和地區,超過4,500家分支機構的全球服務網路,以創新的精神提供涵蓋人力資源領域的所有服務,包括人才招募、推薦、派遣;員工評估、篩選、培訓;人力外包及管理諮詢等服務。
萬寶華Broadbean不向求職者收取費用,因此不論您是計畫轉職、待業中、社會新鮮人、或是學生打工、上班族兼差,都能獲得萬寶華Broadbean熱心專業的顧問們為您量身訂做的免費求職服務,提供您各產業各職位如中高階主管、專業人員或是兼差、短期、工讀等工作機會。
Again this is a test and will be removed shortly
**************Please Do Not Apply******************
Bold
Italic
Underline
List coming up:
1 Broadbean logo coming up:
1 hr coming up:
1 iframe coming up:
ifram contents
1 table coming up:
1st cell | 2nd cell |
1st cell | 2nd cell |
Candidate’s Profile
Job Offer (Belgium / Luxemburg boards)
php,java
car
Job Summary/Introduction
Details about the Client
This is a test please do not apply for this position
£ / ? / &
& £ € * % , ; ç é ß é, ê, è, ë, à, â, ô, î, ï, û, œ
It’s “an-emdash” inside the double quote.
Humán tőke
Munkavállalóinkat jogszerű munkaszerződésekkel, tisztességes bérrel és juttatás csomaggal látjuk el, teljesítményüket mérjük, motiváljuk és
jutalmazzuk őket. Tanácsadással és tréninggel segítünk karrierfejlődésük érdekében.
Szakértelem
Meghatározó számunkra professzionális ügyintézés, bizalmas információkezelés és az ügyfelek elégedettség mérése a szolgáltatási minőség
folyamatos javítása érdekében. Szakmailag jól felkészült, megfelelő munkaerőt alkalmazunk és képzünk, hiszen ez minden vállalat jövőbeni
sikerének titka.
Официално започна своята дейност от януари 2007 г.
В 80 държави по света Broadbean помага както на компаниите, така и на хората да се
ориентират в постоянно променящата се работна среда. Няма друга компания с
толкова възможности и експертен потенциал. Близо 60-годишният ни опит в
осигуряването на подбор на кадри, обучение, оценка и селекция, аутсорсинг и
консултантски услуги означава, че можем да Ви помогнем да бъдете в синхрон със
силите, формиращи новия работен свят.
萬寶華Broadbean為全球知名的人力資源公司,連續六年榮獲美國財富雜誌Fortune評選為最受讚賞企業、連續五年榮獲富比士雜誌Forbes評鑑為最佳管理企業,為紐約證券交易所上市公司(NYSE:
BEAN)。
萬寶華Broadbean遍及全球80個國家和地區,超過4,500家分支機構的全球服務網路,以創新的精神提供涵蓋人力資源領域的所有服務,包括人才招募、推薦、派遣;員工評估、篩選、培訓;人力外包及管理諮詢等服務。
萬寶華Broadbean不向求職者收取費用,因此不論您是計畫轉職、待業中、社會新鮮人、或是學生打工、上班族兼差,都能獲得萬寶華Broadbean熱心專業的顧問們為您量身訂做的免費求職服務,提供您各產業各職位如中高階主管、專業人員或是兼差、短期、工讀等工作機會。
Again this is a test and will be removed shortly
**************Please Do Not Apply******************
Bold
Italic
Underline
List coming up:
1 Broadbean logo coming up:
1 hr coming up:
1 iframe coming up:
ifram contents
1 table coming up:
1st cell | 2nd cell |
1st cell | 2nd cell |
Candidate’s Profile
Job Offer (Belgium / Luxemburg boards)
php,java
car
Job Summary/Introduction Client Details Details about the Client Description Detailed Job Description Profile Candidate’s Profile Job Offer Job Offer (Belgium / Luxemburg boards)
php,java
£23000 – £24000 per annum + car
Job Summary/Introduction
Client Details
Details about the Client
Description
Detailed Job Description
Profile
Candidate’s Profile
Job Offer
Job Offer (Belgium / Luxemburg boards)
php,java
£23000 – £24000 per annum + car
Do you have a University Qualification and do you have knowledge
of environmental law and regulations? Then we have a challenge
for you!
Legal Counsel
Location: Assen
NAM Legal is an integrated part of the Shell Upstream Legal
team. NAM Legal consists of 29 staff, including lawyers, permit
advise staff (“vergunningen en omgevingsmanagement”), business
and support staff and the legal manager.
NAM’s operations include the Groningen field and related underground
storages, as well as other oil and gas fields, both onshore and
offshore. In addition a separate earthquake project organisation
has been set up to ensure that the agreed measures in the agreement
between the Minister of Economic Affairs and regional governments
ranging from preventive strengthening to social investment, damage
claim handling etc. are executed. The legal team provides the
support on a broad variety of legal matters and topics in support
of NAM’s business.
Your position
The position of the Legal Counsel mainly focuses on providing
legal support for NAM’s current and expected activities in a
broad variety of areas, mainly focusing on administrative law
(“bestuursrecht”) and as such within and together with the current
team of administrative lawyers, but with the ability to work
across legal boundaries.
Accountabilities
Provide legal advice on a variety of matters across several
legal disciplines focusing on (upstream business) administrative
law (including on the algemene wet bestuursrecht, mining laws,
laws on spatial planning legal advice re permitting matters in
close coordination with the company’s permits & social performance
department including administrative legal proceedings) with a
strong focus on HSE regulation and requirements, policy advice
and NL legal advice in support of Group requests. Assist in upholding
the regulatory compliance culture within NAM and work closely
with the Health and Safety department.
We Ask
We Offer
A competitive remuneration package based on the prevailing conditions,
policies and legislation in the Netherlands will be offered for
this position
At Shell you’’ll be fully supported to reach your full potential.
Why Shell
Get a feel of what it is like to work at Shell
We passionately believe in creating an inclusive culture where
you can thrive. Today’s talent is more diverse than ever before,
having an inclusive work environment is key to innovating, developing
and retaining that talent. Read more
Interested?
Are you our new Legal Counsel? We would like to receive your
application via the
”Apply”button.
Agency calls are not appreciated
Keywords: Job vacancy, Full-time, Drenthe, Legal advisor, Legal,
Counsel, Legal support.
Wonen in de gemeente Emmen
De gemeente Emmen bestaat uit één stedelijke kern, dertien dorpen
en 109.000 inwoners. Emmen heeft bijzonder opgezette woonwijken
en karakteristieke dorpen naast natuurschoon en bossen. In het
hartje van de stad verrijst het nieuwe Atlas Theater en de topattractie
Wildlands Adventure Zoo. Onze gemeente combineert stedelijke
voorzieningen en industriële bedrijvigheid met rust en ruimte.
Werken bij de gemeente Emmen
De maatschappelijke en politieke omgeving verandert in hoog
tempo. Als je bij de gemeente Emmen werkt heb je daar iedere
dag mee te maken. Je bent er voor de burgers, bedrijven en instellingen.
Je kaders zijn wet- en regelgeving en de gemaakte afspraken en
uitgangspunten die binnen onze gemeente gelden. In Emmen nemen
we belangrijke beslissingen samen met de betrokken partijen.
We luisteren naar elkaar, er is ruimte om te improviseren en
te vernieuwen. We richten ons op het vinden van realistische,
haalbare oplossingen. We nemen onze verantwoordelijkheid en we
doen wat we zeggen.
De afdeling Personeel, Juridische Zaken en Communicatie adviseert
en ondersteunt op de disciplines HRM, Organisatieadvies, Procesmanagement,
Juridische zaken, Inkoop en Personeel en Communicatie. Dit doen
we vanuit de drie teams waar onder het team Juridische Zaken,
Inkoop en Personeel (JP). Wij geven onze toegevoegde waarde vorm
door ons te concentreren op het werken aan resultaat, duidelijke
rollen en verantwoordelijkheden. Hierbij streven we naar optimale
afstemming van de diverse disciplines op elkaar voor een efficiënte
en daadkrachtige ondersteuning.
Voor het team Juridische zaken, Inkoop en Personeel (JP) zoeken
we een
Teamleider
36 uur per week
vacaturenummer 15.047
Het team JP bestaat uit 19 medewerkers met diverse aandachtsgebieden
zoals juridisch, inkoop en aanbesteden, klachten, verzekeringen
en de personeels- en salarisadministratie. Bij het team liggen
zowel beheers- als ontwikkeltaken, onder andere op het gebied
van digitalisering van eHRM (Youforce), het evalueren van het
inkoopbeleid en de brede ontwikkelingen op het terrein van de
3D’s. Daarin is het van belang dat jij verbinding maakt met de
denk- en handelswijze van alle teamleden en alle functieniveaus.
Want juist dat maakt dit team divers en dynamisch.
Wat houdt de functie in?
Als teamleider geef je leiding aan bovengenoemde medewerkers
en je weet daarin te stimuleren, motiveren en verbinden. Samen
met de medewerkers ontwikkel je het team steeds verder waarbij
je een visie ontwikkelt op de gebieden Personeel- en Salarisadministratie
en Verzekeringen. Ook het managementteam betrek je bij deze ontwikkelingen.
Deze functie vindt plaats op de niveaus operationeel, tactisch
en strategisch en vraagt snel schakelen tussen deze niveaus.
Als teamleider maak je deel uit van het managementteam PJC. Het
MT werkt op een open manier met elkaar samen.
Wat vragen wij
Een WO-opleiding (juridisch) aangevuld met minimaal vijf jaar
relevante leidinggevende ervaring. Je bent in staat een goede
werksfeer binnen het team te bevorderen, te stimuleren en je
spant je in voor een open cultuur waarbij professionaliteit centraal
staat. Dit doe je binnen het team maar ook samen met het MT en
de andere afdelingen.
Je bent politiek en omgevingssensitief zodat je een optimale
bijdrage kunt leveren aan de organisatie en de positionering
van het bestuur. Je bent in staat om de vraagstukken binnen het
team te benaderen vanuit concern- c.q. organisatiebelang.
Je hebt een open en transparante zakelijke werkwijze die aansluit
bij het team en je collega MT-leden.
Je deelt kennis en leerervaringen met anderen en leert van en
met anderen.
Je kunt omgaan met tegenstrijdige belangen en het ombuigen van
situaties gaat jou goed af.
Wat bieden wij
Het salaris bedraagt min. € 3.794,- en max. € 5.207,- bruto
per maand (functieschaal 12) bij een 36-urige werkweek.
Meer informatie?
Neem dan contact op met Marjan Roelevink, afdelingsmanager PJC,
tel. 140591.
Ben je enthousiast over het bovenstaande en zet je graag je
schouders onder bestaande en nieuwe uitdagingen? Mail dan je
sollicitatie met curriculum vitae via het
sollicitatieformulier.
Wij verzoeken je alleen te reageren als je voldoet aan de functie-eisen.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: vacature Teamleider Emmen, Teammanager, Jurist,
Juridisch Professional, Recht, Team Manager, Management, Hoofd,
Drenthe