Senior Jurist
Wij zoeken
“To explore the potential of nature to improve the quality of life”
Wil jij als jurist betrokken zijn bij innovaties die een cruciale rol spelen bij het oplossen van maatschappelijke vraagstukken? Wil je werken in een internationale research organisatie met een breed juridisch werkveld, van IE tot subsidieregelingen? Dat kan bij ons, Wageningen University & Research!
Als ervaren bedrijfsjurist die juridische kwaliteit met praktisch oplossend vermogen weet te combineren, die goed in teamverband kan werken en zich thuis voelt in een internationaal georiënteerde kennisorganisatie, krijg je een uiteenlopende juridische portefeuille die zowel het universiteitsdeel als het research instituut omvat. Uit de activiteiten van de Agrotechnology & Food Sciences Group (AFSG) komen uiteenlopende vragen op juridisch gebied voort die jouw expertise raken zoals het opstellen van contracten met opdrachtgevers en partners (zowel nationaal als internationaal), vragen over intellectueel eigendom, regels rond subsidieregelingen, Nagoya protocol et cetera.
Taken in deze interessante en uitdagende functie zijn:
Wij vragen
Voor deze rol verwachten wij dat jouw profiel voldoet aan de volgende criteria:
Wij bieden
Wij bieden een dienstverband met een gemiddelde werkweek van 32-36 uur, salaris tot maximaal € 5.748,-. bruto per maand bij een volledige werkweek (schaal 12 CAO Wageningen Research, een aanloopschaal 11 kan van toepassing zijn). De duur van het dienstverband is in eerste instantie voor de periode van een jaar, met uitzicht op een vast contract.
Daarnaast bieden wij:
Meer informatie
Wil je meer weten over deze vacature? Wij informeren je graag verder. Neem voor inhoudelijke vragen contact op met Marjolein van der Glas, manager JZC, (telefoonnummer: 0317-480471, e-mail: marjolein.vanderglas@wur.nl). Vragen over de wervingsprocedure kun je stellen aan Greetje van Hulsbeek, HR-adviseur, e-mail: greetje.vandehulsbeek@wur.nl.
Geïnteresseerd?
U kunt online solliciteren via http://www.wur.nl/nl/Werken-bij/Vacatures.htm in ieder geval tot 1 januari 2020, daarna blijft deze vacature openstaan zo lang de geschikte kandidaat nog niet is gevonden.
De eerste gesprekken vinden plaats in de tweede week van januari 2020.
Wij zijn
De afdeling Juridische Zaken en Contractmanagement binnen de Agrotechnology & Food Sciences Group (AFSG). Ons team bestaat uit een Manager Juridische Zaken & Contractmanagement, 4 juristen, 3 medewerkers Contractmanagement, een local privacy officer, een beleidsmedewerker subsidie en een administratief medewerker. Wij adviseren project leiders, business developers, leerstoelhouders en directie op een breed juridisch werkveld, waaronder verbintenissenrecht, kennisvalorisatie, wetenschappelijke integriteit en subsidieregelingen en stellen voor hen contracten op. AFSG kenmerkt zich door een informele, collegiale en dynamische internationale werkomgeving met diverse mogelijkheden om jezelf te (blijven) ontwikkelen.
Agrotechnology & Food Sciences Group is onderdeel van Wageningen University & Research waar fundamenteel en toegepast wetenschappelijk onderzoek elkaar aanvullen. We werken samen met nationale en internationale bedrijven, onderzoeksorganisaties en overheden aan “Healthy food in a biobased society”. Onze innovaties vervullen een cruciale rol bij het oplossen van maatschappelijke vraagstukken. Ondernemerschap en professionaliteit kenmerken ons. Kortom: een interessante, internationale werkgever van formaat!
Wageningen University & Research
Een wezenlijke bijdrage leveren aan de kwaliteit van leven. Dat is ons dagelijks werk. Wij zoeken binnen ons domein van gezonde en veilige voeding en voedselproductie, voedselzekerheid en gezonde leefomgeving naar antwoorden op vragen over maatschappelijke thema’s als duurzame voedselproductie, klimaatverandering en alternatieve energiebronnen. Dat doen we natuurlijk niet alleen. Om dit, ook internationaal, waar te maken werken we elke dag met 5000 mensen aan de kwaliteit van leven.
Wil je hier ook je dagelijks werk van maken? Bij ons krijg je daar de ruimte voor.
Kijk voor meer informatie over werken bij Wageningen UR op http://www.wageningenur.nl/nl/Werken-bij.htm.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Van welke sectie ga je deel uitmaken?
AV&V bestaat uit 15 advocaten, werkzaam op onze locaties in Apeldoorn, Arnhem, Utrecht en Zwolle. De sectie houdt zich bezig met aansprakelijkheidsrecht in brede zin, waaronder werkgeversaansprakelijkheid, overheidsaansprakelijkheid, beroepsaansprakelijkheid, productaansprakelijkheid en aansprakelijkheid voor (verkeers)ongevallen. Ook het verzekeringsrecht en het vervoerrecht worden in brede zin beoefend.
Wat hebben we jou te bieden?
Wat heb je ons te bieden?
Je hebt twee tot vier jaar relevante werkervaring en hebt aantoonbare affiniteit met het aansprakelijkheidsrecht. Je geeft op een toegewijde manier advies en je hebt het vermogen om de praktische vertaalslag naar de cliënt te maken. De cliënt staat bij jou centraal.
Je beschikt in ruime mate over commerciële en acquisitieve vaardigheden die je in staat stellen een eigen praktijk op te bouwen en mensen aan je te binden. Je weet wat er in de markt leeft en speelt in op de kansen die je signaleert. Je bent communicatief sterk, ambitieus en krijgt energie van werken in teamverband. We vinden een flexibele, no-nonsense instelling en de wil om je te ontwikkelen erg belangrijk. Bovenal zijn we op zoek naar een stevige persoonlijkheid die ervan houdt om in een hectische omgeving met elkaar goed werk af te leveren.
Locatie
De werkzaamheden verricht je hoofdzakelijk vanuit onze locatie in Arnhem. Leden van de sectie zijn echter mobiel en daardoor regelmatig ook op onze andere locaties in Zwolle, Apeldoorn en Utrecht te vinden. Deze flexibiliteit verwachten wij ook van jou.
We vertellen je graag meer!
We begrijpen dat je meer informatie over de vacature wilt. Voor inhoudelijke vragen kun je daarom contact opnemen met advocaat-compagnon Anneke Bolt (06-51762956) of senior advocaat-medewerker Esther Ceulen (06-30127528). Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met onze HR-adviseur, Myrna Boumans (06-20611281 / myrna.boumans@nysingh.nl).
Geïnteresseerd?
We nodigen je van harte uit om direct te solliciteren! Stuur je motivatiebrief en CV, naar solliciteren@nysingh.nl.
De procedure
We streven ernaar om je binnen twee weken na ontvangst van jouw sollicitatie te laten weten of je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek. Een tweede gesprek en assessment maken deel uit van de procedure.
Van welke sectie ga jij deel uitmaken?
De sectie Vastgoed & Overheid bestaat uit ruim dertig advocaten en (kandidaat-)notarissen. Er wordt nauw samengewerkt voor gezamenlijke klantrelaties, zowel binnen als buiten de sectie. Binnen de sectie kennen we specialisten van bouwrecht tot omgevingsrecht en van privacy tot onteigening. Binnen diverse Marktgroepen werken leden van verschillende secties samen om onze cliënten op uiteenlopende rechtsgebieden optimaal te kunnen bedienen.
Wat hebben wij jou te bieden?
Wat heb je ons te bieden?
Jij hebt de studie Nederlands recht (bijna) afgerond met goede resultaten en hebt inmiddels enkele jaren werkervaring binnen de advocatuur. Je hebt aantoonbare affiniteit met contractenrecht; mastervakken zoals bouwrecht, huurrecht e.d. zijn een pré.
Wij zoeken een advocaat-stagiaire die naast een goed analytisch vermogen beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden. Je bent enthousiast, betrokken, resultaatgericht en krijgt energie van werken in teamverband. We vinden een flexibele, no-nonsense instelling en de wil om je te ontwikkelen erg belangrijk. Bovenal zijn we op zoek naar een stevige persoonlijkheid die ervan houdt om in een hectische omgeving met elkaar goed werk af te leveren.
Locatie
De werkzaamheden verricht je hoofdzakelijk vanuit onze locatie in Arnhem. Leden van de sectie zijn echter mobiel en daardoor regelmatig ook op onze andere locaties in Zwolle, Apeldoorn en Utrecht te vinden. Deze flexibiliteit verwachten wij ook van jou.
De procedure
Nadat we je sollicitatie hebben ontvangen sturen we je binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging. We streven ernaar om je binnen twee weken na jouw sollicitatie te laten weten of we je uitnodigen voor een eerste gesprek. Een tweede gesprek en assessment maken deel uit van de procedure.
We vertellen je graag meer!
We begrijpen het als je meer informatie over de vacature wilt. Voor inhoudelijke vragen kun je daarom contact opnemen met advocaat-compagnon Erik van der Dussen (06-51228292) of senior advocaat-medewerker Wouter Boonstra (06-12072264) en voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met HR Adviseur Myrna Boumans (06-20611281).
Direct solliciteren?
Stuur je motivatie, CV, ongeschoonde cijferlijsten en evt. stagebeoordeling(en) naar solliciteren@nysingh.nl
Van welke sectie ga je deel uitmaken?
AV&V bestaat uit 15 advocaten, werkzaam op onze locaties in Apeldoorn, Arnhem, Utrecht en Zwolle. De sectie houdt zich bezig met aansprakelijkheidsrecht in brede zin, waaronder werkgeversaansprakelijkheid, beroepsaansprakelijkheid, productaansprakelijkheid, en aansprakelijkheid voor (verkeers)ongevallen. Ook het verzekeringsrecht en het vervoerrecht worden in brede zin beoefend.
Wat hebben we jou te bieden?
Wat heb je ons te bieden?
Wij zoeken een advocaat-stagiaire met bovengemiddelde studieresultaten, die affiniteit heeft met het aansprakelijkheidsrecht en bij voorkeur ook het bestuurs- en strafrecht. Je bent enthousiast, betrokken en krijgt energie van het werken in teamverband. Bovenal zijn wij op zoek naar iemand met een sprankelende, stevige persoonlijkheid die er naar streeft om met elkaar goed werk af te leveren.
Locatie
De werkzaamheden verricht je hoofdzakelijk vanuit onze locatie in Arnhem. Leden van de sectie zijn echter mobiel en daardoor regelmatig ook op onze andere locaties in Zwolle, Apeldoorn en Utrecht te vinden. Deze flexibiliteit verwachten wij ook van jou.
We vertellen je graag meer!
We begrijpen dat je meer informatie over de vacature wilt. Voor inhoudelijke vragen kun je daarom contact opnemen met advocaat-compagnon Anneke Bolt (06-51762956) of senior advocaat-medewerker Esther Ceulen (06-30127528). Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met onze HR-adviseur, Myrna Boumans (06- 20611281 / myrna.boumans@nysingh.nl).
Geïnteresseerd?
Wil jij vertellen wat jij ons te bieden hebt, dan nodigen we je van harte uit om direct te solliciteren! Stuur je motivatiebrief, CV, cijferlijsten en stagebeoordelingen naar solliciteren@nysingh.nl.
De procedure
We streven ernaar om je binnen twee weken na ontvangst van jouw sollicitatie te laten weten of je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek. Een tweede gesprek en assessment maken deel uit van de procedure.
Van welke sectie ga jij deel uitmaken?
De sectie Vastgoed & Overheid bestaat uit ruim twintig advocaten en (kandidaat-)notarissen. Binnen de sectie kennen we specialisten van bouwrecht tot omgevingsrecht en van privacy tot onteigening. Bij Nysingh werken leden van verschillende secties in diverse marktgroepen samen om onze cliënten op uiteenlopende rechtsgebieden optimaal te kunnen bedienen.
Wij leveren maatwerk en hebben de expertise om onze cliënten gedegen te kunnen adviseren in de volle breedte. De sectie Vastgoed & Overheid behandelt zowel bestuursrechtelijke als civielrechtelijke zaken. De sectie werkt vanuit Apeldoorn, Arnhem, Utrecht en Zwolle.
Wat hebben wij jou te bieden?
Wat heb je ons te bieden?
Jij hebt de studie Nederlands recht (bijna) afgerond met goede resultaten. Je hebt aantoonbare affiniteit met de civielrechtelijke overheidspraktijk (contractenrecht en overheidsaansprakelijkheid).
Wij zoeken een advocaat-stagiaire die naast een goed analytisch vermogen beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden. Je bent enthousiast, betrokken, resultaatgericht en krijgt energie van werken in teamverband. We vinden een flexibele, no-nonsense instelling en de wil om je te ontwikkelen erg belangrijk. Bovenal zijn we op zoek naar een stevige persoonlijkheid die ervan houdt om in een hectische omgeving met elkaar goed werk af te leveren.
De procedure
We streven ernaar om je binnen twee weken na jouw sollicitatie te laten weten of we je uitnodigen voor een eerste gesprek. Een tweede gesprek en assessment maken deel uit van de procedure.
We vertellen je graag meer!
We begrijpen het als je meer informatie over de vacature wilt. Voor inhoudelijke vragen kun je daarom contact opnemen met Carola van Andel 06-13004593 of Jessica de Roos 06-51385002 en voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met onze HR adviseur Myrna Boumans (06-20611281).
Direct solliciteren?
Stuur je motivatie, CV, ongeschoonde cijferlijsten en evt. stagebeoordeling(en) naar solliciteren@nysingh.nl.
Ben jij die senior jurist die zich graag vastbijt in complexe vraagstukken én er plezier uithaalt om mensen en teams met elkaar te verbinden? En dat binnen een organisatie die elke dag werkt aan de duurzame wereld van morgen? Dan ben jij degene die ons team Juridisch komt versterken als onze nieuwe:
Senior jurist publiek- en privaatrecht
(Incl. aanbestedingsrecht en wet markt en overheid)
Apeldoorn, 36 uur per week
Vacaturenummer: 2019-65
Bedrijfsinfo
Werken bij Waterschap Vallei en Veluwe is werken aan een duurzame wereld van morgen. Met ruim 500 medewerkers werken we iedere dag aan veilige dijken, gezuiverd afvalwater, schoon en voldoende water in sloten, beken en kanalen. Dat doen we voor 1,1 miljoen mensen die wonen in ons gebied verspreid over 37 gemeenten. Voor meer algemene informatie verwijzen wij je naar de waterschapskennisapps www.vallei-veluwe.nl/kennisapps.
Afdeling en team
Het team Juridisch is een onderdeel van de afdeling Bedrijfskundige Ondersteuning en daarmee ondersteunend en adviserend voor het primaire proces en de verschillende (deel)programma’s binnen het waterschap. Binnen het team Juridisch werken zeventien enthousiaste professionals die zich bezighouden met allerlei vakgebieden. Het team wordt gevormd door vier vakgroepen: Publiekrecht, Privaatrecht, Grondzaken en Bestuurszaken. Als senior jurist publiek- en privaatrecht ben je trekker voor de vakgroepen publiek- en privaatrecht. Tevens zorg je voor de verbinden en afstemming met de andere vakgroepen. De juristen houden zich bezig met het geven van juridisch advies op allerlei juridische kwesties waar wij als waterschap mee te maken krijgen: overeenkomsten, inkoop en aanbestedingen, grondaan- en -verkoop, onteigening, gedoogplicht, vergunningen en handhaving, dijkverbeteringstrajecten, AVG, WOB, etc. De vakgroepen Publiek- en Privaatrecht zijn in doorontwikkeling inzake kwaliteit van dienstverlening.
Functieomschrijving
Arbeidsvoorwaarden
Tot zover wat wij van jou vragen, wat mag jij van ons verwachten? Werken bij Waterschap Vallei en Veluwe betekent zelf de regie mogen pakken over jouw loopbaan. We bieden je daarin veel vrijheid en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Zo krijg je bijvoorbeeld de beschikking over een eigen budget voor opleidingen en vitaliteit. Daarbij heb je de vrijheid om te werken waar en wanneer jij dat wil, als het werk het maar toelaat. De communicatielijnen zijn kort en er is veel ruimte om je eigen verantwoordelijkheid te pakken.
Het salaris zal liggen tussen € 3.920,- en € 5.574,- bruto per maand (schaal 12, exclusief 20% IKB) op basis van een 36-urige werkweek en is afhankelijk van de ervaring die je meebrengt.
Functie-eisen
Contactinfo
Als je interesse hebt reageer dan vóór 7 november 2019 via het online sollicitatieformulier.
De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 25 november 2019 in de middag.
Wil je meer informatie over deze functie, dan kun je contact opnemen met Helga van Boxtel, teamleider Juridisch, tel. 06-22631145. Of kijk voor meer informatie op vallei-veluwe.nl/over-ons/werken-bij/.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Omgevingsdienst De Vallei (OddV) is een samenwerkingsverband van de gemeenten Barneveld, Ede, Nijkerk, Scherpenzeel en Wageningen en de provincie Gelderland. We werken nauw samen op het gebied van vergunningverlening, toezicht en handhaving. Met 140 medewerkers zorgen we voor een betere dienstverlening aan bedrijven en inwoners, minder administratieve lasten en kortere procedures.
Voor het team Juridisch Advies zoekt OddV een
Juridisch adviseur Handhaving Wabo
36 uur per week | standplaats Barneveld
Wat je gaat doen
Wat je kunt en kent
Je hebt:
Je bent:
Wat we je bieden
Je krijgt een uitdagende functie in een moderne organisatie met een prima arbeidsvoorwaardenpakket en goede ontwikkelingsmogelijkheden. Afhankelijk van kennis en ervaring bedraagt het salaris maximaal schaal 10 (€ 4.362,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek). De aanstelling is voor een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.
We bieden ruimte voor plaats- en tijd onafhankelijk werken. Naast je salaris beschik je over een vrij besteedbaar budget: het Individueel Keuzebudget (IKB). Dit budget bedraagt 17,05% van je bruto salaris en bouw je maandelijks op. Je kunt het budget inzetten voor doelen die passen bij je levensfase, persoonlijke wensen en doelen.
Heb je vragen?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Marcel van der Voet, manager Juridisch Advies: 088 – 116 99 01. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Roxanne van den Tweel, personeelsconsulent: 088 – 116 98 68.
Zo solliciteer je
Stuur je sollicitatiebrief met cv naar het e-mailadres onder de sollicitatiebutton, door te klikken op de solliciteerbutton.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Juridisch Adviseur Vastgoed & Grondzaken
36 uur | Harderwijk
Harderwijk is een dynamische gemeente met een open en menselijk karakter. Wij hechten er grote waarde aan dat onze burgers hier op een ontspannen wijze kunnen wonen, werken en genieten van hun vrije tijd. We zetten ons hier, samen met al onze medewerkers, volop voor in. We zijn een flexibele gemeente die de nadruk legt op het faciliteren van de samenleving in plaats van reguleren. Samenwerken en netwerken met de inwoners staat bij ons centraal. De gemeenten Harderwijk, Ermelo en Zeewolde werken samen in het samenwerkingsverband Meerinzicht. De drie gemeenten werken binnen Meerinzicht samen op het gebied van zorg, werk en inkomen, jeugdhulp, leerlingzaken en Meerinzicht adviseert, faciliteert en voert taken uit met betrekking tot bedrijfsvoering. Aangezien de samenleving continu verandert, blijven wij volop in ontwikkeling. Wil je meer weten over werken bij de gemeente Harderwijk of over Ermelo, Zeewolde of Meerinzicht? Kijk dan op http://werkenbij.meerinzicht.nl
Hier ga je werken
Domein Ruimte
Binnen het domein Ruimte richten we ons op beleid en planvorming voor de fysieke ruimte. Dit domein bestaat uit de vier teams “Ruimtelijke Ontwikkeling en Grondzaken”, “Economie, Mobiliteit en Archeologie”, “Duurzaamheid en Wonen” en “Vergunning Toezicht en Handhaving Bouwen.” Voorheen lag de nadruk op de openbare ruimte. Tegenwoordig vraagt de inrichting van de private ruimte in toenemende mate om onze aandacht. We werken hierin interactief samen met domein Samenleving en domein Stadsbedrijf, dat verantwoordelijk is voor de realisatie en het beheer van de openbare ruimte.
Team Ruimtelijke Ontwikkeling en Grondzaken
Het team Ruimtelijke Ontwikkeling en Grondzaken bestaat uit ca. 20 enthousiaste collega’s. Het team werkt hard aan alle ruimtelijke ontwikkelingen in onze mooie gemeente. Enerzijds pakken we binnen het team grote ruimtelijke opgaven op zoals o.a. Waterfront, Harderweide, Lorentz III en Weiburg, anderzijds faciliteren wij burgers en ondernemers in het verwezenlijken van hun dromen.
Dit ga je doen
Jij richt je in deze afwisselende functie met name op de ruimtelijke initiatieven en projecten van derden. Je verzorgt daarbij de juridische ondersteuning. Jij adviseert over het onderhandelingstraject en stelt de overeenkomsten op met deze partijen. Bij eventuele geschillen geef je advies en treed je zo mogelijk op als vertegenwoordiger van de gemeente. Ook kan advies van je worden gevraagd bij complexe gebiedsontwikkelingsvraagstukken.
Jouw talenten
Je hebt een juridische opleiding afgerond op tenminste HBO-niveau, bij voorkeur met specialisaties in het contractenrecht en het vastgoedrecht. Je hebt ruime kennis en ervaring op het vakgebied en hebt ruime kennis van relevante privaat- en publiekrechtelijke wet- en regelgeving. Je hebt goede communicatieve- en adviesvaardigheden (mondeling en schriftelijk). Je bent een open persoonlijkheid en gericht op samenwerking, zowel intern als extern. Je bent klant- en resultaatgericht.
Daarnaast zijn de volgende kennis en vaardigheden van belang:
Dit krijg je van ons
De functie betreft een functie voor 36 uur.
De functie is gewaardeerd in schaal 11, met een minimumsalaris van € 3348,- en een maximaal salaris van € 4859,- per maand op basis van een 36-urige werkweek en een individueel keuzebudget van 17,05%. De aanstelling is voor een periode van voorlopig 1 jaar met de intentie bij gebleken geschiktheid een vast dienstverband.
Laten we kennismaken
Zijn wij op zoek naar jou? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton! Je kunt reageren tot 28 oktober 2019. De selectiegesprekken vinden plaats op de ochtend van 12 november 2019. Wij verzoeken je hier rekening mee te houden.
Voor vragen over de inhoud van deze vacature kun je bellen Henk Maas, 0341 411439. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure dan kun je contact opnemen met onze HRM-adviseur Joyce Tekke via 085 1108148.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: Juridisch Adviseur Vastgoed & Grondzaken, Juridisch Advies, Vastgoed, Grondzaken, Juridisch Adviseur, Vastgoedrecht, Contractenrecht, Vacature Harderwijk
Wat heb je ons te bieden?
Als Advocaat-stagiaire Arbeidsrecht word je in de volledige breedte van het arbeidsrecht verder opgeleid. Naast een goed analytisch vermogen beschik je over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden. Je bent enthousiast, betrokken, resultaatgericht en krijgt energie van werken in teamverband. We vinden een flexibele, no-nonsens instelling en de wil om je te ontwikkelen erg belangrijk. Bovenal zijn we op zoek naar een stevige persoonlijkheid die ervan houdt om in een hectische omgeving met elkaar goed werk af te leveren.
Wat hebben we jou te bieden?
een team dat jou wil helpen in je ontwikkeling op zowel vakinhoudelijk als op persoonlijk gebied;
uitdagende zaken van gerenommeerde bedrijven en instellingen;
cursussen en training op kantoor waardoor iedereen zijn/haar kennis op peil houdt en kennis en inzichten gedeeld worden;
een laagdrempelige bedrijfscultuur waarin het normaal is om bij elkaar binnen te lopen;
een iPhone en een Microsoft Surface Pro;
Wie zijn wij?
Nysingh is een full service advocaten- en notarissenkantoor en een hoogwaardige juridische dienstverlener voor bedrijven, instellingen en overheid. Vanuit Arnhem, Apeldoorn, Zwolle en Utrecht, werken ruim 90 specialisten voor cliënten. Onze juristen hebben de kennis en ervaring die nodig is om elke juridische uitdaging aan te gaan. Omdat juridische vragen zelden beperkt blijven tot één rechtsgebied, werken de specialisten van Nysingh hecht samen. Die intensieve samenwerking stelt ons in staat snel en slagvaardig op te treden. Zo zijn wij partner in business voor al onze cliënten.
De sectie Arbeidsrecht bestaat in totaal uit 18 advocaten, verdeeld over onze locaties in Arnhem, Apeldoorn, Zwolle en Utrecht. De sectie arbeidsrecht is één van de grotere secties binnen Nysingh. Op alle vier locaties zijn gespecialiseerde advocaten op het gebied van arbeidsrecht aanwezig. De sectie richt zich niet alleen op het civiele arbeidsrecht, maar richt zich ook op aanpalende rechtsgebieden zoals het medezeggenschapsrecht (zowel binnen ondernemingen en instellingen als binnen de overheid), CAO-recht, regelgeving met betrekking tot arbeidsomstandigheden en het sociaal-verzekeringsrecht.
De sectie Arbeidsrecht heeft een belangrijke marktpositie in de plaatsen van vestiging en de regio daar omheen. Zo bedient de sectie naast nationaal of regionaal opererende ondernemingen, (semi)-overheden en (semi)-overheidsinstellingen, onderwijs- en zorginstellingen. De sectie werkt bovendien voor (inter)nationaal opererende bedrijven buiten de regio.
Wil je meer weten?
over de vacature neem dan je contact op met Femia van Wijk, senior advocaat-medewerker via 06-20839795. Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met onze HR Adviseur, Myrna Boumans via 06-20611281 of per mail myrna.boumans@nysingh.nl
Geïnteresseerd?
Dan nodigen we je van harte uit om direct te solliciteren! Stuur je CV, motivatiebrief, cijferlijsten en evt. stagebeoordelingen naar solliciteren@nysingh.nl. Uiterlijk een week na ontvangst van jouw sollicitatie hoor je of je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek.
Regisseur vergunningen
30-36 uur per week, Elburg
Binnen het Omgevingsrecht staan verschillende veranderingen op stapel. De Omgevingswet en de Wet kwaliteitsborging voor het bouwen maken het werkveld, voor wat betreft het afhandelen van aanvragen om een vergunning, dynamisch. Jij wil graag je bijdrage leveren en zorgen voor de juiste dynamiek zowel binnen het team als richting onze klanten.
Functie-inhoud
Het gaat hier om een nieuwe functie om de dienstverlening verder te verbeteren. De Regisseur vergunningen is de spin in het web als het gaat om complexe aanvragen voor (omgevings)vergunning.
De interne en externe klanten hebben uiteenlopende behoeften die tegen de achtergrond van de mogelijkheden beoordeeld moeten worden. Je communiceert proactief met aanvragers en collega’s en beoordeelt zo nodig de mogelijkheid om in bepaalde situaties af te kunnen wijken van de standaard. Je weet daarbij goed om te gaan met druk van anderen vanuit tegengestelde of eigen belangen. De verschillende deelprocessen en procedures vragen om bewaking en controle. Je zoekt uit welke wettelijke procedure van toepassing is, adviseert de aanvrager over alternatieven en bewaakt de voortgang van de procedure. Je bent verantwoordelijk voor de (juridische) kwaliteit en de tijdigheid van de vergunningen.
Arbeidsvoorwaarden
Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring bedraagt het maximum salaris € 3.805 (schaal 9) bruto per maand bij een fulltime aanstelling. Daarnaast ontvang je een Individueel Keuze Budget van 18,25% wat je bijvoorbeeld kunt inzetten om extra verlof van te kopen. We kennen flexibele werktijden binnen onze organisatie en mogelijkheden tot thuiswerken. Na een jaar bieden wij je bij voldoende functioneren een vast contract aan.
Functie-eisen
Werkomgeving
Bij de gemeente Elburg werken ruim 200 medewerkers. Je maakt deel uit van het team Publiekszaken van het domein Dienstverlening. Het team Publiekszaken behandelt de tweedelijns klantcontacten. Het gaat om dienstverlening aan inwoners op het gebied van burgerzaken, vergunningen en subsidies. De medewerkers werken samen op een klantgerichte en integrale manier aan de vraag achter de aanvraag van de klant.
Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Op op onze website vind je meer informatie over de gemeente Elburg als werkgever. Meer informatie over de organisatie kan je vinden op www.elburg.nl/Bestuur_en_organisatie
Inlichtingen en sollicitatie
Voor nadere informatie over de functie kun je contact opnemen met Ronald Schipper, domeinmanager Dienstverlening en over de procedure met P&O. Beide zijn bereikbaar via 0525-688688.
Je sollicitatie kun je tot 21 september 2019 inzenden via de sollicitatiebutton.
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 3 oktober 2019. Een assessment kan onderdeel zijn van de selectieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.