Nieuwsbrief

Top vacatures

test

test 2

Recruiter

Wat je gaat doen

Als Recruiter ga je aan de slag bij DPA Legal Services. De focus ligt op het werven van juridische Young professionals die een nieuwe (eerste) uitdaging of tijdelijke opdracht zoeken. Als Recruiter ben je voor kandidaten het gezicht van de organisatie Je bent verantwoordelijk voor het searchen en benaderen van potentiële kandidaten. Daarnaast behandel je (open) sollicitaties en voer je selectiegesprekken met kandidaten. Oriënterend of voor een concrete positie. Vanuit een natuurlijke interesse ga je bij kandidaten opzoek naar hun wensen en bespreek je wat de mogelijkheden zijn. Op het moment dat één van onze accountmanagers een aanvraag binnen krijgt ben je degene die meteen wordt aangehaakt. In korte tijd zorg je dat je alle kandidaten paraat hebt, vanuit je eigen netwerk, het reeds bestaande netwerk van DPA of door te searchen op bijvoorbeeld LinkedIn.

Je komt te werken in een team wat bestaat uit accountmanagers, recruiters, fieldmanagers, commercieel assistent, en een business unit manager. Ons team kenmerkt zich door een ‘work hard, play hard’ sfeer, we werken elke dag keihard, maar gaan op een informele en gezellige manier met elkaar om. Belangrijk hierin is dus dat je van aanpakken weet, maar ook dat je een teamplayer bent. We gaan samen voor resultaat en elke speler is hierin even belangrijk. Je verzorgt het gehele wervings- en selectieproces voor de publieke en private sector. Je zult werkzaam zijn op ons kantoor in Amsterdam.

Je werkzaamheden in het kort:

  • Werven en selecteren van juridische Young Professionals;
  • Searchen en benaderen van potentiële kandidaten;
  • Opstellen van vacatureteksten, en deze naderhand distribueren via diverse jobboards;
  • Opbouwen van een netwerk binnen de publieke en private sector van juridische Young Professionals;
  • Beheren van de kandidatendatabase en zorgen voor een juiste administratieve afhandeling.

Jouw Profiel

  • Een afgeronde HBO/WO opleiding;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring als recruiter binnen de arbeidsbemiddeling;
  • Beschikbaar voor 40 uur;
  • Woonachtig in Amsterdam of omstreken;
  • Ambitieus, commercieel en communicatief vaardig.

Wat je van ons kunt verwachten

  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitdagende baan waarin je een breed scala aan werkzaamheden zult uitvoeren;
  • Een informele werksfeer met gezellige collega’s;
  • Goede begeleiding om jou zowel professioneel als op persoonlijk vlak te laten groeien;
  • Ruimte voor eigen initiatief.

Je werkomgeving

DPA richt zich op advies, duurzame en flexibele inzetbaarheid van specialistische professionals en het ontwikkelen van kennis en kunde. Zo helpen we professionals en organisaties om hun prestaties te verbeteren. We kunnen hierbij steunen op ruim 1.700 eigen professionals en op een landelijk netwerk van hooggekwalificeerde zelfstandigen.

DPA is in 1992 opgericht, is beursgenoteerd aan de Euronext en heeft, naast haar autonome groei, door meerdere overnames (oa.ConQuaestor, Fagro en PeopleGroup), een gestage groei doorgemaakt. Naast werving & selectie en het detachering van professionals verzorgen we in toenemende mate toegepaste consultancy en projecten. Onze focus ligt op de vakgebieden Finance, Legal, Engineering & Consultancy, IT, Public, Supply Chain, Marketing en Services.

Via onze gespecialiseerde business units blijven we dicht bij de professionals en opdrachtgevers en weten we talenten te verbinden aan de juiste organisaties. En bieden we organisaties en onze professionals de beste ondersteuning om hun ambities te realiseren. Dat is wat DPA als specialisten specialist doet.

DPA Legal Services is onderdeel van DPA en richt zich op het bemiddelen van junior juristen binnen het bedrijfsleven, de advocatuur en de overheid. Onze werkwijze wordt gekenmerkt door zorgvuldigheid, flexibiliteit en snelheid.

Het team van DPA Legal Services bestaat uit een 7 enthousiaste professionals die elk hun eigen verantwoordelijkheid en focus hebben. Tevens wordt er veel waarde gehecht aan het werken in teamverband en is er sprake van een intensieve samenwerking met je collega’s van DPA Legal, DPA Tax en DPA Privacy. Er is sprake van een hoge dynamiek en geen dag is hetzelfde.

Indirect Tax Specialist | Inhouse

Wat je gaat doen

In deze functie zal je mede-verantwoordelijk zijn voor de Indirect Tax planning. Je zal het aanspreekpunt zijn voor alle Indirect Tax vragen van het bedrijf en haar onderliggende entiteiten, zowel Nationaal als Internationaal.

• het geven van hoge kwaliteit Indirect Tax adviezen;

• begeleiden van diverse Nationale en Internationale (goederen) transacties;

• signaleren van risico’s;

• fungeren als contactpersoon met de autoriteiten;

• nauw samenwerken met collega belastingadviseurs en financieel adviseurs.

Jouw Profiel

De ideale kandidaat heeft:

• een afgeronde WO opleiding Fiscaal Recht of Fiscale Economie;

• minimaal 5 jaar ervaring op het gebied van Indirect Tax, bij voorkeur binnen de bedrijfsfiscaliteit;

• is commercieel en communicatief vaardig;

• een uistekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift.

Wat je van ons kunt verwachten

Buiten deze uitgelezen mogelijkheid jezelf te ontplooien kan je rekenen op:

• een uitstekend primair salaris pakket;

• goede secundaire arbeidsvoorwaarden als een auto, pensioen en ziektekosten;

• professionele werkomgeving met volop doorgroeimogelijkheden;

• training en persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden.

Je werkomgeving

Deze informele multinational met vestigingen in een aantal wereldsteden is de laatste jaren enorm aan het groeien. Om deze reden krijg je als medewerker de mogelijkheid jezelf te ontplooien en te ontwikkelen op de punten die jij aan jezelf wenst te verbeteren.

Tax Accountant | Inhouse

Wat je gaat doen

• je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden, opstellen en indienen van diverse aangiften;

• signaleren en het continu vebetereren van fiscale processen;

• maandelijks herzien van de belastingpositie van de volledige groep;

• betrokken bij het opstellen van de jaarrekening en periodieke closings;

• jaarlijkse herziening van de belastingrapportagepakketten.

Jouw Profiel

De ideale kandidaat heeft:

• een afgeronde WO opleiding Fiscaal Recht of Fiscale Economie;

• minimaal 5 jaar ervaring met fiscale boekhouding en rapportages;

• is commercieel en communicatief vaardig en cijfermatig sterk;

• een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift.

Wat je van ons kunt verwachten

Naast deze mooie uitdaging kan je rekenen op:

• een uitstekend primair salaris pakket;

• goede secundaire arbeidsvoorwaarden als een auto, pensioen en ziektekosten;

• professionele werkomgeving met volop doorgroeimogelijkheden;

• training en ontwikkelingsmogelijkheden.

Je werkomgeving

Deze wereldspeler wil in alle opzichten voorop lopen. Zij hechten dan ook veel waarde aan de persoonlijke ontwikkeling van haar medewerkers. Naast hard werken wordt er na werk regelmatig een borrel georganiseerd om je collega’s beter en anders te leren kennen.

Interim Privacy Counsel

Wat je gaat doen

Als Interim Privacy Counsel (IPC) in dienst bij DPA Privacy bescherm jij de reputatie van onze opdrachtgevers. Jij levert een belangrijke bijdrage aan het vormgeven en bewaken van het privacybeleid bij gerenommeerde organisaties. Je helpt hen om privacyrisico’s concreet en beheersbaar te maken. Je voert privacy impact assessments uit en adviseert over privacy compliance. Verder help je om de processen en systemen zo aan te passen dat de organisatie voldoet aan de wet- en regelgeving. Je bent sparring partner over privacyvraagstukken en helpt om de benodigde maatregelen te treffen om het privacybewustzijn in de organisatie te vergroten.

Jouw Profiel

Je bent een resultaatgerichte, ondernemende persoonlijkheid met een goed ontwikkeld analytisch denkvermogen, en met:

  • Een afgeronde wo-opleiding, bij voorkeur juridisch, bedrijfseconomisch, ICT of organisatiekunde;
  • Drie tot vijf jaar (relevante) werkervaring op het gebied van privacy en gegevensbescherming;
  • Actuele kennis van de Wbp, de meldplicht datalekken en de naderende privacywetgeving en bij voorkeur ook kennis van informatiebeveiliging;
  • Je bent communicatief vaardig in de Nederlandse en Engelse taal, en weet complexe zaken helder uit te leggen.

Wat je van ons kunt verwachten

In deze zelfstandige functie krijg je veel verantwoordelijkheid en ben je verzekerd van een steile leercurve op het snijvlak van legal, compliance, risk en ICT. DPA Privacy biedt:

  • Afwisselende opdrachten die aansluiten bij je ontwikkeling;
  • Een professioneel en enthousiast team waar je altijd op kunt steunen;
  • Een goed salaris en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een ruim opleidingsbudget en persoonlijke begeleiding.

Je werkomgeving

DPA Privacy richt zich volledig op privacy. We bieden onze opdrachtgevers een totaaloplossing voor het verantwoord omgaan met persoonsgegevens: de juridische, technische en procesmatige aspecten tot en met het privacybewustzijn. Voor de tijdelijke invulling van opdrachten en projecten bemiddelen we Interim Privacy Counsels die bij ons in dienst zijn, maar ook zelfstandige Privacy Counsels. Specialisten die continu meedraaien in de voorhoede van de ontwikkelingen. En die samen met vakgenoten het verschil kunnen maken bij bedrijven en instellingen die aantoonbaar ‘in control’ willen zijn.

Interim Junior Legal Counsel

Wat je gaat doen

Als Interim Junior Legal Counsel treed je in vaste dienst bij DPA Legal Services en ga je als medewerker binnen ons Legal Services team op tijdelijke basis aan de slag bij onze opdrachtgevers in de Top 500 van het bedrijfsleven. Hierdoor krijg je de mogelijkheid om in verschillende keukens van toonaangevende bedrijven een kijkje te nemen en de sfeer van uiteenlopende bedrijfsculturen te proeven. Onze consultants geven je persoonlijke begeleiding en gaan in overleg met jou op zoek naar passende opdrachten die aansluiten bij jouw ambities. Wie kan je beter vertellen over de praktijk dan een van onze Interim Junior Legal Counsels zelf? Lees de ervaring van Stijn Elfrink

Binnen DPA Legal Services bieden wij je een thuisbasis waarop je altijd kunt terugvallen. Wij stimuleren dat collega’s van elkaar leren en ervaringen uitwisselen door (informele) bijeenkomsten met de Interim Junior Legal Counsels te organiseren. Daarnaast investeren wij ook in jouw persoonlijke ontwikkeling als juridisch young professional, bijvoorbeeld door het aanbieden van (individuele) opleidingsmogelijkheden.

Jouw Profiel

Herken jij jezelf in het volgende?

  • Afgeronde opleiding WO-Rechten (Master in Ondernemingsrecht, Financieel Recht en/of Bedrijfsrecht) met minimaal HAVO als vooropleiding;
  • Tussen de 0 en 3 jaar (stage) ervaring binnen de advocatuur en/of bedrijfsleven;
  • Stage/werkervaring op het gebied van (Internationaal) Contractenrecht, Ondernemingsrecht, M&A, en/of Banking & Finance;
  • Naast je studie heb je je bezig gehouden met relevante nevenactiviteiten;
  • Een praktische instelling, klantgericht en communicatief vaardig;
  • Een grote mate van enthousiasme, flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Beschikbaar voor 40 uur per week.

Wat je van ons kunt verwachten

De functie van Interim Junior Legal Counsel is dé kans om bij verschillende bedrijven binnen te kijken en inhouse ervaring op te doen. Daarnaast krijg jij:

  • Afwisselende opdrachten;
  • Een professioneel en enthousiast team;
  • Salaris tussen de €2100,- en €2600,- op basis van 40 uur per week;
  • Interessante bonusregeling;
  • Een leaseauto behoort tot de mogelijkheden;
  • Een individueel opleidingsbudget.

Je werkomgeving

Talent op de juiste Plek leidt tot Geluk. Dat drijft ons om iedere dag het allerbeste uit onszelf te halen bij het plaatsen van de juiste interim juridische young professionals. DPA Legal Services bemiddelt al jarenlang junior juristen binnen de Top 500 in het bedrijfsleven. Voor de tijdelijke invulling van opdrachten en projecten bemiddelen wij onze Interim Junior Legal Counsels die bij ons in dienst zijn. Onze specifieke focus en jarenlange ervaring heeft zich vertaald in een ijzersterk netwerk en bewezen trackrecord.

Sollicitatieprocedure

Sophie van der Hulst 06 10 48 53 26

Sophie van der Hulst 06 10 48 53 26

Commercieel Talent

Wat je gaat doen

Wat doe je nou echt?

Als Commercieel Talent (met de officiele functietitel Accountmanager) ben je het gezicht van DPA Legal Services naar buiten toe. Je belt elke dag vaste en potentiële opdrachtgevers, om te vragen hoe het op de juridische afdeling gaat en of we hen wellicht nog kunnen helpen. Daarnaast houd je de vacatures in de gaten bij bestaande en mogelijke nieuwe opdrachtgevers. Het doel is om zo snel mogelijk je netwerk aan opdrachtgeverszijde op- en uit te bouwen.

Los van bovenstaande commerciële acties zal je ook samen met onze recruiter high potential junior juristen spreken en selecteren. Specifiek voor bij ons in dienst of een specifieke opdracht. Het uitbouwen van dit netwerk is ook essentieel.

Hoe pak je dit aan?

Je weet wat er speelt binnen de organisaties van onze (potentiële) opdrachtgevers en op de kandidatenmarkt voor startende en junior juristen. Het bijhouden van blogs, websites en kranten is om deze reden belangrijk. Een specifiek nieuwsbericht uit Het Financieel Dagblad kan je net die lead geven die je nodig hebt om bij een klant aan tafel te komen.

Als je eenmaal bij de opdrachtgever zit en er is een concrete vraag dan ga je deze inventariseren. Als specialist in het bemiddelen van juristen adviseer je gevraagd en ongevraagd, over de verschillende oplossingen waar de opdrachtgever uit kan kiezen. Daarbij heb je een lange termijn relatie voor ogen. Het kan voorkomen dat je een opdrachtgever adviseert om nog geen gebruik te maken van onze diensten, indien dat op dat moment de beste keus is.

Hoe zou een dag bij DPA Legal Services eruit kunnen zien?

Voordat je om 0830 uur je computer opstart wordt je gebeld door een collega. Hij heeft zojuist een cliënt gesproken en zij zoeken met spoed een junior jurist. Alle details noteer je en je belooft je collega op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. In ons CRM systeem zoek je de specifieke opdrachtgever op, checkt de communicatie die er de laatste tijd is geweest en neemt telefonisch contact op. Na het spreken van de opdrachtgever blijkt dat één van onze high potential juristen die beschikbaar is perfect op de opdracht te passen. Je gaat die middag nog met haar op gesprek bij de opdrachtgever. De afspraak staat ingepland om 1500 uur.

Vervolgens bel je de interim jurist met het goede nieuws en spreekt af om een kop koffie te drinken om 1000 uur zodat je alle details kan bespreken. De interim jurist kan zich nu gaan voorbereiden op het gesprek later die middag. Ondertussen heb je 2 oproepen gemist. Je luistert je voicemail af. Eén van je interim juristen die op opdracht zit heeft gebeld. Zij is gevraagd om in dienst te treden bij de opdrachtgever. Je belt haar direct terug en nodigt haar voor de volgende dag uit voor een lunch om de casus te bespreken. De andere voicemail is van onze wagenparkbeheerder: Je nieuwe leaseauto staat klaar! Dat is fijn, dan kan je meteen die middag in je nieuwe auto naar de afspraak om 1500 uur. Snel nog een email sturen ter bevestiging van de afspraak vanmiddag om 1500 uur. Bij deze email stuur je tevens het CV en de motivatie van de interim jurist mee. Nu kan de opdrachtgever zich ook goed voorbereiden.

Na de lunch werp je een blik op je email inbox. Je leest een paar updates, nieuwsberichten en reageert op vragen van opdrachtgevers over opzeggingstermijn, verlenging van een opdracht en een email waar de opdrachtgever bedankt voor de taart die je had toegezonden. Om 1400 uur stap je samen met de interim jurist in de auto om naar de afspraak te gaan. Om 1445 uur arriveer je op locatie. Het is nu 1600 uur. Je loopt samen met de interim jurist bij de opdrachtgever naar buiten. Het gesprek ging erg goed. Alle voorbereiding werd in de praktijk gebracht. De opdrachtgever heeft aan het einde van het gesprek meteen laten weten de interim jurist te willen inhuren. Of ze morgen al kan starten? Uiteraard!

Snel terug naar kantoor. Je maakt de opdrachtbevestiging in orde en zorgt er voor dat de interim jurist alle informatie heeft om morgen goed te kunnen starten. Je laat de opdrachtbevestiging door een collega checken en stuurt deze vervolgens naar de opdrachtgever. Deze stuurt het document per ommegaande per email getekend retour. Een mooie plaatsing voor de komende 5 maanden is een feit.

Spreekt bovenstaande je aan? Lees dan snel verder of je aan het gewenste profiel voldoet.

Jouw Profiel

  • 1-5 jaar (sales)ervaring;
  • Bij voorkeur in de arbeidsbemiddeling;
  • Affiniteit met functies in het werkgebied Legal;
  • Een afgeronde HBO of WO opleiding, een afgeronde rechtenstudie is een grote pré;
  • Uitstekende commerciële en contactuele vaardigheden en een goed gevoel voor de behoeften van zowel je (toekomstige) klanten als van kandidaten;
  • Relativeringsvermogen en humor.

Wat je van ons kunt verwachten

  • Salaris;
  • Bonus;
  • Leaseauto;
  • Een baan bij een snel groeiend onderdeel van DPA Professionals;
  • Ongekend goede werksfeer waar hard werken en plezier maken hand-in-hand gaan. Zoals onze spontane borrels, kwartaal etentjes en de legendarische DPA Zomer en Winterfeesten, leuke teamactiviteiten en een informele werksfeer. Een tafelvoetbaltafel is aanwezig op de afdeling;
  • Goede en uitgebreide lunchmogelijkheden;
  • 25 vakantiedagen;
  • Persoonlijke ontwikkeling via de DPA Academy, individuele trainingsmogelijkheden en intensieve begeleiding;
  • Alle ruimte voor eigen initiatief, pro actieve houding en doorgroeimogelijkheden.

Je werkomgeving

DPA richt zich op advies, duurzame en flexibele inzetbaarheid van specialistische professionals en het ontwikkelen van kennis en kunde. Zo helpen we professionals en organisaties om hun prestaties te verbeteren. We kunnen hierbij steunen op ruim 1.700 eigen professionals en op een landelijk netwerk van hooggekwalificeerde zelfstandigen.

DPA is in 1992 opgericht, is beursgenoteerd aan de Euronext en heeft, naast haar autonome groei, door meerdere overnames (oa.ConQuaestor, Fagro en PeopleGroup), een gestage groei doorgemaakt. Naast werving & selectie en het detachering van professionals verzorgen we in toenemende mate toegepaste consultancy en projecten. Onze focus ligt op de vakgebieden Finance, Legal, Engineering & Consultancy, IT, Public, Supply Chain, Marketing en Services.

Via onze gespecialiseerde business units blijven we dicht bij de professionals en opdrachtgevers en weten we talenten te verbinden aan de juiste organisaties. En bieden we organisaties en onze professionals de beste ondersteuning om hun ambities te realiseren. Dat is wat DPA als specialisten specialist doet.

DPA Legal Services is onderdeel van DPA en richt zich op het bemiddelen van junior juristen binnen het bedrijfsleven, de advocatuur en de overheid. Onze werkwijze wordt gekenmerkt door zorgvuldigheid, flexibiliteit en snelheid.

Het team van DPA Legal Services bestaat uit een 7 enthousiaste professionals die elk hun eigen verantwoordelijkheid en focus hebben. Tevens wordt er veel waarde gehecht aan het werken in teamverband en is er sprake van een intensieve samenwerking met je collega’s van DPA Legal, DPA Tax en DPA Privacy. Er is sprake van een hoge dynamiek en geen dag is hetzelfde.

Beslismedewerker

Wat je gaat doen

In deze rol kunnen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit:

• Verwerken van aanvragen, waarbij je o.a. beoordeelt of dossiers volledig zijn en voldoen aan de formele procedureregels;

• Analyseren van het dossier op juridisch-inhoudelijke aspecten en afwegen van de spelende belangen en indien nodig onderzoek verrichten;

• Onderzoeken van de ingediende zaken en deze inhoudelijk analyseren, al dan niet in het licht van nieuwe informatie;

• Bestuderen van de vigerende beleidsregels, de geldende instructies, de jurisprudentie en relevante ambtsberichten;

• Overleggen, indien nodig en na ruggespraak, met betrokkenen bij de zaak (IND- medewerkers, gemachtigde);

• Zorgdragen c.q. zorg laten dragen voor de afhandeling van de beslissing (administratief en

procedureel);

• Onderhouden van noodzakelijke functionele contacten, in- en extern;

• Zorgvuldig formuleren en vastleggen van conceptbeslissingen.

Jouw Profiel

Om in aanmerking te komen voor de functie beslismedewerker voldoe je aan het volgende profiel:

• Je bent in het bezit van een afgeronde HBO opleiding op het gebied van Rechten (HBO Rechten, MER, SJD) of een WO opleiding met minimaal een 7.0 voor de relevante vakken en scriptie;

• Recente kennis van het algemeen bestuurs- , migratie- en/of vreemdelingenrecht;

• Uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse taal;

• Half jaar relevante stage- en/of werkervaring is een pré, bijvoorbeeld bij Vluchtelingenwerk Nederland;

• Competenties: flexibel, stressbestendig, gemotiveerd, analytisch, empathisch , zelfstandig, proactief, energiek;

• Flexibel inzetbaar, bereid om in de avonden en weekenden te werken;

• Inzetbaar voor 36/40 uur per week;

Wat je van ons kunt verwachten

Wij bieden:

• Marktconform salaris (voor de inwerkperiode geldt een aangepast salaris);

• Bonus van €1.200,- na de eerste 6 maanden op opdracht;

• Contract voor de duur van het project;

• Reiskostenvergoeding;

• Werkervaring opdoen bij dé organisatie op het gebied van vreemdelingenrecht;

• Fieldmanager die jou tijdens het inwerktraject en de verdere opdracht begeleidt.

Omdat wij regelmatig aanvragen krijgen vanuit de IND, komen we altijd graag in contact met goede kandidaten voor deze functie. Nadat je via de website hebt gesolliciteerd, en indien je aan het profiel voldoet, zal er eerst telefonisch contact met je opgenomen worden. Zijn we na afloop van dat gesprek nog steeds enthousiast, dan word je uitgenodigd voor de selectiemiddag bij ons op kantoor. Verloopt ook deze middag succesvol, dan word je opgenomen in onze poule met kandidaten voor de IND en nemen wij contact met je op, zodra we een aanvraag hebben van de IND.

Je werkomgeving

Voor de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) zijn wij doorlopend op zoek naar geschikte kandidaten voor de functiebeslismedewerker. In deze functie begin je met een inwerkperiode van zes weken.Na het afronden van het inwerktraject ga je zelfstandig aan de slag als beslismedewerkerop een van de volgende locaties: Rijswijk, Zevenaar, Doetinchem, Ter Apel,Hoofddorp, Den Bosch, Budel en Zwolle.

Sollicitatieprocedure

Sophie Van der Hulst 06 10 48 53 26

Sophie Van der Hulst 06 10 48 53 26

Hoormedewerker

Wat je gaat doen

In deze rol kunnen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit:

• Afnemen van eerste en/of nadere gehoren;

• Vaststellen van de nationaliteit en identiteit;

• In kaart brengen van het vluchtplan;

• Analyseren van dossiers;

• Op waarde schatten van casusspecifieke informatie en meenemen in gehoor;

• Vergaren van landenspecifieke informatie, daarbij is het van belang om te bepalen waar de nadruk op dient te komen liggen;

• Onderhouden van de noodzakelijke functionele contacten, in- en extern;

• Bewaken van de gang van zaken tijdens een gehoor en/of onderzoek;

• Objectief en volledig weergeven van de bevindingen.

Jouw Profiel

Om in aanmerking te komen voor de functie hoormedewerker voldoe je aan het volgende profiel:

• Je bent in het bezit van een afgeronde HBO opleiding op het gebied van Rechten (HBO Rechten, MER, SJD) of een WO opleiding met minimaal een 7.0 voor de relevante vakken en scriptie;

• Recente kennis van het algemeen bestuurs- , migratie- en/of vreemdelingenrecht;

• Uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse taal;

• Half jaar relevante stage- en/of werkervaring is een pré, bijvoorbeeld bij Vluchtelingenwerk Nederland;

• Competenties: flexibel, stressbestendig, gemotiveerd, analytisch, empathisch , zelfstandig, proactief, energiek;

• Flexibel inzetbaar, bereid om in de avonden en weekenden te werken;

• Inzetbaar voor 36/40 uur per week.

Wat je van ons kunt verwachten

Wij bieden:

• Marktconform salaris (voor de inwerkperiode geldt een aangepast salaris);

• Bonus van €1.200,- na de eerste 6 maanden op opdracht;

• Contract voor de duur van het project;

• Reiskostenvergoeding;

• Werkervaring opdoen bij dé organisatie op het gebied van vreemdelingenrecht;

• Fieldmanagent die jou tijdens het inwerktraject en de verdere opdracht begeleidt.

Omdat wij regelmatig aanvragen krijgen vanuit de IND, komen we altijdgraag in contact met goede kandidaten voor deze functie. Nadat je via dewebsite hebt gesolliciteerd, en indien je aan het profiel voldoet, zal er eersttelefonisch contact met je opgenomen worden. Zijn we na afloop van dat gespreknog steeds enthousiast, dan word je uitgenodigd voor de selectiemiddag bij onsop kantoor. Verloopt ook deze middag succesvol, dan word je opgenomen in onzepoule met kandidaten voor de IND en nemen wij contact met je op zodra we eenaanvraag hebben van de IND.

Je werkomgeving

Voor de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) zijn wij doorlopend op zoek naar geschikte kandidaten voor de functie hoormedewerker.In deze functie begin je met een inwerkperiode van zes weken. Na het afrondenvan het inwerktraject ga je zelfstandig aan de slag als hoormedewerker op eenvan de volgende locaties: Rijswijk, Zevenaar, Doetinchem, Ter Apel, Hoofddorp,Den Bosch, Budel en Zwolle.

Sollicitatieprocedure

Sophie Van der Hulst 06 10 48 53 26

Sophie Van der Hulst 06 10 48 53 26

Accountmanager/ consultant Interim opdrachten en projecten

Wat je gaat doen

Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor de acquisitie van opdrachten bij nieuwe en bestaande klanten. Ook ben je verantwoordelijk voor het opbouwen en het onderhouden van deze relaties met als primair doel het bemiddelen van onze Interim Privacy Counsels of zelfstandige privacyprofessionals.

Onder ‘opdrachten’ wordt verstaan ‘vacatures op het gebied van privacy door middel van detachering of de inzet van zzp’ers’, maar ook ‘de invulling van consulantancyprojecten’. De privacyprofessionals die je gesproken hebt draag je voor bij de opdrachtgever en jij blijft de contactpersoon tussen deze twee gedurende het selectieproces. De administratieve afhandeling hiervan behoort ook tot jouw taken. Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het managen van je eigen werkzaamheden alsof het je eigen onderneming is. Bij groei hoort het aanboren van nieuwe markten. Aan jou de taak om deze nieuwe markten te identificeren en te benaderen. Je werkt intensief samen met je collega’s binnen de business unit DPA Privacy.

Jouw Profiel

Functie-eisen

• Afgeronde HBO/WO-opleiding, bij voorkeur juridisch of (bedrijfs) economisch.

• Minimaal 3-5 jaar werkervaring in een vergelijkbare positie, inclusief telefonische sales ervaring.

• Bewezen commercieel trackrecord binnen recruitment.

• Affiniteit met juridisch / privacy is een pré.

• Correcte beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

• Het gaat om een fulltime dienstverband.

Vereiste skills

• De drive om te scoren: resultaatgericht.

• Commercieel vaardig.

• Ambitieus en gedreven.

• Zorgvuldig en professioneel.

• Communicatief vaardig.

Wat je van ons kunt verwachten

Wanneer je als young professional voor DPA kiest als volgende carrièrestap dan kies je voor meer uitdagingen, afwisseling, persoonlijke groei, leuke collega’s en veel persoonlijke aandacht. We bieden je naast de vakgerichte opleidingen ook competentietrainingen en kennissessies zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen.

• Marktconform salaris met aantrekkelijke bonusregeling en 8% vakantiegeld.

• Mogelijkheid voor een leaseauto of reiskostenvergoeding.

• Pensioenregeling.

• Collectieve korting op ziektekostenverzekering.

• Werken bij een start up met de voordelen van een beursgenoteerde onderneming.

• Goede werksfeer waar hard werken en plezier maken hand-in-hand gaan.

• Gezellige borrels en sociale activiteiten.

• Alle ruimte voor ondernemerschap en eigen initiatief.

Je werkomgeving

De DPA Group richt zich op advies, duurzame en flexibele inzetbaarheid van specialistische professionals en het ontwikkelen van kennis en kunde. Zo helpen we professionals en organisaties om hun prestaties te verbeteren. DPA is als onderneming in 1992 opgericht, telt circa 1700 professionals, opereert landelijk en internationaal, is beursgenoteerd aan de Euronext en heeft naast de autonome groei, de afgelopen jaren door meerdere overnames (o.a. ConQuaestor, Fagro en PeopleGroup) een gestage groei doorgemaakt.

DPA Privacy is een zelfstandige business unit binnen de vakgroep Legal en bestaat sinds oktober 2016. Door nieuwe aangescherpte wetgeving wordt het voor organisaties zaak om vanaf mei 2018 privacy proof te zijn. Dit voorkomt hoge boetes, reputatieschade en verlies van business.

DPA Privacy is gespecialiseerd in de selectie en bemiddeling van privacyprofessionals die oplossingen bieden op het gebied van privacy-vraagstukken binnen de top 500 van het Nederlandse bedrijfsleven en de overheid door middel van:

• Het detacheren en op consultancybasis inzetten van Interim Privacy Counsels bij opdrachtgevers;

• Het bemiddelen van freelance privacyprofessionals (zzp’ers) voor interim werkzaamheden bij opdrachtgevers;

• De werving & selectie van privacyprofessionals voor de vaste invulling van privacy posities.

De cultuur van DPA Privacy is informeel. Onze medewerkers krijgen veel vrijheid en verantwoordelijkheid en beseffen het belang van resultaat. Meer informatie is beschikbaar via www.dpa.nl.

Sollicitatieprocedure

Indien je interesse hebt in deze vacature, dan kun je jouw CV en motivatiebrief mailen naar Babette Meijer (Recruiter Privacy). Mailadres: babette.meijer@dpa.nl. Telefoon: 06-53902629.