Nieuwsbrief

Top vacatures

Young Compliance Professional

Wat je gaat doen

Wanneer je bij DPA Compliance & Risk in dienst komt als Young Professional, ga je deel uitmaken van een toonaangevende en dynamische onderneming. Wij bieden een open en informele cultuur en met onze persoonlijke benadering streven wij ernaar het beste uit onze mensen te halen. Je wordt daarbij ondersteund door training en coaching van topkwaliteit.

We geven jou de kans om binnen de financiële sector aan de slag te gaan. Dit betekent dat je bij een van onze klanten wordt gepresenteerd en de kans krijgt om ervaring op te doen binnen het compliance & risk werkveld. DPA biedt je de kans om jezelf in de praktijk te ontwikkelen en ontplooien als volwaardig compliance professionals bij DPA Compliance & Risk.

Jouw Profiel

Ben jij de nieuwe Young Compliance Professional die wij zoeken en herken jij jezelf in het onderstaande?

  • Je beschikt over een HBO of WO opleiding, bij voorkeur in de richting Rechten, Bedrijfskunde, Criminologie;
  • Je bent communicatief zeer sterk en je bent goed in het aangaan van duurzame relaties;
  • Je hebt affiniteit met de financiële sector;
  • Je stelt je flexibel op zowel richting DPA als de klant; • Het leveren van kwaliteit staat voorop in je handelen;
  • Je beschikt over een analytisch vermogen en hebt oog voor detail;
  • Je bent in staat het belang van de opdrachtgever voorop te zetten;
  • Je zet je in om de opdrachtgever, waar nodig, van adviezen te voorzien of als sparringpartner op te treden;
  • Je vindt het leuk om mee te denken met DPA Compliance & Risk door middel van het signaleren van leads voor jezelf of je collega’s, waarin het belang van je opdracht en opdrachtgever natuurlijk voorop staan.

Wat je van ons kunt verwachten

  • Een marktconform salaris;
  • Een jaarlijks opleidingsbudget, te besteden aan relevante opleidingen bij gerenommeerde instituten;
  • Interne competentiegerichte cursussen en trainingen binnen DPA Academy;
  • Persoonlijke begeleiding met een focus op professionele en persoonlijke groei en ontwikkeling;
  • Een fulltime functie van 40 uur per week.

Je werkomgeving

DPA Compliance & Risk is koploper en specialist in de arbeidsmarkt voor het bemiddelen (young) compliance professionals. Wij bemiddelen compliance professionals op tijdelijke posities binnen financiële instellingen, bedrijven en non-profit instellingen door heel Nederland. We bemiddelen op elk niveau de juiste compliance professionals (van junior tot senior) en ontzorgen opdrachtgevers middels detachering en interim professionals. DPA Compliance & Risk is een business unit van DPA Group N.V.

Traineeship Compliance

Wat je gaat doen

Wanneer je bij DPA Compliance & Risk in dienst komt als trainee, ga je deel uitmaken van een toonaangevende en dynamische onderneming. Wij bieden een open en informele cultuur en met onze persoonlijke benadering streven wij ernaar het beste uit onze mensen te halen. Je wordt daarbij ondersteund door training en coaching van topkwaliteit.

We geven jou de kans om binnen de financiële sector aan de slag te gaan. Dit betekent dat je bij een van onze klanten wordt gepresenteerd en de kans krijgt om ervaring op te doen binnen het compliance & risk werkveld. Na een succesvol doorlopen traineeship bieden wij jou de kans om in dienst te komen als Compliance Professional, waarbij je je nog verder in de praktijk kan ontwikkelen om jezelf te ontplooien als volwaardig compliance professional bij DPA Compliance & Risk.

Jouw Profiel

Ben jij de nieuwe Compliance trainee die wij zoeken en herken jij jezelf in het onderstaande?

  • Je beschikt over een HBO of WO opleiding, bij voorkeur in de richting Rechten, Bedrijfskunde, Criminologie of Economie;
  • Je bent communicatief zeer sterk en je bent goed in het aangaan van duurzame relaties;
  • Je bent flexibel en hands on;
  • Het leveren van kwaliteit staat voorop in je handelen;
  • Je bent in staat het belang van de opdrachtgever voorop te zetten en de opdrachtgever, waar nodig, van adviezen te voorzien of als sparringpartner op te treden;
  • Je vindt het leuk om mee te denken met DPA Compliance & Risk door middel van het signaleren van leads voor jezelf of je collega’s, waarin het belang van je opdracht en opdrachtgever natuurlijk voorop staan.

Wat je van ons kunt verwachten

  • Een marktconform salaris;
  • Een jaarlijks opleidingsbudget, te besteden aan relevante opleidingen bij gerenommeerde instituten;
  • Interne competentiegerichte cursussen en trainingen binnen DPA Academy;
  • Persoonlijke begeleiding met een focus op professionele en persoonlijke groei en ontwikkeling;
  • Een fulltime functie van 40 uur per week.

Je werkomgeving

Een gedreven Compliance & Risk professional is voor bedrijven in de financiële sector van essentieel belang. Het voldoen aan opgelegde regelgeving kan namelijk een behoorlijke last zijn. Nieuwe wetgeving heeft grote impact op het financiële beleid en kan ook de financiële resultaten van ondernemingen beïnvloeden. Het is daardoor belangrijk tijdig te anticiperen op veranderingen in wet- en regelgeving, waardoor onnodige kosten voorkomen kunnen worden.

DPA Compliance & Risk is dé organisatie in het bemiddelen van ervaren professionals in compliance & risk. Door de snel groeiende markt en toenemende vraag vanuit onze opdrachtgevers is er een nieuw traineeship ontwikkeld om talenten aan te trekken die graag de uitdaging aangaan. Wij zorgen voor een perfecte match tussen jou en onze opdrachtgevers!

AML-Officer

Wat je gaat doen

Ter voorkoming van witwassen en terrorismefinanciering is verschillende nationale en internationale wet- en regelgeving ingevoerd. De AML specialist vertaalt deze wet- en regelgeving naar transacties, waardoor ongebruikelijke of verdachte betalingen en/of handel transacties worden gedetecteerd en onderzocht.

Daarnaast onderzoekt de AML specialist de verschillende betalingspatronen om zo structuren te kunnen blootleggen en hierop beleid te ontwikkelen.

De AML specialist verzorgt rapportages, stelt beleid op omtrent de transacties en wet- en regelgeving en adviseert het management omtrent AML aangelegenheden.

Je bent verantwoordelijk voor de volgende zaken:

  • Het detecteren, onderzoeken en vastleggen van verdachte betalings en/of trade transacties
  • Het toetsen van betalingsdocumenten aan internationale en nationale wet- en regelgeving (o.a. OFAC, EAR, EU richtlijnen)
  • Het monitoren van risicogevoelige rekeningen, verdachte transacties en reviewen van insider transacties
  • Onderzoek naar betalingspatronen
  • Het opstellen van AML beleid voor de organisatie en fungeren als aanspreekpunt voor AML vraagstukken
  • Het rapporteren aan het management en eventueel verrichten van meldingen aan het FIU.

Jouw Profiel

  • Een afgeronde HBO en/of WO opleiding
  • Aantoonbare kennis binnen het vakgebied, opgedaan binnen een financiële instelling
  • Accuraat, analytisch, nauwkeurig
  • Uitstekende communic
  • atieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Affiniteit met transactiedocumentatie en daaraan gerelateerde regelgeving
  • Affiniteit met juridische taal en documentatie
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat je van ons kunt verwachten

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Marktconform salaris;
  • Persoonlijke begeleiding met een focus op professionele en persoonlijke groei en ontwikkeling;
  • Een fulltime functie van 40 uur per week.

Je werkomgeving

DPA Compliance & Risk is koploper en specialist in de arbeidsmarkt voor Compliance & Risk professionals. Wij bemiddelen Compliance & Risk professionals op tijdelijke posities binnen financiële instellingen, bedrijven en non-profit instellingen door heel Nederland. We bemiddelen op elk niveau de juiste Compliance & Risk professional (van junior tot senior) en ontzorgen opdrachtgevers middels onze diensten detachering en bemiddelen van interim professionals.

DPA Compliance & Risk is een business unit van DPA Group N.V.

Interim Privacy Counsel

Wat je gaat doen

Als Interim Privacy Counsel (IPC) in dienst bij DPA Privacy bescherm jij de reputatie van onze opdrachtgevers. Jij levert een belangrijke bijdrage aan het vormgeven en bewaken van het privacybeleid bij gerenommeerde organisaties. Je helpt hen om privacyrisico’s concreet en beheersbaar te maken. Je voert privacy impact assessments uit en adviseert over privacy compliance. Verder help je om de processen en systemen zo aan te passen dat de organisatie voldoet aan de wet- en regelgeving. Je bent sparring partner over privacyvraagstukken en helpt om de benodigde maatregelen te treffen om het privacybewustzijn in de organisatie te vergroten.

Jouw Profiel

Je bent een resultaatgerichte, ondernemende persoonlijkheid met een goed ontwikkeld analytisch denkvermogen, en met:

  • Een afgeronde wo-opleiding, bij voorkeur juridisch, bedrijfseconomisch, ICT of organisatiekunde;
  • Drie tot vijf jaar (relevante) werkervaring op het gebied van privacy en gegevensbescherming;
  • Actuele kennis van de Wbp, de meldplicht datalekken en de naderende privacywetgeving en bij voorkeur ook kennis van informatiebeveiliging;
  • Je bent communicatief vaardig in de Nederlandse en Engelse taal, en weet complexe zaken helder uit te leggen.

Wat je van ons kunt verwachten

In deze zelfstandige functie krijg je veel verantwoordelijkheid en ben je verzekerd van een steile leercurve op het snijvlak van legal, compliance, risk en ICT. DPA Privacy biedt:

  • Afwisselende opdrachten die aansluiten bij je ontwikkeling;
  • Een professioneel en enthousiast team waar je altijd op kunt steunen;
  • Een goed salaris en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een ruim opleidingsbudget en persoonlijke begeleiding.

Je werkomgeving

DPA Privacy richt zich volledig op privacy. We bieden onze opdrachtgevers een totaaloplossing voor het verantwoord omgaan met persoonsgegevens: de juridische, technische en procesmatige aspecten tot en met het privacybewustzijn. Voor de tijdelijke invulling van opdrachten en projecten bemiddelen we Interim Privacy Counsels die bij ons in dienst zijn, maar ook zelfstandige Privacy Counsels. Specialisten die continu meedraaien in de voorhoede van de ontwikkelingen. En die samen met vakgenoten het verschil kunnen maken bij bedrijven en instellingen die aantoonbaar ‘in control’ willen zijn.

Senior Interim Privacy Counsel

Wat je gaat doen

We hebben regelmatig uiteenlopende opdrachten bij bedrijven en (semi)overheidsorganisaties. Denk hierbij aan Privacy Impact Assessments (PIA), inventarisatie van datastromen en het opstellen van privacybeleid en cookiestatements. Ook de rol van Data Protection Officer of Functionaris Gegevensbescherming op afstand behoort tot de mogelijkheden.

Jouw Profiel

Je bent gewend om je in verschillende onbekende omgevingen te bewegen. Daarnaast heb je:

  • Een afgeronde wo-opleiding;
  • Meer dan vijf jaar aantoonbare ervaring in het zelfstandig uitvoeren van privacy- en information securityopdrachten;
  • De Wbp, Meldplicht datalekken, de Europese Privacy Verordening, privacy by design/default zijn voor jou geen onbekende begrippen meer;
  • Oftewel: je hebt een overtuigend track record en een privacy opdracht is bij jou in vertrouwde handen!

Wat je van ons kunt verwachten

DPA Privacy biedt mooie opdrachten op het vlak van privacy en data protectie. DPA Privacy maakt onderdeel uit van het beursgenoteerde DPA Group dat professionals detacheert in vrijwel alle sectoren van de Nederlandse economie. Dit staat garant voor een geweldig netwerk vol met interessante opdrachten. DPA biedt een goed salaris en een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket. Een ruim opleidingsbudget en persoonlijke begeleiding behoort ook tot de mogelijkheden.

Je werkomgeving

DPA Privacy richt zich volledig op privacy. We bieden onze opdrachtgevers een totaaloplossing voor het verantwoord omgaan met persoonsgegevens: de juridische, technische en procesmatige aspecten tot en met het privacybewustzijn. Voor de tijdelijke invulling van opdrachten en projecten bemiddelen we Interim Privacy Counsels die bij ons in dienst zijn, maar ook zelfstandige Privacy Counsels. Specialisten die continu meedraaien in de voorhoede van de ontwikkelingen. En die samen met vakgenoten het verschil kunnen maken bij bedrijven en instellingen die aantoonbaar ‘in control’ willen zijn.

Junior Interim Privacy Counsel

Wat je gaat doen

Als junior Interim Privacy Counsell werk je onder de vleugels van een senior Interim Privacy Counsell. Door training on-the-job bouw je praktijkervaring op om in de toekomst als zelfstandig privacyprofessional organisaties te adviseren om privacy te borgen in hun strategie. Als junior Interim Privacy Counsell help je mee organisaties privacy proof te maken. Dat kan op beleidsniveau zijn, maar ook praktischer bij bijvoorbeeld het opstellen of reviewen van bewerkersovereenkomsten, meldingen aan de Autoriteit Persoonsgegevens (AP), Privacy Impact Assessments (PIA’s) of het uitrollen van privacy-implementatieprogramma’s.


Jouw Profiel

Je bent een resultaatgericht en ondernemend persoon met een goed ontwikkeld analytisch denkvermogen. Daarnaast heb je:

  • Een afgeronde universitaire studie, bij voorkeur rechten, bedrijfseconomie of IT;
  • 0-2 jaar werkervaring in de advocatuur, een juridisch beroep of de consultancy;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Uitstekende communicatievaardigheden en een commerciële werkhouding;
  • Daarnaast werk je goed in teamverband en ben je representatief, open en sociaal ingesteld;
  • Bovenal ben je leergierig en heb je de ambitie om veel te leren en je te ontwikkelen tot een zelfstandig opererende privacyprofessional.

Wat je van ons kunt verwachten

In deze functie ben je verzekerd van een steile leercurve op het snijvlak van legal, compliance, risk en ICT. DPA Privacy biedt:

  • Afwisselende opdrachten die aansluiten bij je ontwikkeling;
  • Een professioneel en enthousiast team waar je altijd op kunt steunen;
  • Een goed salaris en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een ruim opleidingsbudget en persoonlijke begeleiding.

Je werkomgeving

DPA Privacy richt zich volledig op privacy. We bieden onze opdrachtgevers een totaaloplossing voor het verantwoord omgaan met persoonsgegevens: de juridische, technische en procesmatige aspecten tot en met het privacybewustzijn. Voor de tijdelijke invulling van opdrachten en projecten bemiddelen we Interim Privacy Counsels die bij ons in dienst zijn, maar ook zelfstandige Privacy Counsels. Specialisten die continu meedraaien in de voorhoede van de ontwikkelingen. En die samen met vakgenoten het verschil kunnen maken bij bedrijven en instellingen die aantoonbaar ‘in control’ willen zijn.

DPA’s Interim Legal Counsel

Wat je gaat doen

Als Interim Legal Counsel ga je een dienstverband aan met DPA Legal en ga je op tijdelijke basis aan de slag bij één van onze opdrachtgevers in de Top 500 van het bedrijfsleven. Hierdoor krijg jij de mogelijkheid om snel veel uiteenlopende bedrijven en bedrijfsculturen te leren kennen. Niet alleen bouw je hierdoor een groot netwerk op, maar ook kun je ontdekken waar jij met jouw kwaliteiten het beste tot je recht komt. In ieder bedrijf wordt de functie van Legal Counsel namelijk nèt iets anders ingevuld waardoor je een enorm steile leercurve kunt doormaken. Legitiem jobhoppen en werken in verschillende teams aan wisselende juridische vraagstukken. Bijvoorbeeld op het gebied van (internationaal) contractenrecht, ondernemingsrecht, financieel recht, privacy en of arbeidsrecht.

Geef je carrière als Legal Counsel in het bedrijfsleven een boost en solliciteer naar de functie van Interim Legal Counsel!

Benieuwd naar ervaringen vanuit de praktijk? Lees de ervaringen onze (oud) Interim Legal Counsels Isabelle Vollenbrock, Sanne Kennepohl en Pieter van der Meijs.

Jouw Profiel

Herken jij jezelf in het volgende?

  • Afgeronde opleiding WO-Rechten;
  • Tussen de 3 en 8 jaar werkervaring als advocaat en/of als bedrijfsjurist;
  • Werkervaring op het gebied van (Internationaal) Contractenrecht, Ondernemingsrecht, M&A en/of Banking & Finance;
  • Een praktische instelling, klantgericht en communicatief vaardig;
  • Een grote mate van enthousiasme, flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in Nederlands en Engels;
  • Minstens 32 uur per week beschikbaar.

Wat je van ons kunt verwachten

Binnen DPA Legal bieden wij je een thuisbasis waarop je altijd kunt terugvallen. We stimuleren dat collega’s van elkaar leren en ervaringen uitwisselen door regelmatig informele bijeenkomsten met de Interim Legal Counsels te organiseren. Zo gaan we elk kwartaal met alle Interim Legal Counsels gezellig ergens eten en organiseert DPA twee keer per jaar een groot feest.

Daarnaast krijg jij:

  • Afwisselende opdrachten, die aansluiten bij jouw ontwikkeling;
  • Op jou afgestemde loopbaanbegeleiding om jouw ambities te verwezenlijken;
  • Een professioneel en enthousiast team;
  • Een goed salaris en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een individueel opleidingsbudget, waarbij een opleiding bij de Grotius Academie tot de mogelijkheden behoort.

Je werkomgeving

DPA Legal bemiddelt al meer dan 10 jaar ervaren juristen binnen de Top 500 in het bedrijfsleven, advocatuur en notariaat. Wij geloven dat talent op de juiste plek leidt tot geluk, voor zowel werknemer als werkgever. Dat drijft ons om iedere dag het allerbeste uit onszelf te halen bij het plaatsen van de juiste (interim) juridische professionals bij onze opdrachtgevers van opdrachten en projecten. Wij zijn iedere dag in gesprek met zowel werkgevers als werknemers en weten daarom precies wat er op de markt van speelt. Met onze jarenlange ervaring en ons ijzersterke netwerk begeleiden we jou naar passende opdrachten die aansluiten bij jouw ambities.

Ben jij na een periode als Interim Legal Counsel toe aan een vaste functie of wil je toch terug de advocatuur in? Wij denken daarover graag met je mee. Wij hebben impact op de carrières van onze Interim Legal Counsels, omdat wij met onze marktkennis het kunnen verschil maken.

Sollicitatieprocedure

Enthousiast geworden? Neem contact op met Suzanne Wissink via suzanne.wissink@dpa.nl of + 31 6 11 59 94 36

Juridisch Beleidsmedewerker Handhaving

De gemeente Purmerend is op zoek naar een

Juridisch Beleidsmedewerker Handhaving

32 uur | Purmerend

Als Juridisch Beleidsmedewerker Handhaving weet je wat er speelt
binnen het vakgebied. Je bent breed inzetbaar voor de handhaving
APV en bijzondere wetten, met name de Drank- en Horecawet. Je
bent ook breed inzetbaar op alle onderwerpen die onder het omgevingsrecht
(Wabo) vallen, zoals bouwen, strijdigheid bestemmingsplan, brandveiligheid
en milieu. Vooral milieu zal je aandacht vragen. Het behandelen
van Wob verzoeken op het gebied van Vergunningen, Toezicht en
Handhaving behoort ook tot de werkzaamheden.

Je stelt het handhavingsbeleid mede op en geeft daar juridische
uitvoering aan. In de dagelijkse praktijk geef je uitvoering
aan de Nota integrale vergunningverlening en handhaving 2016-2019
en de Uitvoeringsprogramma’s van Purmerend en Beemster. Je stelt
adviezen op met betrekking tot handhaving vraagstukken. Daarnaast
volg je de ontwikkelingen op het werkgebied en bent in staat
jurisprudentie en wet- en regelgeving te vertalen naar de uitvoeringspraktijk.
Je behandelt (mede) bezwaar- en beroepschriften en vertegenwoordigt
(mede) de gemeente in rechte.

Je bekijkt de vraagstukken vanuit een frisse brede blik: je
overziet de vraagstukken vanuit de Purmerendse context. Je hebt
oog voor wat er werkelijk nodig is en handelt niet vanuit bestaande
of standaard oplossingen. Buiten is leidend bij alles wat je
doet en je houdt dan ook steeds het resultaat voor de samenleving
voor ogen. Je begrijpt als geen ander dat de thema’s gevoelig
kunnen liggen en beschikt dan ook over de nodige bestuurlijke
en politieke sensitiviteit.

De afdeling

De Juridisch Beleidsmedewerker Handhaving werkt voor het team
Vergunningen, Beleid en Advies binnen het Ruimtelijk Domein.

Jouw profiel

• HBO werk- en denkniveau;

• Meerdere jaren ervaring als Juridisch Beleidsmedewerker Handhaving;

• Goede communicatieve vaardigheden zijn in deze functie een
must

• Kennis van het vakgebied VTH (o.a. Drank- en Horecawet, omgevingsrecht
en APV);

• Oog voor de ontwikkelingen in de stad;

• Resultaat- en oplossingsgericht met de nodige overtuigingskracht;

• Politiek sensitief.

Wij bieden:

• Ontwikkelingsmogelijkheden, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk;

• Een fijne werkomgeving in een team met hart voor Purmerend;

• Functieschaal 10, max. € 4.225,- o.b.v. 36 uur;

• Een tijdelijke aanstelling voor de duur van een jaar met mogelijkheid
tot verlenging.

Ben jij een bevlogen type? Energiek en creatief? Dan gaan we
graag in gesprek met jou!


Ben je na het lezen enthousiast geraakt en ben jij de ideale
kandidaat voor deze functie? Solliciteer dan uiterlijk
2 maart 2018.

Een opdracht of rollenspel kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
Wil je graag meer weten over de functie? Dan kun je contact opnemen
met Josina de Bruijn, Teammanager Vergunningen, Beleid en Advies,
0299 – 45 22 96.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs
gesteld.

Trefwoorden: Juridisch Beleidsmedewerker Handhaving Vacature
Purmerend, Juridisch, Beleidsmedewerker, Handhaving, Omgevingsrecht,
HBO, Vacature Purmerend

Ervaren Juristen Letselschade (32-40 uur per week)


Bedrijfsinformatie


ARAG is een onafhankelijke rechtsbijstandverzekeraar en juridisch
dienstverlener die haar klanten een breed pakket aan verzekeringen
en aanvullende diensten aanbiedt. Het verhaal is uniek: het recht
toegankelijk en betaalbaar willen maken voor iedereen. De ambitie
is helder: de beste juridische dienstverlener van Nederland zijn.
Klanttevredenheid en kwaliteit van dienstverlening zijn hierbij
de uitgangspunten. ARAG Nederland maakt onderdeel uit van de
ARAG Groep, een wereldwijde speler en van oorsprong Duits familiebedrijf
met vestigingen in 15 Europese landen, de Verenigde Staten en
Canada. Sinds 2011 is ARAG official sponsor van de KNVB scheidsrechters
om samen met de KNVB Fair Play binnen het Nederlands voetbal
te stimuleren. Werken bij ARAG betekent opereren in een collegiale
en inspirerende omgeving met een open en informele werksfeer.
Ruim 600 professionals doen dit dagelijks met veel enthousiasme
en plezier vanuit de ARAG locaties in Amsterdam, Rotterdam, Leusden
en Roermond.

Voor de afdeling Rechtshulp Letsel zijn wij op zoek naar (fulltime)
professionals die het team letselschade willen komen versterken,
op de locaties Amsterdam, Leusden, Roermond en Rotterdam.

Ervaren Juristen Letselschade (32-40 uur per week)




De functie



Wij zijn op zoek naar een ervaren collega voor het behandelen
van letsel- en overlijdensschades als gevolg van medische fouten.
Daarnaast hebben veel zaken betrekking op verkeersongevallen,
maar bijvoorbeeld ook werkgeversaansprakelijkheid en geweldsdelicten.
Als letselschadebehandelaar beoordeel je de aan jouw toevertrouwde
dossiers op hun feitelijke en juridische merites. Je adviseert
slachtoffers en voert schikkingsonderhandelingen. Het berekenen
en opstellen van schadeclaims behoort eveneens tot je werkzaamheden.
Door jouw ervaring kun je beslissen over het inschakelen van
medisch specialisten en arbeidsdeskundigen. Als eindverantwoordelijke
voor de dossiers, bezoek je op eigen initiatief nabestaanden
en slachtoffers. Je hebt een evenwichtige persoonlijkheid en
bent in staat om op een professionele wijze om te gaan met de
emoties van betrokkenen.

De functie is voor minimaal 32 uur per week en per direct beschikbaar.


Het profiel


Je hebt een studie Nederlands Recht voltooid, je hebt 2 jaar
of meer relevante werkervaring en affiniteit met juridische dienstverlening.
Je hebt je ervaring bij voorkeur opgedaan bij een advocatenkantoor,
verzekeraar, vakbond of een gespecialiseerd expertisebureau.
Als letselschadebehandelaar heb je ervaring in het oplossen van
(complexe) aansprakelijkheidsvraagstukken en een goed rekenkundig
inzicht. Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden,
creativiteit en het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband
te werken.


Wat bieden we

  • Een markconform salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring
    tot maximaal € 4.900,00 bruto per maand op basis van een 38 urige
    werkweek;
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden en voorzieningen, zoals
    een dertiende maand en een gunstige pensioenregeling;
  • Een goede balans tussen werk & privé; 200 uur vakantie,
    variabele werktijden en de opbouw van roostervrije uren.

Kijk voor ons complete arbeidsvoorwaardenpakket op
http://www.arag.nl/over-arag/werken-bij-arag/wat-bieden-we


Solliciteren


Ben jij die professional die wij zoeken? Dan ontvangen wij graag
je CV en motivatie.

Voor online solliciteren:
https://www.arag.nl/over-arag/werken-bij-arag/vacatures




Informatie



Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen
met onze Adviseur HR, Jolien Klomp ( 033 – 434 2381)

Legal Counsel Benelux

Voor de afdeling Business & Legal Affairs in Amsterdam,
zijn we op zoek naar een fulltime pragmatische jurist met media
affiniteit.



Legal Counsel Benelux

Wat ga je doen?

  • De afdeling Business & Legal Affairs (BALA) houdt zich bezig
    met juridische vraagstukken die voortvloeien uit de dagelijkse
    praktijk van Viacom. Het werk varieert van het opstellen, beoordelen
    en onderhandelen van overeenkomsten met betrekking tot de productie,
    aankoop en exploitatie van content. Daarnaast adviseer je de
    business bij algemene vragen op het gebied van corporate-, media-,
    intellectueel eigendoms- en privacy recht. Samen met de andere
    teamleden van Business & Legal Affairs ben je sparringpartner
    voor jouw collega’s bij Viacom op zowel juridisch, commercieel
    als strategisch gebied.



Voornaamste taken en verantwoordelijkheden

  • Opstellen, beoordelen en uitonderhandelen van verschillende
    contracten, waaronder productie-, acquisitie-, distributie-,
    digitale media en sales contracten;
  • Je geeft de business en mediapartners proactief juridisch advies,
    o.a. op het vlak van intellectueel eigendomsrecht (met name auteursrecht),
    mediarecht, muziekgebruik, privacy, en nieuwe media diensten;
  • Je houdt nieuwe ontwikkelingen op relevante rechtsgebieden nauwgezet
    in de gaten, zowel in Nederland als daarbuiten, en adviseert
    de business daarover.

Functievereisten

  • Je hebt kennis van en ervaring met het intellectueel eigendoms-,
    media-, en het commercieel contracten recht. Je bent in staat
    om commercieel en strategisch mee te denken;
  • Je voelt je thuis in een creatief en energiek bedrijf, waar
    je veel samenwerkt met collega’s van diverse afdelingen (tevens
    internationaal), in een branche die continu verandert. Deze dynamiek
    vraagt ook wat van jou. Zoals interesse in nieuwe ontwikkelingen
    en het inzicht om die te vertalen naar concrete (contractuele)
    aanpassingen en businessadvies;
  • Je beschikt over een afgeronde universitaire opleiding Nederlands
    recht (LLM). Specialisme in media- en/of intellectueel eigendomsrecht
    is een pré;
  • Drie tot vijf jaar ervaring als bedrijfsjurist (bij bijvoorbeeld
    een mediaproducent, omroep, content distributeur of studio) of
    als advocaat;
  • Je bent proactief, pragmatisch en in staat om zelfstandig te
    werken;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en bent in staat
    om juridische taal helder en begrijpelijk uit te leggen aan verschillende
    stakeholders;
  • Je houdt van afwisseling in je werk en bent flexibel. Je werkt
    graag in een snel veranderende branche samen met collega’s van
    diverse afdelingen en externe partners;
  • Uitstekende beheersing van Nederlandse en Engelse taal.
Reageren 
Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Charlotte
van Grunsven, Junior HR Advisor (careers.amsterdam@vimn.com).