Nieuwsbrief

Top vacatures

Senior jurist Ruimte en Duurzaamheid

Senior jurist Ruimte en Duurzaamheid

32 uur per week

Ben jij een energieke, oplossingsgerichte jurist met interesse
in ruimtelijke opgaven? Reageer dan nu.

De functie

Voor team Zuid-West zoekt Ruimte en Duurzaamheid van de gemeente
Amsterdam een energieke, oplossingsgerichte juridische duizendpoot
met interesse in ruimtelijke opgaven. Herken jij jezelf in onderstaand
profiel? Reageer dan nu!

Of het nu gaat om gebiedsontwikkeling van de Bijlmer Bajes,
de Zuidas of het huisvesten van vluchtelingen, het aanpassen
van een ringweg A10 of het plaatsen van windmolens, allemaal
hebben ze te maken met juridische procedures. Voor het welslagen
van dergelijke projecten is daarom actuele kennis van wet- en
regelgeving, gecombineerd met een praktische toepassing, een
vereiste. Voor de juristen van Ruimte en Duurzaamheid is dit
de dagelijkse praktijk. Omdat Amsterdam grote ambities heeft,
zijn wij op zoek naar breed georiënteerde senior juristen omgevingsrecht
met brede maatschappelijke interesse en aantoonbare werkervaring
met complex (ruimtelijke) projecten.

Als jurist

  • ben je verantwoordelijk voor de procedure en het planproces
    van juridische producten, zoals bestemmingsplannen;
  • adviseer je over bouwinitiatieven en ruimtelijke onderbouwingen;
  • redigeer je in samenwerking met de projectleider planregels
    en toelichtingen;
  • stel je adviezen op voor de bestuurscommissies en stel je in
    samenwerking met de projectleider college- en raadsvoordrachten
    en raadsbesluiten op over bestemmingsplannen en besluiten tot
    vaststelling hogere waarden op grond van de Wet geluidhinder;
  • adviseer je collega’s, projectorganisatie en bestuur zowel mondeling
    als schriftelijk over: de inzet, het type, de inhoud en interpretatie
    van juridisch planologische instrumenten;
  • Volg je de landelijke ontwikkeling op het gebied van omgevingsrecht,
    waardoor je ook actuele kennis hebt van de komende Omgevingswet
    en aanverwante wetgeving alsmede relevante jurisprudentie;
  • werk je aan relatiebeheer met verschillende afdelingen binnen
    de gemeente (projecten, gebieden, vergunningen);
  • treed je namens de gemeente op in beroepszaken;
  • kun je je verder ontwikkelen tot projectleider, eindverantwoordelijke
    voor het opstellen van bestemmingsplannen en begeleiden van planprocedures.

Wij vragen

  • Je bent in het bezit van een
    master/
    doctoraal Nederlands Recht, bij voorkeur met een
    specialisatie Staats- en Bestuursrecht.
  • Je hebt daarnaast
    meerjarige
    aantoonbare ervaringopgedaan met
    complexe(
    ruimtelijke)
    projectenbinnen een gemeentelijke organisatie en/ of
    andere overheidsinstantie.
  • Je hebt aantoonbaar affiniteit met tenminste drie van de volgende
    focusgebieden: ruimtelijk bestuursrecht, omgevingsrecht, bouwrecht,
    milieu-, natuur- en waterrecht.
  • Je bent analytisch sterk en hebt een brede blik: daarmee kijk
    je graag over de grenzen van het recht en rechtsgebied heen.
  • Je hebt een goed gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en bent
    niet bang om te procederen voor een gerechtelijke instantie.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden – zowel
    mondeling als schriftelijk.
  • Er wordt gezocht naar een jurist met hands-onmentaliteit die
    deels specifiek inzetbaar zijn voor het opstellen van bestemmingsplannen
    en advisering van het bestuur.
  • Natuurlijk ben je resultaatgericht, flexibel, je bent goed in
    het beheren van relaties en gericht op samenwerken.

Competenties

  • Initiatief
  • Omgevingsbewustzijn
  • Inlevingsvermogen
  • Analytisch vermogen
  • Inventiviteit
  • Samenwerken
  • Resultaatgerichtheid
  • Overtuigingskracht

Wij bieden

  • Afhankelijk van je opleiding en werkervaring bedraagt het salaris
    minimaal € 3.266,- en maximaal € 4.740,- bruto per maand (salarisschaal
    11) op basis van 36 uren per week.
  • Een juridische functie op senior niveau in het hart van de ruimtelijke
    ordening van Amsterdam, waarbij je zowel het lokale (de stadsdelen/
    bestuurscommissies) als het stedelijke bestuur van Amsterdam
    adviseert en ondersteunt.
  • Een vaste aanstelling, nadat een tijdelijk aanstelling bij wijze
    van proef (1 jaar) succesvol is doorlopen van 32 uur per week.
  • De gemeente Amsterdam kent prima opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden
    plus een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. Deze secundaire
    arbeidsvoorwaarden bestaan o.a. uit opname in het ABP-pensioenfonds,
    een maandelijkse bijdrage in de ziektekostenverzekering en per
    1 januari 2017 het Individueel Keuzebudget. Dit is een vrij besteedbaar
    budget. Je kunt bijvoorbeeld zelf beslissen wanneer je het budget
    wil laten uitbetalen en hoeveel extra verlof je nodig hebt.

Informatie

Informatie kan ingewonnen worden bij Hedwig Wubbolt, medewerker
Capaciteit en Matching. Bereikbaar per mail:

vacatures.rd@amsterdam.nl
of telefonisch 06-12661256. Kijk op 

www.amsterdam.nl
 voor meer informatie over onze organisatie.

Sollicitaties

Heb je belangstelling voor deze functie? Reageer dan
uiterlijk 10 augustus 2017onder vermelding van Senior
Jurist – 17070296, via het

online sollicitatieformulier
.

De gemeente Amsterdam wil een diverse en inclusieve organisatie
zijn. Een organisatie die ruimte biedt aan iedereen en die de
kracht van de diversiteit van medewerkers gebruikt om betere
resultaten te halen voor de stad. Talent als basis, diversiteit
als kracht. We streven ernaar dat het personeelsbestand een afspiegeling
is van de beroepsbevolking van Amsterdam met al haar aanwezige
verschillen. Vacatures staan open voor iedereen, tenzij uitdrukkelijk
anders vermeld.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Interim Privacy Counsel

Wat je gaat doen

Als Interim Privacy Counsel (IPC) in dienst bij DPA Privacy bescherm jij de reputatie van onze opdrachtgevers. Jij levert een belangrijke bijdrage aan het vormgeven en bewaken van het privacybeleid bij gerenommeerde organisaties. Je helpt hen om privacyrisico’s concreet en beheersbaar te maken. Je voert privacy impact assessments uit en adviseert over privacy compliance. Verder help je om de processen en systemen zo aan te passen dat de organisatie voldoet aan de wet- en regelgeving. Je bent sparring partner over privacyvraagstukken en helpt om de benodigde maatregelen te treffen om het privacybewustzijn in de organisatie te vergroten.

Jouw Profiel

Je bent een resultaatgerichte, ondernemende persoonlijkheid met een goed ontwikkeld analytisch denkvermogen, en met:

  • Een afgeronde wo-opleiding, bij voorkeur juridisch, bedrijfseconomisch, ICT of organisatiekunde;
  • Drie tot vijf jaar (relevante) werkervaring op het gebied van privacy en gegevensbescherming;
  • Actuele kennis van de Wbp, de meldplicht datalekken en de naderende privacywetgeving en bij voorkeur ook kennis van informatiebeveiliging;
  • Je bent communicatief vaardig in de Nederlandse en Engelse taal, en weet complexe zaken helder uit te leggen.

Wat je van ons kunt verwachten

In deze zelfstandige functie krijg je veel verantwoordelijkheid en ben je verzekerd van een steile leercurve op het snijvlak van legal, compliance, risk en ICT. DPA Privacy biedt:

  • Afwisselende opdrachten die aansluiten bij je ontwikkeling;
  • Een professioneel en enthousiast team waar je altijd op kunt steunen;
  • Een goed salaris en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een ruim opleidingsbudget en persoonlijke begeleiding.

Je werkomgeving

DPA Privacy richt zich volledig op privacy. We bieden onze opdrachtgevers een totaaloplossing voor het verantwoord omgaan met persoonsgegevens: de juridische, technische en procesmatige aspecten tot en met het privacybewustzijn. Voor de tijdelijke invulling van opdrachten en projecten bemiddelen we Interim Privacy Counsels die bij ons in dienst zijn, maar ook zelfstandige Privacy Counsels. Specialisten die continu meedraaien in de voorhoede van de ontwikkelingen. En die samen met vakgenoten het verschil kunnen maken bij bedrijven en instellingen die aantoonbaar ‘in control’ willen zijn.

Paralegal Corporate

Wat je gaat doen

  • Verzorgen van de corporate housekeeping van een aantal vennootschappen.
  • Opstellen, beoordelen en archiveren van (transactie)volmachten.
  • Beantwoorden van vragen en contact onderhouden met medewerkers wereldwijd (Brazilië, Hong Kong, Australië, Frankrijk etc.).
  • Registreren van gegevens in legal entity management systeem.
  • Coördineren en analyseren van rapportages.
  • Ondersteuning van programma- en project management.
  • Initiëren, coördineren en uitvoeren van kwaliteitscontroles

Jouw Profiel

  • In het bezit van HBO Rechten diploma of Bachelor Rechtsgeleerdheid.
  • Je hebt minimaal een jaar relevante werkervaring als paralegal, legal assistant of juridisch medewerker binnen de advocatuur of bedrijfsleven.
  • Je hebt minimaal een jaar aantoonbare ervaring met corporate housekeeping.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse uitstekend in woord en geschrift.
  • Je hebt ervaring of affiniteit met procesmanagement.
  • Competenties: teamplayer, netwerker, secuur, proactief, gedreven.
  • Je bent 32 uur per week beschikbaar.

Wat je van ons kunt verwachten

  • Jaarcontract, met kans op verlenging.
  • Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Studiebudget van €2000,- per jaar.
  • Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
  • Dynamische internationale, innovatieve werkomgeving met afwisselende taken.
  • Salaris tussen €2450,- en €3100,- op basis van 32 uur afhankelijk van werkervaring.

Je werkomgeving

Onze opdrachtgever is een internationale financiële dienstverlener. Het team maakt onderdeel uit van de afdeling Corporate Legal. De afdeling adviseert onder ander op het gebied van vennootschapsrecht en corporate governance. Het team is verantwoordelijk voor procesmatige juridische werkzaamheden, programma management support en functioneel beheer. Hierbij kun je denken aan de corporate housekeeping van een aantal vennootschappen en de beoordeling en uitgifte van interne volmachten en garanties. Ze voeren het functioneel beheer over een aantal applicaties.

Interim Legal Counsel Corporate M&A

Wat je gaat doen

• Provide, business focused, commercial legal advice and support to departments and colleagues and cooperate with and give guidance to other entities

• Render advice & support in the specific area of expertise in cooperation with or after consultation of their direct manager

• Follow up on (new) law and regulations and analyses the impact on the business

• Participates in projects of new product introduction and service development

• Give input to contracts and agreements.

• Appoint external lawyers after approval of their direct manager

• Instruct & manage external council when and where appropriate to ensure the best possible outcome for the business

• Prepare risk assessment and report on progress made in the assessed areas to the direct manager

• Autonomously participate in smaller to medium size projects (such as M&A and start-ups), rendering legal advice in specific area of expertise

Jouw Profiel

• An university degree in Dutch Law;

• Minimum of 6-8 years of working experience as Dutch legal counsel/lawyer in an international business environment;

• M&A experience in legal affairs;

• Understanding of corporate, commercial, procurement, finance, and other legal issues;

• Proven analytical & problem solving skills;

• Good drafting skills;

• You have exceptional interpersonal skills;

• Highly motivated and hands-on individual with a professional, pro-active and flexible work attitude;

• Self-starting person who uses experience and creativity;

• A strong team player

• Service and solution orientated;

• Willingness to travel;

• Good communication skills in English and preferably in Dutch (verbally and written).

Wat je van ons kunt verwachten

Are you interested and available on short notice? Apply today!

Je werkomgeving

The Legal & Compliance Department consists of a team of 16 lawyers, 12 of whom work on legal matters and 4 of whom work on compliance matters, each with his/her own expertise. The department is headed by the Senior Corporate Vice-President Legal & Compliance, who is supported by the Director Legal to manage legal matters. The L&C department is involved in a variety of topics to assist LeasePlan in mitigating legal and compliance risks and in enhancing its reputation as a reliable business partner.

The department houses various core disciplines: M&A, joint ventures, start-ups, corporate housekeeping, commercial contracts (i.e. LPI and Procurement), intellectual property, employment law, financing, corporate governance, regulatory requirements and all compliance matters, including anti-trust, bribery and data protection rules of law. These disciplines are supported by 3 executive secretaries, who work closely together.

Medior Projectjurist

Wat je gaat doen

Als projectjurist ga je, op tijdelijke basis, aan de slag bij een van onze opdrachtgevers in de Top 500 van het bedrijfsleven.

Jouw Profiel

Herken jij jezelf in het volgende?

  • Afgeronde opleiding WO-Rechten (bijvoorbeeld Master in Ondernemingsrecht, Financieel Recht en/of Bedrijfsrecht) met minimaal HAVO als vooropleiding;
  • Tussen de 0 en 3 jaar stage/werkervaring binnen de advocatuur en/of bedrijfsleven op het gebied van (Internationaal) Contractenrecht, Ondernemingsrecht, M&A, en/of Banking & Finance;
  • Naast je studie heb je je bezig gehouden met relevante nevenactiviteiten;
  • Een praktische instelling, klantgericht en communicatief vaardig;
  • Een grote mate van enthousiasme, flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Beschikbaar voor 36/40 uur per week.

Wat je van ons kunt verwachten

De functie van projectjurist is dé kans om inhouse aan de slag te gaan. Daarnaast krijg jij:

  • Een professioneel en enthousiast team;
  • Een marktconform salaris en gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Volledige reiskostenvergoeding.

Je werkomgeving

Talent op de juiste Plek leidt tot Geluk. Dat drijft ons om iedere dag het allerbeste uit onszelf te halen bij het plaatsen van de juiste interim juridische young professionals. DPA Legal Services bemiddelt al jarenlang junior juristen binnen de Top 500 in het bedrijfsleven. Onze specifieke focus en jarenlange ervaring heeft zich vertaald in een ijzersterk netwerk en bewezen trackrecord.

Senior Projectjurist Bestuursrecht (BRP)

Wat je gaat doen

Als Senior Jurist treed je in dienst bij DPA Legal Services en ga je op projectbasis aan de slag bij onze opdrachtgever. De opdracht is afwisselend en uitdagend. Jouw verantwoordelijkheden in deze rol bestaan uit:

  • Het samen met de afdeling Relatiebeheer adviseren en begeleiden van afnemers/geïnteresseerden tijdens het autorisatietraject voor toegang tot de BRP;
  • Het toetsen van de juridische grondslag van een verzoek tot autorisatie op basis van de Wet basisregistratie personen (Wet BRP);
  • Het voorbereiden en opstellen van besluiten;
  • Het in behandeling nemen van klachten, WOB-verzoeken en bezwaarschriften;
  • Het in behandeling nemen van vragen op het gebied van de Wet BRP, de Wet algemene bepalingen burgerservicenummer (Wabb) en de Paspoortwet.
  • Het adviseren in juridische vraagstukken op het gebied van de Basisregistratie Personen en de Registratie Niet-ingezetenen.

Jouw Profiel

Beschik jij over de volgende eigenschappen? Dan gaan wij graag in gesprek! Je hebt/bent:

  • Een afgeronde opleiding WO Rechten en eventuele relevante vervolgopleidingen
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving, waaronder de Algemene wet bestuursrecht, de Wet BRP, de Wabb en/of de Paspoortwet.
  • Minimaal 7 jaar relevante werkervaring
  • Een proactieve instelling
  • Je hebt ervaring met het zelfstandig voeren van klachten en/of bezwaarprocedures.
  • Resultaatgericht en besluitvaardig.
  • Flexibel en je hebt het vermogen om je goed aan te passen binnen organisaties.
  • Overtuigingskracht en opereert zelfstandig.

Wat je van ons kunt verwachten

  • Een marktconform salaris.
  • Contract voor de duur van het project, het gaat om een opdracht van vijf maanden, met de optie tot verlenging van twee keer vijf maanden.
  • Veel verantwoordelijkheid binnen een toonaangevende organisatie.
  • Een leaseauto behoort tot de mogelijkheden.
  • Volledige reiskostenvergoeding.

Je werkomgeving

Voor een onderdeel van het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties zijn wij opzoek naar een gedreven Jurist met relevante kennis van de Algemene Wet Bestuursrecht, de Wet BRP, de Wabb en/of de Paspoortwet. De desbetreffende afdeling houdt zich o.a. bezig met het waarborgen en ontwikkelen van het BRP-stelsel, het BSN-stelsel, het PIVA-stelsel en het Reisdocumenten-stelsel. Hierbij zal jij vanuit jouw juridische expertise op deze gebieden adviseren.

Legal Counsel Financiële Instelling

Wat je gaat doen

Voor een vooraanstaande, internationale speler binnen de financiële dienstverlening ben ik op zoek naar een Legal Counsel die er naar uit kijkt om met een team van professionals te werken aan de financiering van grote (internationale) deals. Je zult hierbij nauw samenwerken met de business en met advocaten van andere partijen. Bovendien zul je zo nu en dan tijdelijk intern bij grote klanten op de vloer werken om jouw kennis en expertise te delen.

Jouw Profiel

Je bent een gedreven, ambitieuze jurist met een natuurlijke overtuigingskracht. Je kijkt er naar uit te fungeren als volwaardige business partner en daarnaast voldoe je aan de volgende voorwaarden.

  • Een afgeronde WO opleiding Nederlands Recht;
  • Tussen de 2 en de 5 jaar werkervaring binnen de advocatuur en/of financiële instelling;
  • Ervaring met Corporate/M&A, Corporate Litigation en/of Banking & Finance;
  • Affiniteit met en/of interesse in de financiële dienstverlening;
  • Ervaring met financieringsdocumentatie (LMA) en zekerheden is een pré;
  • Vloeiend Engels en Nederlands in woord en geschrift.

Wat je van ons kunt verwachten

Onze opdrachtgever biedt een goed salaris, een goede work/life balance en een betrokken team van professionals. Daarnaast kun je deelnemen aan een uitgebreid, intern opleidingsprogramma met de mogelijkheid om verscheidene trainingen in het buitenland te volgen. Bovendien zoeken je collega’s elkaar regelmatig op voor verscheidene activiteiten met het team of een gezellige borrel na werk.

Je werkomgeving

Onze opdrachtgever is een vooraanstaande, internationale speler binnen de financiële dienstverlening.

Paralegal

Wat je gaat doen

Als Paralegal treed je in vaste dienst bij DPA Legal Services en ga je als medewerker binnen ons Legal Services team op tijdelijke basis aan de slag bij onze opdrachtgevers in de Top 500 van het bedrijfsleven. Hierdoor krijg je de mogelijkheid om in verschillende keukens van toonaangevende bedrijven een kijkje te nemen en de sfeer van uiteenlopende bedrijfsculturen te proeven. Onze consultants geven je persoonlijke begeleiding en gaan in overleg met jou op zoek naar passende opdrachten die aansluiten bij jouw ambities.

Jouw verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit:

• Corporate housekeeping;

• Assisteren bij het opstellen van juridische en corporate documentatie;

• Bijhouden van de contractmanagement database ;

• Assisteren van de (senior) Legal Counsels;

• Bieden van algemene administratieve ondersteuning aan Hoofd Juridische Zaken.

Binnen DPA Legal Services bieden wij je een thuisbasis waarop je altijd kunt terugvallen. Wij stimuleren dat collega’s van elkaar leren en ervaringen uitwisselen door (informele) bijeenkomsten met de Paralegals en Interim Junior Legal Counsels te organiseren. Daarnaast investeren wij ook in jouw persoonlijke ontwikkeling als juridisch (young) professional, bijvoorbeeld door het aanbieden van (individuele) opleidingsmogelijkheden.

Jouw Profiel

Herken jij jezelf in het volgende?

• In het bezit van een HBO/WO-Rechten diploma met minimaal HAVO als vooropleiding;

• Minimaal 2 jaar werkervaring als paralegal binnen de advocatuur en/of bedrijfsleven;

• Een praktische instelling, klantgericht, in staat om met deadline om te gaan en communicatief vaardig;

• Een grote mate van enthousiasme, flexibiliteit en aanpassingsvermogen;

• Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels;

• Beschikbaar voor 36/40 uur per week.

Wat je van ons kunt verwachten

De functie van Paralegal is dé kans om bij verschillende bedrijven binnen te kijken en inhouse ervaring op te doen. Daarnaast krijg jij:

• Afwisselende opdrachten;

• Een professioneel en enthousiast team;

• Marktconform salaris;

• Interessante bonusregeling;

• Een leaseauto behoort tot de mogelijkheden;

• Een individueel opleidingsbudget.

Je werkomgeving

Talent op de juiste Plek leidt tot Geluk. Dat drijft ons om iedere dag het allerbeste uit onszelf te halen bij het plaatsen van de juiste interim juridische (young) professionals. DPA Legal Services bemiddelt al jarenlang ervaren paralegals en junior juristen binnen de Top 500 in het bedrijfsleven. Voor de tijdelijke invulling van opdrachten en projecten bemiddelen wij onze Paralegals en Interim Junior Legal Counsels die bij ons in dienst zijn. Onze specifieke focus en jarenlange ervaring heeft zich vertaald in een ijzersterk netwerk en bewezen trackrecord.

Junior Projectjurist

Wat je gaat doen

Als projectjurist ga je, op tijdelijke basis, aan de slag bij een van onze opdrachtgevers in de Top 500 van het bedrijfsleven.

Jouw Profiel

Herken jij jezelf in het volgende?

  • Afgeronde opleiding WO-Rechten (bijvoorbeeld Master in Ondernemingsrecht, Financieel Recht en/of Bedrijfsrecht) met minimaal HAVO als vooropleiding;
  • Tussen de 0 en 3 jaar stage/werkervaring binnen de advocatuur en/of bedrijfsleven op het gebied van (Internationaal) Contractenrecht, Ondernemingsrecht, M&A, en/of Banking & Finance;
  • Naast je studie heb je je bezig gehouden met relevante nevenactiviteiten;
  • Een praktische instelling, klantgericht en communicatief vaardig;
  • Een grote mate van enthousiasme, flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Beschikbaar voor 36/40 uur per week.

Wat je van ons kunt verwachten

De functie van projectjurist is dé kans om inhouse ervaring op te doen. Daarnaast krijg jij:

  • Een professioneel en enthousiast team;
  • Salaris tussen de €2100,- en €2500,- op basis van 40 uur per week;
  • Volledige reiskostenvergoeding.

Je werkomgeving

Talent op de juiste Plek leidt tot Geluk. Dat drijft ons om iedere dag het allerbeste uit onszelf te halen bij het plaatsen van de juiste interim juridische young professionals. DPA Legal Services bemiddelt al jarenlang junior juristen binnen de Top 500 in het bedrijfsleven. Onze specifieke focus en jarenlange ervaring heeft zich vertaald in een ijzersterk netwerk en bewezen trackrecord.

Business Manager bij DPA Compliance & Risk

Wat je gaat doen

Als Business Line Manager ben je verantwoordelijk voor de zowel recruitment als acquisitie, wat moet leiden tot de uiteindelijke bemiddeling van de juiste Compliance Professional (van junior tot senior) bij de opdrachtgever. Duurzame relaties opbouwen en onderhouden met (potentiële) opdrachtgevers zijn hierbij uitgangspunt. Naast het intensief onderhouden van het bestaande netwerk van (potentiële) opdrachtgevers, breid je dit proactief uit. Je bent hierin creatief en kansen ontgaan je niet.

Je fungeert als sparringpartner voor opdrachtgevers voor wat betreft benodigde compliance profielen bij onderhavige compliance vraagstukken. Je kent de markt en volgt de ontwikkelingen in het compliance vakgebied op de voet.

Daarnaast onderhoud je je netwerk van Compliance Professionals en ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en adviseren van de bemiddelde Compliance Professionals. Voor de professionals die bij DPA Compliance & Risk in dienst zijn, ben je verantwoordelijk voor de gehele HR cyclus (o.a. evaluatie en beoordeling, fieldmanagement) en begeleid je ze in hun ontwikkeling.

Jouw Profiel

  • Minimaal 1 jaar werkervaring, bij voorkeur in een soortgelijke rol voor de financiële dienstverlening
  • Ervaring met Risk is een pré
  • Servicegericht, enthousiast en flexibel
  • Een stevige persoonlijkheid die weet te overtuigen
  • Resultaatgericht met oog voor kwaliteit
  • Afgeronde HBO/WO opleiding

Wat je van ons kunt verwachten

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden (vast en variabel)
  • Een gedreven, professioneel en enthousiast team met een zeer prettige werksfeer
  • Grote mate van flexibiliteit en zelfstandigheid

Je werkomgeving

DPA Compliance & Risk is dé koploper binnen de specialistische arbeidsmarkt van Compliance Professionals. In een paar jaar tijd zijn wij uitgegroeid tot één van de topspelers binnen deze markt. Door onze specifieke focus, hebben wij een actuele en uitgebreide kennis van de ontwikkelingen binnen de (financiële) markt. Daarnaast hebben wij een grote persoonlijke betrokkenheid zowel bij onze professionals als onze opdrachtgevers. Onze manier van werken heeft zich inmiddels vertaald in een ijzersterk netwerk en bewezen trackrecord.

DPA Compliance & Risk is onderdeel van het beursgenoteerde DPA NV. De cultuur wordt gekenmerkt door korte lijnen, veel zelfstandigheid en vrijheid. Bij DPA Compliance & Risk staat persoonlijke en lange termijn samenwerking met kandidaten en opdrachtgevers hoog in het vaandel.

Sollicitatieprocedure

Mail graag je CV en motivatie naar wineke.krull@dpa.nl.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Wineke Krull op 06 55 87 50 03.