Nieuwsbrief

Top vacatures

Juridisch Beleidsadviseur

Hou jij van werken aan mooie uitdagingen, ben je energiek, heb
je een klantgerichte werkhouding, ben je flexibel en neem je
initiatieven. Houd je ervan verantwoordelijk te zijn voor een
goede juridische dienstverlening? Dan ben jij degene die ons
team kan versterken.

Door het vertrek van de huidige medewerkster, zijn wij op zoek
naar een nieuwe collega voor de functie van

Juridisch Beleidsadviseur

Urk | 36 uur per week

Algemene informatie

Urk is een 20.000+ gemeente en volop in ontwikkeling. Om onze
strategische doelen te kunnen realiseren kiezen we voor flexibiliteit
en samenwerking: een netwerkorganisatie, modern, wendbaar, slagvaardig,
klantgericht en ondernemend.

Onze organisatie vraagt om leidinggevenden en medewerkers met
de juiste competenties. Het HRM-beleid is hierop afgestemd. Het
beleid is zo ingericht dat de prioriteit ligt bij de taakvolwassenheid
van medewerkers en talentontwikkeling.

Van onze medewerkers vragen we professionaliteit. Naast kennis
en kunde gaat het om houding, gedrag en vaardigheden. Medewerkers
zoeken zelfbewust en op basis van gelijkwaardigheid samenwerking
met alle collega’s. Ze zijn flexibel en voldoen aan de kerncompetenties
van onze organisatie:

  • Klantgerichtheid
  • Betrokkenheid
  • Flexibiliteit
  • Samenwerkingsgericht
  • Leervermogen
  • Taakvolwassenheid

Je werkt bij de eenheid Bestuur en Managementondersteuning.
Deze eenheid verricht beleids- en beheerszaken op het gebied
van bestuur, privaatrecht en publiekrecht, documentaire informatievoorziening,
I&A/ICT, financiën, personeel en organisatie, projectondersteuning,
secretariaat, museum, zwem- en recreatie bad en het havenbedrijf.
Je werkt in een klein team waarbij integrale samenwerking vereist
is.

Je uitdaging

Je werkt binnen de gemeente Urk mee aan een aantal uitdagende
projecten. Het gaat daarbij om de ontwikkeling van de Buitendijkse
Haven, het woningbouwproject Schokker-hoek, de realisatie van
een nieuw bedrijventerrein, de Omgevingswet, ruimtelijke plannen
en de aankoop van gronden. De verhouding privaatrecht / publiekrecht
is ongeveer 60% / 40%.

Je vervult de juridische control functie met als aandachtsgebieden:
grondzaken, vastgoed, privaatrecht, aanbestedingsrecht, publiek-publieke
en publiek-private samenwerking. Je bent voorzitter van het intern
juridisch overleg. Je bent vraagbaak en sparringpartner voor
andere collega’s op het gebied van juridische zaken. Je huurt
onder regie externe juridische adviseurs in en begeleidt deze.

Je adviseert op organisatieniveau over de meer complexe juridische
terreinen van de gemeente. Je levert juridische inbreng in strategische
projecten. Je stelt (complexe) overeenkomsten op en borgt de
juridische kwaliteit van de overige overeenkomsten. Je toetst
de overige overeenkomsten en voorgenomen handelingen op hun rechtsgevolgen.
Je adviseert over de gevolgen van ontwikkelingen en adviseert
het management en het bestuur over de aangelegenheden binnen
het specifieke project in relatie tot andere (beleids-) terreinen.
Je voert juridische procedures en vertegenwoordigt de belangen
van de gemeente.

Je signaleert en vertaalt landelijke en/of provinciale ontwikkelingen
op juridisch gebied (met name gebiedsontwikkeling) naar de gemeentelijke
situatie, met inbegrip van advisering over de juridische consequenties
van het te ontwikkelen en uit te voeren beleid. Je bent juridisch
regisseur binnen de grote en complexe projecten. Je adviseert
over de te volgen strategie en het toe te passen instrumentarium
binnen de gebiedsontwikkeling. Dat geldt ook voor de invoering
en toepassing van de Omgevingswet.

Je behandelt complexe vraagstukken binnen je vakgebied. Je ontwikkelt
en stelt strategisch (beleid)kaders en plannen op voor (publiek-)
privaatrechtelijke aangelegenheden. Je geeft vorm en inhoud aan
het proces van contracten en ziet er op toe dat contractanten
hun verplichtingen nakomen. Je handelt in voorkomend geval claims
af. Je adviseert over en past het grondbeleidsinstrumentarium
toe.

Functie-eisen

  • Je bent in het bezit van een diploma op Universitair/WO-Masterniveau
    (privaatrecht en/of publiekrecht).
  • Je bent analytisch.
  • Je bent zelfverzekerd, proactief en zoekt de verbinding.
  • Je hebt affiniteit met en ervaring in een politiek bestuurlijke
    werkomgeving.
  • Je bent een positief kritische gesprekspartner gericht op samenwerking.
  • Je hebt ervaring met het in kaart brengen, uitwerken en presenteren
    van scenario’s op strategische vraagstukken.
  • Je bent (in onderhandelingen) gericht op kwaliteit en resultaat
    met behoud van de relatie
  • Je bent je bewust van de ontwikkelingen in de omgeving en in
    staat om deze te vertalen in beleid.
  • Je bent in staat de dialoog met bestuur, directie en het management
    aan te gaan.
  • Je bent in staat om strategisch beleid te vertalen naar werkbare
    methodes, procedures, protocollen en middelen voor de organisatie. 

Ons aanbod

  • Je ontvangt een salaris op basis van het functieprofiel beleidsmedewerker
    A, functieschaal 11 (maximaal € 4.740,00 bruto per maand. Exclusief
    Individueel Keuzebudget van 16,3% bruto per maand).
  • Je krijgt alle ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling.
  • We kennen flexibele werktijden om werk en privé goed in balans
    te houden.
  • Je krijgt een mentor/coach die je begeleidt in je werk.
  • Je hebt eigen regelmogelijkheden binnen een leuke, uitdagende
    en inhoudelijke strategische beleidsfunctie.

Meer informatie

Een assessment maakt deel uit van de procedure. Medewerkers
die in dienst komen van de gemeente Urk overleggen een verklaring
omtrent het gedrag en worden beëdigd. Teun Juk, leidinggevende
van de eenheid Bestuur en Managementondersteuning, wil je graag
inlichtingen over deze functie verstrekken. Hij is telefonisch
bereikbaar via 0527-689868.

Sollicitatie

Jij voelt je aangesproken door deze boeiende functie? In dat
geval kun je tot uiterlijk 30 september 2017 je gemotiveerde
sollicitatiebrief met CV (gericht aan het college van burgemeester
en wethouders van Urk sturen via de sollicitatiebutton.



Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs
gesteld.

Trefwoorden; Juridisch beleidsadviseur, Urk, Flevoland, Overheid,
Recht, Gemeente, privaatrecht, publiekrecht, juridisch adviseur,
beleid, WO, bestuursfunctie, Gemeentebaan

Innovative Legal Counsel

Wat je gaat doen

Als Innovative Legal Counsel treed je in dienst bij onze opdrachtgever. Dit is een grote, internationale speler binnen de financiële dienstverlenening. Je zult deel uitmaken van het legal team dat zich met name focust op syndicated loan facilities. Als Innovative Legal Counsel wordt het je taak om de juridische processen van onze opdrachtgever naar een hoger niveau te tillen. Je verleent je diensten hierbij met name ten behoeve van de grootste klanten van onze opdrachtgever en balanceert daarbij tussen maatwerk en standaardisatie. Je zult je hierbij voortdurend focussen op het verleggen van grenzen en op het gebruik maken van de nieuwste en meest efficiënte technologieën. Bovendien zul je bijdragen aan verscheidene automatiseringsprojecten waarbij gebruikt wordt gemaakt van artificial intelligence. Als Innovative Legal Counsel werk je nauw samen met de andere, buitenlandse vestigingen van onze opdrachtgever. Bovendien fungeer je als een spin in het web voor afdelingen als IT en Product- en Risk Management.

Je dagelijkse werkzaamheden zullen daarbij onder andere bestaan uit:

  • Het onderzoeken van nieuwe mogelijkheden op het gebied van Fintech en het identificeren van bijbehorende juridische risico’s;
  • Het deelnemen aan een implementatieproject van een document generator;
  • Het draften en updaten van standaarddocumentatie;
  • Het oppikken van trends en veranderingen op het gebied van wet- en regelgeving.

Jouw Profiel

Je bent een nieuwsgierige, ambitieuze jurist die in staat is het grotere geheel te zien. Je denkt in mogelijkheden en hebt bovendien:

  • Een afgeronde universitaire opleiding Nederlands Recht;
  • Tussen de 3 en 6 jaar juridische werkervaring bij een vooraanstaand advocatenkantoor, een financiële dienstverlener en/of een internationale corporate;
  • Gedegen ervaring met Banking & Finance en/of Corporate/M&A
  • Interesse in of affiniteit met Legal Tech;
  • Vloeiend in Nederlands en Engels in woord en geschrift.

Wat je van ons kunt verwachten

Als Innovatie Legal Counsel bij onze opdrachtgever kun je een marktconform salaris verwachten. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om 36 uur per week te werken en worden je zeer uitgebreide opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden aangeboden. Bovendien ga je deel uitmaken van een inspirerend team binnen een professionele organisatie!

Je werkomgeving

Onze opdrachtgever is een grote, internationale speler binnen de financiële dienstverlening.

Advocaat-medewerker ondernemingsrecht

De kandidaat aan wie wij denken:

  • heeft tenminste vier jaar ervaring als advocaat-medewerker in
    de ondernemingsrechtpraktijk (ervaring met zowel transactie-
    als procespraktijk is een pre), bij voorkeur opgedaan bij een
    van de grote kantoren;
  • beschikt over passie voor het vak van advocaat en het ondernemingsrecht
    in brede zin en een goede beheersing van de Engelse taal;
  • is talentvol, ambitieus en commercieel ingesteld met oog voor
    pragmatische oplossingen;
  • is enthousiast om verder mee te bouwen aan de toekomst van het
    kantoor.

Ben je geïnteresseerd? 

Dan zouden wij graag met je kennismaken. 
Neem contact op met Otto Nunnikhoven of Peter Visser op onderstaand
adres of per e-mail op:
recruitment@demetz.nl.

Interim Legal Counsel Banking & Finance (Lending)

Wat je gaat doen

  • Opstellen en beoordelen van lenings- en zekerheidsdocumentatie voor verschillende financieringen.
  • Adviseren over en het begeleiden van bedrijfsleningen, vastgoedfinancieringen, projectfinancieringen en acquisitiefinancieringen.

Jouw Profiel

  • Afgeronde opleiding WO-Rechten.
  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring in de advocatuur (voorkeur Banking & Finance sectie) of bij een financiële instelling.
  • Ervaring met financieringsdocumentatie (o.a. LMA documentatie).
  • Competenties: analytisch, zelfstandig, doorpakken, resultaatgericht.
  • Beschikbaar van 1 september tot en met 31 december voor 36/40 uur per week.

Wat je van ons kunt verwachten

  • Dynamische werkomgeving.
  • Interessante opdracht voor 4 maanden.
  • Projectcontract (ZZP niet mogelijk).

Je werkomgeving

De afdeling is verantwoordelijk voor het begeleiden van banking & finance transacties van groot zakelijke klanten.

Online Marketeer

Wat je gaat doen

Je bent verantwoordelijk voor de instroom van goede kandidaten. Je kijkt hoe onze advertenties en vacatures converteren en hoe bezoekers door onze website navigeren. Het is aan jou om online de match te maken tussen de kandidaat en onze vacatures.

  • Je gaat effectieve AdWords-campagnes beheren om goede kandidaten te vinden.
  • Je analyseert onze Google Analytics gegevens om nog meer kandidaten te bereiken.
  • Bekende jobboards; LinkedIN, Monsterboard, Nationale vacaturebank behoren tot jouw arsenaal.
  • Met analyses en rapprtages zet jij de budgetten zo effectief mogelijk in.
  • Je bedenkt pilots, zet (A/B) experimenten op, creert via email marketing leads en gebruikt marketing automation om kandidaten te bereiken.
  • Je past de website aan daar waar nodig.
  • Jouw rapportages zijn beslissend voor de marketing afdeling beslissingen.

Jouw Profiel

“You love data”, je kunt verbanden leggen tussen alle gegevens uit Adwords, Analytics, etc. Daarnaast heb je rapportages, keyword analyses al tig keer gedaan en SEO advies geef je proactief.

Data informed beslissingen nemen is jouw ding. Je werkt graag op een agile manier en bent een genot om mee samen te werken. Door jouw kennis inspireer en vernieuw je de DPA online aanpak aldoor waarna je jouw successen ook graag samen met ons viert!

In het kort:

  • WO- HBO werk- en denkniveau met 2 a 3 jaar werkervaring.
  • Kennis van AdWords, Analytics, Email marketing, Excel en marketing automation.
  • Iemand die analytisch is met gevoel voor welke content goed scoort op social media.
  • Gewend is om met content managementsystemen te werken om de site bij te houden.
  • Ervaring met recruitment is een pré.
  • Passie om mensen te helpen en online marketing het einde vindt.

Wat je van ons kunt verwachten

Wij zijn bezig om kandidaten zoveel mogelijk relevante informatie te geven om hun droombaan te vinden. Het streven is dat de candidate journey zo soepel en snel mogelijk verloopt voor de kandidaat.

Daarnaast willen we zoveel mogelijk weten van de kandidaat zodat wij relevante vacatures kunnen aanbieden.

Het online marketingteam bestaat uit een 4 man. Wij houden ons bezig met het optimaliseren van campagnes, creëren mooie content, bepalen de digitale strategie en creëren groei met growth hacking. Samen met onze business units ben je continue aan het kijken wat er in hun markt verandert en waar de kansen liggen.

Waarom DPA bij jou past?

  • Omdat in de marketing bubble een klantgerichte werksfeer heerst.
  • De vrijdagmiddag borrel op jou wacht en de teamuitjes nog gepland moeten worden.
  • Goed bereikbaar in Amsterdam op loopafstand van Amsterdam Sloterdijk.
  • 25 vakantiedagen.
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling.
  • Online seminars, trainingen en events die jouw online kennis nog meer vergroten.
  • Je 40 uur werken geen probleem vindt.

Je werkomgeving

DPA Group NV richt zich op hoogwaardig advies, duurzame en flexibele inzetbaarheid van specialistische professionals en ontwikkeling van kennis en kunde. DPA biedt oplossingen voor vernieuwings- en verandertrajecten, projecten, complexe vraagstukken en tijdelijke vervanging. DPA is genoteerd aan de Euronext Amsterdam. Meer informatie is beschikbaar via www.dpa.nl.

Paralegal

Wat je gaat doen

Tot jouw taken en verantwoordelijkheden zal het opstellen en ontwerpen van (notariële) juridische documenten, geven van adviezen en dossiermanagement behoren. Daarnaast is het van belang dat je bijdraagt aan een efficiente praktijkvoering en dat je er energie van krijgt contact met klanten te onderhouden. Je werkt met meerdere paralegals op de afdeling Corporate Facilities en zal rapporteren aan de Head of Corporate Facilities.

Jouw Profiel

Herken jij jezelf in het volgende?

  • Afgeronde HBO/WO opleiding recht;
  • Minimaal 5 jaar relevante ervaring opgedaan in een vergelijkbare omgeving;
  • Ervaring binnen het notariaat is een pre;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Een enthousiaste houding, analytisch, accuraat en klantgericht;
  • Je bent flexibel, integer en omgevingsbewust.

Wat je van ons kunt verwachten

  • Uitdagende functie op hoog niveau;
  • Werken in een professionele en inspirerende omgeving;
  • Open en informele cultuur;
  • Marktconform salaris;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

Je werkomgeving

Voor een gerenommeerd advocaten- en notarissenkantoor zijn we op zoek naar een ervaren paralegal. In deze rol wordt aan de ene kant van je verwacht dat je zelfstandig bent, want je krijgt veel verantwoordelijkheid, maar aan de andere kant zal je ook de (kandidaat-)notarissen ondersteunen bij hun dagelijkse werkzaamheden.

Paralegal

Wat je gaat doen

Als Paralegal treed je in vaste dienst bij DPA Legal Services en ga je als medewerker binnen ons Legal Services team op tijdelijke basis aan de slag bij onze opdrachtgevers in de Top 500 van het bedrijfsleven. Hierdoor krijg je de mogelijkheid om in verschillende keukens van toonaangevende bedrijven een kijkje te nemen en de sfeer van uiteenlopende bedrijfsculturen te proeven. Onze consultants geven je persoonlijke begeleiding en gaan in overleg met jou op zoek naar passende opdrachten die aansluiten bij jouw ambities.

Jouw verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit:

• Corporate housekeeping;

• Assisteren bij het opstellen van juridische en corporate documentatie;

• Bijhouden van de contractmanagement database ;

• Assisteren van de (senior) Legal Counsels;

• Bieden van algemene administratieve ondersteuning aan Hoofd Juridische Zaken.

Binnen DPA Legal Services bieden wij je een thuisbasis waarop je altijd kunt terugvallen. Wij stimuleren dat collega’s van elkaar leren en ervaringen uitwisselen door (informele) bijeenkomsten met de Paralegals en Interim Junior Legal Counsels te organiseren. Daarnaast investeren wij ook in jouw persoonlijke ontwikkeling als juridisch (young) professional, bijvoorbeeld door het aanbieden van (individuele) opleidingsmogelijkheden.

Jouw Profiel

Herken jij jezelf in het volgende?

• In het bezit van een HBO/WO-Rechten diploma met minimaal HAVO als vooropleiding;

• Minimaal 2 jaar werkervaring als paralegal binnen de advocatuur en/of bedrijfsleven;

• Een praktische instelling, klantgericht, in staat om met deadline om te gaan en communicatief vaardig;

• Een grote mate van enthousiasme, flexibiliteit en aanpassingsvermogen;

• Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels;

• Beschikbaar voor 36/40 uur per week.

Wat je van ons kunt verwachten

De functie van Paralegal is dé kans om bij verschillende bedrijven binnen te kijken en inhouse ervaring op te doen. Daarnaast krijg jij:

• Afwisselende opdrachten;

• Een professioneel en enthousiast team;

• Marktconform salaris;

• Interessante bonusregeling;

• Een leaseauto behoort tot de mogelijkheden;

• Een individueel opleidingsbudget.

Je werkomgeving

Talent op de juiste Plek leidt tot Geluk. Dat drijft ons om iedere dag het allerbeste uit onszelf te halen bij het plaatsen van de juiste interim juridische (young) professionals. DPA Legal Services bemiddelt al jarenlang ervaren paralegals en junior juristen binnen de Top 500 in het bedrijfsleven. Voor de tijdelijke invulling van opdrachten en projecten bemiddelen wij onze Paralegals en Interim Junior Legal Counsels die bij ons in dienst zijn. Onze specifieke focus en jarenlange ervaring heeft zich vertaald in een ijzersterk netwerk en bewezen trackrecord.

Advocaat-stagiaire Arbeidsrecht

CMS is een internationaal advocatenkantoor en biedt gespecialiseerde
juridische en fiscale diensten. Met 4500 juridische professionals
in 71 kantoren wereldwijd ondersteunen wij onze cliënten in internationale
en nationale vraagstukken. Wij onderscheiden ons daarbij door
betrokkenheid en kennis van onze cliënten en de sectoren waarin
zij actief zijn.

De Praktijkgroep Employment & Pensions bestaat uit 20 advocaten,
fiscalisten en pensioenspecialisten. De Praktijkgroep heeft een
internationale focus en houdt zich onder meer bezig met het corporate
arbeidsrecht, individueel en collectief ontslagrecht, herstructureringen,
reorganisaties, Expats, overgang van onderneming en uiteenlopende
procedures over bijvoorbeeld concurrentiebedingen en cao’s.

Voor ons kantoor in Amsterdam zoeken wij een enthousiaste en
ambitieuze



Advocaat-stagiaire Arbeidsrecht

Voornaamste werkzaamheden en verantwoordelijkheden

  • je werkt mee aan zaken, veelal grensoverschrijdend en in het
    Engels. Je werkzaamheden bestaan onder meer uit het opstellen
    van processtukken, meedenken over advisering, opstellen van correspondentie,
    contact met cliënten. Je werkt vaak binnen een team en krijgt
    de kans om je te ontwikkelen tot een in het arbeidsrecht gespecialiseerde
    advocaat met sectorfocus.
Wij vragen

  • afgeronde studie Nederlands recht met uitstekende cijfers;
  • aantoonbare affiniteit met het arbeidsrecht, geïllustreerd door
    keuzevakken, stages, nevenactiviteiten, etc.;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in
    woord en geschrift;
  • maatschappelijk brede oriëntatie, geïllustreerd door tijdens
    de studie ondernomen activiteiten;
  • analytisch sterk, oplossingsgericht, flexibel, sociaal;
  • commerciële instelling (geen 9-5 mentaliteit);
  • stevige persoonlijkheid, stressbestendig, no-nonsense.
Wij bieden

  • een dynamische en internationale werkomgeving;
  • ruime ontplooiings- en specialisatiekansen;
  • een mooie opleiding en goede begeleiding binnen een bevlogen
    en gespecialiseerd team.
Wil je solliciteren?

Graag ontvangen wij dan een curriculum vitae, motivatiebrief,
cijferlijsten en evt. andere relevante documentatie. Deze kun
je sturen aan:

Afdeling Recruitment

t.a.v. Misha Verbeek

E
recruitment@cms-dsb.com

Voor vragen over de functie kun je ook contact opnemen met Misha
Verbeek (Recruiter) via bovenstaand e-mailadres of telefoon:
+31 6 54 23 74 03.

Bijzonderheden

Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.

Kandidaat-notaris Real Estate

CMS is een internationaal advocatenkantoor en biedt gespecialiseerde
juridische en fiscale diensten. Met 4500 juridische professionals
in 71 steden wereldwijd ondersteunen wij onze cliënten in internationale
en nationale vraagstukken. Wij onderscheiden ons daarbij door
betrokkenheid en kennis van onze cliënten en de sectoren waarin
zij actief zijn.

De praktijkgroep Real Estate & Construction van CMS is sterk
gespecialiseerd en internationaal georiënteerd. In de breedte
houdt de praktijkgroep zich met alle facetten van vastgoed bezig;
van algemeen bestuursrecht, ruimtelijke ordening en milieurecht
tot projectontwikkeling, transacties, vastgoedfinanciering, aanbestedingsrecht,
fiscaliteit, notariaat en bouwrecht. Tussen al deze specialismen
wordt intensief samengewerkt vanuit ons nieuwe kantoor in het
Atrium op de Zuidas, dat eind augustus 2017 in gebruik wordt
genomen.

Het notariaat binnen Real Estate & Construction bestaat
in totaal uit meer dan 15 (kandidaat)notarissen en paralegals
die in samenwerking met het vastgoedteam (bestaande uit 40 specialisten)
op hoog niveau hun werk doen, met een focus op (internationaal)
transactiewerk. Voor de Praktijkgroep Real Estate & Construction
zijn wij op zoek naar een:

Ervaren en ambitieuze kandidaat-notaris

In deze functie kom je voornamelijk te werken in de transactiepraktijk
samen met de advocaten van CMS en zijn de werkzaamheden vaak
grensoverschrijdend en dus in de Engelse taal. Het geïntegreerde
vastgoedteam bestaat uit jonge, enthousiaste (kandidaat)notarissen,
advocaten en belastingadviseurs die in een open en informele
sfeer met elkaar werken. Het uitgebreide en wereldwijde CMS netwerk
zorgt ervoor dat in deze praktijk de werkzaamheden voor een groot
deel een internationaal karakter hebben, waardoor de zaken omvangrijk,
uitdagend en complex zijn. De werksfeer is open en informeel.

Wij vragen

  • een afgeronde opleiding Notarieel recht met uitstekende cijfers;
  • vier tot zeven jaar werkervaring in de corporate real estate
    praktijk, bij een groot kantoor;
  • ervaring met financieringstransacties is een pre;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in
    woord en geschrift;
  • analytisch sterk, cijfermatig inzicht, flexibel, enthousiast;
  • commerciële instelling;
  • stevige persoonlijkheid, stressbestendig, no-nonsense.
Wij bieden

  • een dynamische en internationale werkomgeving;
  • ruime ontplooiings- en specialisatiekansen;
  • intensief contact met collega’s en cliënten uit binnen- en buitenland;
  • goede samenwerking binnen een bevlogen en gespecialiseerd team;
  • een jonge organisatie die hard aan de weg timmert.
Wil je solliciteren?

Graag ontvangen wij dan een actueel curriculum vitae, motivatiebrief,
cijferlijsten en evt. andere relevante documentatie. Deze kun
je sturen aan:

Afdeling Recruitment

t.a.v. Misha Verbeek

E
recruitment@cms-dsb.com

Voor vragen over de functie kun je ook contact opnemen met Misha
Verbeek (Recruiter) via bovenstaand e-mailadres of telefoon:
+31 6 54 23 74 03. Kijk voor meer informatie op
www.cms.law.



Bijzonderheden


Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.

Advocaat – medewerker Real Estate

CMS is een internationaal advocatenkantoor en biedt gespecialiseerde
juridische en fiscale diensten. Met 4500 juridische professionals
in 71 steden wereldwijd ondersteunen wij onze cliënten in internationale
en nationale vraagstukken. Wij onderscheiden ons daarbij door
betrokkenheid en kennis van onze cliënten en de sectoren waarin
zij actief zijn.

De praktijkgroep Real Estate & Construction behoort tot
één van de grootste van Nederland met meer dan 40 advocaten,
notarissen en belastingadviseurs. De praktijkgroep is sterk gespecialiseerd
en internationaal georiënteerd. Wij houden ons met alle facetten
van vastgoed bezig; van algemeen bestuursrecht, ruimtelijke ordening
en milieurecht tot projectontwikkeling, transacties, vastgoedfinanciering,
aanbestedingsrecht, belastingadvies, notariaat en bouwrecht.
Tussen al deze specialismen wordt intensief samengewerkt vanuit
ons nieuwe kantoor in het Atrium op de Zuidas in Amsterdam, dat
eind augustus 2017 in gebruik wordt genomen.

Voor de praktijkgroep Real Estate & Construction in de praktijk
van Hein van der Meer (vastgoedpartner en Business Director Real
Estate CMS Nederland) zijn wij op zoek naar een:

Enthousiaste en ondernemende advocaat-medewerker

De werkzaamheden liggen op het terrein van het civiele vastgoedrecht
met een accent op het huurrecht, projectontwikkeling en vastgoedtransacties.
In de transactiepraktijk werk je vaak grensoverschrijdend en
dus in de Engelse taal. Het geïntegreerde vastgoedteam bestaat
uit jonge, enthousiaste advocaten, belastingadviseurs en (kandidaat)notarissen
die in een open en informele sfeer met elkaar werken. Ook wordt
er veel samengewerkt met de praktijkgroepen Corporate & Banking.

Het uitgebreide wereldwijde CMS netwerk zorgt ervoor dat in
deze praktijken de werkzaamheden voor een groot deel een internationaal
karakter hebben, waardoor de zaken omvangrijk, uitdagend en complex
zijn.



Voornaamste werkzaamheden en verantwoordelijkheden

  • het opstellen van projectontwikkelingsovereenkomsten;
  • het begeleiden van transacties, het opstellen van koopovereenkomsten,
    het begeleiden van due diligence onderzoek en opstellen van de
    overige transactiedocumentatie;
  • het adviseren over verbintenisrechtelijke vastgoed-vraagstukken;
  • het procederen op het gebied van het vastgoed;
  • opleiden van onze stagiaires;
  • bijdragen aan een goed teamspirit.
Wij vragen

  • Een afgeronde opleiding Nederlands recht met uitstekende cijfers;
  • vanaf vier jaar werkervaring binnen de commerciële advocatuur
    binnen de vastgoedpraktijk (kandidaten met meer werkervaring
    zijn zeker ook welkom);
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in
    woord en geschrift;
  • bovengemiddeld analytisch vermogen en cijfermatig inzicht;
  • doelgericht en commercieel gedreven;
  • stevige persoonlijkheid, stressbestendig, no-nonsense.

Wij bieden

  • een dynamische en internationale werkomgeving;
  • ruime ontplooiings- en specialisatiekansen;
  • intensief contact met collega’s en cliënten uit binnen- en buitenland;
  • de mogelijkheid om een eigen praktijk op- en uit te bouwen;
  • goede samenwerking binnen een bevlogen en gespecialiseerd team;
  • een jonge organisatie die hard aan de weg timmert.
Wil je solliciteren?

Graag ontvangen wij dan een actueel curriculum vitae, motivatiebrief,
cijferlijsten en evt. andere relevante documentatie. Deze kun
je sturen aan:

Afdeling Recruitment

t.a.v. Misha Verbeek

E recruitment@cms-dsb.com

Voor vragen over de functie kun je ook contact opnemen met Misha
Verbeek (Recruiter) via bovenstaand e-mailadres of telefoon:
+31 6 54 23 74 03.

Kijk voor meer informatie op www.cms.law.

Bijzonderheden

Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.