We zijn op zoek naar:
een enthousiaste beginnend advocaat-stagiaire die zich wil specialiseren
in de
ondernemingsrechtelijke procespraktijk.
We bieden je een plek:
Herken je jezelf in het profiel en de ambities van ons kantoor,
dan nodigen we je graag uit een sollicitatiebrief met curriculum
vitae te sturen naar:
Hennie Molenaar
E
hennie.molenaar@everssoerjatin.com
M +31(0)628151340
Je kunt Hennie Molenaar ook benaderen voor meer informatie over
het kantoor of de vacature.
De zaken die we doen vragen, naast uitstekende juridische kwaliteit,
strategisch inzicht en lef. Onze cliënten waarderen ons om onze
creativiteit, onafhankelijke benadering en praktische aanpak.
We zijn op zoek naar:
een gedreven litigator met een afgeronde advocatenstage. Je
hebt ruime kennis van en liefde voor de ondernemingsrechtelijke
(proces)praktijk. Je bent voor de cliënt een volwaardige gesprekspartner
die koers kan houden in uitdagende situaties, gericht op het
bereiken van een oplossing.
We bieden je een plek:
Herken je jezelf in het profiel en de ambities van ons kantoor,
dan nodigen we je graag uit een sollicitatiebrief met curriculum
vitae te sturen naar:
Hennie Molenaar
E
hennie.molenaar@everssoerjatin.com
M +31(0)628151340
Je kunt Hennie Molenaar ook benaderen voor meer informatie over
het kantoor of de vacature.
Als Interim Privacy Counsel (IPC) in dienst bij DPA Privacy bescherm jij de reputatie van onze opdrachtgevers. Jij levert een belangrijke bijdrage aan het vormgeven en bewaken van het privacybeleid bij gerenommeerde organisaties. Je helpt hen om privacyrisico’s concreet en beheersbaar te maken. Je voert privacy impact assessments uit en adviseert over privacy compliance. Verder help je om de processen en systemen zo aan te passen dat de organisatie voldoet aan de wet- en regelgeving. Je bent sparring partner over privacyvraagstukken en helpt om de benodigde maatregelen te treffen om het privacybewustzijn in de organisatie te vergroten.
Je bent een resultaatgerichte, ondernemende persoonlijkheid met een goed ontwikkeld analytisch denkvermogen, en met:
In deze zelfstandige functie krijg je veel verantwoordelijkheid en ben je verzekerd van een steile leercurve op het snijvlak van legal, compliance, risk en ICT. DPA Privacy biedt:
DPA Privacy richt zich volledig op privacy. We bieden onze opdrachtgevers een totaaloplossing voor het verantwoord omgaan met persoonsgegevens: de juridische, technische en procesmatige aspecten tot en met het privacybewustzijn. Voor de tijdelijke invulling van opdrachten en projecten bemiddelen we Interim Privacy Counsels die bij ons in dienst zijn, maar ook zelfstandige Privacy Counsels. Specialisten die continu meedraaien in de voorhoede van de ontwikkelingen. En die samen met vakgenoten het verschil kunnen maken bij bedrijven en instellingen die aantoonbaar ‘in control’ willen zijn.
Voor een vooraanstaande, internationale speler binnen de financiële dienstverlening ben ik op zoek naar een Legal Counsel die er naar uit kijkt om met een team van professionals te werken aan de financiering van grote (internationale) deals. Je zult hierbij nauw samenwerken met de business en met advocaten van andere partijen. Bovendien zul je zo nu en dan tijdelijk intern bij grote klanten op de vloer werken om jouw kennis en expertise te delen.
Je bent een gedreven, ambitieuze jurist met een natuurlijke overtuigingskracht. Je kijkt er naar uit te fungeren als volwaardige business partner en daarnaast voldoe je aan de volgende voorwaarden.
Onze opdrachtgever biedt een goed salaris, een goede work/life balance en een betrokken team van professionals. Daarnaast kun je deelnemen aan een uitgebreid, intern opleidingsprogramma met de mogelijkheid om verscheidene trainingen in het buitenland te volgen. Bovendien zoeken je collega’s elkaar regelmatig op voor verscheidene activiteiten met het team of een gezellige borrel na werk.
Onze opdrachtgever is een vooraanstaande, internationale speler binnen de financiële dienstverlening.
Als projectjurist ga je, op tijdelijke basis, aan de slag bij een van onze opdrachtgevers in de Top 500 van het bedrijfsleven.
Herken jij jezelf in het volgende?
De functie van projectjurist is dé kans om inhouse ervaring op te doen. Daarnaast krijg jij:
Talent op de juiste Plek leidt tot Geluk. Dat drijft ons om iedere dag het allerbeste uit onszelf te halen bij het plaatsen van de juiste interim juridische young professionals. DPA Legal Services bemiddelt al jarenlang junior juristen binnen de Top 500 in het bedrijfsleven. Onze specifieke focus en jarenlange ervaring heeft zich vertaald in een ijzersterk netwerk en bewezen trackrecord.
Strategisch Juridisch Adviseur Ruimtelijke Ordening
36 uur per week
Afwisseling en diepgang. Strategisch en pragmatisch. In deze
veelzijdige functie toon jij senioriteit op juridisch gebied,
jij bent de inhoudelijk expert. Tegelijkertijd leid je projecten,
coach je medewerkers en lever je juridisch planologische producten
op. Complex? Ja, maar met een decennium ervaring op het vlak
van analyse en planvorming voor complexe juridische vraagstukken
is dit de uitdaging die jij nodig hebt om te excelleren.
De functie
Jouw werkveld ligt in het hart van Ruimtelijke Ordening van
Gemeente
Amsterdam. Je adviseert en ondersteunt het bestuur
van Amsterdam. Je stelt bestemmingsplannen op, maar bent ook
politiek en strategisch adviseur van het gemeentebestuur. Als
echte verbinder onderhoud je contact met collega´s binnen de
gemeente en beweeg je soepel tussen verschillende abstractieniveaus
van dossiers en bestuurslagen. Je adviseert collega’s, projectorganisatie
en bestuur over juridisch planologische instrumenten zoals bouwinitiatieven
en ruimtelijke onderbouwingen. Hierbij ben jij de projectleider:
je stelt offertes en planningen op en bewaakt capaciteit en budgetten.
Daarnaast ben je als Juridisch Adviseur Ruimtelijke Ordening
verantwoordelijk voor het:
Jouw werkomgeving
Werken bij Gemeente Amsterdam betekent veel. Voor ruim 850.000
inwoners, voor 14.000 collega’s en voor jou. Allemaal verschillend
in werk, leeftijd, afkomst, karakter, dromen, hobby’s. Wat betekent
dit concreet?
Wij vragen
Jouw talenten
Een ijzersterke combinatie van inzicht, resultaatgedrevenheid
en samenwerkend vermogen. Dat kenmerkt jou. Op integere en slagvaardige
wijze breng je de juiste talenten samen én haalt ze in jouw team
naar boven om stappen vooruit te maken. Jouw uitstekende communicatieve
vaardigheden en inlevingsvermogen sluiten hier goed bij aan.
Ook ben je analytisch sterk en heb je een brede blik waarmee
je over de grenzen van het recht en rechtsgebied heen kijkt.
Met gevoel voor bestuurlijke processen en verhoudingen manoeuvreer
je met gemak in de dynamische, multidisciplinaire omgeving. Je
straalt senioriteit uit en bent succesvol in jouw rol omdat je
daarnaast ook beschikt over:
Competenties
Wij bieden
Een zelfstandige functie waarin je werkt aan maatschappelijk
relevante projecten op het gebied van ruimtelijke ordening. Amsterdam
is jouw werkgebied, afhankelijk van het project op verschillende
locaties, met een verschillend team. Je krijgt een vaste aanstelling
van 32 tot 36 uur per week. Verheug je op een prachtig pakket
opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden: bij de Amsterdamse
School, een jaarlijkse Summerschool en vakinhoudelijke ontwikkeling
bij Ruimte en Duurzaamheid. Daarnaast ontvang je als Juridisch
Adviseur Ruimtelijke Ordening (o.b.v. 36 uur per week):
De organisatie
Ruimte en Duurzaamheid is verantwoordelijk voor de beleidsontwikkeling
en kaderstelling op het gebied van ruimtelijke ordening, stedenbouw
en duurzaamheid. Zij werkt in opdracht voor stadsdelen en grootstedelijke
projecten, en brengt daarbij kennis in over stedenbouw, planvorming,
ontwerp, planologie en duurzaamheid. Ruimte en Duurzaamheid werkt
op ieder schaalniveau: van portiek tot metropool.
Informatie
Heb je vragen over de procedure of wil je meer weten over de
functie of de Gemeente Amsterdam? Bel dan naar Lia Boerlage,
Medewerker team Capaciteit en Matching via 06-22335704 of mail
naar
vacatures.rd@amsterdam.nl
. Kijk op
www.amsterdam.nl
voor meer informatie over onze gemeente.
Sollicitaties
Ben jij in voor een dynamische functie op juridisch-planologisch
werkgebied? Overtuig ons met jouw cv en motivatie en reageer
uiterlijk 5 oktober 2017 onder vermelding van
Juridisch Adviseur Ruimtelijke Ordening – 17090082 via het
online sollicitatieformulier
.
De gemeente Amsterdam wil een diverse en inclusieve organisatie
zijn. Een organisatie die ruimte biedt aan iedereen en die de
kracht van de diversiteit van medewerkers gebruikt om betere
resultaten te halen voor de stad. Talent als basis, diversiteit
als kracht. We streven ernaar dat het personeelsbestand een afspiegeling
is van de beroepsbevolking van Amsterdam met al haar aanwezige
verschillen. Vacatures staan open voor iedereen, tenzij uitdrukkelijk
anders vermeld.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Als Business Line Manager ben je verantwoordelijk voor de zowel recruitment als acquisitie, wat moet leiden tot de uiteindelijke bemiddeling van de juiste Compliance Professional (van junior tot senior) bij de opdrachtgever. Duurzame relaties opbouwen en onderhouden met (potentiële) opdrachtgevers zijn hierbij uitgangspunt. Naast het intensief onderhouden van het bestaande netwerk van (potentiële) opdrachtgevers, breid je dit proactief uit. Je bent hierin creatief en kansen ontgaan je niet.
Je fungeert als sparringpartner voor opdrachtgevers voor wat betreft benodigde compliance profielen bij onderhavige compliance vraagstukken. Je kent de markt en volgt de ontwikkelingen in het compliance vakgebied op de voet.
Daarnaast onderhoud je je netwerk van Compliance Professionals en ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en adviseren van de bemiddelde Compliance Professionals. Voor de professionals die bij DPA Compliance & Risk in dienst zijn, ben je verantwoordelijk voor de gehele HR cyclus (o.a. evaluatie en beoordeling, fieldmanagement) en begeleid je ze in hun ontwikkeling.
DPA Compliance & Risk is dé koploper binnen de specialistische arbeidsmarkt van Compliance Professionals. In een paar jaar tijd zijn wij uitgegroeid tot één van de topspelers binnen deze markt. Door onze specifieke focus, hebben wij een actuele en uitgebreide kennis van de ontwikkelingen binnen de (financiële) markt. Daarnaast hebben wij een grote persoonlijke betrokkenheid zowel bij onze professionals als onze opdrachtgevers. Onze manier van werken heeft zich inmiddels vertaald in een ijzersterk netwerk en bewezen trackrecord.
DPA Compliance & Risk is onderdeel van het beursgenoteerde DPA NV. De cultuur wordt gekenmerkt door korte lijnen, veel zelfstandigheid en vrijheid. Bij DPA Compliance & Risk staat persoonlijke en lange termijn samenwerking met kandidaten en opdrachtgevers hoog in het vaandel.
Mail graag je CV en motivatie naar wineke.krull@dpa.nl.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Wineke Krull op 06 55 87 50 03.
Taken en verantwoordelijkheden
Skills en opleiding
De nadruk van hetprofiel wat we zoeken ligt op het optimaliseren, automatiseren, en quastructuur toekomstbestendig maken van ons wagenpark om in te spelen opontwikkelingen in de markt. Wij staan open voor zowel een vaste als tijdelijkeinvulling.
DPAbiedt je een carrière
· Veelvrijheid en ruimte voor eigen ideeën.
· Ontwikkelingsmogelijkhedenbinnen een sympathiek, informeel en dynamisch bedrijf.
· Eenpositief, enthousiast team.
· WerklocatieBussum (Goed bereikbaar).
· Demogelijkheid om direct te beginnen.
DPA is verdeeld over 34 specialistische autonome business units en richt zich op advies, duurzame en flexibele inzetbaarheid van specialistische professionals en het ontwikkelen van kennis en kunde. Zo helpen we professionals en organisaties om hun prestaties te verbeteren. Hiertoe steunen we naast ruim 1.800 eigen professionals op een landelijk netwerk van hooggekwalificeerde professionals. DPA is als onderneming in 1992 opgericht, is beursgenoteerd aan de Euronext en heeft naast autonome groei, door meerdere overnames (o.a. ConQuaestor, Fagro en PeopleGroup) een gestage groei doorgemaakt.
Naast werving en detachering van professionals servicen we in toenemende mate toegepaste consultancy en projecten. Onze focus ligt op de vakgebieden Legal, Supply Chain, Finance, IT, (Digital) Marketing, Engineering, International & IT.
Via gespecialiseerde business units blijven we dicht bij de professionals en opdrachtgevers en weten we talenten te verbinden aan de juiste organisaties en uit te dagen. Organisaties en professionals de best mogelijke ondersteuning bieden om hun ambities te realiseren. Dat is wat DPA als specialisten specialist doet.
Valegis Advocaten is een ondernemend niche advocatenkantoor,
gevestigd in Amsterdam en Den Haag.
Wij werken voor ondernemingen en instellingen in binnen- en
buitenland. Wij adviseren en procederen binnen het gehele spectrum
van het arbeids-, ondernemings- en vastgoedrecht. Wij combineren
de know how en expertise van ‘de grote kantoren’ (waar veel van
onze mensen afkomstig van zijn) met de korte lijnen en werksfeer
van een niche kantoor: “the best of both worlds”, wat ons betreft.
Ons team bestaat uit enthousiaste advocaten die net als onze
cliënten ondernemend zijn en uitdagingen niet uit de weg gaan.
Wij zijn op zoek naar een:
Advocaat-medewerker vastgoedrecht (m/v)
De kandidaat die wij zoeken:
Wij bieden:
Reactie:
Haarlemmermeer is een van de grootste gemeenten in Nederland
met 144.500 inwoners. 18.500 hectare land, opgebouwd uit 26 kernen,
levert een gebied vol spannende contrasten op. We hebben weidse
landschappen en boerenland, en indrukwekkende stedelijke architectuur
en hightech multinationals. En niet te vergeten Schiphol. We
zijn een jonge gemeente, maar hebben tegelijk een rijke historie,
onder andere terug te vinden in de Stelling van Amsterdam en
een aantal 19e-eeuwse gemalen.
Haarlemmermeer is volop in ontwikkeling. Het is een dynamische
plek waar mensen graag willen wonen, werken en recreëren. Het
is hier groen en stads tegelijk. Het bouwen aan Haarlemmermeer
en het managen van onze organisatie vraagt om gedrevenheid. Heb
jij dat, in combinatie met resultaatgerichtheid, dan pas je goed
bij ons. En bij onze ambitie om een van de beste servicegemeenten
van Nederland te worden. Daar hebben we professionele mensen
bij nodig, die midden in de maatschappij staan. We bieden je
alle kansen om je breed te ontwikkelen, hebben interessante arbeidsvoorwaarden
en bieden iedere dag een andere werkvloer.
Kwaliteitsmedewerker Sociaal Domein
Fulltime | Hoofddorp
Cluster Sociale Dienstverlening / Maatschappelijke Ondersteuning
en Zorg
Cluster Maatschappelijke Ondersteuning en Zorg (MOZ) geeft samen
met de clusters Samenleving, Sport en Cultuur (SSC) en Sociale
Dienstverlening (SDV) vorm, sturing en uitvoering aan het sociaal
domein en aan de transformatieopgave binnen dit domein met als
belangrijkste opgave de beweging van zware zorg naar lichte ondersteuning.
Aan de basis van deze samenwerking ligt het Haarlemmermeers model,
dat sterk uit gaat van vertrouwen en echt ruimte wil bieden aan
de uitvoerende professionals. Daarbij hebben we de overtuiging
dat de meeste mensen actief en zelfstandig mee willen en kunnen
doen in de samenleving. Effectieve hulp- en dienstverlening gaat
daarom altijd in de eerste plaats uit van wat mensen zelf kunnen
(organiseren), met hulp vanuit hun eigen sociale netwerk. Een
sterkere verbinding tussen enerzijds ‘de kracht van de samenleving’
en anderzijds ‘de ondersteuning van kwetsbare mensen’ moet leiden
tot meer zelfredzaamheid, eigen verantwoordelijkheidsbeleving
en het terugdringen van medicalisering en kosten.
De cluster MOZ bestaat uit team Strategie en Sturing (beleidsadviseurs
en categoriemanagers), de Meer-teams (Noord, Midden en Zuid),
team Leerplicht/voortijdig schoolverlaten, het Centrum voor Jeugd
en Gezin (CJG) en team Bedrijfsvoering (functioneel beheer, informatievoorziening,
kwaliteit en procescontrol). In totaal werken er zo’n 100, gedreven
mensen voor de cluster MOZ.
Binnen het team Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar twee allround
Kwaliteitsmedewerkers met als primair aandachtsgebied de Participatiewet
(Werk en Inkomen).
Team Bedrijfsvoering
Het team Bedrijfsvoering bestaat uit hoogwaardige professionals
en ondersteunt de clusters SDV en MOZ. Het team bestaat uit vier
disciplines: Functioneel Beheer, Informatievoorziening, Kwaliteit
en Procescontrol die verschillende diensten en producten leveren
om de clusters zo goed mogelijk te ondersteunen. De discipline
Kwaliteit staat ervoor om de kwaliteit in de clusters MOZ en
SDV zo hoog mogelijk te krijgen en te houden. Het team bestaat
op dit moment uit 5 vaste medewerkers en een aantal kwaliteitsmedewerkers
die op projectbasis werkzaam zijn.
Jouw rol als Kwaliteitsmedewerker
Profielschets:
Sollicitatie
Het betreft twee vacatures van ieder 32 tot maximaal 36 uur
per week, in eerste instantie voor de duur van een jaar. Daarna
is een optie tot vaste aanstelling aanwezig. Deze is afhankelijk
van je functioneren en de ontwikkelingen binnen het sociaal domein.
De functie is ingeschaald in schaal 10, max € 4.121,- bruto o.b.v.
een 36-urige werkweek. Het eerste jaar kan er sprake zijn van
een aanloopschaal.
Daarnaast beschik je als medewerker over een Individueel Keuze
Budget van 16,3% van je bruto jaarsalaris. Je beheert dit budget
zelf en je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om dit (of een deel
hiervan) te laten uitbetalen of er vakantie uren van te kopen.
De
sluitingsdatum van de vacature is 1 oktober 2017. De vacature
is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Bij gelijke geschiktheid
zal de interne kandidaat voorrang krijgen. De gesprekken staan
gepland op woensdag 11 en donderdag 12 oktober. Mogelijk vindt
er nog een tweede gespreksronde plaats.
Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Wij ontvangen
graag jouw reactie met een actueel cv, waarin je aangeeft wat
jouw motivatie is, wat jou inspireert in deze functie en onze
gemeente, en waarom we jou in ons team willen. Reageren kan uitsluitend
via de sollicitatiebutton.
Meer weten?
Voor vragen over onze vacature kun je contact opnemen met Edwin
Bak, teammanager Bedrijfsvoering (023-567 6736 / 06-12079879)
of met David van Deutekom, Kwaliteitsmedewerker (023-567 6506
/ 06-28848392).
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.
Trefwoorden; Kwaliteitsmedewerker Sociaal Domein vacature, Hoofddorp,
Haarlemmermeer, Noord-Holland, juridisch, gemeentebaan, kwaliteitsmedewerker,
zorg