Nieuwsbrief

Top vacatures

Accountmanager Legal / Legal Officer – Amsterdam

Functie

Als Accountmanager Legal beheer je zelfstandig een cliëntenportefeuille. Je verleent juridische, administratieve en fiscale werkzaamheden ten behoeve van deze cliënt vennootschappen. De werkzaamheden omvatten onder andere;

 

      het oprichten en coördineren van trustactiviteiten ten behoeve van rechtspersonen naar Nederlands recht;

      het voeren van algemene correspondentie en overleg inzake de cliënt vennootschap met cliënt, instanties, autoriteiten, banken en adviseurs;

      het opstellen en beoordelen van aandeelhouders- en directiebesluiten, volmachten en contracten;

      het beoordelen van statuten, wetgeving en richtlijnen;

      het tijdig signaleren van fiscale of juridische aspecten van een voorgenomen transactie;

      houden van voortdurend contact aangaande de financiële en fiscale status van cliëntvennootschappen met (assistent) accountmanagers administratie.

 

Functie eisen

      Een afgeronde universitaire opleiding civiel, notarieel of fiscaal recht met een focus op ondernemingsrecht

      2 – 5 jaar relevante werkervaring.

      Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engels taal;

      Proactief, assertief, teamspeler, sociaal / netwerker, flexibel en resultaat gericht.

 

Aanbod

      Uitstekende doorgroei mogelijkheden;

      Een marktconform salaris; goede secundaire arbeidsvoorwaarden inclusief bonussen.

 

Sollicitatie

Is je interesse gewekt en wil je solliciteren of eerst meer informatie? Stuur dan je CV + motivatie naar recruitment@legalmatters.com of neem telefonisch contact op met  Vivianne de Wit via 088-6288388 .

Gevorderd advocaat-stagiaire of beginnend advocaat medewerker Ondernemingsrecht

Voor de uitbreiding van onze sectie Ondernemings- en Insolventierecht zijn wij op zoek naar twee slimme en enthousiaste advocaten (m/v). Ben jij geïnteresseerd in het begeleiden en adviseren van ondernemingen en hun bestuurders op het gebied van ondernemingsrecht (advies – en procespraktijk)? Ben jij op zoek naar een goed, maar ook leuk kantoor met mooie cliënten, dan komen wij graag met jou in contact!

 

– Omschrijving vacature (gevorderde) advocaat stagiair –

Je bent werkzaam in de Ondernemings- en Insolventierechtpraktijk van Carry Dullaart en Sjef Bartels. Jouw werkzaamheden zullen in principe op het vlak van het ondernemingsrecht liggen. Denk aan het opstellen en uitonderhandelen van overeenkomsten en het assisteren bij aandelen- en activatransacties. In het verlengde van die werkzaamheden voeren wij daarnaast regelmatig procedures ten aanzien van bestuurdersaansprakelijkheid, aandeelhoudersgeschillen en  commerciële contracten. Je krijgt ook tijdens de stage de mogelijkheid om jouw eigen dossiers te behandelen waarin je uiteraard door Carry en Sjef begeleid zal worden.

 

– Omschrijving vacature advocaat medewerker (3 – 6 jaar ervaring) –

Je verricht je werkzaamheden in de ondernemingsrechtpraktijk van Carry Dullaart en Sjef Bartels met de nodige zelfstandigheid. Je werk zal met name bestaan uit het  begeleiden van aandelen- en activatransacties, herstructureringen en het opstellen en uitonderhandelen van aandeelhouders- en aanverwante overeenkomsten. Daarnaast procederen Carry en Sjef regelmatig over bestuurdersaansprakelijkheid, post-M&A- en aandeelhoudersgeschillen en vorderingen. Mocht je een affiniteit met de procespraktijk hebben, dan bestaat bij Labré ook de ruimte je hierin verder te specialiseren.

 

Wij zoeken

Wij zijn op zoek naar een slimme en enthousiaste advocaat-stagiaire die specifieke interesse heeft in het ondernemingsrecht en op dat vlak ook aantoonbaar goede studieresultaten heeft behaald. Het is een pré indien je een tweede- of derdejaars advocaat-stagiaire bent die voormelde keuzevakken in de beroepsopleiding heeft afgerond!

Daarnaast zijn wij op zoek naar een (beginnend) medewerker die al (enige) ervaring heeft in een ondernemingsrechtpraktijk en zich op dat terrein, in een stimulerende werkomgeving, verder wil ontwikkelen.

Natuurlijk beschik jij over de benodigde papieren om als Nederlands advocaat te werken en voor beide vacatures geldt dat het een pré is als je tijdens de beroepsopleiding de keuzevakken i) ondernemingsrecht en/of ii) financiering, zekerheden en insolventie hebt gevolgd.

Wij bieden

Labré biedt je de mogelijkheid om je verder te specialiseren op het gebied van het ondernemingsrecht. In dat kader zullen we regelmatig concrete doelen met je bespreken en zul je actief worden begeleid zonder dat je daarbij teveel aan de hand wordt genomen. We vinden het belangrijk dat je je werk leuk vindt, omdat dat bijdraagt aan een goede werksfeer en uitmuntende resultaten. Labré heeft een bloeiende praktijk en een jong en enthousiast team. De sfeer op kantoor is informeel, en ideaal voor iemand die authentiek is en kwaliteit belangrijk vindt. We werken hard voor onze cliënten, maar we zijn geen urenfabriek. Bij een goede sfeer hoort een fijne werkomgeving. Ons kantoor bevindt zich in het hart van Amsterdam Oud-Zuid, op vijf minuten fietsen van Station Zuid en we borrelen dan ook regelmatig in de buurt.

 

Over Labré

Labré kiest bewust voor specialisatie in een vier complementaire rechtsgebieden waarmee elke ondernemer vroeg of laat te maken krijgt: ondernemings- en insolventierecht, vastgoed, bestuursrecht en arbeidsrecht. Labré adviseert en procedeert binnen deze specialisaties en treedt op voor grote en middelgrote ondernemingen, overheden en medezeggenschapsorganen. Op overige rechtsgebieden werken wij samen met gerenommeerde (inter)nationale nichekantoren zodat wij onze cliënten een ‘one-stop-shop’ met de hoogst mogelijke kwaliteit aan dienstverlening kunnen bieden.

 

Meer weten of solliciteren

Wees niet verlegen en neem voor specifieke vragen over deze vacatures contact op met Sjef Bartels of Carry Dullaart (sjef.bartels@labre.nl en carry.dullaart@labre.nl). Zij vertellen je graag over hun praktijk en dagelijkse werkzaamheden.

 

Sollicitatiebrieven met curriculum vitae, cijferlijsten en eventuele stagebeoordelingen kun je bij voorkeur per e-mail sturen naar tara.bruijn@labre.nl of per post naar Labré  advocaten, t.a.v. Tara Bruijn, Postbus 75727, 1070 AS Amsterdam.

Director Competition Counsel

AkzoNobel creates everyday essentials to make people’s lives more liveable and inspiring. As a leading global paints and coatings company, we supply essential ingredients, essential protection and essential color to industries and consumers worldwide. 

AkzoNobel’s operations are supported by a professional Legal Group. The Competition Law Expert Group, part of the Legal Group, is responsible for:

  • Managing competition law cases, litigation and inquiries from authorities;
  • Advising the AkzoNobel businesses worldwide on competition law matters;
  • Supporting in M&A transactions and corporate strategy;
  • Managing and monitoring AkzoNobel’s competition law compliance program;
  • Developing the competition law skills of the AkzoNobel lawyers and other interested parties.


We are currently looking to recruit a 

Director Competition Counsel


Responsibility

  • Identifies competition law risks for the AkzoNobel businesses and ensures appropriate mitigating controls are in place;
  • Makes relevant competition law rules, guidance and education available;
  • Implements suitable competition law standards and manages competition law processes such as amnesty programs, dawn raid network and competition law declarations;
  • Manages competition law investigations;
  • Manages merger control filings and provides competition law support in M&A projects
  • Is primary point of contact for competition law authorities; Provides competition law advice and support in business transactions;
  • Manages the competition law expert group;
  • Manages external competition law counsel engaged in competition law matters.  


Functional responsibilities/network

  • Maintaining expertise in competition law (e.g. developments relating to competition law) through active participation in external networks (e.g. in-house counsels networks, law firm trainings);
  • External speaker on conferences and publications in journals.


Candidate profile

  • Legal master (academic) plus Bar admission in relevant EU jurisdiction;
  • At least 10 years of experience working as a lawyer at an international law firm or at a multinational corporation;
  • At least 3 years of experience working as a competition counsel;
  • Business acumen, solution oriented and proven negotiating and facilitating skills;
  • Able to manage competition law processes (e.g. merger control filings, investigations) and lead change;
  • Able to direct, guide and engage people to act in accordance with competition laws;
  • Customer focused with a passion for excellence and delivering on commitments;
  • Able to work independently and as part of a team;
  • Able to effectively manage outside counsel;
  • Able to work independently and as part of a team;
  • Customer focused with a passion for excellence and delivering on commitments.


Application details
We welcome your online application via our website www.akzonobel.com/careers, reference 180002GB, or use the ‘Apply’ button. Please note, that applications sent by mail will not be considered. If you have any questions, feel free to contact Jan Kees Stout, Talent Resourcing Partner, phone +31 (0)88 0106789, option 2.
A background check will be part of the selection process.

Agency or sales calls are not appreciated

AkzoNobel creates everyday essentials to make people’s lives more liveable and inspiring. As a leading global paints and coatings company, we supply essential ingredients, essential protection and essential color to industries and consumers worldwide. Backed by a pioneering heritage, our innovative products and sustainable technologies are designed to meet the growing demands of our fast-changing planet, while making life easier. Headquartered in Amsterdam, the Netherlands, we are present around the globe, while our portfolio includes well-known brands such as Flexa, Sikkens and Alabastine. Consistently ranked as a leader in sustainability, we are dedicated to energizing cities and communities while creating a protected, colorful world where life is improved by what we do.

Keywords: Vacancy, full time, Amsterdam, Director Competition Counsel, manager, team lead, legal.

CDD Analist

Wat je gaat doen

Om mogelijke Compliance risico’s te mitigeren, is het van wezenlijk belang dat financiële instellingen hun ‘klanten kennen’. Door het Know Your Customer (KYC) of in het Nederlands Ken Je Klant principe, wordt het risico dat een financiële instelling als derde partij verbonden is aan witwassen en terrorisme financiering gereduceerd. Via een Customer Due Diligence analyse, worden de risico’s van particuliere en zakelijke relaties beoordeeld, door middel van identificatie en verificatie van de identiteit van de klant. Bij zakelijke klanten wordt hiernaast ook onderzoek gedaan naar de natuurlijke personen verbonden aan de zakelijke klant en de structuur, transacties en aard van de onderneming. Als Customer Due Diligence analist, is het jouw taak om deze risico analyse uit te voeren en naar de business toe te verdedigen. Zo draag je bij aan de waarborging van klantintegriteit en help je corruptie en fraude tegen te gaan.

1) Het uitvoeren en documenteren van Customer Due Diligence analyses op particuliere en zakelijke klanten voor de business.

  • Identificatie en verificatie van particuliere en zakelijke klanten. Bij zakelijke klanten ook identificatie van de verbonden natuurlijke personen (bestuurders, uiteindelijk belanghebbenden)
  • Onderzoek naar de structuur van het bedrijf en aandeelhouders
  • Transactie monitoring
  • Onderzoek naar de aard van de onderneming, en andere risico factoren zoals screening van sanctielijsten en PEPs (afhankelijk van beleid)

2) De CDD analyse kunnen weergeven in een heldere rapportage.

3) De uitkomst van de analyse communiceren aan de business met als doel advies uit te brengen over het risicoprofiel van de klant.

Jouw Profiel

  • Een afgeronde WO opleiding;
  • Minimaal 2 jaar of meer werkervaring op het gebied van CDD;
  • Kritische onderzoeker en goed in het identificeren van mogelijke risico’s;
  • Aantoonbare kennis binnen het vakgebied, opgedaan binnen een financiële instelling;
  • Sterk analytisch vermogen, zorgvuldig, nauwkeurig;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Affiniteit met juridische taal en documentatie;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat je van ons kunt verwachten

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Marktconform salaris;
  • Persoonlijke begeleiding met een focus op professionele en persoonlijke groei en ontwikkeling;
  • Een fulltime functie van 40 uur per week.

Je werkomgeving

DPA Compliance is koploper en specialist in de arbeidsmarkt voor Compliance Professionals. Wij bemiddelen Compliance professionals op tijdelijke posities binnen financiële instellingen, bedrijven en non-profit instellingen door heel Nederland. We bemiddelen op elk niveau de juiste Compliance professional (van junior tot senior) en ontzorgen opdrachtgevers middels onze diensten detachering en bemiddelen van interim professionals.

DPA Compliance is een business unit van DPA Group N.V.

CDD Analist

Wat je gaat doen

 

Om mogelijke Compliance risico’s te mitigeren, is het van wezenlijk belang dat financiële instellingen hun ‘klanten kennen’. Door het Know Your Customer (KYC) of in het Nederlands Ken Je Klant principe, wordt het risico dat een financiële instelling als derde partij verbonden is aan witwassen en terrorisme financiering gereduceerd. Via een Customer Due Diligence analyse, worden de risico’s van particuliere en zakelijke relaties beoordeeld, door middel van identificatie en verificatie van de identiteit van de klant. Bij zakelijke klanten wordt hiernaast ook onderzoek gedaan naar de natuurlijke personen verbonden aan de zakelijke klant en de structuur, transacties en aard van de onderneming. Als Customer Due Diligence analist, is het jouw taak om deze risico analyse uit te voeren en naar de business toe te verdedigen. Zo draag je bij aan de waarborging van klantintegriteit en help je corruptie en fraude tegen te gaan.

1) Het uitvoeren en documenteren van Customer Due Diligence analyses op particuliere en zakelijke klanten voor de business.

  • Identificatie en verificatie van particuliere en zakelijke klanten. Bij zakelijke klanten ook identificatie van de verbonden natuurlijke personen (bestuurders, uiteindelijk belanghebbenden)
  • Onderzoek naar de structuur van het bedrijf en aandeelhouders
  • Transactie monitoring
  • Onderzoek naar de aard van de onderneming, en andere risico factoren zoals screening van sanctielijsten en PEPs (afhankelijk van beleid)

2) De CDD analyse kunnen weergeven in een heldere rapportage.

3) De uitkomst van de analyse communiceren aan de business met als doel advies uit te brengen over het risicoprofiel van de klant.

 

 

 

 

Jouw Profiel

  • Een afgeronde WO opleiding;
  • Minimaal 2 jaar of meer werkervaring op het gebied van CDD;
  • Kritische onderzoeker en goed in het identificeren van mogelijke risico’s;
  • Aantoonbare kennis binnen het vakgebied, opgedaan binnen een financiële instelling;
  • Sterk analytisch vermogen, zorgvuldig, nauwkeurig;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Affiniteit met juridische taal en documentatie;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat je van ons kunt verwachten

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Marktconform salaris;
  • Persoonlijke begeleiding met een focus op professionele en persoonlijke groei en ontwikkeling;
  • Een fulltime functie van 40 uur per week.

Je werkomgeving

DPA Compliance is koploper en specialist in de arbeidsmarkt voor Compliance Professionals. Wij bemiddelen Compliance professionals op tijdelijke posities binnen financiële instellingen, bedrijven en non-profit instellingen door heel Nederland. We bemiddelen op elk niveau de juiste Compliance professional (van junior tot senior) en ontzorgen opdrachtgevers middels onze diensten detachering en bemiddelen van interim professionals.

DPA Compliance is een business unit van DPA Group N.V.

Teammanager Juridische Zaken

Teammanager, een multidisciplinaire functie

Vanuit jouw visie op het terrein van juridische aangelegenheden ben jij het aanspreekpunt voor het bestuur, managementteam en je collega teammanagers. Jouw kennis en inzicht over de ontwikkelingen op dit gebied zorgen ervoor dat je de organisatie kunt meenemen en adviseren.

 

Beschik jij over een flinke portie strategische denk- en innovatiekracht? En deins je er niet voor terug om nieuwe wegen te bewandelen als antwoord op de veranderende rol van de overheid en ben je in staat om je team mee te nemen in deze ontwikkeling?

Stimuleren, motiveren en verbinden zijn de basis om resultaten te kunnen boeken met je team. Door je communicatieve eigenschappen word je ervaren als een innemend persoon. Je werkt verbindend tussen je medewerkers, maar weet ook de onderlinge communicatie en samenwerking tussen verschillende teams te bevorderen. Door je coachende stijl van leidinggeven stimuleer je jouw medewerkers in hun professionele, vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling. Je besteedt tijd en aandacht, luistert en toont belangstelling voor de persoon. Je weet goed in te schatten wat de ander aankan en benut zijn/haar capaciteiten.

Je bent eindverantwoordelijk voor de budgetten van je team.

Vakkundig en motiverend

De teammanager die wij zoeken lost knelpunten met vindingrijkheid en creativiteit op binnen het team of de organisatie. Van de teamleden tot het management en bestuur; jij kunt op alle niveaus schakelen. Voor jou betekent leiderschap nadruk leggen op de positieve ontwikkelingen binnen het team en in de organisatie. Daarnaast kun jij kritisch zijn, maar heb je ook een gezonde dosis humor!

Naast leidinggevende taken werk je ook zelf aan juridische advisering op allerlei terreinen en voer je juridische control uit op voorstellen voor het college, de gemeenteraad en het bestuur van de werkorganisatie.

Je neemt je verantwoordelijkheid. Je steekt zelf de handen uit de mouwen en je kan ook zeker delegeren. Jouw positieve instelling breng je over op je teamleden en je motiveert hen te acteren als zelfbewuste medewerkers.

Je bent vakkundig, sociaal en je werkt met een visie; dit ben jij ten voeten uit.

 

Match?

·         WO werk- en denkniveau, met een afgeronde universitaire opleiding Rechten

·         Aantoonbare ervaring als coachend manager

·         Communicatief sterk

·         Bestuurssensitief met een goed ontwikkelde politieke antenne

·         Omgevingsbewust en onafhankelijk

·         Relativeren kun je als geen ander en verbinden is jouw kracht

·         Fulltime, 36 uur per week

·         Standplaats met name Lisse

 

Interesse?

·         Mooi salaris van maximaal € 5.520,00 per maand    

·         Flexibel werken

·         Veel ruimte voor ontwikkeling en initiatief

·         De organisatie en het team zijn in opbouw

·         In eerste instantie een contract voor 2 jaar.

 

HLT samen

Inventief, krachtig en verbindend, dat is waar wij voor staan. HLTsamen in een nieuwe, jonge werkorganisatie van de gemeenten Hillegom, Lisse en Teylingen die volop in verandering is. Wij zetten ons voor 100% in voor de ruim 80.000 inwoners die de werkorganisatie bedient en zijn creatief in de oplossingen die wij bieden voor maatschappelijke vragen. Ook jouw ideeën en initiatief zijn daarin zeer welkom!

 

Team Juridische Zaken

Het team Juridische Zaken is één van de teams binnen het domein Bedrijfsvoering. Het team bestaat uit 14 medewerkers; juridische adviseurs, functionaris gegevensbescherming en ondersteuning. Het is een hecht en klein team van professionals.

                                                                                  

Klaar voor de volgende stap binnen HLTsamen?

Reageer uiterlijk 21 mei via Werken in het Westen en maak kans op deze mooie baan! Wil je toch eerst wat meer informatie over de vacature? Bel dan met Laurens Prikken, Domeinmanager Bedrijfsvoering, via 06- 103 20 475 of mail naar l.prikken@hltsamen.nl.

 

Een assessment en screening kunnen deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

Legal Counsel Privacy

Wat je gaat doen

Als Legal Counsel Privacy help je organisaties om privacyrisico’s concreet en beheersbaar te maken en geef je advies over het aanpassen van processen en systemen zodat de organisaties voldoen aan de wet- en regelgeving. Je bent sparring partner over privacyvraagstukken, en helpt om de benodigde maatregelen te treffen om het privacybewustzijn in de organisatie te vergroten.

Jouw Profiel

  • Afgeronde juridische WO-opleiding;
  • 2-3 jaar privacy- en gegevensbeschermingsgerelateerde werkervaring binnen het bedrijfsleven, overheid of advocatuur;
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens in brede zin (Wbp, meldplicht datalekken, AVG);
  • Heeft kennis van integriteit en ethiek op gebied van privacy vraagstukken;
  • Communicatief vaardig in de Nederlandse en Engelse taal, en in staat zaken helder uit te leggen.

Wat je van ons kunt verwachten

 

Je werkomgeving

DPA Privacy richt zich volledig op privacy en is gespecialiseerd in de selectie en bemiddeling van privacy- en young professionals voor vast, tijdelijk en interim functies. Je komt te werken bij de top 500 bedrijven en overheden. We bieden onze opdrachtgevers een totaaloplossing voor het verantwoord omgaan met persoonsgegevens: de juridische, technische en procesmatige aspecten tot en met het privacybewustzijn. De opdrachten zijn passend bij jouw ambities en ontwikkelingsrichting.

Legal Counsel Privacy

Wat je gaat doen

Als Legal Counsel Privacy help je organisaties om privacyrisico’s concreet en beheersbaar te maken en geef je advies over het aanpassen van processen en systemen zodat de organisaties voldoen aan de wet- en regelgeving. Je bent sparring partner over privacyvraagstukken, en helpt om de benodigde maatregelen te treffen om het privacybewustzijn in de organisatie te vergroten.

Jouw Profiel

  • Afgeronde juridische WO-opleiding;
  • 2-3 jaar privacy- en gegevensbeschermingsgerelateerde werkervaring binnen het bedrijfsleven, overheid of advocatuur;
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens in brede zin (Wbp, meldplicht datalekken, AVG);
  • Heeft kennis van integriteit en ethiek op gebied van privacy vraagstukken;
  • Communicatief vaardig in de Nederlandse en Engelse taal, en in staat zaken helder uit te leggen.

Wat je van ons kunt verwachten

 

Je werkomgeving

DPA Privacy richt zich volledig op privacy en is gespecialiseerd in de selectie en bemiddeling van privacy- en young professionals voor vast, tijdelijk en interim functies. Je komt te werken bij de top 500 bedrijven en overheden. We bieden onze opdrachtgevers een totaaloplossing voor het verantwoord omgaan met persoonsgegevens: de juridische, technische en procesmatige aspecten tot en met het privacybewustzijn. De opdrachten zijn passend bij jouw ambities en ontwikkelingsrichting.

Data management specialist

Wat je gaat doen

As Risk data lineage specialist:

  • You assess the impact of recent regulation and policy changes on the data lineage;
  • You transform functional documentation, manuals and policies into the data lineage;
  • You liaise with the business analysts to review the lineage;
  • You document that changes in the functional data lineage or your review the changes performed by other business analysts; You make sure that functional documentation and data lineage is fully aligned.

Jouw Profiel

Professional expertise

Master in Economics, Business Management or similar education;

  • At least 5 year of experience in the banking industry in Risk and/or Finance;
  • Business analyst with thorough knowledge of the data flows in a financial institution and with understanding of risk regulation and policies;
  • Thorough knowledge of Risk, in particularly expertise in Credit Risk.

Personal Profile (personal skills)

  • Excellent documentation and presentation skills;
  • Critical mind-set with respect to what is delivered;
  • Pro-active, hands on mentality;
  • Communicative and accurate;
  • A good team player;
  • Fluency in English both written and verbal (work language)

Traineeship Risk

Wat je gaat doen

Effectief risicomanagement draagt bij aan betere financiële prestaties, waardecreatie en continuïteit van de bedrijfsvoering. Door de recente financiële crisis en de steeds complexere financiële wet-en regelgeving zijn de uitdagingen voor functies met betrekking tot risicomanagement binnen bedrijven sterk toegenomen. Dit verklaart de grote vraag naar Risk & Audit Professionals. Specialisten die strategisch én praktisch denken. Die het brede domein van risicomanagement overzien en thuis zijn in de relevante regelgeving. En die hun kennis en kunde steeds verder aanscherpen om nieuwe stappen mogelijk te maken.

DPA Risk is dé organisatie in het bemiddelen van professionals in Risk & Audit. Door de snel groeiende markt en toenemende vraag vanuit onze opdrachtgevers is er een nieuw traineeship ontwikkeld om talenten aan te trekken die graag de uitdaging aangaan. Wij zorgen voor een perfecte match tussen jou en onze opdrachtgevers!

Jouw Profiel

 

Ben jij de Risk trainee die wij zoeken en herken jij jezelf in het onderstaande?

  • Je beschikt over een HBO of WO opleiding, bij voorkeur in de richting Economie, Rechten, Bedrijfskunde, Accountancy of een gelijksoortige opleiding;
  • Je bent communicatief zeer sterk en je bent goed in het aangaan van duurzame relaties;
  • Je bent flexibel en hands on;
  • Het leveren van kwaliteit staat voorop in je handelen en vindt het een uitdaging om zowel strategisch als operationeel te handelen;
  • Je bent in staat het belang van de opdrachtgever voorop te zetten en de opdrachtgever, waar nodig, van adviezen te voorzien of als sparringpartner op te treden;
  • Je vindt het leuk om mee te denken met DPA Risk door middel van het signaleren van leads voor jezelf of je collega’s, waarin het belang van je opdracht en opdrachtgever natuurlijk voorop staan.

Wat je van ons kunt verwachten

 

  • Een marktconform salaris;
  • Een jaarlijks opleidingsbudget, te besteden aan relevante opleidingen bij gerenommeerde instituten;
  • Interne competentiegerichte cursussen en trainingen binnen DPA Academy;
  • Persoonlijke begeleiding met een focus op professionele en persoonlijke groei en ontwikkeling;
  • Een fulltime functie van 40 uur per week;
  • Projecten bij de top 500 van het bedrijfsleven.

 

 

Je werkomgeving

 

Wanneer je bij DPA Risk in dienst komt als trainee, ga je deel uitmaken van een toonaangevende en dynamische onderneming. Wij bieden een open en informele cultuur en met onze persoonlijke benadering streven wij ernaar het beste uit onze mensen te halen. Je wordt daarbij ondersteund door training en coaching van topkwaliteit.

We geven jou de kans om bij verschillende projecten van onze klanten aan de slag te gaan om Risk Management te leren en een breed inzicht te krijgen in ons vakgebied. Dit kan een project zijn bij een bank of verzekeraar, maar ook bij andere ondernemingen in de financiële sector. Na een succesvol doorlopen traineeship bieden wij jou de kans om vast in dienst te treden bij DPA Risk, waarbij je je nog verder in de praktijk kan ontwikkelen om zo door te groeien als volwaardig Risk Professional.