Nieuwsbrief

Top vacatures

Information Security/Privacy Officer

Information Security / Privacy Officer (Professional)

Jouw werkomgeving?

Binnen de 3LoD structuur van BinckBank, is Governance, Risk
& Compliance (GRC) een 2LoD risk afdeling met een focus op
integraal risicomanagement. Onze belangrijkste doelstelling is
een bijdrage te leveren aan de strategische doelstellingen van
BinckBank. Dit doen wij door ons te richten op het bewaken van
het belang van de cliënt, het stimuleren en bewaken van een duurzame
groei, het bevorderen van een risico bewuste cultuur en het continue
verbeteren van de risicoanalyses en risk & compliance rapportages.

Onze bijdrage aan de strategie van BinckBank wordt geactualiseerd
door het handhaven en continu verbeteren van BinckBanks Governance,
Risk en Compliance raamwerk, het uitvoeren van Compliance en
Risk Assessments, het adviseren en challengen van de 1LoD betreffende
BinckBanks risk & control omgeving, actief betrokken zijn
bij projecten aangaande wet & regelgeving, alsmede strategische
projecten. Valideren van modellen, het organiseren van trainingen
en communicatieprogramma’s, als ook het uitvoeren van analyses
op interne en externe ontwikkelingen behoort tot ons takenpakket.

Daarnaast vinden wij het zeer belangrijk te investeren in onze
vaardigheden als professionals en als team (technische kennis,
business kennis en soft skills) zodoende er voor zorg te dragen
dat wij ons blijven ontwikkelen om te allen tijde van toegevoegde
waarde te kunnen zijn voor BinckBank.

De dynamische omgeving waarin wij acteren, mede door nieuwe
regelgeving en strategische initiatieven, geeft veel ruimte voor
het adviseren, actief deelgenoot te zijn in bijvoorbeeld change
projecten, maar ook de ruimte om een wezenlijke bijdrage te leveren
aan de toekomst van BinckBank.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken naar een professional, met generieke vaardigheden,
maar ook vaardigheden die complementair zijn aan de bestaande
vaardigheden binnen ons team.

Generieke vaardigheden:

• Sociaal persoon, teamplayer.

• Proactieve houding.

• Ambitieus en leergierig.

• Analytisch en communicatief sterk.

• Kunnen omgaan met weerstand.

• Resultaat gedreven.

• Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal
in woord en geschrift.

Persoonlijk profiel:

• HBO/Universitair niveau, bij voorkeur in een juridische richting.

• Vanaf 3 jaar relevante werkervaring op het gebied van privacy
& data protection en IT audit processen. Bij voorkeur heb
je deze werkervaring opgedaan in de bancaire sector.

• Kennis van IT, data processing en retentie.

• Kennis en bijhouden van (internationale) wet- en regelgeving
(WBp, EU Data Protection Regulation).

• Het ontwikkelen, onderhouden en documenteren van privacy en
data protectie beleid en governance voor alle locaties (Nederland
en de buitenlandse branches).

• Het monitoren van de toepassing en uitvoering van de PDP requirements
binnen BinckBank.

• Het actief ondersteunen van de buitenlandse branches betreffende
privacy en data protection vraagstukken. Indien noodzakelijk,
bereid zijn om hiervoor te reizen.

• Het uitvoeren en faciliteren van diepgaande privacy impact
analyses. Inclusief onderzoek van data sets.

• Third party processing.

• Verantwoordelijk voor het “data leakage notification proces”.

• Aanspreekpunt en zorgdragen voor de verslaglegging richting
alle mogelijke stakeholders, zowel intern als extern.

• Deelnemen in projecten als adviseur, rapporteren hierover
en adviseren van stakeholders.

• Het organisatie breed identificeren en kwantificeren van privacy
en data protectie issues en haar hierover adviseren.

• Full time beschikbaar.

Wie zijn wij?

BinckBank N.V. is een Euronext Amsterdam genoteerde online bank
voor beleggers, met een leidende marktpositie in Nederland en
België. Is de op twee na grootste online bank in Frankrijk en
ook actief in Italië (2012) en Spanje. BinckBank biedt diensten
aan particuliere beleggers onder de labels Alex en Binck. Onder
de merknaam Alex, biedt BinckBank ondersteuning aan haar Nederlandse
particuliere beleggingsklanten bij het beheer van hun vermogen
door middel van online vermogensbeheerdiensten en online sparen.
Onder het merk Binck, richt BinckBank zich op de actieve particuliere
onafhankelijke investeerders in Nederland, België, Frankrijk
en Italië. Als online broker biedt BinckBank haar klanten snelle
en goedkope toegang tot de belangrijkste financiële markten ter
wereld. In aanvulling op de dienstverlening aan particuliere
beleggers, heeft BinckBank een leidende positie in het leveren
van professionele diensten aan onafhankelijke vermogensbeheerders
in Nederland. Hierbij kan BinckBank optreden als professionele
dienstverlener en custodian bank en kan zowel geld- als effectenadministratie
voor onafhankelijke vermogensbeheerders en institutionele klanten
aanhouden.

In de komende jaren streeft BinckBank ernaar haar core business
van online brokerage te consolideren, maar streeft ook naar groei
in nieuwe producten en diensten, bijvoorbeeld op het gebied van
beleggen en sparen.

Wat bieden wij jou?

• Een interessante, leerzame en dynamische omgeving waarin je
in aanraking komt met alle elementen van een bankbedrijf en dus
de werking van het bankbedrijf van ‘front to end’.

• Een professionele maar informele omgeving.

• Een uitdagende, zelfstandige en verantwoordelijke functie
in een ambitieus team.

• Grote diversiteit in taken en verantwoordelijkheden en ruimte
voor nieuwe initiatieven.

• Uitgebreide ontwikkel (persoonlijke en professionele) en groeimogelijkheden.

• Competitief salaris.

• Een moderne, flexibele en premievrije pensioenregeling.

• 27 vakantiedagen.

• Gesponsorde fitness.

Solliciteren?

Wil je reageren, dan ontvangen wij graag via de
“Solliciteer”button jouw CV en een korte motivatie, waarbij
je aangeeft waarom deze functie helemaal bij jou past!


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs
gesteld.

Trefwoorden: Vacature, Fulltime, Amsterdam, Juridisch specialist,
Bankwezen, Information Security Officer.

advocaat-stagiaire en/of medewerker Banking & Finance

Hogan Lovells behoort tot de grootste internationale advocatenkantoren
en heeft meer dan 40 kantoren in Afrika, Azië, Australië, Europa,
Latijns Amerika, het Midden Oosten en de Verenigde Staten. Wereldwijd
werken meer dan 2500 juristen bij Hogan Lovells, waarvan circa
45 advocaten, (kandidaat-) notarissen en fiscalisten aan de Keizersgracht
in Amsterdam.

In Amsterdam wordt geïntegreerd samengewerkt vanuit de business
units Banking & Finance, Corporate, Mergers & Acquisitions,
Tax, Intellectual Property Media & Technology, Government
Regulatory, Employment en Litigation.

De unit Banking & Finance adviseert en begeleidt cliënten
met betrekking tot nationale en internationale financieringstransacties,
herstructureringen en securitisations. De unit verleent haar
diensten aan internationale en nationale ondernemingen, financiële
instellingen en private equity investeerders.

Wegens verdere uitbreiding van de Banking & Finance unit
zijn wij op zoek naar een startende of gevorderde advocaat-stagiaire
en/of medewerker. Naast affiniteit met Banking & Finance,
combineer je juridisch talent met communicatief vermogen en teamgeest.
Initiatief, flexibiliteit, klantgerichtheid en stressbestendigheid
behoren tot je kernkwaliteiten.

Geïnteresseerd? Neem voor meer informatie over de (werkzaamheden
van de) unit contact op met Robert Masman, partner Banking &
Finance, telefoonnummer 020-55 33 747 of voor algemene vragen
met onze Human Resources Manager, telefoonnummer 020- 55 33 669
of e-mail je CV, (middelbare school, bachelor en master)cijferlijsten,
motivatie, scriptie en (stage)beoordelingen direct naar amsterdam.recruitment@hoganlovells.com.
Zie ook www.werkenbijhoganlovells.nl.

Advocaat-stagiair(e) Arbeidsrecht

Bij LXA richten we ons op ondernemers, (inter)nationale bedrijven,
investeerders en non-profitorganisaties. Als full service advocatenkantoor
met vestigingen in Amsterdam, ’s-Hertogenbosch en Eindhoven hebben
wij voor onze cliënten alle kennis in huis en bieden wij op diverse
rechtsgebieden onze diensten aan. Wij onderscheiden ons door
een zeer persoonlijke betrokkenheid bij onze relaties, korte
lijnen en intensieve samenwerking met de mogelijkheid zelfstandig
te werken op een hoog niveau mét veel vrijheid.



WAT ZOEKEN WE?


Onze sectie Arbeidsrecht wil uitbreiden. Wij willen ons team
aanvullen met een juridisch, sociaal en commercieel talent met
een voorliefde voor arbeidsrecht. Een dame of heer met pit, die
van aanpakken weet, pragmatisch is ingesteld, maar het tegelijkertijd
niet schuwt om een vraagstuk tot de bodem uit te zoeken. Je bent
direct afkomstig van de Universiteit of hebt al relevante ervaring
elders opgedaan bijvoorbeeld als advocaat-stagiaire op een ander
(gespecialiseerd) kantoor. In beginsel werk je vanuit ’s-Hertogenbosch.



TEAM


Je komt terecht in een ervaren, gevarieerd en innoverend team
bestaande uit Cristel Seijger, Brigitte Vleer en Debbie van de
Laar. Zij worden ondersteund door Inge van den Meijdenberg en
staan onder leiding van Peter de Boer als verantwoordelijk partner.
Jouw team heeft te maken met alle facetten binnen het arbeidsrecht,
waarbij je moet denken aan arbeidsconflicten, reorganisaties,
disfunctioneringsproblemen, medezeggenschapsvraagstukken, het
ontslaan en bijstaan van statutair bestuurders, advisering over
managementovereenkomsten en over recente wet- en regelgeving
over flexcontracten, het ontslagrecht en nog veel meer.

WERK

Jouw werkzaamheden bestaan hoofdzakelijk uit het meedraaien
in onze snelle advies- en procespraktijk, met als doel je uiteindelijk
op te leiden tot zelfstandig (proces)advocaat. Daar komt bij
dat jouw team regelmatig workshops verzorgt, seminars geeft en
artikelen publiceert. Om de transitie van de universiteit naar
de dagelijkse arbeidsrechtpraktijk soepel te laten verlopen,
hebben wij een opleiding én ervaren patroon voor jou klaar staan.
De teamleden gezamenlijk leren je de fijne kneepjes van het vak
en wijzen jou de weg binnen de advocatuur.



INTERESSE?


Herken jij jezelf hierin? Aarzel niet en stuur je sollicitatiebrief
met CV, cijferlijst en eventuele (stage)beoordelingen naar Anouk
Mels:
anoukmels@lxa.nl.

Advocaat-medewerker

Eversheds is een internationaal advocaten- en notarissenkantoor
dat wereldwijd is vertegenwoordigd met 52 kantoren in 30 landen.
Hierdoor kunnen wij overal ter wereld hoogwaardige expertise
bieden en onze kennis op internationaal niveau delen.

In Nederland hebben wij kantoren in Amsterdam en Rotterdam waar
ruim 40 advocaten en notarissen werken. Wij adviseren middelgrote,
grote en beursgenoteerde ondernemingen op nationaal en internationaal
niveau. Daarnaast rekenen wij overheden en non-profitinstellingen
tot onze vaste cliënten.

Voor onze
Procespraktijkin Amsterdam zijn wij op zoek naar een

Advocaat-medewerker

Onze procesadvocaten hebben jarenlange ervaring in het adviseren
en procederen over nationale en internationale geschillen op
het gebied van het ondernemingsrecht, het aansprakelijkheidsrecht,
het contractenrecht en het verzekeringsrecht. Wij procederen
bij de overheidsrechter, waaronder de Ondernemingskamer, en zijn
daarnaast regelmatig betrokken bij nationale en internationale
arbitrageprocedures.

Wij zijn op zoek naar een advocaat-medewerker

  • met aantoonbare ervaring in het beslechten van geschillen;
  • met een innovatieve, scherpe juridische geest;
  • met ondernemerschap en creativiteit;
  • met een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse
    taal;
  • die kwaliteitsgericht en betrokken is;
  • die proactief en energiek is.

Wij bieden

  • een omgeving van gedreven professionals;
  • een gevarieerde en afwisselende internationale praktijk;
  • veel ruimte voor ontwikkeling, eigen initiatief en goede doorgroeimogelijkheden;
  • prima arbeidsvoorwaarden.

Belangstelling?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Liza van Zanten,
HR&O Manager, telefoon 010 2488007. Stuur je sollicitatiebescheiden
naar
hrm@eversheds.nl.

Interim Legal Counsel

Wat je gaat doen

Als Interim Legal Counsel treed je in vaste dienst bij DPA Legal en ga je als medewerker binnen ons Legal team op tijdelijke basis aan de slag bij onze opdrachtgevers in de Top 500 van het bedrijfsleven. Hierdoor krijg je de mogelijkheid om in verschillende keukens van toonaangevende bedrijven een kijkje te nemen en de sfeer van uiteenlopende bedrijfsculturen te proeven. Onze consultants geven je persoonlijke begeleiding en gaan in overleg met jou op zoek naar passende opdrachten die aansluiten bij jouw ambities. Wie kan beter vertellen over de praktijk dan onze Interim Legal Counsels zelf? Lees de ervaringen van Isabelle Vollenbrock, Sanne Kennepohl en Pieter van der Meijs.

Binnen DPA Legal bieden wij je een thuisbasis waarop je altijd kunt terugvallen. We stimuleren dat collega’s van elkaar leren en ervaringen uitwisselen door regelmatig (informele) bijeenkomsten met de Interim Legal Counsels te organiseren. Daarnaast investeren wij ook in jouw persoonlijke ontwikkeling als juridisch professional, bijvoorbeeld door het aanbieden van (individuele) opleidingsmogelijkheden.

Meer informatie over werken als interim legal counsel bij DPA Legal

Jouw Profiel

Herken jij jezelf in het volgende?

  • Afgeronde opleiding WO-Rechten;
  • Tussen de 3,5 en 8 jaar werkervaring als advocaat en/of als bedrijfsjurist;
  • Werkervaring op het gebied van (Internationaal) Contractenrecht, Ondernemingsrecht, M&A en/of Banking & Finance;
  • Een praktische instelling, klantgericht en communicatief vaardig;
  • Een grote mate van enthousiasme, flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in Nederlands en Engels;
  • Minstens 32 uur per week beschikbaar.

Wat je van ons kunt verwachten

De functie van Interim Legal Counsel is dé kans om bij verschillende bedrijven binnen te kijken en inhouse ervaring op te doen. Daarnaast krijg jij:

  • Afwisselende opdrachten, die aansluiten bij jouw ontwikkeling;
  • Een professioneel en enthousiast team;
  • Een goed salaris en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een individueel opleidingsbudget, waarbij een opleiding bij de Grotius Academie tot de mogelijkheden behoort.

Je werkomgeving

Talent op de juiste Plek leidt tot Geluk. Dat drijft ons om iedere dag het allerbeste uit onszelf te halen bij het plaatsen van de juiste (interim) juridische professionals bij onze opdrachtgevers. DPA Legal bemiddelt al meer dan 9 jaar ervaren juristen binnen de Top 500 in het bedrijfsleven, advocatuur en notariaat. Wij bieden onze opdrachtgevers een totaaloplossing voor juridische interim,- projectmatige- en werving & selectie vraagstukken. Voor de tijdelijke invulling van opdrachten en projecten bemiddelen we onder andere Interim Legal Counsels die bij ons in dienst zijn. Onze specifieke focus en jarenlange ervaring heeft zich vertaald in een ijzersterk netwerk en bewezen trackrecord.

Sollicitatieprocedure

Voor meer informatie over deze functie kan je contact opnemen met Ammarens Lycklama à Nijeholt, recruiter, via

M 06-11599436
E ammarens.lycklama@dpa.nl

Legal Counsel / Bedrijfsjurist


MisterClippingis gespecialiseerd in het in grote hoeveelheden
bewerken van professionele productfoto’s en heeft kantoren in
New York, Dhaka (Bangladesh) en Haarlem. Voor het hoofdkantoor
in Haarlem zijn we per direct op zoek naar een:

Legal Counsel / Bedrijfsjurist

Parttime 16-32 uur p/w

Over MisterClipping

MisterClipping streeft ernaar om het beste beeldbewerking bedrijf
ter wereld te zijn. Betrouwbaarheid, efficiëntie en kwaliteit
zijn de kernwaarden van alles wat wij doen. Ze zijn van toepassing
op het werk van onze toegewijde en ervaren professionals, onze
workflow automatisering en onze ongeëvenaarde Client Services
afdeling. Door deze kernwaarden te volgen hebben wij het vertrouwen
verdiend van ‘s werelds grootste modemerken, e-commerce bedrijven
en grote fotostudio’s en reclamebureaus.

Jouw verantwoordelijkheden als Legal Counsel / Bedrijfsjurist

  • Onderhandelen met onze Fortune 500 klanten, leveranciers en
    strategische partners;
  • Fungeren als juridisch sparringpartner voor het management team
    en je (sales) collega’s;
  • Controleren en actualiseren van de algemene voorwaarden van
    de diverse internationale entiteiten;
  • Controleren, aanpassen en uitonderhandelen van inkoopvoorwaarden
    en mantelcontracten van en met internationale enterprise klanten;
  • Contractbeheer van klant- en leveranciercontracten van de diverse
    internationale entiteiten;
  • Controleren van de compliance met internationale wet- en regelgeving;
  • Ontwikkelen en handhaven van intern beleid en processen;
  • Assisteren bij (internationale) arbeidsrecht-issues en -beleid;
  • Assisteren bij het vastleggen en documenteren van aandeelhouders-
    en bestuursbesluiten;
  • Onderhouden van het contact met de huisadvocaten van onze vestigingen
    in New York en Dhaka, Bangladesh.

Wat denken wij dat je nodig hebt voor deze functie?

  • Een relevante Bachelor in combinatie met tenminste 5 jaar relevante
    ervaring in een internationale omgeving;
  • Of een relevante Master in combinatie met tenminste 3 jaar relevante
    ervaring in een internationale omgeving;
  • Een uitmuntende beheersing van het Engels, in woord en geschrift;
  • Het vermogen om complexe juridische zaken voor al je gesprekspartners
    helder te maken;
  • Concrete ervaring met onderhandelingen over Master Service Agreements
    en inkoopvoorwaarden met (bij voorkeur Amerikaanse) grote bedrijven;
  • Het vermogen om oplossingen te vinden die in het voordeel van
    zowel klanten als MisterClipping uitvallen.

Wat bieden wij?

  • Flexibiliteit: ca. 24 uur per week, in overleg te verdelen over
    de dagen van de week;
  • De kans om onderdeel te worden van een snel groeiende internationale
    organisatie met zeer gedreven mensen die hard werken maar ook
    weten hoe en wanneer ze moeten ontspannen;
  • Een geweldige werkplek in hartje Haarlem met catered lunches,
    vers fruit en een goed gevulde koelkast;
  • Een mooi salaris;
  • Een goed pensioen;
  • Een goede training en intensieve begeleiding tijdens je inwerkperiode.

Werken bij MisterClipping?

Dat is fantastisch! Het is werken in een hele internationale
omgeving. Een omgeving waar veel ruimte is om te leren. Wij zijn
echt een team. De sfeer is relaxed, open, energiek en professioneel.
We werken met zijn allen aan hetzelfde doel: het beste beeldbewerking
bedrijf van de wereld te zijn.

Naast hard werken doen we ook veel leuke dingen met elkaar.
De vrijdagmiddagborrel, het 2-maandelijkse bedrijfsuitje (dan
doen we wat leuks, dus geen vlotten bouwen of touwtrekken voor
het teamgevoel) en als hoogtepunt het jaarlijkse team-event waarbij
alle mensen van onze internationale kantoren naar Haarlem komen.
Dan maken we met zijn allen plannen voor de toekomst en vieren
we de resultaten van het afgelopen jaar.

Solliciteren:

Als we het over jou hebben gehad, reageer dan via ons

sollicitatieformulier
en laat daar je CV plus motivatie achter.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs
gesteld.

Trefwoorden: Senior Legal Counsel, Bedrijfsjurist, Legal Counsel
Complex Contracting, Senior Corporate Counsel, Sr. Legal Counsel,
Senior Bedrijfsjurist, Legal Administrator, Commercial Legal
Counsel, Juridisch Adviseur, Haarlem, Hoofddorp, Amsterdam, Noord
Holland, Nederland.

0

Jurist Vastgoed/Ondernemingsrecht

Voor onze klant , een financiële dienstverlener in de Randstad,
is NL Juristen op zoek naar een:

Jurist Vastgoed/Ondernemingsrecht

Het betreft hier een internationale, informele en professionele
organisatie. Het werk is afwisselend met veel eigen verantwoordelijkheid
en je werkt voor grote internationale real estate en private
equity klanten.

Profiel:

  • Afgeronde universitaire opleiding Rechten (Nederlands of Notarieel
    Recht);
  • Circa 4-6 jaar werkervaring binnen het vastgoed (bij voorkeur
    in een internationale omgeving);
  • Kennis en werkervaring op het gebied van het ondernemingsrecht;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord
    en geschrift;
  • Goede organisatorische vaardigheden;
  • Analytisch;
  • Klantgericht.

Aanbod:

Deze organisatie heeft goede primaire arbeidsvoorwaarden, een
marktconforme beloning, er is veel ruimte voor eigen initiatieven
en om jezelf te ontplooien. Opleidingsmogelijkheden zowel vakinhoudelijk
als ook overige vaardigheden.

Graag geven we je meer informatie. Je kunt hiervoor contact
opnemen met Nicole Riviere van NL Juristen of stuur je cv naar
n.riviere@nljuristen.nl

Contract manager

Voor onze opdrachtgever, een innovatief bedrijf gevestigd in
Amsterdam, zijn wij op zoek naar een

Contract manager

Het betreft hier een innovatieve marktleider waarbij er veel
ruimte is om jezelf te ontwikkelen. In het bedrijf heerst een
informele en flexibele cultuur.

Taken

  • Je bent verantwoordelijk voor het afsluiten van (nieuwe) contracten;
  • Je begeleidt aanbestedingstrajecten;
  • Beheren en optimaliseren van de relatie met de contractpartner;
  • Je stelt periodieke rapportages op ten aanzien van de behaalde
    resultaten;
  • Bewaken van de gemaakte contractafspraken op een correcte en
    tijdige uitvoering en praktisch vertalen naar de andere afdelingen.

Profiel

  • Minimaal afgeronde HBO-opleiding Rechten;
  • Circa 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Ervaring met het samenwerken met de overheid is een pré;
  • Affiniteit met aanbestedingen is een pré;
  • Daadkrachtig;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als
    schriftelijk);
  • Klantgericht en dienstverlenend.

In eerste instantie krijg je een contract voor bepaalde tijd
en bij gebleken geschiktheid kan dit worden omgezet naar een
vast dienst verband.

Heb je interesse, dan ontvangen we graag je cv met een korte
toelichting per mail. Je kunt je sollicitatie mailen naar:
m.emond@nljuristen.nl.

Contract manager

Voor onze opdrachtgever, een innovatief bedrijf gevestigd in
Amsterdam, zijn wij op zoek naar een

Contract manager

Het betreft hier een innovatieve marktleider waarbij er veel
ruimte is om jezelf te ontwikkelen. In het bedrijf heerst een
informele en flexibele cultuur.

Taken

  • Je bent verantwoordelijk voor het afsluiten van (nieuwe) contracten;
  • Je begeleidt aanbestedingstrajecten;
  • Beheren en optimaliseren van de relatie met de contractpartner;
  • Je stelt periodieke rapportages op ten aanzien van de behaalde
    resultaten;
  • Bewaken van de gemaakte contractafspraken op een correcte en
    tijdige uitvoering en praktisch vertalen naar de andere afdelingen.

Profiel

  • Minimaal afgeronde HBO-opleiding Rechten;
  • Circa 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Ervaring met het samenwerken met de overheid is een pré;
  • Affiniteit met aanbestedingen is een pré;
  • Daadkrachtig;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als
    schriftelijk);
  • Klantgericht en dienstverlenend.

In eerste instantie krijg je een contract voor bepaalde tijd
en bij gebleken geschiktheid kan dit worden omgezet naar een
vast dienst verband.

Heb je interesse, dan ontvangen we graag je cv met een korte
toelichting per mail. Je kunt je sollicitatie mailen naar:
m.emond@nljuristen.nl.

Interim Legal Counsel

Wat je gaat doen

Als Interim Legal Counsel treed je in vaste dienst bij DPA Legal
en ga je als medewerker binnen ons Legal team op tijdelijke basis
aan de slag bij onze opdrachtgevers in de Top 500 van het bedrijfsleven.
Hierdoor krijg je de mogelijkheid om in verschillende keukens
van toonaangevende bedrijven een kijkje te nemen en de sfeer
van uiteenlopende bedrijfsculturen te proeven. Onze consultants
geven je persoonlijke begeleiding en gaan in overleg met jou
op zoek naar passende opdrachten die aansluiten bij jouw ambities.
Wie kan beter vertellen over de praktijk dan onze Interim Legal
Counsels zelf? Lees de ervaringen van
Isabelle Vollenbrock,
Sanne Kennepohlen
Pieter van der Meijs.

Binnen DPA Legal bieden wij je een thuisbasis waarop je altijd
kunt terugvallen. We stimuleren dat collega’s van elkaar leren
en ervaringen uitwisselen door regelmatig (informele) bijeenkomsten
met de Interim Legal Counsels te organiseren. Daarnaast investeren
wij ook in jouw persoonlijke ontwikkeling als juridisch professional,
bijvoorbeeld door het aanbieden van (individuele) opleidingsmogelijkheden.

Meer informatie over werken als
interim legal counsel bij DPA Legal

Jouw Profiel

Herken jij jezelf in het volgende?

  • Afgeronde opleiding WO-Rechten;
  • Tussen de 3,5 en 8 jaar werkervaring als advocaat en/of als
    bedrijfsjurist;
  • Werkervaring op het gebied van (Internationaal) Contractenrecht,
    Ondernemingsrecht, M&A en/of Banking & Finance;
  • Een praktische instelling, klantgericht en communicatief vaardig;
  • Een grote mate van enthousiasme, flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden
    in Nederlands en Engels;
  • Minstens 32 uur per week beschikbaar.

Wat je van ons kunt verwachten

De functie van Interim Legal Counsel is dé kans om bij verschillende
bedrijven binnen te kijken en inhouse ervaring op te doen. Daarnaast
krijg jij:

  • Afwisselende opdrachten, die aansluiten bij jouw ontwikkeling;
  • Een professioneel en enthousiast team;
  • Een goed salaris en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een individueel opleidingsbudget, waarbij een opleiding bij
    de Grotius Academie tot de mogelijkheden behoort.

Je werkomgeving

Talent op de juiste Plek leidt tot Geluk. Dat drijft ons om
iedere dag het allerbeste uit onszelf te halen bij het plaatsen
van de juiste (interim) juridische professionals bij onze opdrachtgevers.
DPA Legal bemiddelt al meer dan 9 jaar ervaren juristen binnen
de Top 500 in het bedrijfsleven, advocatuur en notariaat. Wij
bieden onze opdrachtgevers een totaaloplossing voor juridische
interim,- projectmatige- en werving & selectie vraagstukken.
Voor de tijdelijke invulling van opdrachten en projecten bemiddelen
we onder andere Interim Legal Counsels die bij ons in dienst
zijn. Onze specifieke focus en jarenlange ervaring heeft zich
vertaald in een ijzersterk netwerk en bewezen trackrecord.

Sollicitatieprocedure

Voor meer informatie over deze functie kan je contact opnemen
met Ammarens Lycklama à Nijeholt, recruiter, via

M 06-11599436

E ammarens.lycklama@dpa.nl