Wie zijn wij?
Wij zijn een onafhankelijk kantoor van specialisten op het gebied
van bouwrecht. Wij geloven in specialisatie, in persoonlijk contact
en in service. Daarom hebben wij als nichekantoor in het bouwrecht
een uitstekende reputatie. We behandelen alle aspecten op het
gebied van het civiele bouwrecht, van adviseren tot procederen.
Ons vermogen om complexe juridische kwesties praktisch te benaderen
en in te zetten, wordt door onze cliënten, met name ontwikkelaars,
aannemers en installateurs maar ook opdrachtgevers, overheidsinstellingen
en verzekeraars, zeer gewaardeerd.
Functieomschrijving/over de vacature:
Wij zijn op zoek naar versterking van ons team met een advocaat-medewerker
die reeds enige jaren ervaring heeft opgebouwd in het bouwrecht
en zich verder wil ontwikkelen tot specialist of zelfs autoriteit.
Onze toekomstige collega:
Is enthousiast en ambitieus
Is gespecialiseerd in het bouwrecht
Is een netwerker en daardoor in staat een eigen praktijk op
te bouwen
Heeft een praktische inslag, analytisch vermogen en kan zich
helder en correct in het Nederlands uitdrukken
Heeft behoefte om een persoonlijke band op te bouwen met de
cliënten
Heeft de ambitie heel goed te worden op zijn/haar vakgebied
Dan bieden wij:
De mogelijkheid je te bewijzen
in een prettige en collegiale werksfeer,
met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Voor vragen over de vacature kun je bellen of mailen met mr.
Peter Breukelaar aan wie je ook je sollicitatie met CV kunt sturen
(024-381 66 94 of
breukelaar@heijltjes.nl).
Wij staan overheden, woningbouwcorporaties, aannemers, architecten
& ingenieursbureaus, ondernemingen, (zorg) instellingen,
projectontwikkelaars, Vereniging van Eigenaars en particulieren
bij.
Van welke sectie ga jij deel uitmaken?
De sectie Vastgoed & Overheid bestaat uit ruim twintig advocaten
en (kandidaat-)notarissen. Zowel binnen als buiten de sectie
werken de advocaten en (kandidaat-)notarissen van Nysingh nauw
samen door de veelheid van gezamenlijke klantrelaties en inhoudelijke
en feitelijke raakvlakken. Binnen de sectie kennen we specialisten
in: Vastgoed Advies & Transacties, Bestuursrecht, Huurrecht,
Bouwrecht, Omgevingsrecht, Onteigening & Nadeelcompensatie
en Overheid. De sectie levert een belangrijke bijdrage aan diverse
Marktgroepen binnen Nysingh, waarin leden van verschillende secties
nauw samenwerken om onze cliënten op verschillende rechtsgebieden
optimaal te kunnen bedienen.
Wij leveren maatwerk en hebben de expertise om onze cliënten
gedegen te kunnen adviseren in de volle breedte. Er worden binnen
de sectie Vastgoed & Overheid zowel bestuursrechtelijke als
civielrechtelijke zaken behandeld.
Wie zoeken wij?
Wij zoeken een advocaat-stagiaire met affiniteit met de civielrechtelijke
vastgoedpraktijk. Naast een goed analyseringsvermogen, beschik
je over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden. Je
bent leergierig, houdt van samenwerken en hebt een flexibele
en no-nonsens instelling. Uiteraard ben je zeer gemotiveerd om
uit te groeien tot een goede advocaat.
Locatie
De werkzaamheden zullen in hoofdzaak worden verricht vanuit
de locatie Arnhem. Leden van de sectie zijn echter mobiel en
daardoor veelvuldig ook op de andere locaties te vinden.
Wat bieden wij?
Wij bieden een baan waarin je je persoonlijk, maar ook vakinhoudelijk
kan ontwikkelen. Je wordt op de werkvloer begeleid door jouw
patroon en andere ervaren advocaten. Daarnaast zorgen wij ervoor
dat je jouw vakinhoudelijke kennis ‘in huis’ op peil kunt houden
en je kunt specialiseren. Je gaat samenwerken met collega’s binnen
en buiten de sectie. Dit alles in een professionele omgeving
waar kwaliteit en klantgerichtheid bovenaan staan; een dynamische
organisatie die volop in beweging is en blijft. En omdat wij
onszelf blijven ontwikkelen, bieden wij jou die kans ook.
Meer informatie?
Voor meer inhoudelijke informatie over de vacature kun je contact
opnemen met
Erik van der Dussen.
Neem voor meer informatie over de procedure contact op met onze
HR adviseur
Ilona Schotman(06-20611281).
Direct solliciteren?
Stuur je motivatiebrief met CV, ongeschoonde cijferlijsten en
stagebeoordeling(en) naar:
secretariaathr@nysingh.nl.
Hoe mooi is dat, instappen in een lopende praktijk. Eigen baas
zijn, zelf alles bepalen, zelf de omzet houden. Geen moeilijke
opstartfase, geen gedoe met concurrentie- of relatiebeding.
Voor het team juridische zaken zoeken wij per direct een:
Privaatrechtelijk jurist
(36 uur per week, voor 1 jaar met de mogelijkheid tot verlenging
met 1 jaar)
Waterschap Vallei en Veluwe zorgt voor veilige dijken, optimale
waterstanden, het zuiveren van afvalwater en schoon oppervlaktewater.
Dagelijks zorgen we ervoor dat 1,1 miljoen mensen veilig kunnen
wonen en werken. Samenwerken en vernieuwen staan in onze dienstverlening
centraal. Wij werken in de provincies Utrecht, Gelderland en
Overijssel.
Afdeling en team
Binnen team juridische zaken werken 15 enthousiaste professionals
klantgericht en proactief samen. Speerpunten op de korte termijn
zijn Lean, integraal en projectmatig werken, koers 20/21, Omgevingswet.
Daarnaast is het team betrokken bij een aantal innovatieve en
duurzame projecten zoals de Bio Energie Centrale Harderwijk,
de Energiefabriek.
Functieomschrijving
Onze nieuwe collega is:
Functie-eisen
Wij vragen:
Arbeidsvoorwaarden
Een zelfstandige baan in een open organisatie met korte communicatielijnen
waarbij verantwoordelijkheden laag in de organisatie liggen.
Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris maximaal
€ 4.552,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling (schaal
11).
Daarnaast hebben wij een interessant pakket secundaire arbeidsvoorwaarden,
zoals flexibele werktijden, een individueel keuzebudget en opleidingsmogelijkheden.
Aanstelling vindt plaats voor 1 jaar met de mogelijkheid tot
verlenging van 1 jaar.
Contactinfo
Als je interesse hebt reageer dan
uiterlijk 12 mei 2017via het
online sollicitatieformulier
.
Wil je meer informatie over deze functie dan kun je contact
opnemen met Anne Marie Vreman, teamleider juridische zaken, telefoonnummer
06-15364298. Of kijk op
www.vallei-veluwe.nl
voor meer informatie over onze organisatie.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs
gesteld.
Waterschap Vallei en Veluwe zorgt voor veilige dijken, optimale
waterstanden, het zuiveren van afvalwater en schoon oppervlaktewater.
Samenwerken en vernieuwen staan in onze dienstverlening centraal.
Wij werken in de provincies Utrecht, Gelderland en Overijssel.
De afdeling Beheer Waterketen vormt ‘de fabriek’ van de afvalwaterketen.
Een afdeling die als een bedrijf is ingericht, gericht op een
continu proces dat 24 uur per dag alertheid verlangt. De afdeling
heeft (grote) invloed op de kosten die samenhangen met het kwalitatief
goed zuiveren van afvalwaterstromen. Daarbij zorgt de afdeling
dat de kosten laag blijven. Kernachtig kan dit in relatie tot
de visie van het waterschap als volgt worden verwoord: “Wij zuiveren
afvalwater goed en tegen de laagst aanvaardbare maatschappelijke
kosten.” Dit vraagt van ons continuïteit, betrouwbaarheid en
het toepassen van nieuwe/innovatieve technieken en werkwijzen.
Daarbij wordt eveneens ingezet op het duurzaam inzamelen, transporteren
en verwerken.
Voor waterschap Vallei en Veluwe zijn wij binnen de afdeling
Beheer Waterketen op zoek naar een:
Medewerker contracten
standplaats: Apeldoorn, 25 uur per week
Contractmanagement is het op operationeel niveau managen van
alle in het contract vastgelegde verantwoordelijkheden, verplichtingen,
procedures, afspraken, voorwaarden en tarieven plus het managen
van alle onduidelijkheden, hiaten en gewenste wijzigingen in
het contract met als doel de met het contract beoogde doelstellingen
te realiseren.
Binnen ons waterschap worden contracten centraal en decentraal
afgesloten.
Functieomschrijving
De medewerker contracten heeft een loketfunctie binnen de afdeling
BWK. Jouw taak is onder meer het coördineren en beheren
van de contracten binnen de afdeling. Je voert marktverkenningen
uit. Het voeren van gesprekken met leveranciers over de inhoud
van de contracten en de naleving hiervan. Je ondersteunt en doet
voorstellen voor het verwerven van goederen en diensten, leveranciersselectie
en inkoopprocedures. Je begeleidt en coördineert inkoopprocedures
en de totstandkoming van contracten. Je toetst contracten inhoudelijk
en daar waar nodig, geef je inhoudelijke adviezen. Je voert de
bijbehorende correspondentie uit en draagt zorg voor gearchiveerde
en beheerde documenten.
Arbeidsvoorwaarden
Het salaris is afhankelijk van meegebrachte ervaring en zal
liggen tussen € 2.326,- en € 3.121,- bruto per
maand (schaal 8) op basis van een 36-urige werkweek. Het gaat
in eerste instantie om een tijdelijke aanstelling in algemene
dienst voor in principe een periode van drie jaar.
Daarnaast hebben wij een interessant pakket secundaire arbeidsvoorwaarden,
zoals flexibele werktijden, een individueel keuzebudget en opleidingsmogelijkheden.
Functie-eisen
Contactinfo
Als je interesse hebt, reageer dan
vóór 10 mei 2017 via het
online sollicitatieformulier
. De eerste kennismakingsgesprekken zullen 24 mei 2017 plaatsvinden.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen
met Taco Sikkema, afdelingshoofd Beheer Waterketen, telefoonnummer
06-12622027. Of kijk op
www.vallei-veluwe.nl
voor meer informatie over onze organisatie.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs
gesteld.
ZOA is een internationale christelijke hulporganisatie en biedt
HULP aan mensen die getroffen zijn door een natuurramp of gewapend
conflict. ZOA wil bijdragen aan een nieuw perspectief van HOOP
waardoor mensen in waardigheid en onderling vertrouwen samen
kunnen werken aan hun toekomst. Samen met de getroffen gemeenschappen
werken wij aan verder HERSTEL totdat zij weer in hun eigen levensonderhoud
kunnen voorzien. Het werk van ZOA wordt gecoördineerd vanuit
Apeldoorn. Van daaruit werken wij in 17 landen in Afrika, het
Midden-Oosten en Azië. Bij ZOA werken wereldwijd ongeveer 1000
medewerkers.
ZOA is op zoek naar
Directiesecretaris (m/v) 0,8 fte
Jouw uitdaging wordt de directie te ondersteunen bij ontwikkeling
en bewaking van afdeling overstijgende strategie en beleid en
van de beleidscyclus; tevens het geven van juridische adviezen
c.q. het coördineren ervan.
Jouw werkzaamheden
Wie je bent
Is het jouw missie het werk als directiesecretaris bij ZOA op
je te nemen? Dan heb je een christelijke levensovertuiging, ben
je lid van een kerk of gemeente en onderschrijf je de visie en
missie van ZOA. Dan heb je ook een academisch werk- en denkniveau,
een afgeronde juridische opleiding (WO) en werkervaring in een
internationale setting. Verder heb je relevante ervaring op strategisch
niveau opgedaan bij professionele organisaties, bij voorkeur
op het gebied van humanitaire hulpverlening. Bovendien beschik
je over kennis van en ervaring met het initiëren en sturen van
strategieprocessen op het gebied van humanitaire hulpverlening.
Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en
geschrift en hebt bij voorkeur ook enige kennis van de Franse
taal. Daarnaast heb je kennis van en affiniteit met de kerkelijke
verhoudingen in Nederland.
Je bent een netwerker, blinkt uit in plannen en organiseren
en bent een goede schrijver. Je bent in staat om de visie van
de organisatie uit te dragen en weet tegenstellingen te overbruggen.
Tenslotte onderscheid je je in besluitvaardigheid, communicatieve
vaardigheden, anticiperen, omgevingsbewustzijn en organisatiesensitiviteit.
Wij bieden je
ZOA biedt voor deze afwisselende baan een prima arbeidsvoorwaardenpakket
dat past bij een Goede Doelen Organisatie en bij het profiel
van deze functie. Daarnaast bieden wij je een omgeving waarin
je direct kan bijdragen aan de missie van ZOA door het mede mogelijk
maken van HULP, HOOP en HERSTEL voor mensen in door natuurrampen
of conflicten getroffen gebieden. Dit doe je samen met een team
van professionele, enthousiaste, jonge en ervaren ZOA-collega’s
in binnen- en buitenland. Samengevat: een prachtige, volgende
stap in je carrière!
Bijzondere omstandigheden
De werkzaamheden worden uitgevoerd vanuit het hoofdkantoor in
Nederland. Incidenteel wordt een bezoek gebracht aan een van
de programmalanden van ZOA.
Interesse en je wilt solliciteren?
Kijk op onze website voor meer informatie over ZOA (
www.zoa.nl).
Voor meer informatie over deze functie kun je bellen met Lydia
Gerritsma op het telefoonnummer 055 366 33 39 of mailen via
l.gerritsma@zoa.nl. Solliciteren doe je door het sollicitatieformulier
van de website
www.zoa.nlvia de link naar deze vacature in te vullen op
uiterlijk 22 april 2017.
ZOA hanteert een gelijke kansenbeleid en zet zich in voor diversiteit
op de werkvloer. Gekwalificeerde vrouwen en mannen, personen
van alle nationaliteiten, culturele achtergronden en kandidaten
met een beperking zijn van harte welkom om te solliciteren.
De sectie
Ondernemingsrecht van ons kantoor in Arnhem breidt
uit en daarom zijn wij op zoek naar een commercieel vaardige
advocaat-medewerker. De sectie houdt zich bezig met procesrecht,
(internationaal) contractenrecht, fusies en overnames, bankrecht
en insolventierecht.
Als teamplayer voel je je als een vis in het water in ons hechte
team van advocaten en (kandidaat-)notarissen. Je gaat werken
in de brede ondernemingsrechtpraktijk variërend van adviseren
tot procederen. De focus van je praktijk ligt op het vlak van
fusies & overnames en wordt deels ook in het Engels gevoerd.
Wij zoeken een gedreven advocaat met een positieve en enthousiaste
(levens)houding. Ben je daarnaast analytisch en juridisch sterk
dan biedt Dirkzwager je een prettige omgeving en mooie praktijk.
Deze procedure loopt via Elderson Executive Search.
Voor informatie over de vacature en de sollicitatieprocedure
verwijzen we je naar
http://www.eldersonexecutivesearch.nl/
Onze sectie Gezondheidszorg heeft een landelijke proces- en
adviespraktijk. Wij treden op in uiteenlopende kwesties waar
zorginstellingen en professionals uit alle sectoren van de gezondheidszorg
in de dagelijkse praktijk mee te maken krijgen.
Wij zoeken een stagiair(e) met een proactieve houding die analytisch
en juridisch sterk is. Goede kennis van het civiel recht strekt
tot aanbeveling. Beschik jij daarnaast over goede mondelinge
en schriftelijke vaardigheden, dan biedt Dirkzwager jou een aantrekkelijke
praktijk en de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen en door
te groeien.
Bel voor vragen of meer informatie met
mr. dr. Luuk Arends: 024 – 381 31 28.
Solliciteren
Stuur dan je sollicitatiebrief met motivatie, cv, ongeschoonde
cijferlijsten bachelor en master en eventuele stageverklaring(en)
naar ons:
Dirkzwager advocaten & notarissen
t.a.v.
Petra Kiphardt
Postbus 111
6800 AC Arnhem
kiphardt@dirkzwager.nl
Als advocaat-medewerker financieel recht ben je goed op hoogte
van de Wet op het financieel toezicht en aanverwante regelgeving,
zoals titel 7: 2A BW, de WCK, Wwft en de Wet OHP.
Je adviseert en procedeert over alle aspecten van financieel
recht zoals zorgplicht, het verlenen van beleggingsdiensten,
kredietverleningen, zakelijke zekerheden en financiële producten
waaronder (rente)derivaten.
Je werkt samen in een hecht team van ondernemingsrecht advocaten
en (kandidaat-) notarissen. De praktijk is deels internationaal
dus kennis van en vaardigheid in de Engelse taal is nodig.
Heb jij een gedreven commerciële instelling, ben je analytisch
sterk en ben je goed thuis in de Engelse taal, dan biedt Dirkzwager
je een mooie advies- en procespraktijk met de mogelijkheid je
te ontwikkelen tot een prima (financieel recht) advocaat.
Voor informatie over deze functie of in geval van vragen kun
je contact opnemen met
mr. Chantal van den Borne op telefoonnummer 026 – 353
83 30.
Solliciteren
Stuur dan je sollicitatiebrief met motivatie, cv, ongeschoonde
cijferlijsten bachelor en master en eventuele stageverklaring(en)
naar ons:
Dirkzwager advocaten & notarissen
t.a.v.
Petra Kiphardt
Postbus 111
6800 AC Arnhem
kiphardt@dirkzwager.nl