Heb jij een passie voor vastgoed, wil jij werken met bouwrecht en bestuursrecht en krijg jij energie van het oplossen van puzzels in huurkwesties, ruimtelijke ordening en projectontwikkeling? Lees dan verder, team Bouw & Vastgoed zoekt namelijk versterking.
De advocaten van team Bouw en Vastgoed begeleiden en adviseren aannemers, projectontwikkelaars en vastgoedeigenaren. Voor hen voeren zij ook procedures over aanneming van werk, vastgoedrecht, huurrecht en aanbestedingen. Zo zijn zij vaak bij de rechtbank en de Raad van Arbitrage voor de Bouw.
Of het nu adviseren is of procederen, uitgangspunten zijn: het samen met de cliënt oplossen en dienstverlening op het hoogste niveau. De advocaten zijn dan ook specialist op hun gebied en werken voortdurend aan verbetering van kennis en kunde.
Het team heeft versterking nodig van een advocaat die talent koppelt aan commercieel inzicht. Die de drive heeft de bestaande praktijk verder uit te bouwen. Die voortdurend de eigen kennis verder ontwikkelt.
Wie zoeken wij?
Wat bieden wij?
Lid worden van ons team?
Wil jij je bij ons aansluiten, stuur dan uiterlijk 30 september 2019 je motivatiebrief met cv naar Karel Boersma (solliciteer@bierman.nl).
Waterschap Rijn en IJssel zorgt voor het water in de Achterhoek, Liemers, Veluwe en een stukje van Overijssel. Veilig, schoon, niet te droog en niet te nat. Dat doen we door de dijken te beheren en rioolwater te zuiveren. Ook zorgen we voor goed en voldoende, schoon water in de beken, sloten en rivieren.
Als gevolg van klimaat- en duurzaamheidsvraagstukken moeten we innoveren en nieuwe oplossingen vinden voor belangrijke maatschappelijke vraagstukken, zoals de klimaatverandering en de energietransitie. Dat maakt ons en jouw werk dynamisch, uitdagend en maatschappelijk relevant. Iedere medewerker draagt daar aan bij vanuit zijn eigen functie en specialisme. Ga jij deze uitdaging aan?
Waterschap Rijn en IJssel is op zoek naar:
Jurist (2 vacatures)
Doetinchem, 36 uur per week
Wat ga je doen?
De stafunit Bestuurlijk Juridische Zaken (BJZ) ondersteunt en adviseert de bestuurders en de ambtenaren op juridisch gebied. De werkzaamheden zijn heel divers en bestrijken nagenoeg alle rechtsgebieden. De werkzaamheden betreffen onder andere:
Wat heb je aan bagage?
Kerncompetenties en persoonskenmerken
Wat bieden wij?
Informatie en sollicitatie
Wil je ons waterschap komen versterken? Reageer dan voor 9 september via het online sollicitatieformulier op onze website, t.a.v. Klaas Laansma, manager P&O. Gebruik hiervoor de sollicitatiebutton. Voor meer informatie bel je met Johan Meeringa, manager BJZ, telefoon 0314-369340. Sollicitaties die op een andere wijze binnenkomen, worden niet in behandeling genomen.
De datum van de sollicitatiegesprekken is nog niet bekend. Kijk op www.wrij.nl voor meer informatie over ons waterschap.
Waterschap Rijn en IJssel hecht grote waarde aan je privacy. Er wordt uiterst zorgvuldig met je gegevens omgegaan. Deze worden vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt voor werving- en selectiedoeleinden. Je gegevens worden opgenomen in onze werving en selectie-applicatie. De gegevens van kandidaten die niet geselecteerd zijn, worden uiterlijk 4 weken na afwijzing vernietigd. Wanneer wij je gegevens langer willen bewaren, vragen wij hiervoor jou expliciete toestemming. Onze uitgebreide privacyverklaring kun je vinden op onze website, www.wrij.nl.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Jurist
Het Ctgb staat voor de deskundige en wetenschappelijk verantwoorde beoordelingen van gewasbeschermingsmiddelen en biociden binnen de kaders van Europese en nationale wetgeving. We dragen daarmee bij aan een verantwoord gebruik van deze middelen op nationaal en Europees niveau, met het oog op de veiligheid van mens, dier en milieu.
Hoe? Door onze kennis in te zetten bij het ontwerp en de uitvoering van het toelatingsproces en toetsingskaders in Nederland en Europa. We zien een positie bij de Europese top (inhoudelijk en procesmatig) van toelatingsautoriteiten als een waarborg voor blijvende invloed op het nationale en Europese toelatingsproces.
Als ambitieuze organisatie streven wij naar een hoge kwaliteit en optimaliseren wij continu het toelatingsproces. Helpt jouw deskundigheid ons hierbij verder?
Wat…
Als Jurist draag je bij aan een betrouwbare juridische kwaliteit en correctheid van onze besluiten.
• Je bent verantwoordelijk voor:de vertegenwoordiging van het Ctgb in bezwaar- of beroepsprocedures en/of de begeleiding van een daarvoor ingeschakelde advocaat.
• de mondelinge en schriftelijke advisering aan en ondersteuning van collega’s, het Management Team en het College naar aanleiding van vragen of ontwikkelingen op juridisch en bestuurlijk gebied.
• het opstellen van regelgeving van het Ctgb en ondersteuning bij het opstellen van hogere wet- en regelgeving.
Je herkent (potentiële) juridische risico’s, creëert oplossingen en neemt initiatief tot verander- en/of verbetermaatregelen, waarbij je de praktische uitvoerbaarheid niet uit het oog verliest.
Waardoor…
Je staat stevig in je schoenen, komt snel tot een scherpe juridische analyse die je gevraagd en ongevraagd naar voren
brengt en bent in staat om deze te vertalen naar andere disciplines.
Je kunt overtuigen, maar ook luisteren en weet soepel om te gaan met grote, vaak tegengestelde belangen.
Op grond van juridische argumenten durf je een standpunt in te nemen, waarbij je verschillende communicatiekanalen inzet.
Daarnaast heb je gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en inzicht in het brede krachtenveld waarin het Ctgb opereert.
Als een gedreven teamspeler combineer je vakkennis, flexibiliteit en creativiteit met prestatiegerichtheid.
Waarmee…
Van een Jurist verwachten wij:
• Gedegen kennis van en ervaring met Nederlands bestuursrecht en Europees recht of één van de relevante rechtsgebieden.
• Een WO werk- en denkniveau.
• Ervaring met het behandelen van bezwaar- en beroepsprocedures.
• Ervaring met openbaarmakingszaken is een pré.
• Ervaring met advisering in een complexe bestuurlijke en wetenschappelijke omgeving.
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
• Creativiteit, flexibiliteit en overtuigingskracht.
• Affiniteit met het werk(terrein) van het Ctgb.
Waarvoor…
Je kunt van ons een stimulerende en uitdagende werkomgeving verwachten in een organisatie met een belangrijke maatschappelijke betekenis. Er heerst een informele en professionele werksfeer. Persoonlijke en professionele ontwikkeling staan bij ons hoog in het vaandel. Uiteraard krijg je goede arbeidsvoorwaarden en een salaris conform schaal 11 van het BBRA (min € 3.130,07 / max € 4.809,66), vakantiegeld (8%), een eindejaarsuitkering (8,3%) en een keuzepakket aan arbeidsvoorwaarden.
Wanneer…
Je kunt solliciteren tot 1 augustus 2019.
De sollicitatiegesprekken vinden plaats in week 32.
Voor inhoudelijke informatie kun je contact opnemen met mevrouw mr. C. Gommans, Teamleider Juristen, telefoonnummer 0317-471810 of via website www.ctgb.nl.
Je kunt je motivatiebrief en CV sturen via de ”Solliciteer” button o.v.v.: vacature 19070314 Jurist.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
In verband met uitbreiding van de sectie Intellectuele Eigendom, IT-recht en Privacy van ons kantoor in Arnhem zijn wij op zoek naar een gedreven advocaat-stagiair(e) met een commerciële instelling.
Wat ga je doen?
We vinden het belangrijk dat je gedurende je advocaat-stage kennismaakt met alle pijlers van de IE/IT/Privacy sectie en in brede zin ervaring opdoet. Je gaat dus werken met verschillende collega’s. Jouw patroon wordt mr. Joost Becker, die veel IE-recht doet.
Voor het IE-recht geldt meer specifiek dat onze de praktijk bestaat uit:
Enerzijds word je betrokken in de procespraktijk, waaronder het voeren van kort geding en bodemprocedures, anderzijds begeleid je adviestrajecten en overeenkomsten op IE-vlak.
Voor IT & Privacy geldt dat je voornamelijk cliënten adviseert over:
Naast je dagelijkse praktijk volg je de Beroepsopleiding Advocatuur en biedt de Dirkzwager Academy allerhande mogelijkheden om je ook daarnaast nog op andere manieren te ontwikkelen.
Je draait zo snel mogelijk volwaardig mee in onze acquisitieactiviteiten. Wij vragen, ook hier, een commerciële proactieve houding.
Wat kenmerkt ons?
Wij zijn een hecht team van 10 advocaten, een senior juridisch medewerker en het secretariaat met passie voor het vak. De advocaten hebben verschillende aandachtsgebieden, mét overlap maar zonder dat er verkokering optreedt. Samenwerken is voor ons van groot belang, zo willen we verder groeien.
We hebben veel aandacht voor kennisontwikkeling en verdieping en volgen de laatste ontwikkelingen op de voet, met onder andere wekelijkse gezamenlijke jurisprudentie-, modellen- en themalunches (soms met externe sprekers).
Onze cliëntenkring is zeer divers, uiteenlopend van het MKB tot beursgenoteerde ondernemingen uit verschillende branches, de zorgsector, overheden, IT- en internetbedrijven en onderwijsinstellingen.
Wie ben jij?
Heb jij een passie voor IE, IT & Privacyrecht? Werk jij graag in een hecht team? Ben jij gedreven, zelfstandig en analytisch sterk en blijkt dit uit je studieresultaten? Wil jij met ons bouwen aan onze groeiende sectie? Dan maken we graag kennis met jou!
Arbeidsvoorwaarden
Bij een uitdagende functie horen goede arbeidsvoorwaarden. Je kunt van ons het volgende verwachten:
Interesse?
Wil je meer weten over deze vacature, dan kun je contact opnemen met je beoogd patroon Joost Becker of met sectiehoofd Ernst-Jan van de Pas. Wil je liever eerst met een junior advocaat van gedachten wisselen, bel of mail dan gerust eens met Lisette Gotink of Sven Wakker. Je kunt ons allemaal bereiken op 088-2424 100.
Wil je solliciteren? Klik dan op de oranje button ‘online solliciteren’ hieronder. Je motivatiebrief mag je richten aan Petra Kiphardt (manager HR).
Wat ga je doen?
Allerhande werkzaamheden op het gebied van het ondernemingsrecht. M&A, reorganisaties, juridische fusies en splitsingen, adviseren over ondernemingsstructuren en governance en bedrijfsoverdrachten. Op de sectie ondernemingsrecht is geen dag hetzelfde. Vanaf dag één doe je mee in al onze zaken én word je hier ook echt in meegenomen. En vanzelfsprekend kom je direct in aanraking met onze cliënten. Dat zijn grote en middelgrote (internationale) bedrijven, directeur-grootaandeelhouders en non-profit instellingen. Er wordt nauw samengewerkt met onze eigen advocaten en fiscalisten en andere disciplines, zoals accountants.
Op een gemiddelde werkdag ben je bezig met het opstellen van statuten en andere akten, het bijwonen van besprekingen met cliënten, het voeren van telefoongesprekken en het oplossen van juridische vraagstukken. Een deel van onze praktijk is in het Engels. Ons doel is om van jou een zelfstandig werkend kandidaat-notaris te maken binnen een enthousiast team van notarissen, advocaten en fiscalisten dan wel ervoor te zorgen dat je je optimaal verder kunt ontwikkelen, onder begeleiding van ervaren kandidaat-notarissen en notarissen
Op onze sectie wordt hard gewerkt, veel gediscussieerd en gelukkig ook veel gelachen.
Naast je dagelijkse praktijk volg je, voor zover je deze nog niet hebt afgerond, de verplichte notariële beroepsopleiding. Wij moedigen je ook aan om actief te worden bij de JoKaNoBo, de vereniging voor jonge kandidaat-notarissen in Gelderland.
Waar ga je werken?
Je gaat werken op de sectie ondernemingsrecht van onze vestiging in Arnhem. Jouw directe collega’s zijn (kandidaat-)notarissen, advocaten, fiscalisten, juridisch medewerkers en collega’s van het secretariaat. De sectie houdt zich bezig met alle facetten van het ondernemingsrecht.
Wie ben jij?
Je bent net of bijna klaar met je studie notarieel recht of hebt al ervaring opgedaan als kandidaat-notaris bij een ander kantoor, maar bent klaar voor een nieuwe uitdaging. Je hebt een grote interesse in het ondernemingsrecht. Je bent analytisch en sociaal sterk. Verder ben je creatief en houd je ervan om ‘out of the box’ te denken. Je vindt het leuk om in teamverband te werken met andere enthousiaste professionals in en buiten de sectie. Fiscale kennis is een pré, goede kennis van het Engels is een must.
Arbeidsvoorwaarden
Bij een uitdagende functie horen goede arbeidsvoorwaarden. Je kunt van ons verwachten:
Meer weten of solliciteren?
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met:
Deline Kruitbosch – kandidaat-notaris – associate partner
(026 – 365 55 67)
of
Tim Wierenga – kandidaat-notaris (026 – 365 55 64)
Wil je solliciteren? Klik dan op de oranje button ‘online solliciteren’ hieronder. Richt je motivatiebrief aan Petra Kiphardt (HR manager).
Über uns
Dirkzwager ist eine der führenden Großkanzleien im Osten der Niederlande. Mit insgesamt rund 310 Mitarbeitern, davon 140 Anwälten, Notaren und Steuerfachleuten, beraten wir nationale und internationale Mandanten. Der German Desk von Dirkzwager ist eine in der Region einzigartige Zusammenarbeit zwischen niederländischen und deutschen Notaren, Steuerberatern und Anwälten. Dadurch sind wir in der Lage, in den Rechtssystemen beider Länder zu beraten und Prozesse zu führen.
Der German Desk unterstützt niederländische und deutsche Unternehmer, die im jeweiligen Nachbarland Geschäftsbeziehungen unterhalten. Noch immer gibt es große Unterschiede zwischen der deutschen und der niederländischen Kultur und zwischen beiden Rechtssystemen. Wir vermitteln hierbei und helfen, die Unterschiede zu überbrücken.
Der German Desk ist für große (nationale und internationale) Unternehmen tätig, einschließlich multinationaler Unternehmen, setzt sich aber auch für kleinere und mittelständische Betriebe ein und solche Betriebe, die einen ersten Schritt in Deutschland wagen wollen.
Wir unterstützen unsere Mandanten u.a. bei folgenden Angelegenheiten:
Unser German Desk-Team
Unser Team des German Desks besteht aktuell neben peteinigen niederländischen Kollegen aus zwei deutschen Rechtsanwältinnen (Susanne Hermsen-Pfeiffer und Ann-Katrin Praus). Zum weiteren Ausbau unserer Praxis im Bereich German Desk suchen wir einen Rechtsanwalt / eine Rechtsanwältin für unser Büro in Arnheim.
Wer sind Sie und was können Sie erwarten?
Sie sind Berufsanfänger mit bis zu einigen Jahren Berufserfahrung. Sie interessieren sich für die Beratung von Mandanten in grenzüberschreitenden Angelegenheiten.
Sie erwartet eine interessante Tätigkeit in einer niederländischen Großkanzlei mit attraktiven Arbeitsbedingungen und angemessener Vergütung. 2018 zählte Dirkzwager zu den Top 5 der Arbeitgeber für Juristen und stand an der Spitze der „Most Attractive Employers“ in den Niederlanden. Sie sind uns willkommen, wenn Sie zwei Staatsexamen in Deutschland erfolgreich absolviert haben und entweder über Kenntnisse der niederländischen Sprache in Wort und Schrift verfügen, oder bereit sind diese zu erlernen. Vorzugsweise haben Sie darüber hinaus gute Englisch Kenntnisse.
Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung. Schicken Sie Ihr Bewerbungsschreiben und CV bitte per E-Mail an Frau Petra Kiphardt (HR Manager): kiphardt@dirkzwager.nl.
Wat ga je doen?
Jouw werkveld wordt het brede Ondernemingsrecht waarbinnen je je bezighoudt met het begeleiden van transacties, het opstellen en beoordelen van commerciële contracten, het adviseren en procederen over de geschillen die daaruit voortvloeien en de commerciële procespraktijk.
Waar ga je werken?
Je gaat deel uitmaken van onze Nijmeegse sectie Ondernemingsrecht. Je komt terecht in een hecht team met passie voor het vak en de ambitie om de sectie te laten groeien.
Wie ben je?
Je bent afgestudeerd in het Nederlands recht en je hebt aantoonbare affiniteit met het Ondernemingsrecht. Bij voorkeur heeft je scriptie ook een onderwerp binnen dit rechtsgebied. Je bent een scherp denker, maar zeker ook een doener. Je voelt aan dat een ondernemer niet betaalt voor een proefschrift, maar voor een oplossing. Je bent enthousiast, assertief en ambitieus.
Arbeidsvoorwaarden
Bij een uitdagende functie horen goede arbeidsvoorwaarden. Je kunt van ons verwachten:
– een contract voor de duur van je advocaat-stage
(meestal: 3 jaar en 3 maanden);
– als advocaat-stagiair(e) start je in je eerste jaar met een salaris van € 3.226,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband;
– een goede pensioenregeling;
– een vaste onkostenvergoeding en reiskostenvergoeding;
– 28 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
– een laptop en een mobiele telefoon;
– veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Zowel in de verplichte Beroepsopleiding Advocatuur als binnen onze eigen Dirkzwager Academy.
Meer informatie of solliciteren?
Wil je meer weten over deze vacature, dan kun je contact opnemen met Jeroen Naus of Selma van Ramele, beiden bereikbaar op 024-381 31 38
Wil je solliciteren? Klik dan op de oranje button ‘online solliciteren’ hieronder. Richt je motivatiebrief aan Petra Kiphardt (HR manager).
Wat ga je doen?
Je gaat primair aan de slag in de algemene civielrechtelijke praktijk van de sectie gezondheidszorg. Je adviseert over onder andere de (rechts)vorm en de organisatie- en governancestructuur van samenwerkingsverbanden waarbij een of meer zorginstellingen zijn betrokken. Daarnaast begeleid je herstructureringen in de zorg- en onderwijssector, stel je overeenkomsten op en sta je zorginstellingen bij in geval van (civielrechtelijke) geschillen. Verder werk je ook in de praktijken van andere advocaten van de sectie Gezondheidszorg. Jouw cliënten zijn overwegend (grote) zorginstellingen.
Over de sectie
De sectie gezondheidszorg houdt zich in brede zin bezig met het recht dat van toepassing is op de zorgsector. Iedere advocaat heeft zijn eigen aandachtsgebied. Om je een aantal voorbeelden van deze specialismen te geven: ondernemingsrecht in de zorg, medische aansprakelijkheid, tuchtrecht, privacyrecht, jeugdrecht, bestuursrecht (procedures tegen de NZa), medezeggenschapsrecht en disfunctioneren van medisch specialisten.
Wie ben jij?
Je hebt de master van je rechtenstudie (bijna) afgerond met goede studieresultaten. Jouw interesse ligt vooral bij het verbintenissenrecht en/of ondernemingsrecht. Verder heb je belangstelling voor de zorgsector. Je hebt een vlotte persoonlijkheid en een praktische instelling. Verder sta je stevig in je schoenen, weet je van aanpakken en ben je in staat om zelfstandig te werken. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Ook als je gevorderd advocaat-stagiair(e) bent of (beginnend) medewerker, nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.
Arbeidsvoorwaarden
Bij een uitdagende functie horen goede arbeidsvoorwaarden. Je kunt van ons het volgende verwachten:
– een contract voor de duur van je advocaat-stage (meestal: 3 jaar en 3 maanden);
– een advocaat-stagiaire start met een salaris van € 3.226 bruto per maand bij een fulltime dienstverband;
– een goede pensioenregeling;
– een vaste onkostenvergoeding en reiskostenvergoeding;
– 28 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
– een laptop en een mobiele telefoon;
– veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Zowel in de verplichte Beroepsopleiding Advocatuur als binnen onze eigen Dirkzwager Academy.
Meer informatie of solliciteren?
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Marieke van Dongen, senior advocaat. Je bereikt Marieke op telefoonnummer: 024-381 31 53 en via e-mail op vandongen@dirkzwager.nl.
Wil je solliciteren? Klik dan op de oranje button ‘online solliciteren’ hieronder. Richt je sollicitatiebrief aan Petra Kiphardt (manager HR).
Wat ga je doen?
Je staat zorgaanbieders bij in uiteenlopende vraagstukken op het gebied van het gezondheidsrecht. Je praktijk heeft primair een bestuursrechtelijke inslag. Zo adviseer en procedeer je veel over geschillen over zorgtarieven en conflicten op het gebied van handhaving. Vaak is de Nederlandse Zorgautoriteit daarbij je wederpartij. Ook het jeugdrecht en zaken op grond van de Wet maatschappelijke ondersteuning komen veel voor. Je hebt een gevarieerde advies- en procespraktijk.
Waar ga je werken?
Je gaat aan de slag op de sectie gezondheidszorg van onze Nijmeegse vestiging. Jouw directe collega’s zijn 11 advocaten, twee juridisch medewerkers en de secretaresses van de sectie. Iedere advocaat heeft zijn eigen aandachtsgebied.
Wie ben jij?
Je bent een uitstekend jurist met passie voor de zorg. Bij voorkeur heb je een bestuursrechtelijke achtergrond en al een aantal jaren ervaring als advocaat. Ook als je ervaring hebt bij een zelfstandig bestuursorgaan binnen de zorgsector (zoals de NZa) word je van harte uitgenodigd om te solliciteren. Je bent goed thuis in de ‘zorgwetten’, zoals de Zorgverzekeringswet, de Wet marktordening gezondheidszorg en de Jeugdwet, of bent bereid je die wetten snel eigen te maken.
Je bent analytisch sterk en houdt ervan om juridische puzzels op te lossen. Je kunt verbindingen leggen tussen wetten en zo tot creatieve oplossingen komen. Verder kun je zelfstandig werken en vind je het belangrijk om je bijdrage te leveren aan een goede teamsfeer.
Arbeidsvoorwaarden
Bij een uitdagende functie horen goede arbeidsvoorwaarden. Je kunt van ons verwachten:
– marktconform salaris (mede afhankelijk van relevante werkervaring);
– een goede pensioenregeling;
– een vaste onkostenvergoeding en reiskostenvergoeding;
– 28 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
– een laptop en een mobiele telefoon;
– veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, bijvoorbeeld binnen onze eigen Dirkzwager Academy.
Meer weten of solliciteren?
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Luuk Arends, advocaat-partner. Je bereikt Luuk op telefoonnummer: (0)24 381 31 28 en via e-mail op arends@dirkzwager.nl.
Wil je solliciteren? Klik dan op de oranje button ‘online solliciteren’ hieronder. Richt je sollicitatiebrief aan Petra Kiphardt (manager P&O).
Wat ga je doen?
Je staat zorgaanbieders bij in uiteenlopende vraagstukken op het gebied van het gezondheidsrecht. Je praktijk heeft primair een bestuursrechtelijke inslag. Zo adviseer en procedeer je veel over geschillen over zorgtarieven en conflicten op het gebied van handhaving. Vaak is de Nederlandse Zorgautoriteit daarbij je wederpartij. Ook het jeugdrecht en zaken op grond van de Wet maatschappelijke ondersteuning komen veel voor. Je hebt een gevarieerde advies- en procespraktijk.
Waar ga je werken?
Je gaat aan de slag op de sectie gezondheidszorg van onze Nijmeegse vestiging. Jouw directe collega’s zijn 11 advocaten, twee juridisch medewerkers en de secretaresses van de sectie. Iedere advocaat heeft zijn eigen aandachtsgebied.
Wie ben jij?
Je bent een uitstekend jurist met passie voor de zorg. Bij voorkeur heb je een bestuursrechtelijke achtergrond en al een aantal jaren ervaring als advocaat. Ook als je ervaring hebt bij een zelfstandig bestuursorgaan binnen de zorgsector (zoals de NZa) word je van harte uitgenodigd om te solliciteren. Je bent goed thuis in de ‘zorgwetten’, zoals de Zorgverzekeringswet, de Wet marktordening gezondheidszorg en de Jeugdwet, of bent bereid je die wetten snel eigen te maken.
Je bent analytisch sterk en houdt ervan om juridische puzzels op te lossen. Je kunt verbindingen leggen tussen wetten en zo tot creatieve oplossingen komen. Verder kun je zelfstandig werken en vind je het belangrijk om je bijdrage te leveren aan een goede teamsfeer.
Arbeidsvoorwaarden
Bij een uitdagende functie horen goede arbeidsvoorwaarden. Je kunt van ons verwachten:
– marktconform salaris (mede afhankelijk van relevante werkervaring);
– een goede pensioenregeling;
– een vaste onkostenvergoeding en reiskostenvergoeding;
– 28 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
– een laptop en een mobiele telefoon;
– veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, bijvoorbeeld binnen onze eigen Dirkzwager Academy.
Meer weten of solliciteren?
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Luuk Arends, advocaat-partner. Je bereikt Luuk op telefoonnummer: (0)24 381 31 28 en via e-mail op arends@dirkzwager.nl.
Wil je solliciteren? Klik dan op de oranje button ‘online solliciteren’ hieronder. Richt je sollicitatiebrief aan Petra Kiphardt (manager P&O).