Nieuwsbrief

Top vacatures

Consultant Werving & selectie

Wat je gaat doen

Als accountmanager zet de je tak Werving & Selectie op binnen de business unit DPA Privacy en ben je verantwoordelijk voor het gehele wervingsproces. Je spreekt met potentiële opdrachtgevers en kandidaten. Daarnaast zorg je dat je intern de juiste mensen spreekt zodat zij je introduceren bij hun vaste klanten. Het opbouwen van een goed netwerk en de acquisitie van opdrachten bij nieuwe en bestaande klanten behoort tot jouw prioriteiten. Onder ‘opdrachten’ wordt verstaan ‘vaste privacy vacatures’. De privacy professionals die je gesproken hebt draag je voor bij de opdrachtgever en jij blijft de contactpersoon tussen deze twee gedurende het selectieproces. De administratieve afhandeling hiervan behoort ook tot jouw taken. Als accountmanager W&S ben je verantwoordelijk voor het managen van je eigen werkzaamheden, alsof het je eigen onderneming is. Bij groei hoort het aanboren van nieuwe markten. Aan jou de taak om deze nieuwe markten te identificeren en te benaderen. Je werkt intensief samen met je collega’s binnen de Privacy unit.

Jouw Profiel

Functie-eisen

• Afgeronde HBO/WO-opleiding, bij voorkeur juridisch of (bedrijfs) economisch.

• Minimaal 5 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling

• Bewezen commercieel trackrecord binnen recruitment. Bij voorkeur opererend in een krappe markt.

• Affiniteit met juridisch / privacy is een pré.

• Correcte beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

• Het gaat om een fulltime dienstverband.

Vereiste skills

• De drive om te scoren: resultaatgericht.

• Commercieel vaardig.

• Ambitieus en gedreven.

• Iemand die het leuk vindt om te bouwen en iets neer te zetten.

• Zorgvuldig en professioneel.

• Communicatief vaardig.

Wat je van ons kunt verwachten

Wanneer je als professional voor DPA kiest als volgende carrièrestap dan kies je voor meer uitdagingen, afwisseling, persoonlijke groei, leuke collega’s en veel persoonlijke aandacht. We bieden je naast de vakgerichte opleidingen ook competentietrainingen en kennissessies zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen.

• Marktconform salaris met aantrekkelijke bonusregeling en 8% vakantiegeld.

• Mogelijkheid voor een leaseauto of reiskostenvergoeding.

• Pensioenregeling.

• Collectieve korting op ziektekostenverzekering.

• Werken bij een start up met de voordelen van een beursgenoteerde onderneming.

• Goede werksfeer waar hard werken en plezier maken hand-in-hand gaan.

• Gezellige borrels en sociale activiteiten.

• Alle ruimte voor ondernemerschap en eigen initiatief.

Je werkomgeving

De DPA Group richt zich op advies, duurzame en flexibele inzetbaarheid van specialistische professionals en het ontwikkelen van kennis en kunde. Zo helpen we professionals en organisaties om hun prestaties te verbeteren. DPA is als onderneming in 1992 opgericht, telt circa 1700 professionals, opereert landelijk en internationaal, is beursgenoteerd aan de Euronext en heeft naast de autonome groei, de afgelopen jaren door meerdere overnames (o.a. ConQuaestor, Fagro en PeopleGroup) een gestage groei doorgemaakt.

DPA Privacy is een zelfstandige business unit binnen de vakgroep Legal en bestaat sinds oktober 2016. Door nieuwe aangescherpte wetgeving wordt het voor organisaties zaak om vanaf mei 2018 privacy proof te zijn. Dit voorkomt hoge boetes, reputatieschade en verlies van business.

DPA Privacy is gespecialiseerd in de selectie en bemiddeling van privacyprofessionals die oplossingen bieden op het gebied van privacy-vraagstukken binnen de top 500 van het Nederlandse bedrijfsleven en de overheid door middel van:

• Het detacheren en op consultancybasis inzetten van Interim Privacy Counsels bij opdrachtgevers;

• Het bemiddelen van freelance privacyprofessionals (zzp’ers) voor interim werkzaamheden bij opdrachtgevers;

• De werving & selectie van privacyprofessionals voor de vaste invulling van privacy posities.

De cultuur van DPA Privacy is informeel. Onze medewerkers krijgen veel vrijheid en verantwoordelijkheid en beseffen het belang van resultaat. Meer informatie is beschikbaar via www.dpa.nl.

Sollicitatieprocedure

Indien je interesse hebt in deze vacature, dan kun je jouw CV en motivatiebrief mailen naar Babette Meijer (Recruiter Privacy). Mailadres: babette.meijer@dpa.nl. Telefoon: 06-53902629.

Legal Counsel

As a Legal Counsel at Lightspeed, you will be responsible for
overseeing the contract administration staff and contract review,
negotiating and drafting any manner of agreements, including
procurement and service contracts and leases. As a Legal Counsel,
you will work closely with lawyers and contracts personnel to
review and draft legal agreements and addendums.

Now we get to brag about us:

Lightspeed provides retailers and restaurateurs the simplest
way to build, manage, and grow their business while crafting
a better customer experience.

Lightspeed empowers small business owners with a complete overview
of their business in one place — more than 40,000 businesses
processing over $15 billion in transactions use Lightspeed’s
point-of-sale and eCommerce platforms for inventory, customer
preferences, sales, and analytics. Founded in 2005 with offices
in Canada, USA, and Europe, Lightspeed is backed by Accel Partners,
iNovia Capital, Caisse de dépôt et placement du Québec (CDPQ),
and Investissement Québec (IQ).

We’re passionate about enabling people to do their best work.
Come work with us and find out what you can do.

What are you going to do?

  • Communicating with the general counsel and senior management
    as necessary to ensure the company is informed on regulatory
    issues and updates;
  • Identifying potential issues and deficiencies, collecting relevant
    data to establish facts, and drawing valid conclusions to improve
    compliance procedures;
  • Reviewing contracts for ambiguities and contemplating potential
    outcomes and creative solutions;
  • Providing technical guidance to lawyers and paralegals involved
    in negotiations;
  • Consulting with management, commercial advisors, tax experts,
    accountants and marketing staff;
  • Coordinating and managing outside counsel and litigation;
  • Negotiating and drafting contractual agreements, such as real
    estate leases, and advising on employment matters;
  • Overseeing compliance and corporate governance issues;
  • Keeping informed of industry-specific regulations and ensuring
    that appropriate risk management strategies are in place;
  • Drafting internal policies and ensuring organizational compliance
    with the same;
  • Providing training to the company and its European affiliates
    on substantive legal topics.

What do we think is important to succeed?

  • Excellent English and Dutch language skills;
  • Master’s degree in Dutch Law;
  • Minimum 4 years in a relevant law firm and in-house experience,
    preferably in a tech company selling SaaS-based services;
  • Strong technical knowledge of all aspects of internal contract
    management software programs;
  • Understanding of the business and business needs;
  • Excellent communication manners;
  • Strong organizational and multi-tasking skills;
  • Strong attention to detail;
  • Strong presentation skills;
  • Open availability.

Now your turn:

  • Be part of a rapidly growing, market-competitive company where
    we do the best work of our lives. 

Junior Projectjurist

Wat je gaat doen

Als projectjurist ga je, op tijdelijke basis, aan de slag bij een van onze opdrachtgevers in de Top 500 van het bedrijfsleven.

Jouw Profiel

Herken jij jezelf in het volgende?

  • Afgeronde opleiding WO-Rechten (bijvoorbeeld Master in Ondernemingsrecht, Financieel Recht en/of Bedrijfsrecht) met minimaal HAVO als vooropleiding;
  • Tussen de 0 en 3 jaar stage/werkervaring binnen de advocatuur en/of bedrijfsleven op het gebied van (Internationaal) Contractenrecht, Ondernemingsrecht, M&A, en/of Banking & Finance;
  • Naast je studie heb je je bezig gehouden met relevante nevenactiviteiten;
  • Een praktische instelling, klantgericht en communicatief vaardig;
  • Een grote mate van enthousiasme, flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Beschikbaar voor 36/40 uur per week.

Wat je van ons kunt verwachten

De functie van projectjurist is dé kans om inhouse ervaring op te doen. Daarnaast krijg jij:

  • Een professioneel en enthousiast team;
  • Salaris tussen de €2100,- en €2500,- op basis van 40 uur per week;
  • Volledige reiskostenvergoeding.

Je werkomgeving

Talent op de juiste Plek leidt tot Geluk. Dat drijft ons om iedere dag het allerbeste uit onszelf te halen bij het plaatsen van de juiste interim juridische young professionals. DPA Legal Services bemiddelt al jarenlang junior juristen binnen de Top 500 in het bedrijfsleven. Onze specifieke focus en jarenlange ervaring heeft zich vertaald in een ijzersterk netwerk en bewezen trackrecord.

Ervaren secretaris Bezwaar en Beroep (jurist B)

Het team JVZ telt zestien medewerkers, die juridisch advies
aan B&W, de raad en de afdelingen op zowel publiekrechtelijk
als privaatrechtelijk terrein geven. Ook behandelt het team bezwaar-
en beroepschriften en ontwerpt het beleid en regelgeving. JVZ
levert een belangrijke bijdrage aan het voorkomen en beperken
van juridische risico’s door vorm te geven aan juridische kwaliteitszorg.
Daarnaast is het team verantwoordelijk voor de organisatorische
voorbereiding op rampen en calamiteiten en houdt zij zich bezig
met openbare orde en veiligheid.

Wij zoeken een:

Ervaren secretaris Bezwaar en Beroep (jurist B) 

(24 uur per week)



Jij:

  • houdt je bezig met de informele aanpak bij de behandeling van
    bezwaarschriften en andere innovatieve wijzen van geschilbeslechting; 
  • werkt als secretaris van de adviescommissie bezwaarschriften; 
  • vertegenwoordigt de gemeente in gerechtelijke procedures; 
  • regisseert de interne bezwaarprocedure; 
  • zet waar gewenst op professionele wijze het instrument mediation
    in. 

Jouw profiel:

  • minimaal vijf jaar ervaring als jurist bij de gemeentelijke
    overheid; 
  • bekendheid met voor de functie relevante wetgeving en toekomstige
    ontwikkelingen, met nadruk op de omgevingswetgeving; 
  • voltooide HBO+ of universitaire opleiding; 
  • ruime ervaring als secretaris van een adviescommissie bezwaarschriften; 
  • ruime ervaring met de vertegenwoordiging van de gemeente in
    gerechtelijke procedures; 
  • ervaring met de informele aanpak; 
  • afgeronde opleiding tot mediator, dan wel bereid deze opleiding
    te volgen. 

Wij bieden:

een prettige werksfeer, met ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke
ontwikkeling;

een salaris in functieschaal 10, max. €4.121,= (o.b.v. 36 uur
conform functieschaal 10).

Solliciteren:

Ben jij die jurist met affiniteit voor bezwaar- en beroepszaken?
Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij ontvangen graag jouw motivatie
en cv voor 25 mei 2017. Je kunt je reactie mailen via de sollicitatie
button. Voor meer informatie over de functie kun je terecht bij
Ben van der Meer, teammanager JVZ, tel. 0299-452775.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op
prijs gesteld.

1 lid van de Adviescommissie Raad

Zandvoort is een bloeiende badplaats met grote toeristische
aantrekkingskracht; jaarlijks bezocht door ruim vier miljoen
toeristen. Toch is Zandvoort meer dan zon, zee en brede stranden.
De gemeente kenmerkt zich ook door een veelzijdig en uitgebreid
winkelassortiment, een gezellig centrum, een gevarieerd woningaanbod,
het Circuitpark Zandvoort, het Holland Casino en fraaie flora
en fauna. Kortom, een gemeente met een rijke historie, een internationale
uitstraling en een goed evenwicht tussen wonen, werken en recreëren.
Op dit moment is de gemeenteraad op zoek naar:




1 lid van de Adviescommissie Raad

Functieomschrijving

De gemeenteraad heeft een onafhankelijke Adviescommissie Raad
ingesteld. De commissie heeft tot taak adviezen uit te brengen
over ingediende zienswijzen op een ontwerpbestemmingsplan, een
gevestigd voorkeursrecht of overige ontwerpbesluiten waarop zienswijzen
kunnen worden ingediend. De adviescommissie werkt nauw samen
met de raadsgriffie.

Functie-eisen

  • (Juridische) opleiding op minimaal Hbo-niveau, ruimtelijk bestuursrecht
    / bestemmingsplanjurist.
  • Kennis van en inzicht in de Wet ruimtelijke ordening en de Wet
    voorkeursrecht gemeenten.
  • Specifieke (werk)ervaring op het gebied van ruimtelijke ordening
    en bouwen.
  • Bestuurlijke ervaring met gevoel voor bestuurlijke en ambtelijke
    verhoudingen.
  • Goede communicatieve, sociale en redactionele vaardigheden.
  • Niet werkzaam voor de gemeente Zandvoort, niet op andere wijze
    bij de bestuursorganen van de gemeente Zandvoort betrokken, noch
    in Zandvoort wonend.

Werk-/denkniveau: Bachelor – HBO

Arbeidsvoorwaarden

De vaste vergoeding bedraagt € 188,00 per vergadering / bijeenkomst.
Dit bedrag wordt jaarlijks geïndexeerd.

Dienstverband: Tijdelijke benoeming voor de duur van vier jaar.

Overige arbeidsvoorwaarden

Vergoeding vindt plaats op basis van bijgewoonde vergadering.
Daarnaast worden reiskosten vergoed.

Benoeming geschiedt door de raad op 26 september 2017. Een eventuele
herbenoeming voor vier jaar behoort bij goed functioneren tot
de mogelijkheden.

Meer informatie

Meer informatie over de vacature kunt u krijgen bij de raadsgriffie,
griffie@zandvoort.nl, of tel nr.023-5740425.

De Verordening adviescommissie Raad 2013 vindt u op www.overheid.nl.

Voor meer informatie over de gemeente Zandvoort kunt u terecht
op www.zandvoort.nl.



Solliciteren naar deze functie


Uitsluitend digitaal solliciteren tot
26 mei 2017.

De sollicitatiegesprekken duren 45 minuten en vinden plaats
op dinsdag 13 juni 2017 van 19.00 – 21.45 uur.

U kunt solliciteren door een CV met begeleidende tekst te sturen
via de sollicitatiebutton.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs
gesteld.

Trefwoorden: vacature Jurist Zandvoort, Juridisch Professional,
Adviseur, Noord-Holland

Indirect Tax Specialist | Inhouse

Wat je gaat doen

In deze functie zal je mede-verantwoordelijk zijn voor de Indirect Tax planning. Je zal het aanspreekpunt zijn voor alle Indirect Tax vragen van het bedrijf en haar onderliggende entiteiten, zowel Nationaal als Internationaal.

• het geven van hoge kwaliteit Indirect Tax adviezen;

• begeleiden van diverse Nationale en Internationale (goederen) transacties;

• signaleren van risico’s;

• fungeren als contactpersoon met de autoriteiten;

• nauw samenwerken met collega belastingadviseurs en financieel adviseurs.

Jouw Profiel

De ideale kandidaat heeft:

• een afgeronde WO opleiding Fiscaal Recht of Fiscale Economie;

• minimaal 5 jaar ervaring op het gebied van Indirect Tax, bij voorkeur binnen de bedrijfsfiscaliteit;

• is commercieel en communicatief vaardig;

• een uistekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift.

Wat je van ons kunt verwachten

Buiten deze uitgelezen mogelijkheid jezelf te ontplooien kan je rekenen op:

• een uitstekend primair salaris pakket;

• goede secundaire arbeidsvoorwaarden als een auto, pensioen en ziektekosten;

• professionele werkomgeving met volop doorgroeimogelijkheden;

• training en persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden.

Je werkomgeving

Deze informele multinational met vestigingen in een aantal wereldsteden is de laatste jaren enorm aan het groeien. Om deze reden krijg je als medewerker de mogelijkheid jezelf te ontplooien en te ontwikkelen op de punten die jij aan jezelf wenst te verbeteren.

Tax Accountant | Inhouse

Wat je gaat doen

• je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden, opstellen en indienen van diverse aangiften;

• signaleren en het continu vebetereren van fiscale processen;

• maandelijks herzien van de belastingpositie van de volledige groep;

• betrokken bij het opstellen van de jaarrekening en periodieke closings;

• jaarlijkse herziening van de belastingrapportagepakketten.

Jouw Profiel

De ideale kandidaat heeft:

• een afgeronde WO opleiding Fiscaal Recht of Fiscale Economie;

• minimaal 5 jaar ervaring met fiscale boekhouding en rapportages;

• is commercieel en communicatief vaardig en cijfermatig sterk;

• een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift.

Wat je van ons kunt verwachten

Naast deze mooie uitdaging kan je rekenen op:

• een uitstekend primair salaris pakket;

• goede secundaire arbeidsvoorwaarden als een auto, pensioen en ziektekosten;

• professionele werkomgeving met volop doorgroeimogelijkheden;

• training en ontwikkelingsmogelijkheden.

Je werkomgeving

Deze wereldspeler wil in alle opzichten voorop lopen. Zij hechten dan ook veel waarde aan de persoonlijke ontwikkeling van haar medewerkers. Naast hard werken wordt er na werk regelmatig een borrel georganiseerd om je collega’s beter en anders te leren kennen.

Interim Privacy Counsel

Wat je gaat doen

Als Interim Privacy Counsel (IPC) in dienst bij DPA Privacy bescherm jij de reputatie van onze opdrachtgevers. Jij levert een belangrijke bijdrage aan het vormgeven en bewaken van het privacybeleid bij gerenommeerde organisaties. Je helpt hen om privacyrisico’s concreet en beheersbaar te maken. Je voert privacy impact assessments uit en adviseert over privacy compliance. Verder help je om de processen en systemen zo aan te passen dat de organisatie voldoet aan de wet- en regelgeving. Je bent sparring partner over privacyvraagstukken en helpt om de benodigde maatregelen te treffen om het privacybewustzijn in de organisatie te vergroten.

Jouw Profiel

Je bent een resultaatgerichte, ondernemende persoonlijkheid met een goed ontwikkeld analytisch denkvermogen, en met:

  • Een afgeronde wo-opleiding, bij voorkeur juridisch, bedrijfseconomisch, ICT of organisatiekunde;
  • Drie tot vijf jaar (relevante) werkervaring op het gebied van privacy en gegevensbescherming;
  • Actuele kennis van de Wbp, de meldplicht datalekken en de naderende privacywetgeving en bij voorkeur ook kennis van informatiebeveiliging;
  • Je bent communicatief vaardig in de Nederlandse en Engelse taal, en weet complexe zaken helder uit te leggen.

Wat je van ons kunt verwachten

In deze zelfstandige functie krijg je veel verantwoordelijkheid en ben je verzekerd van een steile leercurve op het snijvlak van legal, compliance, risk en ICT. DPA Privacy biedt:

  • Afwisselende opdrachten die aansluiten bij je ontwikkeling;
  • Een professioneel en enthousiast team waar je altijd op kunt steunen;
  • Een goed salaris en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een ruim opleidingsbudget en persoonlijke begeleiding.

Je werkomgeving

DPA Privacy richt zich volledig op privacy. We bieden onze opdrachtgevers een totaaloplossing voor het verantwoord omgaan met persoonsgegevens: de juridische, technische en procesmatige aspecten tot en met het privacybewustzijn. Voor de tijdelijke invulling van opdrachten en projecten bemiddelen we Interim Privacy Counsels die bij ons in dienst zijn, maar ook zelfstandige Privacy Counsels. Specialisten die continu meedraaien in de voorhoede van de ontwikkelingen. En die samen met vakgenoten het verschil kunnen maken bij bedrijven en instellingen die aantoonbaar ‘in control’ willen zijn.

Senior Company Lawyer

Senior Company Lawyer

As a Senior Company Lawyer at Intertrust you have the opportunity
to lead a dynamic team of passionate and talented people. Your
responsibilities as a core member of the team will be incredibly
diverse and include strategy, structuring and managing a broad
portfolio of international clients. We have a very open structure
designed to continuously challenge and present new opportunities
for personal and professional growth at all levels.

Your Responsibilities

As our Senior Company Lawyer, you play a critical role in the
success of our business. You will be responsible for managing
the portfolios of our clients and guide them on international
structuring. Your typical day will see you working on wide range
of diverse and dynamic projects, including:

• Working closely with our clients to structure their lease,
finance, securitisation, bond issues, holding structures and
private equity funds as well as corporate governance.

• Guiding our clients through more complex legal issues.

• Collaborating with colleagues in Finance.

• Maintaining accurate legal records.

• Actively participating in growing and marketing our business.

• Participating as a core member of our team and helping us
sustain our strong reputation as a leading provider in trust
and corporate services.

• Actively coaching medior and junior team members

Who we are looking for

• Have a real passion for what they do and why they do it.

• Want to succeed, grow, be challenged and challenge others.

• Are driven, confident, flexible and engaged.

• Have a Masters degree in Dutch (corporate) law with a minimum
of 5-7 years of relevant working experience.

• Are (future) leaders/managers who can support, encourage and
develop more junior colleagues.

• Are fluent in Dutch and English, written and spoken.

• Have proven experience in financial services.

What do we stand for

• We are a passionate company looking for passionate personalities
with a flexible mindset.

• Our diverse range of international clients demand quality
and integrity – we look for nothing less in our own people.

• We offer a culture of continuous improvement and seek people
open to challenge others and be challenged in return.

• We are dedicated to helping our employees and our clients
succeed

• We are an international company that delivers to the highest
international standards.

• We invest in long-term relationships with both our clients
and our employees.

• We reciprocate your commitment to us both in remuneration
as well as an active investment in your talent.

Application process

A pre-employment screening and assesment is part of the application
process.

Interested?

Please apply via the
‘Apply’button.


Agency or sales calls are not appreciated

Keywords: Vacancy, Full-Time, Amsterdam, Legal, Company Lawyer

Company Lawyer

Jouw verantwoordelijkheden: 

Als Company Lawyer ben jij een spil in het succes van onze business.
Elke dag werk je in een dynamische omgeving aan uiteenlopende
projecten, zoals:

  • Het analyseren en interpreteren van documenten, procedures en
    regelgeving samen met onze klanten en potentiële klanten om hun
    juridische en fiscale mogelijkheden vorm te geven.
  • Het evalueren van onze geïntegreerde producten en oplossingen
    en het opzetten en managen van corporate en particuliere juridische
    constructies.
  • Actief deelnemen aan de groei en marketing van onze business.
  • Als kernlid van ons team samenwerken en onze reputatie als koploper
    op het gebied van trust en corporate management dienstverlening
    hoog houden.

Waar zijn wij naar op zoek?

Wij zijn op zoeken naar mensen die:

  • Passie hebben voor hun vak, en weten waarvoor ze het doen.
  • Succes nastreven en willen blijven leren en groeien.
  • Graag worden uitgedaagd en anderen willen uitdagen.
  • Gedreven zijn, zelfvertrouwen hebben, flexibel en toegewijd
    zijn.
  • In het bezit zijn van een Master Nederlands (Corporate) Recht.
  • Ten minste 3-5 jaar revelante werkervaring hebben.
  • Uitstekende taalbeheersing hebben, zowel mondeling als schriftelijk
    in Engels en Nederlands.
  • Bewezen succes hebben in de financiële dienstverlening.



Onze waarden:

  • We zijn een gedreven organisatie, dus zoeken wij mensen met
    passie, motivatie en een scherpe, wendbare geest.
  • Onze zeer diverse internationale klanten verlangen kwaliteit
    en integriteit – en dat verwachten wij ook van onszelf en onze
    mensen.
  • Wij bieden een cultuur van voortdurende verbetering en groei.
    Wij zoeken mensen die bereid zijn om anderen uit te dagen, en
    zelf uitdagingen aan te gaan.
  • We zijn toegewijd aan het succes van onze mensen en klanten.
  • We zijn een internationale organisatie die diensten levert die
    voldoen aan de hoogste internationale eisen.
  • We investeren in lange termijn relaties met zowel klanten als
    medewerkers.
  • Wij belonen jouw loyaliteit op financiële gebied en door een
    actieve investering in jouw ontwikkeling.

Sollicitatie proceduree

Solliciteer direct via de
‘Solliciteer’button.

Een pre-employment screening en VOG is onderdeel van de sollicitatieprocedure.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs
gesteld.

Trefwoorden: Vacature, Fulltime, Amsterdam, Juridische Specialist,
Advocaat.